Dankje voor dit verhaal, had ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:54 schreef rival het volgende:
Ik kan koken maar ik kan geen boodschappen doen.
Ging een biefstuk bakken en kwam erachter dat ik geen roomboter in huis had.
Dus deed ik het op zn Loetjes, met margarine.
Had ik per ongeluk Halvarine in huis staan
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho'squote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker.
Welke tent raad jij aan in Breda?
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho's
Bij de speeltuin goede muziek, en meestal ga ik in de Vulling een biertje pakken en potje poolen
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.
De Speeltuin ken ik niet. Lijkt me wat hier vroeger cafe Extase was en nu Little Devil is. Of de Altstadt in Eindhoven.
Tijd om te eten danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel trek in danish nu. Maar ik heb momenteel trek in alles.
Ja. Goede pizza, Grieks, friet, al het slechte etenquote:
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leuk
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis mee
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.quote:
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.
Van vlamtosti's krijg ik de hikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nice. In Extase hadden ze alleen maar Tosties, al was de vlammen tostie wel
.
In de Cul de Sac hier halen ze het eten bij de Rib's factory. Ook een oplossing. Daar draaien ze wat alternatiever, maar ook de Beatles bv. Alleen zo nu en dan ook hip hop.
Zeker niet, lekker fietsenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef steelhead het volgende:
[..]
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.
Yes, iig niet de enige die dat heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van vlamtosti's krijg ik de hik
En bij mij kan de hik niet normaal lang aanhouden, dus waag me daar niet meer aan.
Hiphop kan ook wel leuk zijn. Ligt er alleen aan wat. Bij mij is mijn muziek keuze afhankelijk in wat voor mood ik ben
Mijn record staat op 3 uur en een kwartier ongeveer. Non stopquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Yes, iig niet de enige die dat heeft. De hik
.
Alleen spicy food kan zo lekker zijn. Dat is het probleem.
Hiphop idd, maar dan eerder Beasty boy's oid.
Mood is zo belangrijk bij muziek.
En wat kan je zoal goed maken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik kan ook koken. Vind het superleuk om te doen ook als er gasten komen
Bakken ben ik daarentegen niet goed in.
Same, voor alleen jezelf moeten kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
Koken is voor mij noodzakelijk kwaad, niet leuk om te doen
Alleen voor mezelf koken is ook niet altijd mijn grootste hobby. Toch maar besloten gezond te eten vandaag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
Koken is voor mij noodzakelijk kwaad, niet leuk om te doen
Hoi Yatsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn record staat op 3 uur en een kwartier ongeveer. Non stop
Ja echt he, soms zin in rock, dan weer dingen als Example
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Same, voor alleen jezelf moeten koken
Waar ga je dit keer heen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf koken is ook niet altijd mijn grootste hobby. Toch maar besloten gezond te eten vandaag.
Volgende 2 weken in het buitenland en dat is niet altijd even gezond qua eten.
quote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kook maar eens per 2 weken op zondag
Polen en Tsjechië. Daarna vakantie en zit ik in London.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Waar ga je dit keer heen?
[..]
Ook op zaterdag en zondag, behalve eens in de twee weken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah zou wel vaker willen koken opzich. Maar m'n vriendin is eerder thuis.
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik vind koken ook anders als je moe uit werk komt en dan nog moet bedenken hoe en wat en de boodschappen of op een luie zondag of zo
Ja lach maar, maar die shit doet pijnquote:
Ja zaterdags werk ik meestal de hele dag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook op zaterdag en zondag, behalve eens in de twee weken?
Das niet handig als je graag vaker wil kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zaterdags werk ik meestal de hele dag.
Zondags haal ik vaak wat op.
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.quote:
*kuch* beffen *kuch*quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.
Dat doet pijn, 3 uur lang.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Yats was van het urenlange neuken totdat de vellen erop stonden. Ruim 3 uur lang vlg de oudgedienden.
Ja maar dan worden het doordeweeks toch nog bekende, snelle dingen en niet de echt toffe dingenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.
Dan begin ik zaterdag met bedenken wat we moeten eten
Hmm, wodka als voedselquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Polen en Tsjechië. Daarna vakantie en zit ik in London.
Ik zoek gewoon recepten op enzo op zaterdag, kan dan best toffe dingen maken, maar maak idd ook bekende/saaie dingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar dan worden het doordeweeks toch nog bekende, snelle dingen en niet de echt toffe dingen
Oh, dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon op zondag boodschappen voor de week.
Dan begin ik zaterdag met bedenken wat we moeten eten
wie heeft daar ook tijd voorquote:
Pro tip dan van een tof ding?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon recepten op enzo op zaterdag, kan dan best toffe dingen maken, maar maak idd ook bekende/saaie dingen.
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een beetje weinig voor een manager.
In een weekend heb ik daar wel tijd voor. Maar 3 uur is een beetje overdreven.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Allures het volgende:
[..]
wodka penne!
https://www.google.com/am(...)a-recipe-2014981.amp
Is serieus erg nice
als je die 3 uur in fases kan opdelen gedurende het weekend lijkt me beterquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In een weekend heb ik daar wel tijd voor. Maar 3 uur is een beetje overdreven.
Ik werk 36 uur, maar doe er wel nog een complete studie naastquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?
maar ik wil meer dan alleen maar "rondkomen"quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, als je kunt rondkomen van minder, waarom niet.
Niet echt nuquote:
Ik hou erg veel van vrije tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik wil meer dan alleen maar "rondkomen"
maar dat moet dan toch best lang op?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt nu![]()
Ik had laatst wel een lekker stoofpotje![]()
Met herfstbok, aardappel, prei, diepvrieserwten en knolselderij, maar ik weet verder niet meer wat erin zat
Ja dat is zeker waarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die 3 uur in fases kan opdelen gedurende het weekend lijkt me beter
Viel wel mee, als het kookt nog 20 minuutjes geloof ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:52 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dat moet dan toch best lang op?
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.quote:
De eerste avond al uitnodiging voor een etentje waar altijd weer zelfgestookte drank op tafel komt. Afzien.quote:
Raarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.
Niet allemaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar werken millenials allemaal veel minder?
valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Viel wel mee, als het kookt nog 20 minuutjes geloof ik.
Is je excel kapot? Dit is Faxie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij ooit drinkt behalve een liefmans
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste avond al uitnodiging voor een etentje waar altijd weer zelfgestookte drank op tafel komt. Afzien.
Ik ben heel raarquote:
Er zit een error in je excelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij ooit drinkt behalve een liefmans
Ja maar zodra ik op dat punt ben stop ik met werken hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou erg van dingen kunnen doen in mijn vrije tijd, nadat ik al mijn rekeningen heb betaald.
Haha, ja komt omdat ze allebei achter kopjechino aanzitten dus haalde ze inderdaad door elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is je excel kapot? Dit is Faxie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |