Ik maakte er poppetjes van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd kastanjes rapen
Deed er helemaal niets mee, maar ik wilde gewoon die prikkelschil
ja die sneue act was de 2de keer al niet meer leuk hoorquote:
lekker bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja die sneue act was de 2de keer al niet meer leuk hoor
hahaha kijk mij ik reageer als 3de, 4de, 5de, of 23ste maar ik zeg alsnog first hahaha
man ik lach tranen met tuiten elke keer weer
Jij mag anders ook wel weer stoppen met die antirook- actquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
hahaha kijk mij ik reageer als 3de, 4de, 5de, of 23ste maar ik zeg alsnog first hahaha
Waarschijnlijk wel maar ze zijn niet allemaal Bokito.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:58 schreef Rozevla het volgende:
Zag laatst ook een neger in een auto zitten en die zat heel grappig een banaan te eten.
Dus ik moest lachen en keek hem aan, moest hij ook lachen.
Dacht nog bij mij eigen je weet niet eens waarom ik moet lachen joh vrijdag!!!
gelukkig is mijn act al sinds eind 2014 succesvolquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel weer stoppen met die antirook- act
ik heb het beste met iedereen voor en zou niets liever zien dat jullie een lang gelukkig leven hebben zonder uitgezaaide longkankerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed gezegd, noel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
BIEMquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks te zeggen
hup, naar je eigen subforum
Ho ho iedereen is welkom hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
daar krijg je tegenwoordig een ban voor, slaat nergens opquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Maar je mag iemand ook gewoon wegpesten natuurlijk.
Daar zit ik, vriend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik ben al thuis HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
Nog een halfuurtje boys en mogen we weer naar huis
Wist je dat je alle spelers die je op de ps4 gehaald hebt, NIET hebt op je xbox dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
En dan kan ik de hele avond next-gen 4k Fifa gaan spelen op mijn Xbox One X. Begin al beetje zenuwachtig te worden
Wie niet?quote:
sowquote:
Heb je 4k tv'tje?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
En dan kan ik de hele avond next-gen 4k Fifa gaan spelen op mijn Xbox One X. Begin al beetje zenuwachtig te worden
Inderdaad maar ook wel een beetje terecht natuurlijk.quote:
hopelijk tyft je tv op de grondquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
quote:
4 jaar geleden had ik een Ps4 dus ben inmiddels al aardig gesettled op de Onequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wist je dat je alle spelers die je op de ps4 gehaald hebt, NIET hebt op je xbox dan?
Aangezien je niet met dezelfde account inlogt
#HYPEDquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
o je gaat van one naar one x?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
4 jaar geleden had ik een Ps4 dus ben inmiddels al aardig gesettled op de One
Nee joh gekkie. Je weet toch dat ik verstand heb van gamenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
o je gaat van one naar one x?
Ik dacht dat je steeds op de ps4 speelde man
Zou je je console voor mij aan de kant leggen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel graag een uitzondering hoor
Vreemd tijdstip daarvoor.quote:
Succesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef xcachet het volgende:
Nou, was leuk jullie gekend te hebben. Tot na het tentamen.
Krijg altijd last van keel danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet je geen goed merk ik
oh zeker wel. nog geen moment spijt van gehadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stoppen met roken doet je geen goed merk ik
Weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou je je console voor mij aan de kant leggen?
Denk je dat je nog gaat terugvallenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:39 schreef Solotov het volgende:
[..]
oh zeker wel. nog geen moment spijt van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |