Ho ho iedereen is welkom hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks te zeggen
hup, naar je eigen subforum
daar krijg je tegenwoordig een ban voor, slaat nergens opquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Maar je mag iemand ook gewoon wegpesten natuurlijk.
Daar zit ik, vriend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks te zeggen
hup, naar je eigen subforum
Ik ben al thuis HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
Nog een halfuurtje boys en mogen we weer naar huis
Wist je dat je alle spelers die je op de ps4 gehaald hebt, NIET hebt op je xbox dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
En dan kan ik de hele avond next-gen 4k Fifa gaan spelen op mijn Xbox One X. Begin al beetje zenuwachtig te worden
Wie niet?quote:
sowquote:
Heb je 4k tv'tje?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
En dan kan ik de hele avond next-gen 4k Fifa gaan spelen op mijn Xbox One X. Begin al beetje zenuwachtig te worden
Inderdaad maar ook wel een beetje terecht natuurlijk.quote:
hopelijk tyft je tv op de grondquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
quote:
4 jaar geleden had ik een Ps4 dus ben inmiddels al aardig gesettled op de Onequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wist je dat je alle spelers die je op de ps4 gehaald hebt, NIET hebt op je xbox dan?
Aangezien je niet met dezelfde account inlogt
#HYPEDquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Kiid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |