Ik maakte er poppetjes van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd kastanjes rapen
Deed er helemaal niets mee, maar ik wilde gewoon die prikkelschil
ja die sneue act was de 2de keer al niet meer leuk hoorquote:
lekker bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja die sneue act was de 2de keer al niet meer leuk hoor
hahaha kijk mij ik reageer als 3de, 4de, 5de, of 23ste maar ik zeg alsnog first hahaha
man ik lach tranen met tuiten elke keer weer
Jij mag anders ook wel weer stoppen met die antirook- actquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
hahaha kijk mij ik reageer als 3de, 4de, 5de, of 23ste maar ik zeg alsnog first hahaha
Waarschijnlijk wel maar ze zijn niet allemaal Bokito.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:58 schreef Rozevla het volgende:
Zag laatst ook een neger in een auto zitten en die zat heel grappig een banaan te eten.
Dus ik moest lachen en keek hem aan, moest hij ook lachen.
Dacht nog bij mij eigen je weet niet eens waarom ik moet lachen joh vrijdag!!!
gelukkig is mijn act al sinds eind 2014 succesvolquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag anders ook wel weer stoppen met die antirook- act
ik heb het beste met iedereen voor en zou niets liever zien dat jullie een lang gelukkig leven hebben zonder uitgezaaide longkankerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed gezegd, noel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
BIEMquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks te zeggen
hup, naar je eigen subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |