abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:42:48 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185858659
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 13:43:22 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185858667
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Brybry het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een man heel veel moeite doet voor een vrouw terwijl het al snel duidelijk werd dat er geen toekomst in zit?
Hij heeft een kinderwens en ik heb absoluut niet, heb er al twee namelijk....

Nadat ik de boot echt keilang heb afgehouden (we kennen elkaar van sportclubje) ben ik overstag gegaan en hebben het eigenlijk wel heel erg leuk maar.....Hij blijft echt moeite doen terwijl ik zoiets heb van....Allemaal lief en leuk maar er zit geen toekomst in met mij...
Blijkbaar om het gewoon nu leuk te hebben. En hij of niet perse op zoek is nu naar iets langdurigs of hij hoopt dat jij nog overstag gaat. alles is mogelijk.
pi_185859092
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Brybry het volgende: Kan iemand mij uitleggen waarom een man heel veel moeite doet voor een vrouw terwijl het al snel duidelijk werd dat er geen toekomst in zit? Hij heeft een kinderwens en ik heb absoluut niet, heb er al twee namelijk.... Nadat ik de boot echt keilang heb afgehouden (we kennen elkaar van sportclubje) ben ik overstag gegaan en hebben het eigenlijk wel heel erg leuk maar.....Hij blijft echt moeite doen terwijl ik zoiets heb van....Allemaal lief en leuk maar er zit geen toekomst in met mij...
Heb je hem dat ook verteld, dat er geen toekomst inzit met jou?
pi_185859383
Na 2 weken tinderloos door het leven te zijn gegaan, toch de app maar weer geïnstalleerd en een nieuw account aangemaakt. Gewoon omdat ik er zin in had en het goed voelde. Na 5 min swipen opnieuw gematcht met 2 “oude bekenden” met wie ik leuk contact had maanden terug, maar met wie het nooit tot daten is gekomen. Beiden stelden direct een date voor voor volgende week.

Dus nu staat met de leukste op dinsdagavond een date gepland, waarschijnlijk ergens een drankje doen, en met de ander ga ik vrijdagmiddag lunchen.

De date van laatst is ook nog in the picture, maar die heeft wederom duidelijk aangegeven nog te zeer opgeslokt te worden door zijn scheiding om nu een relatie te kunnen beginnen. Dus hoewel we nog leuk contact hebben, wil ik ook niet op hem blijven wachten. Daarmee zou ik mezelf tekort doen. Dus ja, eens zien hoe dit bevalt.
Sarcasme. Herken het.
pi_185859399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Na 2 weken tinderloos door het leven te zijn gegaan, toch de app maar weer geïnstalleerd en een nieuw account aangemaakt. Gewoon omdat ik er zin in had en het goed voelde. Na 5 min swipen opnieuw gematcht met 2 “oude bekenden” met wie ik leuk contact had maanden terug, maar met wie het nooit tot daten is gekomen. Beiden stelden direct een date voor voor volgende week.

Dus nu staat met de leukste op dinsdagavond een date gepland, waarschijnlijk ergens een drankje doen, en met de ander ga ik vrijdagmiddag lunchen.

De date van laatst is ook nog in the picture, maar die heeft wederom duidelijk aangegeven nog te zeer opgeslokt te worden door zijn scheiding om nu een relatie te kunnen beginnen. Dus hoewel we nog leuk contact hebben, wil ik ook niet op hem blijven wachten. Daarmee zou ik mezelf tekort doen. Dus ja, eens zien hoe dit bevalt.
^O^

Gewoon lekker gaan daten.
pi_185859609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb je hem dat ook verteld, dat er geen toekomst inzit met jou?
Nee.....
We hadden het over een eventuele kinderwens , daaruit trok ik de conclusie dat er dus geen toekomst in zit. We zijn beide geen twintigers meer hè
pi_185860118
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:48 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nee.....
We hadden het over een eventuele kinderwens , daaruit trok ik de conclusie dat er dus geen toekomst in zit. We zijn beide geen twintigers meer hè
Juist omdat je geen twintiger meer bent, gewoon aangeven dat je het verder niet ziet zitten.

Hij denkt nu dat jullie lekker gezellig vrolijk verder gaan (voor de seks). Terwijl jij nu al geen zin meer hebt (kort door de bocht gezegd).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2019 15:26:44 ]
pi_185860121
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar om het gewoon nu leuk te hebben. En hij of niet perse op zoek is nu naar iets langdurigs of hij hoopt dat jij nog overstag gaat. alles is mogelijk.
Precies. Seks dus.
pi_185860565
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Juist omdat je geen twintiger meer bent, gewoon aangeven dat je het verder niet ziet zitten.

Hij denkt nu dat jullie lekker gezellig vrolijk verder gaan (voor de seks). Terwijl jij nu al geen zin meer hebt (kort door de bocht gezegd).
Apart...hij is juist helemaal hoteldebotel (gezamenlijke kennissen die dit zeggen) en ik zit er juist heel relaxed in...
Wil hem niet kwetsen in the end
pi_185860591
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 09:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nog steeds geen seks gehad? Vinden jullie elkaar niet aantrekkelijk?
Is het tegenwoordig echt zo bijzonder om niet binnen een x aantal dates met elkaar het bed in te duiken?
pi_185860647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:57 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig echt zo bijzonder om niet binnen een x aantal dates met elkaar het bed in te duiken?
Wel denk ik als je 30 plus bent en redelijk zeker bent van je zaak wat betreft toekomstige relatie.
pi_185860658
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Apart...hij is juist helemaal hoteldebotel (gezamenlijke kennissen die dit zeggen) en ik zit er juist heel relaxed in...
Wil hem niet kwetsen in the end
Kwetsen gebeurt (hoe vervelend ook), uiteindelijk toch wel. Niemand wil het, bijna iedereen doet het wel.. (bewust / onbewust).

Gewoon open en eerlijk zijn over wat je wil. Zowel naar jezelf als hem. Het is en blijft je eigen keuze, succes in ieder geval.
pi_185861320
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:57 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig echt zo bijzonder om niet binnen een x aantal dates met elkaar het bed in te duiken?
Niet bijzonder. Maar kan me er wel wat bij voorstellen dat bij date 5 (er van uit gaande dat je elkaar aantrekkelijk vindt, wat me logisch lijkt) wel wat gaat kriebelen bij beiden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185862465
Bij daten heb ik tegenwoordig als vuistregel :

Meiden die erg into honden zijn , sla ik over. Vaak veel mentale issues en gedoe
Meiden die into katten zijn daarentegen ....😍😍

Het zal lang niet altijd kloppen maar voor mij werkt het
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:49:52 #15
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185862541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:42 schreef Pleaserr het volgende:
Bij daten heb ik tegenwoordig als vuistregel :

Meiden die erg into honden zijn , sla ik over. Vaak veel mentale issues en gedoe
Meiden die into katten zijn daarentegen ....😍😍

Het zal lang niet altijd kloppen maar voor mij werkt het
Waarom hebben vrouwen die van honden houden issues dan?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185862868
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:42 schreef Pleaserr het volgende:
Bij daten heb ik tegenwoordig als vuistregel :

Meiden die erg into honden zijn , sla ik over. Vaak veel mentale issues en gedoe
Meiden die into katten zijn daarentegen ....😍😍

Het zal lang niet altijd kloppen maar voor mij werkt het
Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord.
pi_185862902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord.
Nooit van crazy cat ladies gehoord denk ik
pi_185863382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:42 schreef Pleaserr het volgende:
Bij daten heb ik tegenwoordig als vuistregel :

Meiden die erg into honden zijn , sla ik over. Vaak veel mentale issues en gedoe
Meiden die into katten zijn daarentegen ....😍😍

Het zal lang niet altijd kloppen maar voor mij werkt het
En als ze beide bezitten (hond en kat)?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185866004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:57 schreef Joel_87 het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig echt zo bijzonder om niet binnen een x aantal dates met elkaar het bed in te duiken?
Op date 5 hadden we voor het eerst gezoend én voor het eerst gesext ( maar wel meteen 2.5 keer op die date sex gehad.)

En ik zie hem weer woensdag en zondag. Maar we doen gewoon rustig aan. Ook omdat we beide meer dan 4 relaties al voorheen hebben gehad en we nu niet weer zo fout wilde maken. Hij had ook nooit bij zijn exen het idee van ''ah dit kan echt de ware zijn''. Nu wil hij wel dat gevoel gaan krijgen bij zijn nieuwe liefde. Tot nu toe hem elke keer 1x per week gezien. Daarnaast zitten we beide beetje in crisis. Hij opzoek naar woning en ander werk en heeft zijn eigen bedrijfje net opgezet , ik ook op zoek naar werk. Beide zoekende en onzeker in ons levensfase.

Verder wil ik kinderen en hij weet nog niet of hij dat wilt dus ja het zijn allemaal dingen die meespelen. Verder gaat het zover relaxt tussen ons. Tijd will say. In ieder geval ik heb geen behoefte om andere mannen nu ernaast te daten. Normaal date ik wel meer naast elkaar. Was wel altijd vermoeiend met namen en verhalen door elkaar halen.

Meer dan 56 verschillende mannen op tinder gedate ( ja ik ben kritisch want meestal een nee vanuit mijn kant.) gehad en ik kan garanderen wanneer alles heftig en snel begint en de liefdesverklaringen al snel zijn en elkaar al belachelijk veel zien in het begin: i would say: Red flags. Het is dan vaak gewoon een non-realistische ondoordachte onpersoonlijke oppervlakkige wannabe sprookjesbestaan vlucht van je eigen of de ander zijn lege en ongelukkige leven en dan word het vaak weer snel plots afgekapt omdat men dan realiseert dat we niet in een sprookje leven en de ander best stom is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Naregenkomtzon op 26-03-2019 21:07:38 ]
  woensdag 27 maart 2019 @ 09:49:05 #20
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185872072
Goed, even een update mbt mijn date van afgelopen Zaterdag;

Alles was leuker dan gedacht! :D

Eerst lekker wat aan het water gegeten bij de Italiaan, met de nodige wijntjes erbij. Daarna nog een terrasje gepakt en als laatste vet romantisch naar een Horrorfilm geweest. :D

Hoop gezoend, klef gedaan en HEEL VEEL gelachen! Uiteindelijk wilde ze de bus naar huis pakken. Ben meegegaan en ja, we hebben ook sex gehad. B:)B

Ik kan denk ik wel zeggen dat we een stelletje zijn nu, al is het nog wel pril allemaal *O*
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185872157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Op date 5 hadden we voor het eerst gezoend én voor het eerst gesext ( maar wel meteen 2.5 keer op die date sex gehad.)

En ik zie hem weer woensdag en zondag. Maar we doen gewoon rustig aan. Ook omdat we beide meer dan 4 relaties al voorheen hebben gehad en we nu niet weer zo fout wilde maken. Hij had ook nooit bij zijn exen het idee van ''ah dit kan echt de ware zijn''. Nu wil hij wel dat gevoel gaan krijgen bij zijn nieuwe liefde. Tot nu toe hem elke keer 1x per week gezien. Daarnaast zitten we beide beetje in crisis. Hij opzoek naar woning en ander werk en heeft zijn eigen bedrijfje net opgezet , ik ook op zoek naar werk. Beide zoekende en onzeker in ons levensfase.

Verder wil ik kinderen en hij weet nog niet of hij dat wilt dus ja het zijn allemaal dingen die meespelen. Verder gaat het zover relaxt tussen ons. Tijd will say. In ieder geval ik heb geen behoefte om andere mannen nu ernaast te daten. Normaal date ik wel meer naast elkaar. Was wel altijd vermoeiend met namen en verhalen door elkaar halen.

Meer dan 56 verschillende mannen op tinder gedate ( ja ik ben kritisch want meestal een nee vanuit mijn kant.) gehad en ik kan garanderen wanneer alles heftig en snel begint en de liefdesverklaringen al snel zijn en elkaar al belachelijk veel zien in het begin: i would say: Red flags. Het is dan vaak gewoon een non-realistische ondoordachte onpersoonlijke oppervlakkige wannabe sprookjesbestaan vlucht van je eigen of de ander zijn lege en ongelukkige leven en dan word het vaak weer snel plots afgekapt omdat men dan realiseert dat we niet in een sprookje leven en de ander best stom is.
2.5 keer sex en gevoel gaan krijgen, kun je die uitleggen?
pi_185872690
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef MCH het volgende:

[..]

2.5 keer sex en gevoel gaan krijgen, kun je die uitleggen?
“Meer dan 56 verschillende mannen op tinder gedate ( ja ik ben kritisch want meestal een nee vanuit mijn kant.)”

Ik begrijp deze niet zo :@

Ik ken volgens mij nieteens 56 mannen _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185872733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

“Meer dan 56 verschillende mannen op tinder gedate ( ja ik ben kritisch want meestal een nee vanuit mijn kant.)”

Ik begrijp deze niet zo :@

Ik ken volgens mij nieteens 56 mannen _O-
Dat ze ook nog weet dat het er 56 waren _O-
pi_185872766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat ze ook nog weet dat het er 56 waren _O-
Hou jij geen lijstje bij?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zoiets doms heb ik nog nooit gehoord.
:')

Zaterdag heb ik een korte date geplanned, even thee drinken omdat ik toch in de stad ben (maar andere plannen heb), hopelijk volgende week dan zwemmen :Y

Verder ben ik niet echt actief geweest op Tinder, heb wel wat leuke matches waar ik eigenlijk op moet reageren :@ maar ik ben de laatste tijd stiekem een beetje in kluizenaar modus en heb niet zoveel behoefte aan menselijk contact
pi_185872939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:33 schreef Halimede het volgende:

Hou jij geen lijstje bij?

Eerlijk gezegd niet nee. Al zou ik dat aantal ook best kunnen halen :@
  woensdag 27 maart 2019 @ 10:48:41 #26
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185872996
Ik heb ook vreselijk veel dates gehad. Heb ze niet geteld verder.
Dit wel in een tijdsbestek van drie/vier jaar nu.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185873023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet nee. Al zou ik dat aantal ook best kunnen halen :@
Slet :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185873064
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb ook vreselijk veel dates gehad. Heb ze niet geteld verder.
Dit wel in een tijdsbestek van drie/vier jaar nu.
En zat er niks leuks tussen?
pi_185873066
Maar om ontopic te blijven: ik had gisteren een Tinderdate en ik werd wakker in Torremolinos _O-

Ik spreek inmiddels wel een aardig woordje Fins :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185873077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Slet :D
Mannen kunnen geen slet zijn ^O^

Grapje
pi_185873096
De mannen in Spanje zijn btw wel behoorlijk :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185873103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mannen kunnen geen slet zijn ^O^

Grapje
:9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 27 maart 2019 @ 11:20:07 #33
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185873514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En zat er niks leuks tussen?
Soms. En dan wat langer gedate of een (korte) relatie gehad.
Het loopt alleen toch steeds mis :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185874358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:

Het loopt alleen toch steeds mis :')
Haha hoe komt dat?
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:03:40 #35
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185874371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Soms. En dan wat langer gedate of een (korte) relatie gehad.
Het loopt alleen toch steeds mis :')
Herkenbaar.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185874463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Ik ben wel nieuwsgierig, waarom loopt het dan zo vaak mis? :P
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:12:33 #37
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185874550
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:08 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig, waarom loopt het dan zo vaak mis? :P
Ik denk omdat mannen (en ook vrouwen soms) niet de instelling hebben om serieus te daten. Daarnaast zijn er op Tinder e.d nog 10.000 andere chicks waarmee je kan afspreken. Het gras is altijd groener aan de overkant.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185874741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik denk omdat mannen (en ook vrouwen soms) niet de instelling hebben om serieus te daten.
Dit is wel heel negatief gesteld. Er zijn zat mannen (ik denk zelfs de meerderheid) die op zoek zijn naar iets serieus.
pi_185874944
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik denk omdat mannen (en ook vrouwen soms) niet de instelling hebben om serieus te daten. Daarnaast zijn er op Tinder e.d nog 10.000 andere chicks waarmee je kan afspreken. Het gras is altijd groener aan de overkant.
Dit is echt niet waar. Er zijn echt genoeg mannen die iets serieus willen.

Alleen is het aan jou om te filteren.
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:39:24 #40
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185875155
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:30 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit is echt niet waar. Er zijn echt genoeg mannen die iets serieus willen.

Alleen is het aan jou om te filteren.
Of ook daadwerkelijk de profielen te lezen in plaats van swipen op basis van een foto.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185875327
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:39 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Of ook daadwerkelijk de profielen te lezen in plaats van swipen op basis van een foto.
Voornamelijk die profielen idd.

Die tekst bij zo'n profiel hint vaak naar iemand die iets serieus wil en wil daten.
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:48:22 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185875337
Dit gesprek moet volgens mij in R&P / Datingsites & apps #5 worden gevoerd.
pi_185877957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, even een update mbt mijn date van afgelopen Zaterdag;

Alles was leuker dan gedacht! :D

Eerst lekker wat aan het water gegeten bij de Italiaan, met de nodige wijntjes erbij. Daarna nog een terrasje gepakt en als laatste vet romantisch naar een Horrorfilm geweest. :D

Hoop gezoend, klef gedaan en HEEL VEEL gelachen! Uiteindelijk wilde ze de bus naar huis pakken. Ben meegegaan en ja, we hebben ook sex gehad. B:)B

Ik kan denk ik wel zeggen dat we een stelletje zijn nu, al is het nog wel pril allemaal *O*
Lekker. Maar is die exclusiviteit ook uitgesproken dan?
  woensdag 27 maart 2019 @ 15:56:31 #44
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185878884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Haha hoe komt dat?
Ik denk dat ik toch op de verkeerde, onbereikbare types val.
En verder te kritisch ben.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185879354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef MCH het volgende:

[..]

2.5 keer sex en gevoel gaan krijgen, kun je die uitleggen?
Het gevoel dat iemand "de ware voor hem is" hij dacht dat dat bij zijn vorigen relaties wel vanzelf kwam met de tijd, maar na 4 jaar met zijn partner en andere relaties had hij nog steeds niet het gevoel van: zij is de ware voor mij.

Verder gaat hij wel op zijn gevoel af. Hij zegt potentie in mij te zien. Hij benoemt dat ik "promising" ben.
Maarja weten of iemand de ware is is blijkbaar ook voor sommige ofzo een gevoel.
pi_185879373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

“Meer dan 56 verschillende mannen op tinder gedate ( ja ik ben kritisch want meestal een nee vanuit mijn kant.)”

Ik begrijp deze niet zo :@

Ik ken volgens mij nieteens 56 mannen _O-
Ik heb periodes gehad dat ik 5 verschillende per week had.
Nee: niet uit hopeloosheid om zo graag een relatie te willen.
Ja: een doorgeslagen hobby en obsessie om nieuwe mensen 1op1 voor 1 avondje te spreken en zo nieuwe inspiratievolle verhalen te horen.
pi_185879378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat ze ook nog weet dat het er 56 waren _O-
Als ik eerlijk ben zijn het er meer. Maar ik wil niet dat mensen mij herkennen.
pi_185879433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef mascara-klodder het volgende:
De mannen in Spanje zijn btw wel behoorlijk :r
Vertel in wat zijn ze kots verwekkend? Te klein?
pi_185879959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:24 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben zijn het er meer. Maar ik wil niet dat mensen mij herkennen.
_O- alsof niemand dat hier allang doorheeft _O-

Zoooo’n slechte en vermoeiende terugkerende troll steeds.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185880189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

_O- alsof niemand dat hier allang doorheeft _O-

Zoooo’n slechte en vermoeiende terugkerende troll steeds
Oh kak! Ik heb op een troll gereageerd dus _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185880348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

_O- alsof niemand dat hier allang doorheeft _O-

Zoooo’n slechte en vermoeiende terugkerende troll steeds.
Mapima of Maghreb?
pi_185880443
Fenofenna, etc etc
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185901744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Fenofenna, etc etc
Ken ik niet :P

Date uit Torremolinos appte net of ik vnv wil afspreken maar ben zooooo moe en wil morgen nog vanalles ondernemen dus ik ga hem zeggen morgen of zaterdag een drankje te doen :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185902011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ken ik niet :P

Date uit Torremolinos appte net of ik vnv wil afspreken maar ben zooooo moe en wil morgen nog vanalles ondernemen dus ik ga hem zeggen morgen of zaterdag een drankje te doen :+
Je zit toch in Torremolinos? :?

Of was dat een grap??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185902156
quote:
5s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je zit toch in Torremolinos? :?

Of was dat een grap??
Stadje paar km verderop: Benalmadena ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185902286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:27 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Stadje paar km verderop: Benalmadena ;)
Ah duidelijk..
Voor vakantie dus?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185902837
quote:
3s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah duidelijk..
Voor vakantie dus?
Yup, even een break van NL ;)
Was hier in januari ookal met een vriend. Supertof maar ik prefereer toch om alleen op vakantie te gaan geloof ik :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185910278
Ik word nu alweer moe van mezelf. Morgen een date met man 1. Dinsdag een date met man 2. Vrijdag volgende week man 3 wordt verplaatst naar de week erop. Date met man 4 moet nog worden ingepland. Dan zijn er nog man 5 en 6 met wie ik er op los app. En carnaval man belde gisteren ineens weer spontaan out of the blue. Ik heb hem verteld dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat vond hij helemaal begrijpelijk.

Ik snap gewoon niet hoe ik het rustig aan kan doen met tinder 🤷‍♀️Het voelt echt als alles of niets en ik weet dat ik dat zelf doe, ik weet alleen niet zo goed hoe...
Sarcasme. Herken het.
pi_185910559
Niet reageren. Niet zo moeilijk.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 maart 2019 @ 08:07:54 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185910598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik word nu alweer moe van mezelf. Morgen een date met man 1. Dinsdag een date met man 2. Vrijdag volgende week man 3 wordt verplaatst naar de week erop. Date met man 4 moet nog worden ingepland. Dan zijn er nog man 5 en 6 met wie ik er op los app. En carnaval man belde gisteren ineens weer spontaan out of the blue. Ik heb hem verteld dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat vond hij helemaal begrijpelijk.

Ik snap gewoon niet hoe ik het rustig aan kan doen met tinder 🤷‍♀️Het voelt echt als alles of niets en ik weet dat ik dat zelf doe, ik weet alleen niet zo goed hoe...
Voel je je nu slachtoffer van je eigen acties? Als je het patroon ziet, kun je dat toch ook doorbreken door eens niet in zeven sloten tegelijk te lopen..
  vrijdag 29 maart 2019 @ 08:16:55 #61
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_185910677
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Voel je je nu slachtoffer van je eigen acties? Als je het patroon ziet, kun je dat toch ook doorbreken door eens niet in zeven sloten tegelijk te lopen..
Bedoel je niet door 7 tegelijk door je sloot heen te laten lopen? Heyhaheyhaheyhaho

On a serious note: is het een swipeverslaving of gewoon die kick van instant gratification van zoveel matches. Je kán natuurlijk ook bij een of 2 matches even stoppen met swipen en daar wat in investeren om te zien of er wat uitkomt. Hoef je ook niet 5 dates te plannen met 5 verschillende mannen. Dat hoef je natuurlijk ook niet als je die matches wel hebt, maar het afhouden van de boot lijkt me lastiger dus makkelijker als je niet in die situatie komt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185910939
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik word nu alweer moe van mezelf. Morgen een date met man 1. Dinsdag een date met man 2. Vrijdag volgende week man 3 wordt verplaatst naar de week erop. Date met man 4 moet nog worden ingepland. Dan zijn er nog man 5 en 6 met wie ik er op los app. En carnaval man belde gisteren ineens weer spontaan out of the blue. Ik heb hem verteld dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat vond hij helemaal begrijpelijk.

Ik snap gewoon niet hoe ik het rustig aan kan doen met tinder 🤷‍♀️Het voelt echt als alles of niets en ik weet dat ik dat zelf doe, ik weet alleen niet zo goed hoe...
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar misschien een eigen topic maken in R&P mbt dit probleem. Of opzoek naar hulp, van vrienden / vriendinnen.

Je loopt hier nu al een behoorlijke tijd mee, en blijkbaar kom je daar zelf niet uit.. Het is niet zwak om hulp te vragen..

OT: Vanmiddag een lunch date, prachtig weer voor 8-)
pi_185911011
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Bedoel je niet door 7 tegelijk door je sloot heen te laten lopen? Heyhaheyhaheyhaho

On a serious note: is het een swipeverslaving of gewoon die kick van instant gratification van zoveel matches. Je kán natuurlijk ook bij een of 2 matches even stoppen met swipen en daar wat in investeren om te zien of er wat uitkomt. Hoef je ook niet 5 dates te plannen met 5 verschillende mannen. Dat hoef je natuurlijk ook niet als je die matches wel hebt, maar het afhouden van de boot lijkt me lastiger dus makkelijker als je niet in die situatie komt.
Ja daar zit wel wat in. Het grote nadeel van tinder is natuurlijk: wat zou er na deze foto komen? En ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd. Het stomme is, ik dacht heel eerlijk gezegd oprecht dat ik helemaal niet veel geswiped had. Maar als je dan wakker wordt met weer 4 nieuwe matches, waarvan er 2 een gesprek begonnen zijn, dan loopt het heel snel op. En we weten natuurlijk allemaal wel dat met iemand matchen geen garantie voor een gesprek is, een gesprek geen garantie voor een date en een date geen garantie voor een klik en een klik geen garantie voor een vervolgdate... Dat er nu binnen 2/3 dagen 4 mannen een date voorstellen, had ik vooraf niet echt bedacht..
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 09:02:06 #64
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_185911079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in. Het grote nadeel van tinder is natuurlijk: wat zou er na deze foto komen? En ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd. Het stomme is, ik dacht heel eerlijk gezegd oprecht dat ik helemaal niet veel geswiped had. Maar als je dan wakker wordt met weer 4 nieuwe matches, waarvan er 2 een gesprek begonnen zijn, dan loopt het heel snel op. En we weten natuurlijk allemaal wel dat met iemand matchen geen garantie voor een gesprek is, een gesprek geen garantie voor een date en een date geen garantie voor een klik en een klik geen garantie voor een vervolgdate... Dat er nu binnen 2/3 dagen 4 mannen een date voorstellen, had ik vooraf niet echt bedacht..
Dat is wel waar, en kan ik zelf ook over meepraten... maar voor een vrouw liggen die kans dan toch anders dan voor een man, mag ik wel durven stellen. Niet altijd, maar in veel gevallen heb je als vrouw toch meer: matches, meer: gesprekken, en dus: meer kans op vervolgdates.

Alleen al door de verhoudingen van Tinder en het verschil van swipegedrag tussen mannen en vrouwen. Vrouwen kunnen kieskeuriger zijn en nog steeds veel matches krijgen. Je kunt dus dan ook nog iets rustiger aan doen met swipen. En mannen weten dat ze op moeten vallen (over het algemeen) omdat vrouwen nu eenmaal meer matches krijgen dus zullen over het algemeen toch de gesprekken moeten starten en op gang houden. Dus in die zin is die 'garantie' er misschien niet, maar de kans er op nog steeds gewoon heel groot. En jij speelt daar zelf ook nog een rol in om zo'n gesprek te starten/op gang te houden/een date te plannen als jij dat wilt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185911741
Date nr 6 was geslaagd. Hij is hier net weg!

Ik verwacht volgende dates want hij had het er al over om de volgende keer een boek voor mij mee te nemen.
pi_185911798
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 07:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik word nu alweer moe van mezelf. Morgen een date met man 1. Dinsdag een date met man 2. Vrijdag volgende week man 3 wordt verplaatst naar de week erop. Date met man 4 moet nog worden ingepland. Dan zijn er nog man 5 en 6 met wie ik er op los app. En carnaval man belde gisteren ineens weer spontaan out of the blue. Ik heb hem verteld dat ik niet op hem ga zitten wachten en dat vond hij helemaal begrijpelijk.

Ik snap gewoon niet hoe ik het rustig aan kan doen met tinder 🤷‍♀️Het voelt echt als alles of niets en ik weet dat ik dat zelf doe, ik weet alleen niet zo goed hoe...
Haha welkom bij de obsessiveTinderDateSyndroom.
Verslavend he al dat verschillende vlees daten? Voelt haast als Pokémon. Gotta catch them all.

Vooral de verhalen die je door elkaar zal gaan halen. Ik zou zeggen geniet ervan, later kijk je met een grijns op dit leuke avontuur terug. En als je gesetteld bent heb je iig genoeg ervaring en genoten. Je wordt er ook nog heel sociaal trouwens van.
pi_185911849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Bedoel je niet door 7 tegelijk door je sloot heen te laten lopen? Heyhaheyhaheyhaho

On a serious note: is het een swipeverslaving of gewoon die kick van instant gratification van zoveel matches. Je kán natuurlijk ook bij een of 2 matches even stoppen met swipen en daar wat in investeren om te zien of er wat uitkomt. Hoef je ook niet 5 dates te plannen met 5 verschillende mannen. Dat hoef je natuurlijk ook niet als je die matches wel hebt, maar het afhouden van de boot lijkt me lastiger dus makkelijker als je niet in die situatie komt.
En als je nou die kick hebt in het afspreken ipv de virtuele match? Ik denk dat ze de kick in het afspreken heeft
pi_185911864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 08:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat in. Het grote nadeel van tinder is natuurlijk: wat zou er na deze foto komen? En ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd. Het stomme is, ik dacht heel eerlijk gezegd oprecht dat ik helemaal niet veel geswiped had. Maar als je dan wakker wordt met weer 4 nieuwe matches, waarvan er 2 een gesprek begonnen zijn, dan loopt het heel snel op. En we weten natuurlijk allemaal wel dat met iemand matchen geen garantie voor een gesprek is, een gesprek geen garantie voor een date en een date geen garantie voor een klik en een klik geen garantie voor een vervolgdate... Dat er nu binnen 2/3 dagen 4 mannen een date voorstellen, had ik vooraf niet echt bedacht..
Lenteseizoen komt eraan. Mannen krijgen zin.
pi_185912928
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 09:54 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Haha welkom bij de obsessiveTinderDateSyndroom.
Verslavend he al dat verschillende vlees daten? Voelt haast als Pokémon. Gotta catch them all.

Vooral de verhalen die je door elkaar zal gaan halen. Ik zou zeggen geniet ervan, later kijk je met een grijns op dit leuke avontuur terug. En als je gesetteld bent heb je iig genoeg ervaring en genoten. Je wordt er ook nog heel sociaal trouwens van.
Lekker een beetje in het rondte neuken, overal met de enkeltjes omhoog. En dan later terugkijken naar die periode met plezier.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 29 maart 2019 @ 11:32:11 #70
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185913050
Even een vriendelijke herinnering dat het in dit topic gaat om concrete dates, zullen we dus weer beetje on-topic gaan? O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 29 maart 2019 @ 11:35:09 #71
27929 piere
doe mij maar bier
pi_185913092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 09:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Lenteseizoen komt eraan. Mannen krijgen zin.
Daar heb ik in de winter ook "last" van ;)
fok you ja!
pi_185913969
@Spirit82 ik word alleen al moe als ik je verhaal lees :D
Heb je dan nog wel tijd over voor je vrienden/familie/hobby’s/etc?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_185914579
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 11:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lekker een beetje in het rondte neuken, overal met de enkeltjes omhoog. En dan later terugkijken naar die periode met plezier.
Mijn ervaringen zijn geen neukdates. Vaak pas vanaf date 6 sex maar ben dan meestal allang afgehaakt.
pi_185916262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Spirit82 ik word alleen al moe als ik je verhaal lees :D
Heb je dan nog wel tijd over voor je vrienden/familie/hobby’s/etc?
Zeker!! Dat vind ik veel belangrijker dan dates en gaat ook altijd voor.

En het zijn geen seksdates. Daar zit ik niet op te wachten en dat maak ik voor de date zelf ook al duidelijk kenbaar. Soms haakt de man dan af, prima. Het gebeurt wel eens, maar dan is mijn insteek ook niet serieus. Morgen bijvoorbeeld met man 1 koffie drinken smiddags. Daarna heb ik andere afspraken dus hij kan sowieso niet blijven en das prima.
Sarcasme. Herken het.
pi_185929626
Date was niets, bleek dat ik onderdeel was van een experiment.. En bedankt.. Had daarnaast ook nogal wat noten op de zang.

De mensen die later aanschoven bij mij aan tafel (terras, weinig plek, tafel delen), waren veel gezelliger, diepe zinnige (en zonnige :P) gesprekken gehad O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 07:50:54 ]
  zaterdag 30 maart 2019 @ 08:03:21 #76
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185929695
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 07:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Date was niets, bleek dat ik onderdeel was van een experiment.. En bedankt.. Had daarnaast ook nogal wat noten op de zang.

De mensen die later aanschoven bij mij aan tafel (terras, weinig plek, tafel delen), waren veel gezelliger, diepe zinnige (en zonnige :P) gesprekken gehad O+
Leg uit :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185946961
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 08:03 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Leg uit :')
Hoe gaan jouw dates dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185947454
Niemand hier iets te vertellen?
Ik heb 6 dates gehad. Date nr 7 zal ik binnenkort over updaten als die dan komt.
pi_185947554
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Niemand hier iets te vertellen?
Ik heb 6 dates gehad. Date nr 7 zal ik binnenkort over updaten als die dan komt.
Hoe zijn die andere 6 dates gegaan?

Binnenkort aan mijn kant date nummer 5. Verder met 2 vrouwen aan het praten op Tinder. Even kijken hoe dat gaat verlopen.
pi_185948680
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 12:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Niemand hier iets te vertellen?
Ik heb 6 dates gehad. Date nr 7 zal ik binnenkort over updaten als die dan komt.
Ik heb aankomende woensdag een date. We hebben al een leuke klik, dus ik ga kijken of ik gelijk all-in kan gaan.
pi_185949273
Date gisteren ging niet door. Sinds een paar dagen heb ik contact via tinder met een man die hier vlakbij woont. Toen ik vannacht naar huis liep, kwam hij toevallig net langsgereden op weg naar zijn huis. We hebben spontaan besloten even kennis te maken en een uur in zijn bus zitten praten. Hij stelde voor samen naar de zonsopkomst te kijken, maar dat redde ik niet, was kapot 🙈 Daarna heeft hij me keurig thuis gebracht. Vanavond zien we elkaar weer, als het goed is :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 31 maart 2019 @ 14:45:25 #82
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185949299
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
Date gisteren ging niet door. Sinds een paar dagen heb ik contact via tinder met een man die hier vlakbij woont. Toen ik vannacht naar huis liep, kwam hij toevallig net langsgereden op weg naar zijn huis. We hebben spontaan besloten even kennis te maken en een uur in zijn bus zitten praten. Hij stelde voor samen naar de zonsopkomst te kijken, maar dat redde ik niet, was kapot 🙈 Daarna heeft hij me keurig thuis gebracht. Vanavond zien we elkaar weer, als het goed is :)
Wat schattig :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185949362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 08:03 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Leg uit :')
Ik was haar tweede date via een "app", en blijkbaar werkt dat niet voor haar. Ze komt liever iemand in het echt tegen. En "experiment" kwam van haar.. Maakt verder niet uit, ik had verder ook geen klik, maar wel een gezellige middag gehad met andere mensen O+
  zondag 31 maart 2019 @ 15:05:25 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185949638
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:45 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Wat schattig :D
En gevaarlijk.
Lijkt me niet een slim plan om s'nachts in een bus te stappen van een man die je niet echt kent buiten een beetje Tinder gechat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185949688
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

En gevaarlijk.
Lijkt me niet een slim plan om s'nachts in een bus te stappen van een man die je niet echt kent buiten een beetje Tinder gechat.
Doekje met chloroform is zo gepakt inderdaad.
pi_185949772
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Doekje met chloroform is zo gepakt inderdaad.
Haha nou, dat valt over het algemeen wel mee. We hebben eerst ook een half uurtje staan praten buiten, maar het werd wat fris dus toen zijn we in zijn bus gaan zitten. Vanavond gaan we naar het strand zonsondergang kijken, omdat we de zonsopkomst vanochtend gemist hebben.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 31 maart 2019 @ 15:18:24 #87
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185949880
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 15:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Doekje met chloroform is zo gepakt inderdaad.
Houdt het spannend.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 31 maart 2019 @ 15:41:19 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185950216
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik was haar tweede date via een "app", en blijkbaar werkt dat niet voor haar. Ze komt liever iemand in het echt tegen. En "experiment" kwam van haar.. Maakt verder niet uit, ik had verder ook geen klik, maar wel een gezellige middag gehad met andere mensen O+
Klinkt niet echt al experiment, maar gewoon kijken of toch misschien zou werken voor haar. Zoals zoveel mensen doen
pi_185957792
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 12:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe zijn die andere 6 dates gegaan?

Binnenkort aan mijn kant date nummer 5. Verder met 2 vrouwen aan het praten op Tinder. Even kijken hoe dat gaat verlopen.
Nog niet verliefd na 5dates, dat je nog steeds open staat voor anderen ernaast te daten?
pi_185957803
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 14:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb aankomende woensdag een date. We hebben al een leuke klik, dus ik ga kijken of ik gelijk all-in kan gaan.
Bedoel je een 'virtuele' klik of een 'echte' klik ( in het echt)
pi_185957848
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:44 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Bedoel je een 'virtuele' klik of een 'echte' klik ( in het echt)
Echte klik. Ik heb haar al twee keer gezien, alleen we hebben nog geen date gehad.

Maar virtueel klikt het ook natuurlijk.
pi_185957935
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 12:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe zijn die andere 6 dates gegaan?
Naar mijn mening goed. Op de 1 of andere manier begin ik wel plots sinds dit weekend klein beetje te stressen. Denk dat het komt omdat ik ben bang ben dat de frequentie 1x per week misschien wel zal blijven bij deze gast, en ik vind dat wel erg weinig. Ik laat dit totaal niet merken en ik kan mij heel goed vermaken omdat ik zeker een leven heb en genoeg vrienden, maar ik zal niet blij worden van een relatie waarin ik mijn partner slechts 1x per week zie, Just me. Maar het kan ook zijn dat ik om andere redenen begin te stressen die ik zelf niet zo goed weet waarom. Ik ken hem nu iets langer dan een maand.
pi_185958066
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nog niet verliefd na 5dates, dat je nog steeds open staat voor anderen ernaast te daten?
Ik zou zeker met haar verder willen en ze is ook relatiemateriaal. Alleen door omstandigheden kan ik haar een tijdje niet zien. Ik zou dan niet op haar willen 'wachten'. Ik kijk gewoon verder en zie wel waar alles heengaat.
pi_185958166
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zou zeker met haar verder willen en ze is ook relatiemateriaal. Alleen door omstandigheden kan ik haar een tijdje niet zien. Ik zou dan niet op haar willen 'wachten'. Ik kijk gewoon verder en zie wel waar alles heengaat.
Ah begrijpbaar ja dan snap ik je!
pi_185958261
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:49 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Naar mijn mening goed. Op de 1 of andere manier begin ik wel plots sinds dit weekend klein beetje te stressen. Denk dat het komt omdat ik ben bang ben dat de frequentie 1x per week misschien wel zal blijven bij deze gast, en ik vind dat wel erg weinig. Ik laat dit totaal niet merken en ik kan mij heel goed vermaken omdat ik zeker een leven heb en genoeg vrienden, maar ik zal niet blij worden van een relatie waarin ik mijn partner slechts 1x per week zie, Just me. Maar het kan ook zijn dat ik om andere redenen begin te stressen die ik zelf niet zo goed weet waarom. Ik ken hem nu iets langer dan een maand.
Legit dat je je partner niet maar 1 keer per week wil zien (heb ik ook). Maar jullie zijn nu pas aan het daten, dan is het toch juist goed dat er wat ruimte wordt gecreëerd tussen jullie twee? Ik denk als hij of jij al vanaf het begin er bovenop zit dat dat als een strop aanvoelt.

Als je wat vaker date en vaker ziet, zal de frequentie denk ik ook wel toenemen. Als jullie uiteindelijk zover komen om samen te wonen en wellicht gezin, dan weet je in ieder geval van elkaar dat je ook zonder elkaar kunt. En dat is (ook) belangrijk.
pi_185961905
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Legit dat je je partner niet maar 1 keer per week wil zien (heb ik ook). Maar jullie zijn nu pas aan het daten, dan is het toch juist goed dat er wat ruimte wordt gecreëerd tussen jullie twee? Ik denk als hij of jij al vanaf het begin er bovenop zit dat dat als een strop aanvoelt.

Als je wat vaker date en vaker ziet, zal de frequentie denk ik ook wel toenemen. Als jullie uiteindelijk zover komen om samen te wonen en wellicht gezin, dan weet je in ieder geval van elkaar dat je ook zonder elkaar kunt. En dat is (ook) belangrijk.
Mee eens.

Wat ik mij wel afvraag: na hoelange tijd is het normaal dat de frequentie toeneemt? Wat is geleidelijk? Is het veelvoorkomend dat je elkaar vaak 1 a 2 maanden zo 1x per week alleen ziet en pas vanaf een halfjaar ofzo meer? Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin.

Ik doe zelf ook liever rustig aan maar ik zie niet echt een stijgende lijn ofzo.
pi_185962101
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:33 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Mee eens.

Wat ik mij wel afvraag: na hoelange tijd is het normaal dat de frequentie toeneemt? Wat is geleidelijk? Is het veelvoorkomend dat je elkaar vaak 1 a 2 maanden zo 1x per week alleen ziet en pas vanaf een halfjaar ofzo meer? Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin.

Ik doe zelf ook liever rustig aan maar ik zie niet echt een stijgende lijn ofzo.
Als je echt verliefd bent op elkaar dan wil je elkaar het liefst zo vaak mogelijk zien.
  zondag 31 maart 2019 @ 23:49:39 #98
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185962127
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je echt verliefd bent op elkaar dan wil je elkaar het liefst zo vaak mogelijk zien.
Dit inderdaad :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185962317
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 23:33 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Mee eens.

Wat ik mij wel afvraag: na hoelange tijd is het normaal dat de frequentie toeneemt? Wat is geleidelijk? Is het veelvoorkomend dat je elkaar vaak 1 a 2 maanden zo 1x per week alleen ziet en pas vanaf een halfjaar ofzo meer? Ben benieuwd naar jullie ervaringen hierin.

Ik doe zelf ook liever rustig aan maar ik zie niet echt een stijgende lijn ofzo.
Er is geen harde grens waarbij je zegt: 'nu moet ik je vaker zien' of 'na 4 maanden is het normaal dat we elkaar 5 dagen in de week zien'. Dat is net als een labeltje plakken van wanneer een relatie tot stand moet komen. Is dat na 4 maanden, na 4 dates, na 10 dates?

Ik denk dat als jullie beiden hetzelfde willen en dat ook naar elkaar duidelijk is gemaakt gaandeweg, dat alles zijn natuurlijke verloop moet hebben. Natuurlijk, dat heeft ook geen garantie voor succes. Maar als je van elkaar weet hoe jullie in het leven staan en hoe jullie de toekomst zien, dan hoef je er geen labeltje op te plakken. Alles valt dan wel op zijn plaats.

Er is een verschil tussen liefde en lust. Liefde is fysieke en emotionele band. Lust is de ruimte tussen je partners. Hoe gezonder de ruimte tussen de partners, hoe groter de lust naar elkaar toe. Denk aan een Rubik's cube: als je die hebt opgelost, wat doe je ermee? Die leg je weg onder in een la. Die heb je opgelost en is niet meer spannend meer. Wat als je nou 1 of 2 blokjes open houdt? Dan blijf je verder met puzzelen en maakt dat spannend. Ditzelfde geldt voor je partner. Hoe meer ruimte ertussen, hoe beter. Als je steeds een stukje van je partner gaandeweg leert kennen, hoe meer nieuwsgierigheid er is naar je partner toe en hoe meer je van die puzzel oplost.

Als je tijdens de 4e date al alles van elkaar weet, doordat je bijvoorbeeld alles via de app hebt besproken of dat je alles tijdens de date hebt gehad, dan is dat niet meer spannend meer. Je hebt dan het gevoel dat de Rubik's cube is opgelost. Mijn motto is dus: zo weinig mogelijk via de app en zoveel mogelijk in real life. En dan voor 90% praten over onzin. Met andere woorden: gezelligheid, informeel en op je gemak.
pi_185963016
Thanks. ik vind de uitdrukking ' als iemand verliefd is wil die je zo vaak mogelijk zien ' altijd een lastige

Want hij kiest ervoor zijn projecten druk mee bezig te zijn zodat we elkaar maar 1x per week zien.

Kan je dan al concluderen 'hij is niet verliefd?'


Ik weet soms niet waarom of het nu een persoonlijke interne moodswing altijd is dat ik mij plots vrij rot kan voelen. Ik heb dan plots een heel slecht gevoel. Altijd klopte dat gevoel achteraf maar deze keer kan ik mijn rotte gevoel nog niet definiëren. Ik doe in ieder geval niks zichtbaars voor hem met dat gevoel , blijf lekker relaxed van de buitenkant, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd zodat ik later beter een conclusie kan trekken waarom ik mij nu plots druk maak.

Precies 2 weken terug ook op een zondagavond voelde ik mij ook extreem rot. Dat was hetzelfde gevoel als nu. Een onbestemd onveilig gevoel. De dag erna was het allemaal gewoon koek en ei tussen mij en die date. Maar alsnog heb ik wel het idee dat er wel wat was dat weekend. Alleen geen idee wat. Dit weekend heb ik weer hetzelfde gevoel. Toevallig genoeg staat er trouwens op zijn Tinder locatie afstand een andere locatie dan zou moeten, net zoals die 2 weken terug. En dan tm de volgende dag smiddags ..

Terwijl ik het geen vreemdgang type vind en geen viezerik. Het is echt een schat van een man hoor. Best verlegen ook. Dus daarom kan ik het allemaal nog niet heel goed plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat hij gewoon anderen ernaast aan het daten nog is.
pi_185965174
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 00:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Thanks. ik vind de uitdrukking ' als iemand verliefd is wil die je zo vaak mogelijk zien ' altijd een lastige

Want hij kiest ervoor zijn projecten druk mee bezig te zijn zodat we elkaar maar 1x per week zien.

Kan je dan al concluderen 'hij is niet verliefd?'

Ik weet soms niet waarom of het nu een persoonlijke interne moodswing altijd is dat ik mij plots vrij rot kan voelen. Ik heb dan plots een heel slecht gevoel. Altijd klopte dat gevoel achteraf maar deze keer kan ik mijn rotte gevoel nog niet definiëren. Ik doe in ieder geval niks zichtbaars voor hem met dat gevoel , blijf lekker relaxed van de buitenkant, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd zodat ik later beter een conclusie kan trekken waarom ik mij nu plots druk maak.

Precies 2 weken terug ook op een zondagavond voelde ik mij ook extreem rot. Dat was hetzelfde gevoel als nu. Een onbestemd onveilig gevoel. De dag erna was het allemaal gewoon koek en ei tussen mij en die date. Maar alsnog heb ik wel het idee dat er wel wat was dat weekend. Alleen geen idee wat. Dit weekend heb ik weer hetzelfde gevoel. Toevallig genoeg staat er trouwens op zijn Tinder locatie afstand een andere locatie dan zou moeten, net zoals die 2 weken terug. En dan tm de volgende dag smiddags ..

Terwijl ik het geen vreemdgang type vind en geen viezerik. Het is echt een schat van een man hoor. Best verlegen ook. Dus daarom kan ik het allemaal nog niet heel goed plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat hij gewoon anderen ernaast aan het daten nog is.
Ik kan verliefd zijn en iemand "maar" 1x per week willen zien, ik zou er niet al te veel waarde aan hechten hoe vaak je iemand ziet, maar hoe het is als je elkaar ziet. Je kan hem altijd vragen of hij nog andere mensen date :)
  maandag 1 april 2019 @ 09:56:58 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185965693
Aantal offtopic posts verwijderd. Als jullie wéten dat t offtopic is, post het dan niet he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185965906
Date gisteren was leuk! We hebben zonsondergang gekeken, ijskoud dus goede reden om heul dicht tegen elkaar aan te staan, en uren gepraat over vanalles. Heb nog een rondleiding gehad door zijn nieuwe huis wat hij aan het verbouwen is en we zijn bij mij thuis geëindigd. Er is gezoend en dat was positief.

Toch weet ik niet of de aantrekkingskracht er voldoende is. Hoe meer ik hem spreek, hoe meer ik ook merk dat ook hij nog enorm zoekende is en met zichzelf in de knoop zit. We hebben wel een ontzettend leuke klik.. misschien is anderhalve date ook gewoon niet genoeg om dat al duidelijk te hebben en groeit dat nog.
Sarcasme. Herken het.
pi_185966082
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 00:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Thanks. ik vind de uitdrukking ' als iemand verliefd is wil die je zo vaak mogelijk zien ' altijd een lastige

Want hij kiest ervoor zijn projecten druk mee bezig te zijn zodat we elkaar maar 1x per week zien.

Kan je dan al concluderen 'hij is niet verliefd?'

Ik weet soms niet waarom of het nu een persoonlijke interne moodswing altijd is dat ik mij plots vrij rot kan voelen. Ik heb dan plots een heel slecht gevoel. Altijd klopte dat gevoel achteraf maar deze keer kan ik mijn rotte gevoel nog niet definiëren. Ik doe in ieder geval niks zichtbaars voor hem met dat gevoel , blijf lekker relaxed van de buitenkant, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd zodat ik later beter een conclusie kan trekken waarom ik mij nu plots druk maak.

Precies 2 weken terug ook op een zondagavond voelde ik mij ook extreem rot. Dat was hetzelfde gevoel als nu. Een onbestemd onveilig gevoel. De dag erna was het allemaal gewoon koek en ei tussen mij en die date. Maar alsnog heb ik wel het idee dat er wel wat was dat weekend. Alleen geen idee wat. Dit weekend heb ik weer hetzelfde gevoel. Toevallig genoeg staat er trouwens op zijn Tinder locatie afstand een andere locatie dan zou moeten, net zoals die 2 weken terug. En dan tm de volgende dag smiddags ..

Terwijl ik het geen vreemdgang type vind en geen viezerik. Het is echt een schat van een man hoor. Best verlegen ook. Dus daarom kan ik het allemaal nog niet heel goed plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat hij gewoon anderen ernaast aan het daten nog is.
Er zijn 100 redenen die die afstand kunnen verklaren. Deze onzekerheid zit alleen in jouw hoofd en je doet een hoop aannames die jou ongelukkig maken, want je weet heel goed waar dat rotgevoel tot 2x toe vandaan komt: namelijk jouw controlerende gedrag en het feit dat je iets hebt gevonden wat je op een negatieve manier invult en enorm groot maakt in je hoofd.

Stop met controleren, of vraag hem gewoon hoe het zit. Als je meer van hem wilt dan jullie op dit moment hebben, dan kun je dat toch gewoon bespreekbaar maken?
Sarcasme. Herken het.
pi_185969893
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er zijn 100 redenen die die afstand kunnen verklaren. Deze onzekerheid zit alleen in jouw hoofd en je doet een hoop aannames die jou ongelukkig maken, want je weet heel goed waar dat rotgevoel tot 2x toe vandaan komt: namelijk jouw controlerende gedrag en het feit dat je iets hebt gevonden wat je op een negatieve manier invult en enorm groot maakt in je hoofd.

Stop met controleren, of vraag hem gewoon hoe het zit. Als je meer van hem wilt dan jullie op dit moment hebben, dan kun je dat toch gewoon bespreekbaar maken?
Dit inderdaad. Alleen als dat gevoel komt omdat hij anders reageert dan je gewend bent dan kan je het enigszins op jullie betrekken. Maar ook dat hoeft niet meteen negatief te zijn.

Ik heb al een tijdje niet gepost door drukte. Ik had een aantal weken terug 2 dates met 2 verschillende op de planning. Allebei moesten meer dan een week verzet worden (zij verzetten, ik kon niet eerder). Eentje is uiteindelijk nog doorgegaan en was leuk ^O^

We zijn nog steeds aan het appen maar hij is in het buitenland nu dus hopelijk komend weekend een vervolgdate! Verder ben ik nog met 1 iemand aan het appen, maar nog niet tot een afspraak gekomen.

De ander was in de tussentijd iemand tegen gekomen waarmee hij het wilde proberen, jammer maar hartstikke leuk voor hem natuurlijk.
pi_185969921
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Date gisteren was leuk! We hebben zonsondergang gekeken, ijskoud dus goede reden om heul dicht tegen elkaar aan te staan, en uren gepraat over vanalles. Heb nog een rondleiding gehad door zijn nieuwe huis wat hij aan het verbouwen is en we zijn bij mij thuis geëindigd. Er is gezoend en dat was positief.

Toch weet ik niet of de aantrekkingskracht er voldoende is. Hoe meer ik hem spreek, hoe meer ik ook merk dat ook hij nog enorm zoekende is en met zichzelf in de knoop zit. We hebben wel een ontzettend leuke klik.. misschien is anderhalve date ook gewoon niet genoeg om dat al duidelijk te hebben en groeit dat nog.
Wat een schattige dates wel zo :) Zou het een kans geven, je merkt vanzelf wel of je zin hebt in zijn issues of niet. Maar zou dat niet op voorhand al afkappen ^O^
pi_185970882
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 10:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er zijn 100 redenen die die afstand kunnen verklaren. Deze onzekerheid zit alleen in jouw hoofd en je doet een hoop aannames die jou ongelukkig maken, want je weet heel goed waar dat rotgevoel tot 2x toe vandaan komt: namelijk jouw controlerende gedrag en het feit dat je iets hebt gevonden wat je op een negatieve manier invult en enorm groot maakt in je hoofd.

Stop met controleren, of vraag hem gewoon hoe het zit. Als je meer van hem wilt dan jullie op dit moment hebben, dan kun je dat toch gewoon bespreekbaar maken?
Dankje.
Bespreken wil ik nog niet ivm dat nog niet goed voelt omdat ik hem pas 6xgezien heb. Maar idd wel die gedachtes die mij irriteren. Wil hem ook niet lastig vallen met mijn gedachtes nu al nu ik hem pas 6x gezien heb. Maar ik neem dan snel mijn wegvlucht van gedachtes om meteen op andere mannen dan te willen gaan focussen als oplossing, maar ik weet dat dat niet de juiste weg is dus dat doe ik niet. Dus idd proberen afleiding te zoeken in andere dingen.:)
pi_185971286
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 15:10 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Dankje.
Bespreken wil ik nog niet ivm dat nog niet goed voelt omdat ik hem pas 6xgezien heb. Maar idd wel die gedachtes die mij irriteren. Wil hem ook niet lastig vallen met mijn gedachtes nu al nu ik hem pas 6x gezien heb. Maar ik neem dan snel mijn wegvlucht van gedachtes om meteen op andere mannen dan te willen gaan focussen als oplossing, maar ik weet dat dat niet de juiste weg is dus dat doe ik niet. Dus idd proberen afleiding te zoeken in andere dingen.:)

Als je hem vaker wil zien, kan je niet voorstellen om jullie volgende date wat langer te laten duren? Bijv vrijdag en zaterdag? Zo ging dat bij mijn ex en mij. Van 1 avond date naar een XL date zoals we dat noemden, kan je vrij luchtig brengen ook.
pi_185972937
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 14:14 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Wat een schattige dates wel zo :) Zou het een kans geven, je merkt vanzelf wel of je zin hebt in zijn issues of niet. Maar zou dat niet op voorhand al afkappen ^O^
Nee je hebt gelijk idd. Nog even aan kijken. Al heb ik het idee dat hij iets harder van stapel loopt dan ik, of wat minder gewend is en ik wil hem ook niet kwetsen. Maargoed, vanavond komt hij eten. Nu even veel contact dus, maar rest van de week en weekend heb ik mijn dochter en lukt afspreken niet.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:04:08 #110
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185988375
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2019 00:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Thanks. ik vind de uitdrukking ' als iemand verliefd is wil die je zo vaak mogelijk zien ' altijd een lastige

Want hij kiest ervoor zijn projecten druk mee bezig te zijn zodat we elkaar maar 1x per week zien.

Kan je dan al concluderen 'hij is niet verliefd?'

Ik weet soms niet waarom of het nu een persoonlijke interne moodswing altijd is dat ik mij plots vrij rot kan voelen. Ik heb dan plots een heel slecht gevoel. Altijd klopte dat gevoel achteraf maar deze keer kan ik mijn rotte gevoel nog niet definiëren. Ik doe in ieder geval niks zichtbaars voor hem met dat gevoel , blijf lekker relaxed van de buitenkant, maar ik hou dit wel in mijn achterhoofd zodat ik later beter een conclusie kan trekken waarom ik mij nu plots druk maak.

Precies 2 weken terug ook op een zondagavond voelde ik mij ook extreem rot. Dat was hetzelfde gevoel als nu. Een onbestemd onveilig gevoel. De dag erna was het allemaal gewoon koek en ei tussen mij en die date. Maar alsnog heb ik wel het idee dat er wel wat was dat weekend. Alleen geen idee wat. Dit weekend heb ik weer hetzelfde gevoel. Toevallig genoeg staat er trouwens op zijn Tinder locatie afstand een andere locatie dan zou moeten, net zoals die 2 weken terug. En dan tm de volgende dag smiddags ..

Terwijl ik het geen vreemdgang type vind en geen viezerik. Het is echt een schat van een man hoor. Best verlegen ook. Dus daarom kan ik het allemaal nog niet heel goed plaatsen.

Maar ik sluit niet uit dat hij gewoon anderen ernaast aan het daten nog is.
Volgens mij is het jouw onzekerheid die je in de weg zit. Je ziet dat hij op een andere afstand is dan jij denkt en sluit niet uit dat hij anderen date. Het is de bevestiging die je hier lijkt te missen. Als hij alleen met jou zou daten, zou jij weten dat je speciaal voor hem bent. Nu trek je dat in twijfel.

Die somberheid kan ook eenzaamheid zijn? Dat het opeens voelt alsof je helemaal alleen bent (terwijl hij misschien wel met een ander is?) Je geeft in een volgende post aan dat je de neiging hebt je toevlucht bij andere mannen te zoeken. Dit is ook weer een zoektocht naar bevestiging en opvulling van de eenzaamheid?

Zodra je voor jezelf het patroon herkent, kun je het proberen te veranderen :s)
pi_185992102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:04 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Volgens mij is het jouw onzekerheid die je in de weg zit. Je ziet dat hij op een andere afstand is dan jij denkt en sluit niet uit dat hij anderen date. Het is de bevestiging die je hier lijkt te missen. Als hij alleen met jou zou daten, zou jij weten dat je speciaal voor hem bent. Nu trek je dat in twijfel.

Die somberheid kan ook eenzaamheid zijn? Dat het opeens voelt alsof je helemaal alleen bent (terwijl hij misschien wel met een ander is?) Je geeft in een volgende post aan dat je de neiging hebt je toevlucht bij andere mannen te zoeken. Dit is ook weer een zoektocht naar bevestiging en opvulling van de eenzaamheid?

Zodra je voor jezelf het patroon herkent, kun je het proberen te veranderen :s)
Eenzaamheid klopt ook wel een beetje, heb op dit moment geen werk (ben opzoek) dus overdag zie ik geen mens. Alhoewel ik wel veel vrienden heb en ongeveer elke avond ik wel iemand zie. Vooral het verdwaalde en onzekere, onduidelijke gevoel heb ik omdat ik geen werk heb. Ik probeer wat op te bouwen in mijn leven, te settelen en heb best veel mannen gedate waarin ze het elke keer toch niet voor mij waren helaas. Ben dat beetje zat elke keer opnieuw iets moeten opbouwen en in investeren en dat het weer niks blijkt te zijn. En bij deze jongeman ben ik zover wel enthousiast! ( Meestal kreeg ik het besef dat het niet the one voor mij was rond date 6-8) Dat terwijl hij vrij anders dan mijn ex is en ik dat nooit kon voorstellen. Wil gewoon nu wat vastigheid. Heb ook mensen die dicht bij mij staan die al kinderen hebben en wel hun leven op orde hebben: eigen huisje, goede baan, kinderen, man, eigen auto etc. Ik wil dat ook kunnen en dat de andere denken wow ze is volwassen en heeft haar leven op orde.

Maar goed nieuws, ik zie hem komende week hij neemt me mee uiteten.
Date nr 7.

Ben nu veel in mezelf aan het investeren door veel educatieve, en algemene kennis dingen te lezen. (Beetje achterstand in bepaalde dingen die ik beetje nu probeer in te halen). Verder ben ik verhuisd en ik heb ook nu goed geïnvesteerd in nieuwe vrienden hier, dus dat is wel aardig op orde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Naregenkomtzon op 02-04-2019 16:52:47 ]
pi_185996552
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Eenzaamheid klopt ook wel een beetje, heb op dit moment geen werk (ben opzoek) dus overdag zie ik geen mens. Alhoewel ik wel veel vrienden heb en ongeveer elke avond ik wel iemand zie. Vooral het verdwaalde en onzekere, onduidelijke gevoel heb ik omdat ik geen werk heb. Ik probeer wat op te bouwen in mijn leven, te settelen en heb best veel mannen gedate waarin ze het elke keer toch niet voor mij waren helaas. Ben dat beetje zat elke keer opnieuw iets moeten opbouwen en in investeren en dat het weer niks blijkt te zijn. En bij deze jongeman ben ik zover wel enthousiast! ( Meestal kreeg ik het besef dat het niet the one voor mij was rond date 6-8) Dat terwijl hij vrij anders dan mijn ex is en ik dat nooit kon voorstellen. Wil gewoon nu wat vastigheid. Heb ook mensen die dicht bij mij staan die al kinderen hebben en wel hun leven op orde hebben: eigen huisje, goede baan, kinderen, man, eigen auto etc. Ik wil dat ook kunnen en dat de andere denken wow ze is volwassen en heeft haar leven op orde.

Maar goed nieuws, ik zie hem komende week hij neemt me mee uiteten.
Date nr 7.

Ben nu veel in mezelf aan het investeren door veel educatieve, en algemene kennis dingen te lezen. (Beetje achterstand in bepaalde dingen die ik beetje nu probeer in te halen). Verder ben ik verhuisd en ik heb ook nu goed geïnvesteerd in nieuwe vrienden hier, dus dat is wel aardig op orde.
Het is misschien moeilijk om dat niet te doen (want ik kan dat ook heel goed wel doen als ik niet op let), maar vergelijk jouw leven niet met die van andere mensen. Iedereen leeft op zijn eigen manier, en je kan van buiten ook niet zien of iemand überhaupt gelukkig is met zijn leven. Ik denk dat er zat mensen zijn die jij kent die eigenlijk niet gelukkig zijn met het huisje-boompje-beestje-leventje wat ze hebben. Misschien kijken ze dan naar jou en zouden graag ruilen.

Laat ik het zo zeggen: Ik verdiende heel veel geld, had een mooie auto, grote woning, hele knappe vriend. Maar onze relatie was heel slecht en ik was diep ongelukkig. Voor de buitenwereld leek het heel wat, niemand had het door hoe het werkelijk zat, en ik weet dat er mensen jaloers op me waren.

Dat je geen werk, man of kinderen hebt betekend ook niet dat je je leven niet op orde hebt :)
pi_186003617
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:46 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Eenzaamheid klopt ook wel een beetje, heb op dit moment geen werk (ben opzoek) dus overdag zie ik geen mens. Alhoewel ik wel veel vrienden heb en ongeveer elke avond ik wel iemand zie. Vooral het verdwaalde en onzekere, onduidelijke gevoel heb ik omdat ik geen werk heb. Ik probeer wat op te bouwen in mijn leven, te settelen en heb best veel mannen gedate waarin ze het elke keer toch niet voor mij waren helaas. Ben dat beetje zat elke keer opnieuw iets moeten opbouwen en in investeren en dat het weer niks blijkt te zijn. En bij deze jongeman ben ik zover wel enthousiast! ( Meestal kreeg ik het besef dat het niet the one voor mij was rond date 6-8) Dat terwijl hij vrij anders dan mijn ex is en ik dat nooit kon voorstellen. Wil gewoon nu wat vastigheid. Heb ook mensen die dicht bij mij staan die al kinderen hebben en wel hun leven op orde hebben: eigen huisje, goede baan, kinderen, man, eigen auto etc. Ik wil dat ook kunnen en dat de andere denken wow ze is volwassen en heeft haar leven op orde.

Maar goed nieuws, ik zie hem komende week hij neemt me mee uiteten.
Date nr 7.

Ben nu veel in mezelf aan het investeren door veel educatieve, en algemene kennis dingen te lezen. (Beetje achterstand in bepaalde dingen die ik beetje nu probeer in te halen). Verder ben ik verhuisd en ik heb ook nu goed geïnvesteerd in nieuwe vrienden hier, dus dat is wel aardig op orde.
Het gaat er niet om dat je je leven op orde hebt, maar dat jij gelukkig wordt.

Maakt niet uit hoe, al is het op een (op jou na ;) ) onbewoond eiland levend van vis en fruit :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186020049
Vanavond een super leuk date gehad O+

Veel gepraat en aan elkaar gezetten en bij afscheid even lekker staan zoenen. Volgende week dinsdag zien we elkaar weer.
  vrijdag 5 april 2019 @ 02:23:37 #115
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_186042775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 20:09 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het is misschien moeilijk om dat niet te doen (want ik kan dat ook heel goed wel doen als ik niet op let), maar vergelijk jouw leven niet met die van andere mensen. Iedereen leeft op zijn eigen manier, en je kan van buiten ook niet zien of iemand überhaupt gelukkig is met zijn leven. Ik denk dat er zat mensen zijn die jij kent die eigenlijk niet gelukkig zijn met het huisje-boompje-beestje-leventje wat ze hebben. Misschien kijken ze dan naar jou en zouden graag ruilen.

Laat ik het zo zeggen: Ik verdiende heel veel geld, had een mooie auto, grote woning, hele knappe vriend. Maar onze relatie was heel slecht en ik was diep ongelukkig. Voor de buitenwereld leek het heel wat, niemand had het door hoe het werkelijk zat, en ik weet dat er mensen jaloers op me waren.

Dat je geen werk, man of kinderen hebt betekend ook niet dat je je leven niet op orde hebt :)
dit. _O_
pi_186044919
Date nr 7 was top. De chemie is er zeker en het is een leuke goede jongen. Hij kan soms te lang over iets doorgaan in gesprekken / hij is wat langdradig maar dat is wel schattig weer opzich!

Hij had het al over dat ik echt mee moest naar bepaalde plek in het buitenland waarover hij zat te vertellen. Dus volgens mij is hij wel echt enthousiast. En over geldzaken, en zelfs begint hij vaak over trouwerijen haha en dat soort serieuze - volwassenen gesprekken.

Mijn vorige vriend was 9 jaar jonger dan de man die ik nu date (was stuk jonger dan mij) en werd vervelend dat ik veel serieuzer was.

Ik merk echt sinds ik mannen rond de 30 date dat ze echt al serieus zijn, wel fijn! Normaal was ik de serieuzere, maar sinds ik naar oudere mannen kijk is het eerder andersom! Ook soms wennen, maar zeker leuk!

Als het goed is zie ik hem dit weekend. Moet wel nog ff concrete afspraak maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Naregenkomtzon op 05-04-2019 09:46:22 ]
  vrijdag 5 april 2019 @ 09:46:24 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186045056
Gister wat wezen drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag heb leren kennen (en toen gezoend heb).
Ik dacht, gewoon gezellig, hij bestempelde het als een date. Helemaal top, date was erg gezellig :)
Kiekn wat het vervolg wordt.
pi_186045079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 21:44 schreef Solid-Snake het volgende:
Vanavond een super leuk date gehad O+

Veel gepraat en aan elkaar gezetten en bij afscheid even lekker staan zoenen. Volgende week dinsdag zien we elkaar weer.
Hoeveel dates heb je nu gehad?
  vrijdag 5 april 2019 @ 11:14:04 #119
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186046680
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 april 2019 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Gister wat wezen drinken met een jongen die ik afgelopen zaterdag heb leren kennen (en toen gezoend heb).
Ik dacht, gewoon gezellig, hij bestempelde het als een date. Helemaal top, date was erg gezellig :)
Kiekn wat het vervolg wordt.
Leuk! O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_186046870
Hij heeft net gevraagd of ik hem ook dit weekend zie (date nr 8). Dan gaan we tripje naar andere stad maken.
pi_186048078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb je nu gehad?
Dit was de eerste date.
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:54:22 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186049669
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuk! O+
Zeker! Zit uiteindelijk met maar een kwartiertje slaap op m'n werk :+
En we hebben gewoon leuk app contact vandaag. Dus die ga ik vast nog wel een keer zien :)
  zaterdag 6 april 2019 @ 16:20:55 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186068462
En dat klopte. Gisteravond er heen gegaan en blijven slapen.
Nu zo afgesproken om wat te eten in de stad. :)
pi_186068571
Leuk Cue!
pi_186076590
Hij had zijn vrienden meegenomen op date nr 8. Activiteit in andere stad ermee gedaan (aardige vrienden!) en erna met ze tweeën een drankje en eten gedaan.

Ben doodmoe hoop nieuwe prikkels. Maar het gaat de goede kant op en ik merk dat hij heel erg positief over mij is.

Heel veel gesprek begint hij over kinderen die hij op straat ziet, hoeveel kinderen hij later wilt, mooi huis willen kopen (en beetje grappen of ik het huis dan wel goed genoeg vind), over andere stelletjes die hij kent en wat hij van hun relatie vind, samen op vakantie gaan, huisdieren nemen, dat hij nu wel in zelfde stad wil blijven wonen waar ik woon, dat hij meer salaris wilt want dan kan hij kasteel voor mij kopen lol, toekomst praat ie constant over tegen mij. Heel schattig eigenlijk allemaal. Hij had het constant over de vervolgdates wat we echt allemaal moesten doen en waar hij mij mee naartoe wilde nemen.

En handje vastpakken, en kaarsjes aansteken, etc. Super cute allemaal.
  zondag 7 april 2019 @ 07:20:37 #126
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186077973
In before gedumpt als nr 57 omdat te saai
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_186081278
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 07:20 schreef LuNaTiC het volgende:
In before gedumpt als nr 57 omdat te saai
Dit inderdaad _O-

Die gast ziet het wel zitten. Straks doet ie daar nog een schepje bovenop, en komt het te dichtbij voor haar.
pi_186081532
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 13:02 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit inderdaad _O-

Die gast ziet het wel zitten. Straks doet ie daar nog een schepje bovenop, en komt het te dichtbij voor haar.
Pff, te dichtbij.. Laatst ook een date die daar mee schermde, en 2 weken later had ze ineens een vriend :').

Dan kom je ineens niet meer dichtbij en kan alles..

Nu leuk contact via happn, straks ook al even gebeld, klinkt goed, tot dusver. Als date gaan we samen koken :D :P
pi_186082000
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 13:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Pff, te dichtbij.. Laatst ook een date die daar mee schermde, en 2 weken later had ze ineens een vriend :').

Dan kom je ineens niet meer dichtbij en kan alles..

Nu leuk contact via happn, straks ook al even gebeld, klinkt goed, tot dusver. Als date gaan we samen koken :D :P
Dan vindt ze die vriend waarschijnlijk leuker en kom jij inderdaad te dichtbij :P

Een 'te dichtbij' krijg je alleen als je dingen wil doen waar zij emotioneel (nog) niet klaar voor is. Bijvoorbeeld hand in hand lopen of voorstellen aan de familie, wat communiceert dat je haar wil als vriendin. Terwijl jullie bij wijze van spreke net 3 dates hebben gehad.

Ik zeg niet dat jij perse dit allemaal deed. Maar je gaf haar het gevoel dat je sneller wilde dan waar zij klaar voor was ;)
pi_186099020
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:12 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Hij had zijn vrienden meegenomen op date nr 8. Activiteit in andere stad ermee gedaan (aardige vrienden!) en erna met ze tweeën een drankje en eten gedaan.

Ben doodmoe hoop nieuwe prikkels. Maar het gaat de goede kant op en ik merk dat hij heel erg positief over mij is.

Heel veel gesprek begint hij over kinderen die hij op straat ziet, hoeveel kinderen hij later wilt, mooi huis willen kopen (en beetje grappen of ik het huis dan wel goed genoeg vind), over andere stelletjes die hij kent en wat hij van hun relatie vind, samen op vakantie gaan, huisdieren nemen, dat hij nu wel in zelfde stad wil blijven wonen waar ik woon, dat hij meer salaris wilt want dan kan hij kasteel voor mij kopen lol, toekomst praat ie constant over tegen mij. Heel schattig eigenlijk allemaal. Hij had het constant over de vervolgdates wat we echt allemaal moesten doen en waar hij mij mee naartoe wilde nemen.

En handje vastpakken, en kaarsjes aansteken, etc. Super cute allemaal.
Klinkt leuk! Vind je hem zelf ook leuk?
  maandag 8 april 2019 @ 11:35:56 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186099161
Hele weekend samen doorgebracht. Was erg gezellig.
Geen idee hoe hij het zag / hoe hete en of het vervolg eruit komt te zien
  maandag 8 april 2019 @ 12:57:23 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_186100517
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Hele weekend samen doorgebracht. Was erg gezellig.
Geen idee hoe hij het zag / hoe hete en of het vervolg eruit komt te zien
Of je plant een vervolg de volgende keer? :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 april 2019 @ 12:58:17 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186100531
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Godshand het volgende:

Of je plant een vervolg de volgende keer? :+
Laten we het even rustig aan doen. Jongen heeft drukke agenda meestal en is geen grote planner.
Moet hem niet gelijk afschrikken ;)
  maandag 8 april 2019 @ 13:02:50 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_186100604
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Laten we het even rustig aan doen. Jongen heeft drukke agenda meestal en is geen grote planner.
Moet hem niet gelijk afschrikken ;)
"Lijkt mij leuk je later weer te zien :) "
"Mij ook, volgende week" of "Mij ook, maar ik app je nog"

Als hij van die vraag al schrikt ben je hem beter kwijt dan rijk :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 april 2019 @ 13:03:50 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186100617
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef Godshand het volgende:
"Lijkt mij leuk je later weer te zien :) "
"Mij ook, volgende week" of "Mij ook, maar ik app je nog"

Als hij van die vraag al schrikt ben je hem beter kwijt dan rijk :')
I know.. Het hoeft ook niet moeilijk te zijn :P

Hij zocht het contact in ieder geval vandaag weer op, dus dat is al mooi.
  maandag 8 april 2019 @ 13:43:55 #136
108913 Godshand
guide4you
pi_186101369
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2019 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

I know.. Het hoeft ook niet moeilijk te zijn :P

Hij zocht het contact in ieder geval vandaag weer op, dus dat is al mooi.
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186103293
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 11:26 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Vind je hem zelf ook leuk?
Ja ik vind hem leuk.

Hij wilde zelfs al zijn thee collectie bij mij thuis neerzetten , en hij stuurt mij al weken slaap lekker en goedemorgen enzo.

Gaat zover erg leuk! Ben ook heel blij dat het allemaal niet hysterisch/ hotel de botel verloopt ( is al bijna 2 maanden aan de gang dit). Veel serieuzer en relatistischer / nuchterder komt dit allemaal op mij over.

Ik heb rotte relaties en vreemde dates achter de rug en zover lijkt deze gozer echt compleet normaal en geen psycho!
  dinsdag 9 april 2019 @ 19:08:19 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186123918
Beetje gezellig geappt met elkaar en vanavond even kort bij hem kijken als ie aan het sporten is en een mogelijkheid tot slapen bij elkaar.

Leuk hoe 't tot nu toe loopt :)
  woensdag 10 april 2019 @ 01:48:32 #139
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_186130818
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Beetje gezellig geappt met elkaar en vanavond even kort bij hem kijken als ie aan het sporten is en een mogelijkheid tot slapen bij elkaar.

Leuk hoe 't tot nu toe loopt :)
Klinkt lekker ongecompliceerd. Fijn! O+
  woensdag 10 april 2019 @ 07:59:36 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186132088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 01:48 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Klinkt lekker ongecompliceerd. Fijn! O+
Is het ook :)

Gister idd nog drankje met hem een een vriend van hem gedaan na het sporten en daarna meegegaan naar mij. Was weer gezellig.

Vond 't vooral gewoon leuk dat ie me gewoon op de mond een kus gaf toen ik aan kwam lopen, ook al was ie met vrienden.
pi_186133459
Als je een restaurantje in stapt, wie gaat eerst naar binnen? Of daar geen ‘code’ voor?

Als je als man gaat voelt het alsof je vrouw ‘wegdrukt’ maar wel de keuze maakt.

Als de vrouw eerst gaat andersom.
  woensdag 10 april 2019 @ 10:12:49 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186133491
Wegdrukken? :') Nooit last van gehad

Maargoed, officieel hoort het niet in dit topic.
pi_186133496
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef Jardis het volgende:
Als je een restaurantje in stapt, wie gaat eerst naar binnen? Of daar geen ‘code’ voor?

Als je als man gaat voelt het alsof je vrouw ‘wegdrukt’ maar wel de keuze maakt.

Als de vrouw eerst gaat andersom.
Als jij als eerste gaat wie houdt dan de deur voor haar open? :?
pi_186133584
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:13 schreef rival het volgende:

[..]

Als jij als eerste gaat wie houdt dan de deur voor haar open? :?
daar woorden vrouwen echt kleddernat van
pi_186133644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:13 schreef rival het volgende:

[..]

Als jij als eerste gaat wie houdt dan de deur voor haar open? :?
Jij weet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186133664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:10 schreef Jardis het volgende:
Als je een restaurantje in stapt, wie gaat eerst naar binnen? Of daar geen ‘code’ voor?

Als je als man gaat voelt het alsof je vrouw ‘wegdrukt’ maar wel de keuze maakt.

Als de vrouw eerst gaat andersom.
Is dit serieus een vraag die je moet stellen, ik wist niet dat mensen zo zenuwachtig zijn dat ze zelfs dit op het internet moeten bespreken
pi_186133730
Nee, totaal niet. Maar leek mijn zo’n typische code wat een standaard antwoord zou zijn.

Heb het daar nooit ongemakkelijk maar vroeg mij dat gewoon af.
  woensdag 10 april 2019 @ 10:41:27 #148
27929 piere
doe mij maar bier
pi_186133906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:19 schreef diepzeekroket het volgende:

[..]

daar woorden vrouwen echt kleddernat van
Precies! Dus netjes de deur voor haar opendoen en haar als eerste binnenlaten.
fok you ja!
pi_186134007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:19 schreef diepzeekroket het volgende:

[..]

daar woorden vrouwen echt kleddernat van
En anders wel van de tik op de billen wanneer ze je voorbij loopt toch.
pi_186140661
Date 9 was leuk. 4 keer sex gehad. (Fijn want was wat in te halen; pas gezoend op date nr 5 namelijk)
Hij praat nog steeds veel over de onderwerpen: babies, huisje, huisdieren, over andere stelletjes hun relatie, en wat hij allemaal met mij wilt doen, aan mij wilt laten zien, naartoe wilt en wat hij voor mij wilt kopen in de toekomst.

Klinkt zover goed..

:9 :')

Heb trouwens al vriend van hem ontmoet en hij wilde ook zijn ouderlijke huis binnenkort laten zien.
  woensdag 10 april 2019 @ 18:29:10 #151
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186141582
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:19 schreef diepzeekroket het volgende:

[..]

daar woorden vrouwen echt kleddernat van
Is niet veel voor nodig dan :')
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 17:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Date 9 was leuk. 4 keer sex gehad. (Fijn want was wat in te halen; pas gezoend op date nr 5 namelijk)
Hij praat nog steeds veel over de onderwerpen: babies, huisje, huisdieren, over andere stelletjes hun relatie, en wat hij allemaal met mij wilt doen, aan mij wilt laten zien, naartoe wilt en wat hij voor mij wilt kopen in de toekomst.

Klinkt zover goed..

:9 :')

Heb trouwens al vriend van hem ontmoet en hij wilde ook zijn ouderlijke huis binnenkort laten zien.
Cute O+
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186142463
Daten gaat hier ook nog leuk. Afgelopen zondag zijn we in een vrij uurtje spontaan naar de Ikea geweest. Wat dat betreft hebben we dus het ergste gehad, ik bedoel, op zondagmiddag door de Ikea en niet gillend gek worden is natuurlijk best uitzonderlijk. Morgen zien we elkaar weer. Ik denk dat we elkaar nu een keer of 5/6 gezien hebben.

Toch is de alombekende twijfel er... is hij wel leuk genoeg? Ik weet het niet. We doen het rustig aan en we zien wel. Hij sprak gisteren uit dat hij niet met anderen wil/zal daten. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niemand anders date. Mijn probleem is dat we erg verschillend zijn op veel fronten en hij net uit een Heule lange relatie komt. Mijn ervaring met dit soort mannen is slecht en hij geeft zelf ook aan geen verplichtingen of druk aan te kunnen. Dus ja..
Sarcasme. Herken het.
pi_186145187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Daten gaat hier ook nog leuk. Afgelopen zondag zijn we in een vrij uurtje spontaan naar de Ikea geweest. Wat dat betreft hebben we dus het ergste gehad, ik bedoel, op zondagmiddag door de Ikea en niet gillend gek worden is natuurlijk best uitzonderlijk. Morgen zien we elkaar weer. Ik denk dat we elkaar nu een keer of 5/6 gezien hebben.

Toch is de alombekende twijfel er... is hij wel leuk genoeg? Ik weet het niet. We doen het rustig aan en we zien wel. Hij sprak gisteren uit dat hij niet met anderen wil/zal daten. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niemand anders date. Mijn probleem is dat we erg verschillend zijn op veel fronten en hij net uit een Heule lange relatie komt. Mijn ervaring met dit soort mannen is slecht en hij geeft zelf ook aan geen verplichtingen of druk aan te kunnen. Dus ja..
'met dit soort mannen' welk soort? Omschrijf.

Is het een gezonde twijfel? Als je langer met iemand date ga je natuurlijk nadenken van 'met wie date ik nu eigenlijk precies, en is dit hem dan' enz. Dat hoeft geen rode vlag te zijn maar is een realistische vlag.

Wat wel een rode vlag kan zijn als je twijfelt of je zijn geur wel lekker vind, je niet weet of je hem kan vertrouwen, of hem wel aantrekkelijk vind.
pi_186149694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
Daten gaat hier ook nog leuk. Afgelopen zondag zijn we in een vrij uurtje spontaan naar de Ikea geweest. Wat dat betreft hebben we dus het ergste gehad, ik bedoel, op zondagmiddag door de Ikea en niet gillend gek worden is natuurlijk best uitzonderlijk. Morgen zien we elkaar weer. Ik denk dat we elkaar nu een keer of 5/6 gezien hebben.

Toch is de alombekende twijfel er... is hij wel leuk genoeg? Ik weet het niet. We doen het rustig aan en we zien wel. Hij sprak gisteren uit dat hij niet met anderen wil/zal daten. Ik heb gezegd dat ik op dit moment niemand anders date. Mijn probleem is dat we erg verschillend zijn op veel fronten en hij net uit een Heule lange relatie komt. Mijn ervaring met dit soort mannen is slecht en hij geeft zelf ook aan geen verplichtingen of druk aan te kunnen. Dus ja..
Sorry maar als je iemand leuk vindt twijfel je niet.
Wat is het? Medelijden? Geen nee durven zeggen? Want als het enige pluspunt is dat je niet gek wordt als je samen in de ikea bent zou ik er zelf al klaar mee zijn maar ja emotionele chantage ik weet hoe het voelt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186151674
@Naregenkomtzon: het soort mannen dat net uit een lange relatie komt, niks serieus wil maar dan toch verliefd wordt en eigenlijk gewoon even vrij moet zijn om hun shit op orde te krijgen.

En idd, de twijfel: “passen wij wel bij elkaar”. Tel daar dus bovenstaande bij op... niet een heel stabiel begin. Maargoed, als we bij elkaar zijn is het wel super fijn.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 11 april 2019 @ 09:27:01 #156
545 dop
:copyright: dop
pi_186152092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 00:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Sorry maar als je iemand leuk vindt twijfel je niet.
Wat is het? Medelijden? Geen nee durven zeggen? Want als het enige pluspunt is dat je niet gek wordt als je samen in de ikea bent zou ik er zelf al klaar mee zijn maar ja emotionele chantage ik weet hoe het voelt
zou het vooral bij jezelf houden.
Als jij iemand leuk vind twijfel jij niet.
Genoeg mensen die wel twijfelen.
Als ik iemand leuk vind twijfel ik soms ook.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186152162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
@:naregenkomtzon: het soort mannen dat net uit een lange relatie komt, niks serieus wil maar dan toch verliefd wordt en eigenlijk gewoon even vrij moet zijn om hun shit op orde te krijgen.

En idd, de twijfel: “passen wij wel bij elkaar”. Tel daar dus bovenstaande bij op... niet een heel stabiel begin. Maargoed, als we bij elkaar zijn is het wel super fijn.
Alles schreeuwt rebound, niet om lullig te doen.
pi_186152316
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:27 schreef dop het volgende:

[..]

zou het vooral bij jezelf houden.
Als jij iemand leuk vind twijfel jij niet.
Genoeg mensen die wel twijfelen.
Als ik iemand leuk vind twijfel ik soms ook.
Ik denk ook dat het verschilt per persoon. Daten/verliefd worden met al zijn onzekerheden is gewoon niet voor iedereen. Brengt je aan het twijfelen of je wordt onzeker terwijl er niets aan de hand is.

Zelf heb ik tot nu toe ook wel gehad dat alleen die zonder twijfel echt door zijn gegaan.

Qua dates ben ik laatst nog op date geweest. Was op zich wel leuk maar weinig klik. Hij was best zenuwachtig en ik moest het gesprek in gang houden. Ondertussen antwoordde hij op veel vragen heel algemeen. Wat voor muziek luister je vaak 'ja vanalles', 'ja ik hou van festivals, van allerlei' en zo nog wel paar. Volgende dag een berichtje gestuurd dat ik het wel gezellig vond maar geen klik en het hierbij wilde houden. Daar was hij het mee eens, dus jammer maar op naar de volgende ^O^
pi_186152420
Date vanavond! Maar mijn stem is helemaal weg _O-
pi_186152564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Date vanavond! Maar mijn stem is helemaal weg _O-
Heb je een onderwerp om over te praten ;)
pi_186152678
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Alles schreeuwt rebound, niet om lullig te doen.
I know, das exact het probleem. Heb ik geen zin in..
Sarcasme. Herken het.
pi_186155643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Date vanavond! Maar mijn stem is helemaal weg _O-
Dan laat je haar toch praten. De meeste vrouwen lullen je de oren van de kop af.
  donderdag 11 april 2019 @ 13:49:30 #163
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186155709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Date vanavond! Maar mijn stem is helemaal weg _O-
Veel plezier :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186155769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
@:naregenkomtzon: het soort mannen dat net uit een lange relatie komt, niks serieus wil maar dan toch verliefd wordt en eigenlijk gewoon even vrij moet zijn om hun shit op orde te krijgen.

En idd, de twijfel: “passen wij wel bij elkaar”. Tel daar dus bovenstaande bij op... niet een heel stabiel begin. Maargoed, als we bij elkaar zijn is het wel super fijn.
Als jij je afvraagt of jullie bij elkaar passen kan je mij vertellen of:

1. Hij eigenschappen heeft waarbij je voor je kan zien dat het eventueel in de toekomst met jou zou kunnen botsen/ irritatie zou kunnen opwekken? Zo ja benoem deze eigenschappen.

2. Hij eigenschappen heeft waarbij je nu al merkt dat het botst/ jou irritatie opwekt? Zo ja benoem deze eigenschappen.
pi_186157247
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 13:54 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Als jij je afvraagt of jullie bij elkaar passen kan je mij vertellen of:

1. Hij eigenschappen heeft waarbij je voor je kan zien dat het eventueel in de toekomst met jou zou kunnen botsen/ irritatie zou kunnen opwekken? Zo ja benoem deze eigenschappen.

2. Hij eigenschappen heeft waarbij je nu al merkt dat het botst/ jou irritatie opwekt? Zo ja benoem deze eigenschappen.
Waarom? Ik heb geen hulpvraag hoor :?
Sarcasme. Herken het.
pi_186158268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb geen hulpvraag hoor :?
Puur interesse. Ik hou mij veel bezig met analyses in dit :)
pi_186158819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb geen hulpvraag hoor :?
Je draait anders iedere keer in dezelfde cirkel.. Continue twijfel en onzekerheid.

Zolang het geen "hell yes" gevoel teweeg brengt, weet je wel voldoende denk ik.
pi_186159369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 17:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je draait anders iedere keer in dezelfde cirkel.. Continue twijfel en onzekerheid.

Zolang het geen "hell yes" gevoel teweeg brengt, weet je wel voldoende denk ik.
Pot ketel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186159387
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 17:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Je draait anders iedere keer in dezelfde cirkel.. Continue twijfel en onzekerheid.

Zolang het geen "hell yes" gevoel teweeg brengt, weet je wel voldoende denk ik.
Dit dus. Waarom zou je uberhaupt voor minder willen kiezen en maar voor iets matigs gaan. Tenzij je emotioneel masochistisch bent.
Als je geen hulpvraag hebt waarom omschrijf je het verhaal dan op een manier dat er een probleem uit duidelijk wordt. Laat dan het hele gedoe van twijfel weg en zet er gewoon bij dat je ervoor gaat. Maar goed ik hou het maar weer bij mezrlf: dat is wat ik persoonlijk zou doen. Of we reageren op basis van de aanname dat Spirit82 niet graag twijfelt. Terwijl diegene juist van twijfelen houdt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186160617
Dat ik twijfels heb, wil niet zeggen dat ik advies nodig heb. Zeker niet in de mate waarin Naregenkomtzon om details vraagt. Ik post hier waar ik me prettig bij voel. Als ik echt om advies verlegen zit, open ik wel een eigen topic. Dit was gewoon een update van mijn kant over mijn dates, meer niet. Ik ga er dus (nog) niet voor. Nog geen happy end aan deze kant. Moet een post altijd of een hulpvraag of een lofzang zijn dan?
Sarcasme. Herken het.
pi_186166545
Was gezellig! Veel gekletst, tijd vloog voorbij! Helaas zo snel dat een afscheidszoen er niet in zat. Heb wel het gevoel dat ze nog een keer wil afspreken, dus komt later wel dan 😜
  vrijdag 12 april 2019 @ 00:42:30 #172
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186166934
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 00:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Was gezellig! Veel gekletst, tijd vloog voorbij! Helaas zo snel dat een afscheidszoen er niet in zat. Heb wel het gevoel dat ze nog een keer wil afspreken, dus komt later wel dan 😜
^O^
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:25:56 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186169003
Gisteravond is ie weer langsgeweest, was weer gezellig :)
pi_186169262
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond is ie weer langsgeweest, was weer gezellig :)
Zijn er al plannen voor kleine Cue_tjes? ;)

[ Bericht 25% gewijzigd door Samzz op 13-04-2019 06:18:14 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:57:27 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186169286
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:55 schreef Godshand het volgende:
Zijn er al plannen voor kleine Cue_tjes? ;)
We willen beide geen kinderen ;)
  vrijdag 12 april 2019 @ 19:58:20 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186179644
Normaal ben ik na 6 dates wel klaar ermee. Nu heeft date uitgerekend dat we daar vanavond aan toe zijn :o

En wss gaat hij vanavond enkele collega's van me leren kennen.
Ben zeer benieuwd :') :)
pi_186179674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:58 schreef Cue_ het volgende:
Normaal ben ik na 6 dates wel klaar ermee. Nu heeft date uitgerekend dat we daar vanavond aan toe zijn :o

En wss gaat hij vanavond enkele collega's van me leren kennen.
Ben zeer benieuwd :') :)
Wat bedoel je mee da je na 6 dates klaar bent?
  zaterdag 13 april 2019 @ 00:13:39 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186184611
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 19:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat bedoel je mee da je na 6 dates klaar bent?
Precies dat. Dat ik ze zat ben, ze saai vindt, ze niet meer wil zien.
pi_186184665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 00:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Precies dat. Dat ik ze zat ben, ze saai vindt, ze niet meer wil zien.
Waar komt dat dan door?

Bijvoorbeeld dat de man in kwestie geen fysieke poging heeft gedaan?
  zaterdag 13 april 2019 @ 06:21:54 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186186245
Topic schoongemaakt. Ontopic over concrete dates a.u.b. :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186187364
Noh, mijn gevoel was onjuist kennelijk... Geen idee hoe je nog kan peilen of een date leuk genoeg was. Maar ze heeft in ieder geval niet meer gereageerd... jammerlijk dit... dan gaan we maar weer door...
pi_186187924
Welke man hier is er een koning in het appen met vrouwen, ik heb altijd maar het idee dat ik daar zo slecht in ben, en daardoor al dingen verpest 8)7
  zaterdag 13 april 2019 @ 09:57:21 #183
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186187983
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef snoesje45 het volgende:
Welke man hier is er een koning in het appen met vrouwen, ik heb altijd maar het idee dat ik daar zo slecht in ben, en daardoor al dingen verpest 8)7
Ik, want ik ben een vrouw dus ik snap wat vrouwen willen :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186188999
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef snoesje45 het volgende:
Welke man hier is er een koning in het appen met vrouwen, ik heb altijd maar het idee dat ik daar zo slecht in ben, en daardoor al dingen verpest 8)7
Daar maak je al een fout. Je focust teveel op het appen. Je wil perse contact 24/7 (?) Ja, dan krijg je een dopamine shot en dat blijft voor even maar dan wil je nog meer en meer. Dat werkt niet.

Mijn beste tip is dan ook: zo min mogelijk appen, maar zo concreet mogelijk dates plannen met haar. Dat wil niet zeggen dat je weken stil moet zijn. Om de zoveel dagen praten. De ene dagen iets intensiever dan andere.

Andere tip: ga met haar flow mee. Appt ze nooit veel, app dan ook niet teveel terug. Appt ze wel veel, probeer dan net zoveel te appen. Zelfde geldt voor de frequentie.

Je ultieme doel als man is het fixen en concretiseren van een date. Daar wil je naartoe. Dat bereik je door niet aanhankelijk te zijn van haar contact. Maar door juist wat terughoudender te zijn. Mannen willen vaak te snel en willen vaak (niet allemaal) bevestiging. Maar dat kan overkomen bij haar als aanhankelijk. Dat moet je altijd voorkomen.

En soms lukt het concretiseren van een date simpelweg niet. Omdat ze niet geïnteresseerd genoeg is en het toch maar laat zitten. En dan is het zaak om alarmbellen te herkennen. Want ze zal nooit recht in he gezicht zeggen dat ze niet met je wil daten. En de enige manier om dit te herkennen is om veel te daten en te falen.
  zaterdag 13 april 2019 @ 13:16:37 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186190629
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 00:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Waar komt dat dan door?

Bijvoorbeeld dat de man in kwestie geen fysieke poging heeft gedaan?
Dat is geen probleem. Meestal omdat ik ze dan gewoon niet leuk enof interessant genoeg vindt.


Bij deze is dat nog altijd niet het geval :)
pi_186190913
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen probleem. Meestal omdat ik ze dan gewoon niet leuk enof interessant genoeg vindt.

Bij deze is dat nog altijd niet het geval :)
Wat leuk Cue! Ben heel benieuwd waar het heen gaat O+
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 13 april 2019 @ 13:40:44 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186190954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:37 schreef Spirit82 het volgende:


Wat leuk Cue! Ben heel benieuwd waar het heen gaat O+
Ik ook _O-
pi_186191983
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is geen probleem. Meestal omdat ik ze dan gewoon niet leuk enof interessant genoeg vindt.

Bij deze is dat nog altijd niet het geval :)
Succes!
pi_186218216
Mensen ik ben op date 10 erachter gekomen dat ik blijkbaar een relatie heb. Want hij noemde zich mijn vriendje enzo toen ik hem vandaag op de 10e date zag.

Ben hier happy en tevreden mee.
Volgende week ontmoet ik zijn familie en nog wat vrienden.

Ik had na heel veel verschillende mannen op Tinder te hebben gedate er niet zo de hoop meer in. Ja ik heb echt heeeel belachelijk veel mannen gedate.. Als ze mij leuk vonden vond ik ze nooit wat. Maar toch iemand kunnen vinden waarbij het voor beide een keer wederzijds was. Tinder. Het. Kan.
  zondag 14 april 2019 @ 19:56:41 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186218464
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef snoesje45 het volgende:
Welke man hier is er een koning in het appen met vrouwen, ik heb altijd maar het idee dat ik daar zo slecht in ben, en daardoor al dingen verpest 8)7
Niet veel appen, probeer een date te regelen.
Niet te veel informatie over jezelf bij het appen, want dan heb je op de dates minder te vertellen.
Probeer haar aan het lachen te maken, maar gedraag je niet als een clown en gebruik niet veel smileys. Plaag haar een beetje.
Je moet interessant overkomen.

Werkt bij mij wel goed. En anders, next.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 14 april 2019 @ 20:00:36 #191
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186218555
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet veel appen, probeer een date te regelen.
Niet te veel informatie over jezelf bij het appen, want dan heb je op de dates minder te vertellen.
Probeer haar aan het lachen te maken, maar gedraag je niet als een clown en gebruik niet veel smileys. Plaag haar een beetje.
Je moet interessant overkomen.

Werkt bij mij wel goed. En anders, next.
Helemaal met je eens
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186219057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2019 00:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Was gezellig! Veel gekletst, tijd vloog voorbij! Helaas zo snel dat een afscheidszoen er niet in zat. Heb wel het gevoel dat ze nog een keer wil afspreken, dus komt later wel dan 😜
Hoe fout kun je zijn in je verwachtingen...
Toch nog een berichtje gehad dat meer er niet in zit. Helaas.
  zondag 14 april 2019 @ 20:27:22 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186219245
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:19 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hoe fout kun je zijn in je verwachtingen...
Toch nog een berichtje gehad dat meer er niet in zit. Helaas.
Dat is wel jammer -O-
  zondag 14 april 2019 @ 20:30:19 #194
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186219326
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:19 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hoe fout kun je zijn in je verwachtingen...
Toch nog een berichtje gehad dat meer er niet in zit. Helaas.
Kan ook zijn dat ze er de volgende dag anders over dacht
pi_186229801
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 19:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet veel appen, probeer een date te regelen.
Niet te veel informatie over jezelf bij het appen, want dan heb je op de dates minder te vertellen.
Probeer haar aan het lachen te maken, maar gedraag je niet als een clown en gebruik niet veel smileys. Plaag haar een beetje.
Je moet interessant overkomen.

Werkt bij mij wel goed. En anders, next.
Spijker op zijn kop ^O^

Als je een date hebt geconcretiseerd dan hoef je niet om de 2 uur te vragen wat ze doet en hoe het met haar gaat :')
pi_186230191
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:19 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hoe fout kun je zijn in je verwachtingen...
Toch nog een berichtje gehad dat meer er niet in zit. Helaas.
Waarom maakte je geen move? Grote kans dat ze daardoor niks seksueels bij je voelde, maar meer vriendschap.

Je brengt het nu zo van 'het zat er niet in', alsof dit volledig buiten jouw controle valt. Maar in feite creer je zelf een moment waarop je haar kan zoenen.
pi_186230198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 09:51 schreef snoesje45 het volgende:
Welke man hier is er een koning in het appen met vrouwen, ik heb altijd maar het idee dat ik daar zo slecht in ben, en daardoor al dingen verpest 8)7
Ik ben een vrouw en zelf ben ik niet zo'n apper maar als je appt zorg dan dat je daadwerkelijk iets te melden hebt.

Het is bijvoorbeeld niet handig om aan een moeder op een doordeweekse dag te vragen of ze lekker heeft uitgeslapen. Of overal een smiley achter pleuren. True story -O-
pi_186230322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom maakte je geen move? Grote kans dat ze daardoor niks seksueels bij je voelde, maar meer vriendschap.

Je brengt het nu zo van 'het zat er niet in', alsof dit volledig buiten jouw controle valt. Maar in feite creer je zelf een moment waarop je haar kan zoenen.
Ja, dat had ik ook moeten doen, iets waar ik zeker nog aan moet werken... Ik kan zelf altijd maar moeilijk die momenten aangeven dat zoiets kan, maar bij afscheid moet dat gewoon altijd kunnen... Nu moet ik nog ballen groeien om het nog te doen... :@
pi_186230359
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook moeten doen, iets waar ik zeker nog aan moet werken... Ik kan zelf altijd maar moeilijk die momenten aangeven dat zoiets kan, maar bij afscheid moet dat gewoon altijd kunnen... Nu moet ik nog ballen groeien om het nog te doen... :@
Pas maar op, je hebt zo een #metoo aan je broek hangen
pi_186230409
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook moeten doen, iets waar ik zeker nog aan moet werken... Ik kan zelf altijd maar moeilijk die momenten aangeven dat zoiets kan, maar bij afscheid moet dat gewoon altijd kunnen... Nu moet ik nog ballen groeien om het nog te doen... :@
Beter is om niet te wachten tot het afscheid, dat is zo standaard. Probeer het eerder te doen, en dan is het afscheid je laatste redmiddel zegmaar.

Als je moeite hebt die momenten te herkennen, creeer dan een moment waarop je weet dat het kan. Bijvoorbeeld neem haar mee naar een andere kroeg, plaag haar een beetje tijdens het lopen daarheen, sla een arm om haar middel en kijk haar diep in de ogen. Dan kun je haar zoenen, mits ze meebeweegt natuurlijk.

Het belangrijkste is dat JIJ die momenten laat ontstaan, als je gaat wachten tot het kan kun je wachten totdat je een ons weegt.

Stel jezelf als doel dat je het bij elke date in ieder geval wil proberen. Je moet ook wel, want als je het niet doet is de kans aanwezig dat ze denkt dat je haar niet leuk vindt, of dat je de ballen niet hebt. Proberen = altijd beter dan niks doen.
pi_186230417
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pas maar op, je hebt zo een #metoo aan je broek hangen
Belangrijk is natuurlijk om niet als een grijpgrage man te werk te gaan maar dit gecalibreerd te doen. Oftewel, kijk of zij er in mee gaat.
pi_186230448
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pas maar op, je hebt zo een #metoo aan je broek hangen
Dit en lang niet iedereen is ervan gediend op een eerste date.

Maar proberen kan altijd zolang je haar grens maar respecteert.
pi_186230489
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit en lang niet iedereen is ervan gediend op een eerste date.

Maar proberen kan altijd zolang je haar grens maar respecteert.
Proberen kan altijd. Zij geeft haar grens wel aan. Als je daar geen oog voor hebt ga je inderdaad de metoo kant op, maar dan ben je wel echt blind voor dit soort dingen.

Overigens zijn er genoeg vrouwen die willen zoenen op een eerste date, mits het leuk is en je als een man gaat voor wat je wil. Zij komen daar niet om een platonisch gesprek te hebben.
pi_186230490
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Beter is om niet te wachten tot het afscheid, dat is zo standaard. Probeer het eerder te doen, en dan is het afscheid je laatste redmiddel zegmaar.

Als je moeite hebt die momenten te herkennen, creeer dan een moment waarop je weet dat het kan. Bijvoorbeeld neem haar mee naar een andere kroeg, plaag haar een beetje tijdens het lopen daarheen, sla een arm om haar middel en kijk haar diep in de ogen. Dan kun je haar zoenen, mits ze meebeweegt natuurlijk.

Het belangrijkste is dat JIJ die momenten laat ontstaan, als je gaat wachten tot het kan kun je wachten totdat je een ons weegt.

Stel jezelf als doel dat je het bij elke date in ieder geval wil proberen. Je moet ook wel, want als je het niet doet is de kans aanwezig dat ze denkt dat je haar niet leuk vindt, of dat je de ballen niet hebt. Proberen = altijd beter dan niks doen.
Dat laatste vind ik wel een goed uitgangspunt. Ik zal dat in een volgende date zeker meenemen! :) Thanks!

Wat dat betreft ben ik echt een noob in het daten (5 dates na een relatie van 9 jaar). Dus dit soort tips kan ik wel gebruiken
pi_186230510
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik wel een goed uitgangspunt. Ik zal dat in een volgende date zeker meenemen! :) Thanks!
Precies, een date is voor jou geslaagd als je het geprobeerd hebt. Meer kun je niet doen.
pi_186230634
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben ik echt een noob in het daten (5 dates na een relatie van 9 jaar). Dus dit soort tips kan ik wel gebruiken
Daarnaast: wees vooral niet te voorzichtig in je woorden en daden. Zo lang je maar rekening houdt met haar persoonlijke grenzen. Als je dat doet, zal je nooit in de metoo zone komen.

Maar niet te voorzichtig dus. Je wil dat er emotie ontstaat op de date, zij moet iets voelen bij jou. Door voorzichtig te zijn en geen enkel risico te nemen voelt zij meer bij haar goudvis dan bij jou. Dan vond jij het inderdaad leuk, maar haar beleving was heel anders (geen emoties, maar slechts 'gezelligheid').
pi_186230760
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Daarnaast: wees vooral niet te voorzichtig in je woorden en daden. Zo lang je maar rekening houdt met haar persoonlijke grenzen. Als je dat doet, zal je nooit in de metoo zone komen.

Maar niet te voorzichtig dus. Je wil dat er emotie ontstaat op de date, zij moet iets voelen bij jou. Door voorzichtig te zijn en geen enkel risico te nemen voelt zij meer bij haar goudvis dan bij jou. Dan vond jij het inderdaad leuk, maar haar beleving was heel anders (geen emoties, maar slechts 'gezelligheid').
Ja, dit klinkt heel erg zoals het was... Ik wil dat zelf ook absoluut niet hoor, ik wilde haar dolgraag zoenen, of in ieder geval een move maken. Maar ik moet maar eens kijken hoe ik dat het makkelijkst aanpak om van idee naar werkelijkheid te gaan. Jouw tips van hierboven zullen mij daar vast bij helpen...

Het nadeel van 9 jaar relatie, je vergeet gewoon hoe je dat soort dingen moet doen :')
pi_186230795
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:51 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en zelf ben ik niet zo'n apper maar als je appt zorg dan dat je daadwerkelijk iets te melden hebt.

Het is bijvoorbeeld niet handig om aan een moeder op een doordeweekse dag te vragen of ze lekker heeft uitgeslapen. Of overal een smiley achter pleuren. True story -O-
waarom moeders daten ben je 45 ofzo
pi_186230796
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, dit klinkt heel erg zoals het was... Ik wil dat zelf ook absoluut niet hoor, ik wilde haar dolgraag zoenen, of in ieder geval een move maken. Maar ik moet maar eens kijken hoe ik dat het makkelijkst aanpak om van idee naar werkelijkheid te gaan. Jouw tips van hierboven zullen mij daar vast bij helpen...

Het nadeel van 9 jaar relatie, je vergeet gewoon hoe je dat soort dingen moet doen :')
Ga vooral niet krampachtig dingen doen die je leest, of waar van je denkt dat 'hoort'. Dat is juist verneukeratief. Gewoon doen wat natuurlijk voelt, dat is denk ik ik hoe je jezelf het beste kan opstellen op een date.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186230843
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2019 13:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ga vooral niet krampachtig dingen doen die je leest, of waar van je denkt dat 'hoort'. Dat is juist verneukeratief. Gewoon doen wat natuurlijk voelt, dat is denk ik ik hoe je jezelf het beste kan opstellen op een date.
Nee, het moet geen script zijn. Maar de tips die hij gaf over even naar een andere kroeg lopen om maar even een opening te creëren dat zal wel helpen gok ik. Sowieso dat ik het zelf moet doen in ieder geval.
  maandag 15 april 2019 @ 16:28:28 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186233432
Na vrijdag elkaar niet meer gezien, wel gesproken nog.
Zometeen gaan we gezellig een hapje doen in de stad :)
pi_186233489
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:51 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en zelf ben ik niet zo'n apper maar als je appt zorg dan dat je daadwerkelijk iets te melden hebt.

Het is bijvoorbeeld niet handig om aan een moeder op een doordeweekse dag te vragen of ze lekker heeft uitgeslapen. Of overal een smiley achter pleuren. True story -O-
Dit.
pi_186248598
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, het moet geen script zijn. Maar de tips die hij gaf over even naar een andere kroeg lopen om maar even een opening te creëren dat zal wel helpen gok ik. Sowieso dat ik het zelf moet doen in ieder geval.
Dat naar een andere kroeg lopen helpt bij mij ook altijd wel. Dan loop je de kroeg uit, sta je even en kijk je elkaar aan en dan gebeurt het meestal. Er is dan wel al wat contact aan vooraf gegaan hoor. even kort arm aanraken, handen tegen elkaar aan dat soort dingen.
  woensdag 17 april 2019 @ 08:32:45 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186267529
Afgelopen maandag en dinsdagavond is hij blijven slapen. Vanavond alleen slapen en daarna geen idee weer. Gaat tot nu toe wel lekker :)
pi_186269980
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen maandag en dinsdagavond is hij blijven slapen. Vanavond alleen slapen en daarna geen idee weer. Gaat tot nu toe wel lekker :)
Hoeveel dates heb jij gehad?
Werken jullie beide? Hoe oud?

Nog geen afknappers, rode vlaggen, of vreemde dingen ontdekt?

Welk mindere puntje heeft hij?
Iedereen heeft wel een minder puntje.
Zo heb ik nu net een leuke relatie van Tinder en dan benoem ik 'plannen en wat vaag in concreet zijn' zijn mindere puntje.
  woensdag 17 april 2019 @ 11:37:54 #216
27929 piere
doe mij maar bier
pi_186270005
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb jij gehad?

Nog geen afknappers, rode vlaggen, of vreemde dingen ontdekt?

Welk mindere puntje heeft hij?
Iedereen heeft wel een minder puntje.
Zo heb ik nu net een leuke relatie van Tinder en dan benoem ik 'plannen en wat vaag in concreet zijn' zijn mindere puntje.
Waarom focussen op minpunten? Zie het positief en focus je op pluspunten
fok you ja!
pi_186270090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:37 schreef piere het volgende:

[..]

Waarom focussen op minpunten? Zie het positief en focus je op pluspunten
Dat deed ik bij mijn vorigen , als ik daar eerder op de minpunten gefocussed had was mijn leven een stuk beter verlopen.

En ik ben nu super happy want ik vind bij de mijne zijn minpunten helemaal niet erg maar normaal. En zijn pluspunten zijn super. Maar in het begin raad ik het aan lekker nuchter en reëel te kijken voordat je helemaal los gaat met iemand en je overgeeft aan de liefde
  woensdag 17 april 2019 @ 12:03:50 #218
442280 Prisha
Moonshine!
pi_186270426
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2019 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen maandag en dinsdagavond is hij blijven slapen. Vanavond alleen slapen en daarna geen idee weer. Gaat tot nu toe wel lekker :)
Klinkt goed Cue!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 17 april 2019 @ 12:07:58 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186270517
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 11:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb jij gehad?
Werken jullie beide? Hoe oud?

Nog geen afknappers, rode vlaggen, of vreemde dingen ontdekt?

Welk mindere puntje heeft hij?
Iedereen heeft wel een minder puntje.
Zo heb ik nu net een leuke relatie van Tinder en dan benoem ik 'plannen en wat vaag in concreet zijn' zijn mindere puntje.
Nu zo'n 8. Al niet altijd uitgebreid iets gedaan. Gister kwam hij savonds laat pas en bleef slapen en dat was het.
Werken beide, ik 33, hij 30.

Geen afknappers nog, grote minpunten ook nog niet, wie weet komen die nog.
En kleine minpunten ga ik hier niet benoemen, want dan wordt het vaak wat opgeblazen (enkel al doordat het lastig is om te omschrijven)
pi_186270604
quote:
6s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu zo'n 8. Al niet altijd uitgebreid iets gedaan. Gister kwam hij savonds laat pas en bleef slapen en dat was het.
Werken beide, ik 33, hij 30.

Geen afknappers nog, grote minpunten ook nog niet, wie weet komen die nog.
En kleine minpunten ga ik hier niet benoemen, want dan wordt het vaak wat opgeblazen (enkel al doordat het lastig is om te omschrijven)
Ja dat snap ik wel minpunten op fok benoemen word sowieso opgeblazen.

8dates leuk! Toen ik date 10had kwam ik erachter dat hij er al vanuit ging dat we een relatie hadden. Straks verloopt dat ook zo bij jou.

Al vrienden van hem ontmoet, of begint hij daar al veel over? (Dat hij je beetje in zijn leventje meer begint te betrekken? Bijvoorbeeld jou meenemen naar zijn sportclub , of over Pasen verteld dat hij eventueel zijn familie ziet of nog iets met jou gaat doen?)

Serieuze leeftijd hebben jullie iig. Gun het je van harte.

Vaker mannen gedate dat je het tot date 8 liet komen?
Ik heb best vaak tot 8dates gedate, maar dan kapte ik het toch af. Bij de jongen met wie ik nu ga, had ik geen irritaties bij die vorigen wel dus ben daar daarom mee door gegaan:d
  woensdag 17 april 2019 @ 13:45:57 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186272099
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 12:11 schreef Naregenkomtzon het volgende:

Ja dat snap ik wel minpunten op fok benoemen word sowieso opgeblazen.

8dates leuk! Toen ik date 10had kwam ik erachter dat hij er al vanuit ging dat we een relatie hadden. Straks verloopt dat ook zo bij jou.
Dat zie ik nog niet zo vlot verlopen. Ook niet vanuit mezelf.
quote:
Al vrienden van hem ontmoet, of begint hij daar al veel over? (Dat hij je beetje in zijn leventje meer begint te betrekken? Bijvoorbeeld jou meenemen naar zijn sportclub , of over Pasen verteld dat hij eventueel zijn familie ziet of nog iets met jou gaat doen?)
Heb hem leren kennen bij vrienden van hem en onlangs nog een ander.
Af en toe krijg ik foto's van hem bij vrienden en stuurt die er volgens mij ook wel eens eentje van mij/ons door naar hen.
Hebben het verder niet over voorstellen aan familie of dat soort toekomstplannen. Hij is sowieso niet van het plannen.
quote:
Serieuze leeftijd hebben jullie iig. Gun het je van harte.

Vaker mannen gedate dat je het tot date 8 liet komen?
Ik heb best vaak tot 8dates gedate, maar dan kapte ik het toch af. Bij de jongen met wie ik nu ga, had ik geen irritaties bij die vorigen wel dus ben daar daarom mee door gegaan:d
Tnx!
Nee, date 6 halen is al heel wat, dan ben ik er vaak op uitgekeken of ze irriteren me of iets. Deze is tot nu toe nog leuk :)
pi_186272406
Vanavond weer een date :)

We gaan in haar dorp ergens wat eten en drinken en de kans is groot dat ik vanavond bij haar blijf slapen.
pi_186273255
Gisteren Tinderdate voor de verandering gehad. Ik zou eerder 2 Paiq dates hebben 3 weken geleden, maar de 1 vond later dat ze niet toegezegd had en had al wat anders op het bewuste weekend. De ander blokkeerde mij en ik had verder geen nummer van haar. De Tinderdate van gisteren leek op haar foto dus een knappe verschijning. Geen catfish did. Leuk zitten praten, ook wel wat stevige discussies gehad maar genoeg kunnen lachen. Gesprek ging zelfs over daten.

Niet gezoend, aan het eind voorgesteld dat ze volgende date naar mijn stad zou komen. Antwoordde positief, maar altijd afwachten of zoiets echt doorgaat (eerder mee gemaakt van niet, omdat men niet in iemands gezicht durft te weigeren). Gisteren nog wel een app gehad waarin een behouden thuiskomst werd toe gewenst, vandaag radio stilte maar ik weet dat ze druk is met werk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 april 2019 @ 16:43:25 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186312432
Vandaag met z'n vrienden op het terras, is gezellig :)
Aangezien hij al even vrijgezel is vinden ze het wel geinig en gezellig
pi_186313579
Leuk Cue! Dit weekend ga ik ook leuke dingen met mijn (Tinder) vriendje doen!
pi_186316526
Leuk hoor. Tot nu toe niets van mijn Tinderdate gehoord, wel donderdag gevraagd of dit Paasweekend ze zin heeft iets leuks te doen maar geen reactie dus. Verder ben ik er ook niet meer op terug gekomen, ik hoor het wel en anders next :)

Verveel mij verder ook niet, het Paasweekend is aardig gevuld met andere zaken dus als ze later reageert zal het ook dit weekend er niet meer van komen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186323661
Wat ik me afvraag, bij de spuwerds en analyseerders van zulke theorietjes, zijn jullie wel eens echt verliefd geweest?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186327789
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me afvraag, bij de spuwerds en analyseerders van zulke theorietjes, zijn jullie wel eens echt verliefd geweest?
Nou, ben je dat?
pi_186328003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou, ben je dat?
Twee en half keer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186384067
Afgelopen zaterdag heeft een Happn match me tijdens het uitgaan gespot, hij heeft me achteraf een berichtje gestuurd en toen heb ik even met hem lopen sollen dat hij mijn zusje had gezien (ik heb geen zusje), uiteindelijk na een paar dagen toch opgebiecht dat ik het was :') en nu hebben we Donderdag een date.

Wilde het verhaal eigenlijk volhouden tot op de date, en dan doen als of ik mijn zusje had gestuurd, maar dat vonden vrienden iets te ver gaan als grapje :+

Ben iig benieuwd. Hij is lichamelijk niet echt mijn type (ik had hem ook al gezien en even naar zijn kont gekeken), aan de dunne kant. Maar ik kan hem vast wel een beetje bijvoeren _O-
pi_186392839
Gisteren bijna twee uur gebeld met een Ok-cupid match, bizar hoeveel wij gemeen hebben :o
Verder is hij groot,sterk en een echte man man :9~
Vrijdag date dus ben heel benieuwd....kan alleen maar tegenvallen eigenlijk :'(
En als het niet tegenvalt hoop ik dat mijn hormonen de boel niet overnemen want ik wil nog weleens met m'n punani denken -O-
  woensdag 24 april 2019 @ 09:18:27 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186392864
Zie de vernieuwde OP, graag alleen posts over concrete (aanstaande) dates. Offtopic posts verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186393783
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Brybry het volgende:
Gisteren bijna twee uur gebeld met een Ok-cupid match, bizar hoeveel wij gemeen hebben :o
Verder is hij groot,sterk en een echte man man :9~
Vrijdag date dus ben heel benieuwd....kan alleen maar tegenvallen eigenlijk :'(
En als het niet tegenvalt hoop ik dat mijn hormonen de boel niet overnemen want ik wil nog weleens met m'n punani denken -O-
Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijven :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186394197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef Halimede het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft een Happn match me tijdens het uitgaan gespot, hij heeft me achteraf een berichtje gestuurd en toen heb ik even met hem lopen sollen dat hij mijn zusje had gezien (ik heb geen zusje), uiteindelijk na een paar dagen toch opgebiecht dat ik het was :') en nu hebben we Donderdag een date.

Wilde het verhaal eigenlijk volhouden tot op de date, en dan doen als of ik mijn zusje had gestuurd, maar dat vonden vrienden iets te ver gaan als grapje :+

Ben iig benieuwd. Hij is lichamelijk niet echt mijn type (ik had hem ook al gezien en even naar zijn kont gekeken), aan de dunne kant. Maar ik kan hem vast wel een beetje bijvoeren _O-
Valt altijd tegen met vrouwen want ze willen wel gewoon 50% van wat je gekookt hebt ook al verbranden ze slechts 70% van wat jij verbrandt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186395219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Valt altijd tegen met vrouwen want ze willen wel gewoon 50% van wat je gekookt hebt ook al verbranden ze slechts 70% van wat jij verbrandt.
Lekker spul waar je op aan het trippen bent?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186395228
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker spul waar je op aan het trippen bent?
Snap je het niet?
:B
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 april 2019 @ 12:05:13 #237
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186395258
Goed om te lezen dat de man met de vlezige reet het toch nog goed doet *O*
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186395311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Snap je het niet?
:B
Het gaat nogal offtopic, ook al heeft het iets te maken met "bijvoeren"...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186395494
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijven :)
*O*
  woensdag 24 april 2019 @ 12:25:32 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186395571
Om OT te gaan.
Met mijn date lijkt het nog altijd goed te gaan. Zien elkaar regelmatig.
Wil nog niet spreken van een relatie, dat duurt nog wel even. Heb er ook nog niet met hem over gehad.

Wss met de feestdagen deze week zie ik hem wss niet, want hij heeft reeds afspraken, dat is wel jammer.
pi_186395702
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Om OT te gaan.
Met mijn date lijkt het nog altijd goed te gaan. Zien elkaar regelmatig.
Wil nog niet spreken van een relatie, dat duurt nog wel even. Heb er ook nog niet met hem over gehad.

Wss met de feestdagen deze week zie ik hem wss niet, want hij heeft reeds afspraken, dat is wel jammer.
O+ *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186396861
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijven :)
Voor je het weet zit er stof op... dat kun je niet hebben he.
Of ben je straks vergeten hoe het moet... yikes!
  woensdag 24 april 2019 @ 13:46:34 #243
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186396921
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Brybry het volgende:
Gisteren bijna twee uur gebeld met een Ok-cupid match, bizar hoeveel wij gemeen hebben :o
Verder is hij groot,sterk en een echte man man :9~
Vrijdag date dus ben heel benieuwd....kan alleen maar tegenvallen eigenlijk :'(
En als het niet tegenvalt hoop ik dat mijn hormonen de boel niet overnemen want ik wil nog weleens met m'n punani denken -O-
Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreiden :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186396945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreiden :)
Als je ECHT met je punani denkt.... is dat simpel op te lossen hoor.. gewoon diegene mee naar huis of andere lokatie sleuren.
pi_186396955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreiden :)
Ja, het is de bedoeling om een drankje te gaan doen in mijn stad en nog een wandeling te maken. Ben niet zo dol op sex in het openbaar dus dit moet goed komen *O*
pi_186397014
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als je ECHT met je punani denkt.... is dat simpel op te lossen hoor.. gewoon diegene mee naar huis of andere lokatie sleuren.
Ja, da's dus niet de bedoeling. Ondanks de hoge nood mag ie er wel wat voor doen :7
pi_186397227
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:53 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, da's dus niet de bedoeling. Ondanks de hoge nood mag ie er wel wat voor doen :7
Go for it dan :)

Voor de gesloten punani dus.
Misschien extra lelijk ondergoed aan doen waarvan je zeker wil dat hij het niet ziet.
Dan is de motivatie vast ineens een stuk hover om de broek (of ander kledingstuk) gesloten te houden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 april 2019 @ 14:36:48 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186397623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Misschien extra lelijk ondergoed aan doen waarvan je zeker wil dat hij het niet ziet.
Als dit nodig is, dan is het kweken van een ruggengraat ook wel een idee. :').
pi_186397646
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als dit nodig is, dan is het kweken van een ruggengraat ook wel een idee. :').
Ik zou beginnen bij het ondergoed...
als ruggegraat-ondersteunend voorbehoedsmiddel.
pi_186398217
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Om OT te gaan.
Met mijn date lijkt het nog altijd goed te gaan. Zien elkaar regelmatig.
Wil nog niet spreken van een relatie, dat duurt nog wel even. Heb er ook nog niet met hem over gehad.

Wss met de feestdagen deze week zie ik hem wss niet, want hij heeft reeds afspraken, dat is wel jammer.
Blijf alert.
Ik had 12dates. (En het is geen player type) Hij sprak van een relatie. Het was heel rustig opgebouwd, we zagen elkaar maar 1x per week voor meer dan 2 maanden. Hij beweerde dat rustig opbouwen beter was voor basis, en daarmee ga ik akkoord. Maar we bleven bij een bepaald level hangen. Had ik hem net verteld over dat ik een relatie had aan al mijn vrienden, kan ik zo weer aan ze melden dat het klaar is. Hij was trouwens de persoon die mij al aan veel van zijn vrienden had voorgesteld ( ik had hem nog niet echt voorgesteld),en al over de toekomst en samen op vakantie blabla praatte.

Zijn excuus was: dat hij het maar steeds zo druk druk druk had. En hij steeds zeggen dat hij nu alleen druk is deze week. Zo was hij ook de week erna druk met een lulexcuus.

Had hem erop aangesproken, komt hij met verhaal dat hij iets 'mist in zijn gevoel voor mij'. Kon ik al mijn vrienden vertellen dat het toch niks is. En hij heeft nu weer 'enorme' spijt en wilt mij weer zien. Nou deze enorme spijt zie ik niet terug, nauwelijks berichtjes en nu zie ik hem pas vrijdag (hij woont 300meter en zijn werk 50meter van mij vandaan, ik had al gezegd al eten we ff samen of zie ik je maar een uurtje) , en is hij 'druk druk druk'. Hij gaf ook toe dat ik niet op prioriteit 1 stond en ik dat wel verdiende. Maar hij nog niet verliefd is en dat nog hoopt te worden want ik ben volgens hem perfect. (Hij normaal alleen op de 'foute' chicks verliefd wordt en hij nu compleet in de war is, omdat ik volgens hem ben wat ik zoek maar hij niet verliefd is)

Maar ik ga dus gewoon weer op Tinder ernaast en verder met mij leven, ik heb hier toch geen hoop meer in. Ik ontvang ook nauwelijks berichtjes meer (geen slaap lekker en goedemorgen berichtjes meer:() (laat hem alleen sowieso nog initiatief nemen, ik doe dat niet meer). Ik laat wel vrijdag nog op mij af komen als hij ik hem dan zie (puur alleen borrel en was zijn voorstel want ik was klaar met hem maar hij zegt dat hij gevoelens heeft en mij wilt zien, maar we gaan niet samen slapen). Ik had nog voorgesteld om dan maar vrienden te worden, maar dat kon hij niet want hij beweerd teveel gevoelens voor mij te hebben ontwikkeld.

Ik heb uit stress en emotie mijn haar een debiele kleur geverfd. Hij is vrij netjes, dus hij zal wel vrijdag schrikken. Zo perfect ben ik niet zoals hij mij omschrijft. I don't care anymore.

[ Bericht 3% gewijzigd door Naregenkomtzon op 24-04-2019 15:44:12 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 15:34:27 #251
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186398487
edit: oke verwijder maar.

[ Bericht 98% gewijzigd door LuNaTiC op 24-04-2019 15:41:33 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_186398591
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou om voor de 58e keer, nu andersom gedumpt te worden?
Is zo'n opmerking nodig?
pi_186398598
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Is zo'n opmerking nodig?
Blijkbaar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 24 april 2019 @ 15:40:47 #254
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186398616
Sorry, ik heb nog een beetje moeite om haar te geloven als troll. Maar misschien dat ik de enige nog ben. Al weggehaald, mea culpa.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_186398659
Tja, als mensen met het "druk" excuus gaan gooien, dan weet je al hoe laat het is.. :') :r
pi_186398720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tja, als mensen met het "druk" excuus gaan gooien, dan weet je al hoe laat het is.. :') :r
Maar wel het ding is toen ik aan de praat op Tinder met hem kwam voordat ik hem gezien ever had, was hij ook al 'druk' , hij was en is altijd druk, dus dat ik het opzich niet als een daling met elkaar minder zien, maar het level is nooit opgehoogd met elkaar wat meer gaan zien. En als je pril verliefd ben wil je dat als iemand 50meter van je vandaan zijn werk heeft, en je op jezelf woont en in een serieuze levensfase zit .
pi_186398767
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Maar wel het ding is toen ik aan de praat op Tinder met hem kwam voordat ik hem gezien ever had, was hij ook al 'druk' , hij was en is altijd druk, dus dat ik het opzich niet als een daling met elkaar minder zien, maar het level is nooit opgehoogd met elkaar wat meer gaan zien. En als je pril verliefd ben wil je dat als iemand 50meter van je vandaan zijn werk heeft, en je op jezelf woont en in een serieuze levensfase zit .
Schijnbaar was voor hem de "elkaar zien" frequentie prima.
pi_186398777
Maargoed ik ben mezelf aan het resetten. Had meteen bed en alles verschoond toen hij de deur uit was. Want hij ruikt zo lekker , en dan mis je anders hem alleen maar.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe mannen op Tinder en happn.

Altijd optimistisch blijven. Ook al is het erg moeilijk mijn gedachten te verzetten. Even diep zuchten om dit weer en hopen hem eens te vinden!
  woensdag 24 april 2019 @ 16:10:12 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186399135
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:50 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Maargoed ik ben mezelf aan het resetten. Had meteen bed en alles verschoond toen hij de deur uit was. Want hij ruikt zo lekker , en dan mis je anders hem alleen maar.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe mannen op Tinder en happn.

Altijd optimistisch blijven. Ook al is het erg moeilijk mijn gedachten te verzetten. Even diep zuchten om dit weer en hopen hem eens te vinden!
Even een waarschuwing dat dit niet je persoonlijke dagboektopic is, hou het even bij daadwerkelijke dates hier, oke? ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 24 april 2019 @ 16:38:48 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186399741
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:18 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Blijf alert.
Ik blijf niet specifiek alert, ik merk vanzelf wel hoe het wel of niet loopt. Mijn vrienden vinden het al knap dat ik het zolang met iemand uithoudt (en hij met mij) en zijn vrienden ook. (gewoon omdat ze het niet gewend zijn trouwens, niet omdat we zo raar zijn :') )

Jammer dat het voor jou niet goed afgelopen is.
pi_186400878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tja, als mensen met het "druk" excuus gaan gooien, dan weet je al hoe laat het is.. :') :r
Tja als je echt verliefd bent... wil je toch je momentjes creeeren denk ik dan.
Zelfs als je druk bent... desnoods spreek je wat korter af.

Maar ik zou toch snel afscheid nemen van iemand die beweerd: “ik ben niet verliefd maar wil dat wel graag worden want in theorie ben je perfect”

Snap het dilemma van degene wel ergens...
then again... is dat echt levensvatbaar?
En wat als er toevallig iemand voorbij komt die wel zn stereotype is?
pi_186400887
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2019 16:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik blijf niet specifiek alert, ik merk vanzelf wel hoe het wel of niet loopt. Mijn vrienden vinden het al knap dat ik het zolang met iemand uithoudt (en hij met mij) en zijn vrienden ook. (gewoon omdat ze het niet gewend zijn trouwens, niet omdat we zo raar zijn :') )

Jammer dat het voor jou niet goed afgelopen is.
So far klinkt het goed.
Gewoon van genieten en niet te veel verwachtingen/eisen/wensen.... de zomer komt er aan. Heerlijk relaxt samen ontspannen als het even kan.
pi_186401239
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 17:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja als je echt verliefd bent... wil je toch je momentjes creeeren denk ik dan.
Zelfs als je druk bent... desnoods spreek je wat korter af.

Maar ik zou toch snel afscheid nemen van iemand die beweerd: “ik ben niet verliefd maar wil dat wel graag worden want in theorie ben je perfect”

Snap het dilemma van degene wel ergens...
then again... is dat echt levensvatbaar?
En wat als er toevallig iemand voorbij komt die wel zn stereotype is?
Alleen snap ik dan niet waarom hij 'niet gewoon vrienden' met mij dan wilt zijn als hij het niet voelt.

Ik bedoel als ik na aantal dates merk dat het vanuit mijn kant niks is,kan ik prima vrienden worden.

Behalve als ik een maandenlange relatie heb gehad, dan kunnen gevoelens ten pas komen.
pi_186401287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:20 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Alleen snap ik dan niet waarom hij 'niet gewoon vrienden' met mij dan wilt zijn als hij het niet voelt.

Ik bedoel als ik na aantal dates merk dat het vanuit mijn kant niks is,kan ik prima vrienden worden.

Behalve als ik een maandenlange relatie heb gehad, dan kunnen gevoelens ten pas komen.
Same here.... inmiddels wel aantal ex dates die ik toch nog wel af en toe of zwlfs heel regelmatig spreekt.
En we allebei toch niet van plan zijn meer dan vrienden te gaan worden.
Maar wel elkaar gewoon aardig en leuk vinxen.
pi_186403855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als je ECHT met je punani denkt.... is dat simpel op te lossen hoor.. gewoon diegene mee naar huis of andere lokatie sleuren.
:D de ervaringsdeskundige spreekt :D

Date in de pijplijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 24 april 2019 @ 20:47:30 #266
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186404390
Graag weer on-topic. Daadwerkelijke dates en zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_186406201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D de ervaringsdeskundige spreekt :D

Date in de pijplijn?
Ik durf niks meer te zeggen 😂
pi_186497785
Waarom is het zo stil?

Mijn Tinder boy lijkt spijt te hebben van te zeggen dat hij niet genoeg voor me dacht te voelen . -na 14dates / een prille relatie .
Het moment toen hij zei niet genoeg voor me te voelen heb ik enorm mijn eigenwaarde laten zien en zijn gedrag rechtgezet. En hij zei dat hij mij perfect vind en zichzelf ook niet snapt. En hij vindt dat ik compleet gelijk heb. Hij was toen 2 dagen stil geweest en loop nu achter mij aan.

Ik heb hem nu dit weekend gezien want hij had spijt en hij wilde me zien. Hij trakteerde mij meerdere malen. Ik dacht dat ik hem nooit meer zou spreken.

Komt hij continu met de verklaring dat hij fout zat - denkt hij een misstap te zijn begaan, en nu stuurt hij mij steeds en wilt dingen voor mij repareren en
etentjes trakteren etc.

Hij staat ook op in een kruispunt in zijn leven qua wonen en werk. Kruispunt van huisje boompje beestje gaan opbouwen. Denk dat hij bang ervoor is.

Ik merk het wel, ik laat hem voorlopig achter mij aanlopen in ieder geval. Straks zegt hij namelijk weer plots dat hij het toch niet voelt.

Stay strong.
Maar hij is leuk!
Dus ik ben blij
Maar hij weet van niks, dat ik veel over hem droom gehele dag. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Naregenkomtzon op 29-04-2019 16:06:05 ]
pi_186498336
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:59 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Waarom is het zo stil?

Mijn Tinder boy lijkt spijt te hebben van te zeggen dat hij niet genoeg voor me dacht te voelen . -na 14dates / een prille relatie .
Het moment toen hij zei niet genoeg voor me te voelen heb ik enorm mijn eigenwaarde laten zien en zijn gedrag rechtgezet. En hij zei dat hij mij perfect vind en zichzelf ook niet snapt. En hij vindt dat ik compleet gelijk heb. Hij was toen 2 dagen stil geweest en loop nu achter mij aan.

Ik heb hem nu dit weekend gezien want hij had spijt en hij wilde me zien. Hij trakteerde mij meerdere malen. Ik dacht dat ik hem nooit meer zou spreken.

Komt hij continu met de verklaring dat hij fout zat - denkt hij een misstap te zijn begaan, en nu stuurt hij mij steeds en wilt dingen voor mij repareren en
etentjes trakteren etc.

Hij staat ook op in een kruispunt in zijn leven qua wonen en werk. Kruispunt van huisje boompje beestje gaan opbouwen. Denk dat hij bang ervoor is.

Ik merk het wel, ik laat hem voorlopig achter mij aanlopen in ieder geval. Straks zegt hij namelijk weer plots dat hij het toch niet voelt.

Stay strong.
Maar hij is leuk!
Dus ik ben blij
Maar hij weet van niks, dat ik veel over hem droom gehele dag. ;)
Klinkt niet bepaald als een goed begin van een relatie, ofwel?
pi_186498704
Nodigen jullie weleens een tinderdate meteen thuis uit
pi_186499450
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:50 schreef Flamarande het volgende:
Nodigen jullie weleens een tinderdate meteen thuis uit
Nee, straks jat ze mijn huis leeg.
pi_186499723
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klinkt niet bepaald als een goed begin van een relatie, ofwel?
Nee het klinkt niet als een goed begin van een relatie.
Daarom blijf ik ook voorlopig nog behoedzaam. Meteen uitsluiten is ook wat drastisch. Ik kijk het aan en blijf alert. Het speelt ook mee dat het een type persoon is wat ik kan vertrouwen, als ik dat niet had was ik meteen door deze potentiële rode vlag afgekapt.
pi_186506748
Hoezo kan je hem vertrouwen dan? Als hij zegt dat hij jou niet leuk genoeg vindt en dan ineens als je het contact afhoudt terugkrabbelt, dan zegt het niet veel goeds op mijn man-doet-alsof-hij-vriendschap/relatie-wil-maar-wil-alleen-seks radar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186507107
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 22:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoezo kan je hem vertrouwen dan? Als hij zegt dat hij jou niet leuk genoeg vindt en dan ineens als je het contact afhoudt terugkrabbelt, dan zegt het niet veel goeds op mijn man-doet-alsof-hij-vriendschap/relatie-wil-maar-wil-alleen-seks radar.
Ik kan dit moeilijk gaan onderbouwen op fok in taal, maar ik gebruik mijn mensenkennis en ervaring met bepaalde typen mannen.

Ik weet dat hij niet het type is dat een fuckbuddy zoekt, maar een serieuze partner. Kan alsnog dat hij uiteindelijk plots niet meer wil, maar zijn intentie is niet slecht. En dan heb ik meer geduld om iets aan te kijken.

Er zijn een hoop mannen (denk zo 90procent) die ik niet vertrouw en ze wel verdenk dat ze puur een fuckbuddy wel prima vinden rond mijn leeftijd. Met dat soort ga ik al niet in zee. Is een gevoel bij iemand dat je hebt en het type persoon. Ik val al niet op playerige types. Ik val meer op de 'brave serieuze nerd' type.

Ik zou mij bij deze gast niet gebruikt voelen als hij het toch uiteindelijk niet voelt. Omdat ik weet dat zijn intentie wel was om ook iets serieus te vinden. Neemt niet weg dat ik mij super rot kan voelen als hij plots weer afkapt. Maar ik denk dat het een goede eigenschap is om je kwetsbaar te durven opstellen. Als het lang vaag blijft moet ik ook wat meer voor mezelf opkomen door ook gewoon op Tinder ernaast te blijven kijken.
pi_186507547
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik kan dit moeilijk gaan onderbouwen op fok in taal, maar ik gebruik mijn mensenkennis en ervaring met bepaalde typen mannen.

Ik weet dat hij niet het type is dat een fuckbuddy zoekt, maar een serieuze partner. Kan alsnog dat hij uiteindelijk plots niet meer wil, maar zijn intentie is niet slecht. En dan heb ik meer geduld om iets aan te kijken.

Er zijn een hoop mannen (denk zo 90procent) die ik niet vertrouw en ze wel verdenk dat ze puur een fuckbuddy wel prima vinden rond mijn leeftijd. Met dat soort ga ik al niet in zee. Is een gevoel bij iemand dat je hebt en het type persoon. Ik val al niet op playerige types. Ik val meer op de 'brave serieuze nerd' type.

Ik zou mij bij deze gast niet gebruikt voelen als hij het toch uiteindelijk niet voelt. Omdat ik weet dat zijn intentie wel was om ook iets serieus te vinden. Neemt niet weg dat ik mij super rot kan voelen als hij plots weer afkapt. Maar ik denk dat het een goede eigenschap is om je kwetsbaar te durven opstellen. Als het lang vaag blijft moet ik ook wat meer voor mezelf opkomen door ook gewoon op Tinder ernaast te blijven kijken.
Oh ok ja je hebt hier wel gelijk mee
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186508342
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ik kan dit moeilijk gaan onderbouwen op fok in taal, maar ik gebruik mijn mensenkennis en ervaring met bepaalde typen mannen.

Ik weet dat hij niet het type is dat een fuckbuddy zoekt, maar een serieuze partner. Kan alsnog dat hij uiteindelijk plots niet meer wil, maar zijn intentie is niet slecht. En dan heb ik meer geduld om iets aan te kijken.

Er zijn een hoop mannen (denk zo 90procent) die ik niet vertrouw en ze wel verdenk dat ze puur een fuckbuddy wel prima vinden rond mijn leeftijd. Met dat soort ga ik al niet in zee. Is een gevoel bij iemand dat je hebt en het type persoon. Ik val al niet op playerige types. Ik val meer op de 'brave serieuze nerd' type.

Ik zou mij bij deze gast niet gebruikt voelen als hij het toch uiteindelijk niet voelt. Omdat ik weet dat zijn intentie wel was om ook iets serieus te vinden. Neemt niet weg dat ik mij super rot kan voelen als hij plots weer afkapt. Maar ik denk dat het een goede eigenschap is om je kwetsbaar te durven opstellen. Als het lang vaag blijft moet ik ook wat meer voor mezelf opkomen door ook gewoon op Tinder ernaast te blijven kijken.
Exact. Laat je niet gek maken.

Het is in ieder geval goed dat je de red flags ziet. Zorg ervoor dat je die red flags niet meteen de lade in stopt als hij met lieve woorden en daden komt. Probeer zo objectief en rationeel te denken. Het is lastig, zeker als je verliefd bent. Maar het ziet er naar uit dat je daar goed in staat bent. ^O^
pi_186509510
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:50 schreef Flamarande het volgende:
Nodigen jullie weleens een tinderdate meteen thuis uit
Wat is meteen? Wel eens mee naar huis van een dame gegaan op de eerste date, maar dat gebeurde na het afgesproken drankje.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186511006
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 23:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact. Laat je niet gek maken.

Het is in ieder geval goed dat je de red flags ziet. Zorg ervoor dat je die red flags niet meteen de lade in stopt als hij met lieve woorden en daden komt. Probeer zo objectief en rationeel te denken. Het is lastig, zeker als je verliefd bent. Maar het ziet er naar uit dat je daar goed in staat bent. ^O^
Bedankt!
pi_186512245
Gisteren date gehad, verliep prima, was gezellig. Tot hij mij zoende.
Ik ben nog niet vaak iemand tegen gekomen die zo slecht kon zoenen ;(
pi_186512440
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
Gisteren date gehad, verliep prima, was gezellig. Tot hij mij zoende.
Ik ben nog niet vaak iemand tegen gekomen die zo slecht kon zoenen ;(
Oke dat is echt zonde!
Iets waar je nog wat van kan maken wel?
pi_186512469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:21 schreef rival het volgende:

[..]

Oke dat is echt zonde!
Iets waar je nog wat van kan maken wel?
Nee, die is niet meer te redden. Zeg maar een baby die een papje eet of zo.
Ik denk dat als je zo zoent ook heel slecht moet zijn in bed
  dinsdag 30 april 2019 @ 10:41:19 #282
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186512769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
Gisteren date gehad, verliep prima, was gezellig. Tot hij mij zoende.
Ik ben nog niet vaak iemand tegen gekomen die zo slecht kon zoenen ;(
Wat ontzettend jammer, en een grote afknapper..
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186512816
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
Gisteren date gehad, verliep prima, was gezellig. Tot hij mij zoende.
Ik ben nog niet vaak iemand tegen gekomen die zo slecht kon zoenen ;(
_O-

Merkte hij aan je dat je het niks vond?
pi_186512818
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee, die is niet meer te redden. Zeg maar een baby die een papje eet of zo.
Ik denk dat als je zo zoent ook heel slecht moet zijn in bed
De lust is dan ook wel direct verdwenen :{
pi_186512912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

_O-

Merkte hij aan je dat je het niks vond?
Hij stuurde me net nog een berichtje of er een 2e date in zat. Nu even kijken hoe ik het aardig kan brengen.
pi_186512955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee, die is niet meer te redden. Zeg maar een baby die een papje eet of zo.
Ik denk dat als je zo zoent ook heel slecht moet zijn in bed
_O-

Maar eens, sterke indicator voor seksuele kwaliteiten.
pi_186513077
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:51 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

_O-

Maar eens, sterke indicator voor seksuele kwaliteiten.
Niet alle mensen die goed kunnen zoenen zijn goed in bed, maar alle mensen die slecht zoenen waren naar mijn ervaring wel slecht in bed :') maar er zijn vast wel uitzonderingen.

Ondertussen al wel een andere date geplanned O-) lijkt me een leuke vent, een Ier die hier nu al een jaar of 4 woont.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 april 2019 @ 11:31:26 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186513490
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij stuurde me net nog een berichtje of er een 2e date in zat. Nu even kijken hoe ik het aardig kan brengen.
Ik zou het zelf niet zo direct durven zeggen, maar ik zou het op zich wel waarderen als iemand anders die reden eerlijk zou vertellen. Het is iets waar je op kunt letten of verbeteren. Het is niet zo dat je zegt dat zijn hoofd te raar is, want daar kun je toch niks aan veranderen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:47:39 #289
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186513805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij stuurde me net nog een berichtje of er een 2e date in zat. Nu even kijken hoe ik het aardig kan brengen.
Gewoon eerlijk, maar toch aardig zeggen. Dat je het heel leuk met hem vond, maar dat de zoen een beetje tegenviel.
Of is dat te direct? :9
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186514418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk, maar toch aardig zeggen. Dat je het heel leuk met hem vond, maar dat de zoen een beetje tegenviel.
Of is dat te direct? :9
Ik kan dat echt niet zo direct zeggen hoor, misschien gewoon dat ik de klik miste :P
pi_186514661
Niet zeggen dat je vindt dat hij ruk zoent, maar dat je jullie zoen stylen niet ziet matchen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186514686
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:50 schreef Flamarande het volgende:
Nodigen jullie weleens een tinderdate meteen thuis uit
Hmm ik ben daar heel terughoudend mee eigenlijk.
Ten eerste is het te dicht bij mijn bed en schept het wellicht verwachtingen waar ik niet op zit te wachten.
Ten tweede is mijn huis mijn “safe haven” en stel diegene blijkt toch anders dan ik me had voorgesteld... dan wil ik niet dat degene meteen in mijn huis staat.

Heb weleens een date meteen thuis uitgenodigd.. maar dat is in 2 jaar denk 2x gebeurd.
Waarvan 1x prompt die nacht werd ingebroken in de kelderboxen bij ons.
Dus tja.. mijn wantrouwen was misschien zo gek nog niet.

Beide keren ook de buurman even ingeseind dat als er wat was... hij me zou redden.
pi_186514712
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:01 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet alle mensen die goed kunnen zoenen zijn goed in bed, maar alle mensen die slecht zoenen waren naar mijn ervaring wel slecht in bed :') maar er zijn vast wel uitzonderingen.

Ondertussen al wel een andere date geplanned O-) lijkt me een leuke vent, een Ier die hier nu al een jaar of 4 woont.
Ik ken geen uitzonderingen...
kennelijk voel je elkaar dan gewoon niet aan ofzo...
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:53:50 #294
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186515334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:18 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik kan dat echt niet zo direct zeggen hoor, misschien gewoon dat ik de klik miste :P
Kan ook, al heb ik daar zelf een hekel aan als iemand dat zegt :@
Vind 'de klik missen' zo'n onzin. Maar snap dat je hem niet wil kwetsen, dus je moet gewoon doen wat goed voelt voor jou :Y
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186515627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:53 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Kan ook, al heb ik daar zelf een hekel aan als iemand dat zegt :@
Vind 'de klik missen' zo'n onzin. Maar snap dat je hem niet wil kwetsen, dus je moet gewoon doen wat goed voelt voor jou :Y
Dacht ik ook altijd zo over.

Maar toen ik na een date echts niets voelde en de connectie er niet is, dan snap ik wel waarom mensen dat als 'smoes' gebruiken. Het niet hebben van een klik is namelijk de meest neutrale manier (denk ik) om iemand af te wijzen als iemand een date niet leuk vond.
pi_186515891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dacht ik ook altijd zo over.

Maar toen ik na een date echts niets voelde en de connectie er niet is, dan snap ik wel waarom mensen dat als 'smoes' gebruiken. Het niet hebben van een klik is namelijk de meest neutrale manier (denk ik) om iemand af te wijzen als iemand een date niet leuk vond.
Mja maar het is ook tegelijkertijd om exact die reden zo irritant
pi_186515983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:53 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Kan ook, al heb ik daar zelf een hekel aan als iemand dat zegt :@
Vind 'de klik missen' zo'n onzin. Maar snap dat je hem niet wil kwetsen, dus je moet gewoon doen wat goed voelt voor jou :Y
Nou ja, het is niet helemaal als of het niet zo is. Qua zoenen is de klik er niet :')
Maar het is idd een vager antwoord dan "gast, jij kan echt niet zoenen dus doei"
pi_186516045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:33 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nou ja, het is niet helemaal als of het niet zo is. Qua zoenen is de klik er niet :')
Maar het is idd een vager antwoord dan "gast, jij kan echt niet zoenen dus doei"
Waarom.niet iets vam “ik vond het op zich heel gezellig... maar wat mij betreft blijft het daarbij”
pi_186516170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij stuurde me net nog een berichtje of er een 2e date in zat. Nu even kijken hoe ik het aardig kan brengen.
Wees gewoon eerlijk. Dan weet hij zelf ook waar hij aan kan werken.
pi_186516316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wees gewoon eerlijk. Dan weet hij zelf ook waar hij aan kan werken.
Het is wel keihard. Ze kan beter zeggen dat ze geen vonken voelde tijdens het zoenen.
pi_186516578
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Het is wel keihard. Ze kan beter zeggen dat ze geen vonken voelde tijdens het zoenen.
Dat is best een goeie suggestie :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')