abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 maart 2019 @ 14:41:44 #201
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185690460
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:17 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Als je alleen t beste wil blijf je denk ik wel single ja. Die bestaat niet.
Settelen voor het beste is natuurlijk gechargeerd. Maar je kan wel weten wat het beste is voor jou als persoon, dat is prima criteria om op te filteren.

Dat dit werkelijk nog toegelicht moet worden is beyond me.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 18 maart 2019 @ 15:03:33 #202
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185691132
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Wat leuk voor je, Hosti! :)
Gisteren ook weer langsgeweest, komende Zaterdag met zijn 2en een dagje eropuit en ik zie haar van de week ook nog wel denk ik. O+
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185691183
quote:
17s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Gisteren ook weer langsgeweest, komende Zaterdag met zijn 2en een dagje eropuit en ik zie haar van de week ook nog wel denk ik. O+
Is zij ook een meatbeater?
  maandag 18 maart 2019 @ 15:10:35 #204
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185691349
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is zij ook een meatbeater?
Wat is dit dan voor achterlijke vraag.... :') Ja, ik weet wat het betekend, nee ik snap niet waarom je dit vraagt.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185694813
Blijf wel op je hoede. Het kan een rode vlag zijn als het zo snel gaat. Iets van een chick die puur even de aandacht leuk vind, geen eigen leven hebben, wegvlucht, rebound.

Ik zie vanavond mijn hottie. Wel 1x per week nog want is nog begin. We whappen wel elke dag, maar hebben nog ook ons eigen leven waarin we blijven investeren, want met de tijd weet je pas of het gaat werken en is zonde dan niet in je eigen dingen ernaast te blijven investeren dan zo vlug vlug elke avond en minuut kunnen.
pi_185698994
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 14:17 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Als je alleen t beste wil blijf je denk ik wel single ja. Die bestaat niet.
Het beste wil dus niet zeggen de beste. En het beste voor mij wil niet zeggen het beste voor iemand anders. Het gaat om gevoel.
  maandag 18 maart 2019 @ 20:25:02 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185699806
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het beste wil dus niet zeggen de beste. En het beste voor mij wil niet zeggen het beste voor iemand anders. Het gaat om gevoel.
Redelijk in lijn met wat ik eerder al zei.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 19 maart 2019 @ 00:05:19 #208
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185705433
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:10 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor achterlijke vraag.... :') Ja, ik weet wat het betekend, nee ik snap niet waarom je dit vraagt.
Ik weet niet wat het betekent? Maar het staat in de ondertitel van je profiel, hosti :p
pi_185707562
Gisteren een ongeplande date met een man die ik begin deze maand met carnaval heb leren kennen. We hebben rustig contact gehad via app en twee keer gebeld en hij stelde gistermiddag spontaan voor om uit eten te gaan. Het was heel fijn. Het is echt een gentleman. Bij afscheid een kusje.

Contact met hem is heel anders dan ik tot nu toe gewend ben met andere mannen en dat voelt een beetje gek. Het is veel minder heftig, juist rustig maar ook stabiel. We hebben veel overeenkomsten maar ook veel verschillen. We hebben heel serieuze gesprekken maar kunnen ook ontzettend lachen. Volgens mij is het iemand tegen wie ik op kan kijken, maar so far mis ik het vuur een beetje, juist omdat we zo rustig aan doen. Heeft ook als reden dat hij in scheiding ligt, maar ook voorzichtig met me wil zijn vanwege mijn situatie.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 08:58:26 #210
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185708250
Hij zit nog midden in scheiding? Kan me voorstellen dat hij rustig aan wilt doen...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185708679
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 08:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij zit nog midden in scheiding? Kan me voorstellen dat hij rustig aan wilt doen...
Yes! Ik snap het ook volledig! Ben zelf ook nog work in progress dus rustig aan is sowieso een goed idee. Maar het is echt een goede vent en ik denk de moeite en het wachten meer dan waard. En met goed bedoel ik normaal, want mijn idee van normaal is dankzij tinder een beeeeetje verschoven. Hij is respectvol, geinteresseerd, beleefd (dat ik het gewoon aantrekkelijk vind dat iemand vriendelijk is tegen een serveerster zegt al genoeg) en zoooo galant. Hij vroeg smiddags zelfs “wil je alleen iets gaan drinken, of mag ik je mee uit eten nemen?”

Hij is alleen niet zo knap. Wel aantrekkelijk op zich, maar niet het gebruikelijke type waar ik qua uiterlijk (en gedrag 🙄) op val. Dus dat voelt een beetje als interne strijd.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 maart 2019 @ 10:02:23 #212
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185709081
Korte update:

Ik pak altijd de tram in Utrecht, de tram die gisteren beschoten is...
Aangekomen op Centraal, geen bussen. Blijkbaar wist mijn date dat en bood me een plekje aan.

Dus was weer erg gezellig. :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185710884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yes! Ik snap het ook volledig! Ben zelf ook nog work in progress dus rustig aan is sowieso een goed idee. Maar het is echt een goede vent en ik denk de moeite en het wachten meer dan waard. En met goed bedoel ik normaal, want mijn idee van normaal is dankzij tinder een beeeeetje verschoven. Hij is respectvol, geinteresseerd, beleefd (dat ik het gewoon aantrekkelijk vind dat iemand vriendelijk is tegen een serveerster zegt al genoeg) en zoooo galant. Hij vroeg smiddags zelfs “wil je alleen iets gaan drinken, of mag ik je mee uit eten nemen?”

Hij is alleen niet zo knap. Wel aantrekkelijk op zich, maar niet het gebruikelijke type waar ik qua uiterlijk (en gedrag 🙄) op val. Dus dat voelt een beetje als interne strijd.
Zo'n type man wil je toch juist?

Ik snap niet wat het probleem is. Het is toch goed om eens met een andere type man te daten dan je gewend was? Juist doordat je zo gewend bent geraakt aan een type man Ga je steeds terug naar dezelfde types met bepaalde trekjes en die wil je juist niet (lijkt mij).
pi_185711418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zo'n type man wil je toch juist?

Ik snap niet wat het probleem is. Het is toch goed om eens met een andere type man te daten dan je gewend was? Juist doordat je zo gewend bent geraakt aan een type man Ga je steeds terug naar dezelfde types met bepaalde trekjes en die wil je juist niet (lijkt mij).
Niet mee eens. De chemie ontbreekt. Kap het af Spirit. Ik kan je beloven dat je op een punt komt dat je toch niet ervoor gaat. Het is alleen jammer en zonde dat je nou net die chemie niet ervaart bij zo leuke man die eindelijk op een juiste manier met jou omgaat. Maar voor je het weet heb je er eentje met chemie en dit fijne gedrag! Zolang jij maar confidence uitstraalt en er alleen voor gaat wat jij wilt komen ze aanwaaien! Promise.

Ps: begint de naam met de M en eindigd de naam met een L?
pi_185711512
Nou dat weet ik niet hoor. Die chemie was er tijdens carnaval zeker wel. Maar het is een op en top gentleman die zich niet mee laat slepen door gevoel. Daardoor hield hij zich in en op afstand en was er eigenlijk geen ruimte voor lust. Ik kijk het gewoon nog even aan. Het moment dat we met elkaar naar bed gaan, komt vanzelf, of hij kapt het daarvoor af (zou ik snappen). Kunnen dan altijd nog zeggen of er vuurwerk was of niet. Je kijkt dan toch op een andere manier naar elkaar.
Sarcasme. Herken het.
pi_185711606
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:59 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Niet mee eens. De chemie ontbreekt. Kap het af Spirit. Ik kan je beloven dat je op een punt komt dat je toch niet ervoor gaat. Het is alleen jammer en zonde dat je nou net die chemie niet ervaart bij zo leuke man die eindelijk op een juiste manier met jou omgaat. Maar voor je het weet heb je er eentje met chemie en dit fijne gedrag! Zolang jij maar confidence uitstraalt en er alleen voor gaat wat jij wilt komen ze aanwaaien! Promise.

Ps: begint de naam met de M en eindigd de naam met een L?
Naja, om het meteen af te kappen... Ik zal zeggen: kijk het even aan.
pi_185713232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]
Ja klopt miss heb je gelijk ff nog aankijken. Doe ik zelf ook altijd,nog aankijken. Het enige wat altijd jammer is dat ik bij mij altijd toch op de conclusie kwam dat de chemie ontbrak. Ja soms heb je ff wat meer een man nodig die meer mannelijke ruwe/ spannende initiatief toont dan alles te braaf of te goed wilt aanpakken, want dan weet ik zelf soms als vrouw ook niet helemaal hou ik mij moet opstellen / voelt toch minder stoer bij een man als hij niet ff beetje ruig of uitdagend tussendoor doet.
pi_185713263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 12:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nou dat weet ik niet hoor. Die chemie was er tijdens carnaval zeker wel. Maar het is een op en top gentleman die zich niet mee laat slepen door gevoel. Daardoor hield hij zich in en op afstand en was er eigenlijk geen ruimte voor lust. Ik kijk het gewoon nog even aan. Het moment dat we met elkaar naar bed gaan, komt vanzelf, of hij kapt het daarvoor af (zou ik snappen). Kunnen dan altijd nog zeggen of er vuurwerk was of niet. Je kijkt dan toch op een andere manier naar elkaar.
Wanneer zie je hem weer en wat gaan jullie doen voor activiteit? Misschien helpt het om een wat stoere activiteit te doen met adrenaline, zodat hij zijn mannelijkheid kan tonen meer?
pi_185713438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:42 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wanneer zie je hem weer en wat gaan jullie doen voor activiteit? Misschien helpt het om een wat stoere activiteit te doen met adrenaline, zodat hij zijn mannelijkheid kan tonen meer?
Dat is natuurlijk leuk, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om onze prive situaties die op dit moment allebei nogal gevoelig zijn en dat hij niks wil overhaasten. Denk ik. Of hij vond me gewoon niet leuk genoeg
Sarcasme. Herken het.
pi_185713587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wanneer ben je braaf en alles te goed wil aanpakken en wanneer neem je mannelijke ruwe/ spannend initiatief dan?

Is dat zo zwart-wit?
  dinsdag 19 maart 2019 @ 14:28:40 #221
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185713972
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:59 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Niet mee eens. De chemie ontbreekt. Kap het af Spirit. Ik kan je beloven dat je op een punt komt dat je toch niet ervoor gaat. Het is alleen jammer en zonde dat je nou net die chemie niet ervaart bij zo leuke man die eindelijk op een juiste manier met jou omgaat. Maar voor je het weet heb je er eentje met chemie en dit fijne gedrag! Zolang jij maar confidence uitstraalt en er alleen voor gaat wat jij wilt komen ze aanwaaien! Promise.

Ps: begint de naam met de M en eindigd de naam met een L?
Jeetje, Naregenkomtzon.. Wat een radicale en pessimistische insteek.

Ik zou het ook nog even aankijken @Spirit82 . Wat je zegt: Kijk het nog even aan en wacht even af of jullie matchen tussen de lakens. En dat dan gewoon niet vergelijken met Tinderdates ;) haha
  dinsdag 19 maart 2019 @ 16:45:30 #222
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185716713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 13:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk leuk, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om onze prive situaties die op dit moment allebei nogal gevoelig zijn en dat hij niks wil overhaasten. Denk ik. Of hij vond me gewoon niet leuk genoeg
Niet willen overhaasten kan ook betekenen dat hij tijd in je wil investeren he, en dat hij je niet als een rebound ziet of iets dergelijks. Het mes snijdt aan 2 kanten. :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185716779
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 11:59 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Niet mee eens. De chemie ontbreekt. Kap het af Spirit. Ik kan je beloven dat je op een punt komt dat je toch niet ervoor gaat. Het is alleen jammer en zonde dat je nou net die chemie niet ervaart bij zo leuke man die eindelijk op een juiste manier met jou omgaat. Maar voor je het weet heb je er eentje met chemie en dit fijne gedrag! Zolang jij maar confidence uitstraalt en er alleen voor gaat wat jij wilt komen ze aanwaaien! Promise.

Ps: begint de naam met de M en eindigd de naam met een L?
Typische reactie.
pi_185720088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 09:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yes! Ik snap het ook volledig! Ben zelf ook nog work in progress dus rustig aan is sowieso een goed idee. Maar het is echt een goede vent en ik denk de moeite en het wachten meer dan waard. En met goed bedoel ik normaal, want mijn idee van normaal is dankzij tinder een beeeeetje verschoven. Hij is respectvol, geinteresseerd, beleefd (dat ik het gewoon aantrekkelijk vind dat iemand vriendelijk is tegen een serveerster zegt al genoeg) en zoooo galant. Hij vroeg smiddags zelfs “wil je alleen iets gaan drinken, of mag ik je mee uit eten nemen?”

Hij is alleen niet zo knap. Wel aantrekkelijk op zich, maar niet het gebruikelijke type waar ik qua uiterlijk (en gedrag 🙄) op val. Dus dat voelt een beetje als interne strijd.
Ik lees best wel vaak dat jij een hele leuke vent tegenkomt maar telkens lijkt het te mislukken :@
pi_185720731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik lees best wel vaak dat jij een hele leuke vent tegenkomt maar telkens lijkt het te mislukken :@
Ja ik deel mijn leuke dates hier en ben nog vrijgezel. Sterke deductie 👍
Sarcasme. Herken het.
pi_185720803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 16:45 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Niet willen overhaasten kan ook betekenen dat hij tijd in je wil investeren he, en dat hij je niet als een rebound ziet of iets dergelijks. Het mes snijdt aan 2 kanten. :)
Precies.
pi_185720950
Volgende week heb ik een "date" met een meisje uit m'n klas. Gevraagd of ze wat wilde gaan drinken en ze had wel interesse.

Heb het idee dat ik wel een leuke klik met haar heb, dus sowieso ga ik kijken of een zoen lukt ;)
  dinsdag 19 maart 2019 @ 19:43:50 #228
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185720972
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Solid-Snake het volgende:
Volgende week heb ik een "date" met een meisje uit m'n klas. Gevraagd of ze wat wilde gaan drinken en ze had wel interesse.

Heb het idee dat ik wel een leuke klik met haar heb, dus sowieso ga ik kijken of een zoen lukt ;)
Wat leuk, veel plezier alvast :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185721410
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Wat leuk, veel plezier alvast :D
Dankje! Komt vast wel goed :P
  woensdag 20 maart 2019 @ 07:51:00 #230
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185731049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dankje! Komt vast wel goed :P
Niet meteen je Solid Snake uit je broek toveren he... 😁
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  woensdag 20 maart 2019 @ 07:52:25 #231
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185731067
Komende Zaterdag mijn 2e officiele date, ook al heb ik haar meerdere keren gezien bij haar thuis.

Zo'n zin in.☺
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185731068
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 07:51 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Niet meteen je Solid Snake uit je broek toveren he... 😁
_O-
pi_185732659
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 07:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Komende Zaterdag mijn 2e officiele date, ook al heb ik haar meerdere keren gezien bij haar thuis.

Zo'n zin in.☺
Een fuckbuddy die je gaat daten? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:14:17 #234
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185732742
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een fuckbuddy die je gaat daten? :?
Hoe kom je erbij dat het een fuckbuddy is? Aannames zijn gevaarlijk he.

We komen beide uit een abusievelijke relatie en zijn erg voorzichtig (ik mentaal, waardoor ik erg onzeker ben en zij fysiek waardoor ze wat terughoudend is). Tot nu toe is het contact gewoon erg fijn en ontdekken we steeds meer raakvlakken en ja er zijn wel vlinders van beide kanten maar we doen rustig aan. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door HostiHawaii op 20-03-2019 10:29:04 ]
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185733107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:14 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een fuckbuddy is? Aannames zijn gevaarlijk he.

We komen beide uit een abusievelijke relatie en zijn erg voorzichtig (ik mentaal, waardoor ik erg onzeker ben en zij fysiek waardoor ze wat terughoudend is). Tot nu toe is het contact gewoon erg fijn en ontdekken we steeds meer raakvlakken en ja er zijn wel vlinders van beide kanten maar we doen rustig aan. ;)

Omdat je zei dat je meerdere malen bij haar thuis was geweest, alvorens je een 2e date gaat hebben. Hoe is het dan een 2e date als je al vaker bij haar thuis bent geweest. Dat was het meer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:33:30 #236
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185733133
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Omdat je zei dat je meerdere malen bij haar thuis was geweest, alvorens je een 2e date gaat hebben. Hoe is het dan een 2e date als je al vaker bij haar thuis bent geweest. Dat was het meer.
Ow zo, met date bedoel ik dat we met zijn 2en wat gaan ondernemen, buiten de deur.

Langsgaan noem ik geen date namelijk, maar persoonlijk praten vinden we gewoon fijner dan via Whatsapp. :P

Echt met zijn 2en buiten de deur, leer je elkaar echt kennen buiten de vertrouwde omgeving en daar kijken we beide erg naar uit. Ze heeft zelfs een oppas geregeld voor de avond. :)

[ Bericht 17% gewijzigd door HostiHawaii op 20-03-2019 10:43:28 ]
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185733485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 07:51 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Niet meteen je Solid Snake uit je broek toveren he... 😁
_O-

Zal hem in bedwang houden ;)
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:57:22 #238
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185733557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 07:51 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Niet meteen je Solid Snake uit je broek toveren he... 😁
_O- :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:33 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Ow zo, met date bedoel ik dat we met zijn 2en wat gaan ondernemen, buiten de deur.

Langsgaan noem ik geen date namelijk, maar persoonlijk praten vinden we gewoon fijner dan via Whatsapp. :P

Echt met zijn 2en buiten de deur, leer je elkaar echt kennen buiten de vertrouwde omgeving en daar kijken we beide erg naar uit. Ze heeft zelfs een oppas geregeld voor de avond. :)

Wat gaan jullie doen? :)
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:07:51 #239
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185733709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:57 schreef Bamboee het volgende:

[..]

_O- :')
[..]

Wat gaan jullie doen? :)
Weten we nog niet. We gaan gewoon de stad in, ergens wat eten en drinken, filmpje pakken, geen idee. Maar we kijken er allebei enorm naar uit. :D

Expres niks ingepland, zodat het gewoon leuk en spontaan blijft.

Wordt sowieso een leuke avond! :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:19:45 #240
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185733922
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:07 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Weten we nog niet. We gaan gewoon de stad in, ergens wat eten en drinken, filmpje pakken, geen idee. Maar we kijken er allebei enorm naar uit. :D

Expres niks ingepland, zodat het gewoon leuk en spontaan blijft.

Wordt sowieso een leuke avond! :)
Houd ons op de hoogte! :D
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:32:36 #241
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_185734187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Houd ons op de hoogte! :D
Uiteraard! :)
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_185796571
Morgen een date met een jongen waarmee ik vorig jaar een paar keer afgesproken had, was toen niks geworden omdat we allebei niet zo heel stabiel waren mentaal, dus ben benieuwd hoe het nu gaat zijn _O-

Ik heb iig geen verwachtingen, maar ik weet wel dat hij niet zomaar zijn tong in mijn oor gaat steken :+
pi_185797299


[ Bericht 13% gewijzigd door Naregenkomtzon op 23-03-2019 00:49:12 ]
pi_185797526
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:34 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Maandag date nummer 5. Hij gaat bij mij thuis voor mij koken. We zijn nog niet thuis bij elkaar geweest , en hij heeft mij nog niet gezoend. Ondanks dat we beide rond de 30 zijn en we beide velen relaties (ongeveer 5 relaas en ook van 4jaar hebben gehad).

Ik hoop nu dat hij mij zoent. Ik snap ook niet zo goed waarom hij mij nog niet gezoend heeft, hij beweert mij aantrekkelijk te vinden. Flirten lijkt hij nog niet echt te durven waardoor ik ook terughoudend ben. We hebben nu elke week 1 date zover. Vorige dates samen gesport, gewandeld, en café en gegeten buiten de deur. En hij trakteert heel gentle, houdt de deuren voor mij open , draagt mijn tas etc. Hij wilt nu een echte goede keus in zijn leven maken omdat die vorige relaties niet werkten dus hij kijkt zeer rationeel. We spreken elkaar in principe elke dag op de Whatsapp: dit zijn eigenlijk totaal geen flirt gesprekken, maar serieuze gesprekken over werk en huisjes die te koop staan en soms mededeling hoe de dag ging. Hij is ook woning en werkzoekend , en ik ook dus hectische tijd.

Ik laat weten hoe de 5e date zal zijn.

Ik heb best wat vreemde mannen gehad wanneer ze mij gingen zoenen (tong in oor gevallen enzo.) En ook met vreemde fetisjen of geaardheden. Dus ik ben heel bang dat ik nu wie weet enorm onaantrekkelijke kant van hem ga ontdekken als ik fysiek met hem aan de slag ga, als dat dan eens gebeurt.

Kan iemand een creatief argument bedenken waarom deze gast mij nog niet gezoend heeft? Hij heeft zover date 2,3,4 en 5 voorgesteld en zegt dat er potentie in mij zit.

Ben fysiek niet te houden en na een hele avond zijn gelul aan te hebben gehoord had ik eerlijk gezegd gewoon zin in sex. Ik hoop dat aankomende date eindelijk dat kan gebeuren want ik mis het en vind praten alleen maar op een date stiekem beetje vermoeiend.

Hoe groot is de kans dat ik gefriendedzoned word? (Zover ben ik niet het type dat snel gefriendzoned door mannen wordt..altijd juist andersom ;))
Lekker traditioneel dat het initiatief van hem moet komen :)
pi_185797605
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker traditioneel dat het initiatief van hem moet komen :)
Klopt. Op dit vlak hou ik zeker van wat traditioneelheid!:)
pi_185797618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Klopt. Op dit vlak hou ik zeker van wat traditioneelheid!:)
Zie je hem dan ook niet smachten?
pi_185797662


[ Bericht 10% gewijzigd door Naregenkomtzon op 23-03-2019 01:25:47 ]
pi_185800637
Mijn eerste afspraak via bumble was een succes, was niet echt een date. Ze gaf aan een hekel te hebben aan daten, en ik vind dat ook behoorlijk kut.
We hebben een stuk gewandeld en gepraat, en toen zagen we elkaar wel zitten en ben ik bij haar blijven slapen :)
pi_185801004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 09:52 schreef julius123 het volgende:
Mijn eerste afspraak via bumble was een succes, was niet echt een date. Ze gaf aan een hekel te hebben aan daten, en ik vind dat ook behoorlijk kut.
We hebben een stuk gewandeld en gepraat, en toen zagen we elkaar wel zitten en ben ik bij haar blijven slapen :)
:')

Dus je had gewoon een date. Je weet dat het woord "afspraak" betekent in het Engels hè? Dus je hebt gewoon afgesproken. Prima, komt er een vervolg?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185801265
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Dus je had gewoon een date. Je weet dat het woord "afspraak" betekent in het Engels hè? Dus je hebt gewoon afgesproken. Prima, komt er een vervolg?
Ja maar niet een traditionele date henk, ja we hebben gelijk weer wat afgesproken.
pi_185801282
quote:
Jammer van de edit, er waren vast een paar vrouwen die hier theorieën over hebben.
pi_185801682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Jammer van de edit, er waren vast een paar vrouwen die hier theorieën over hebben.
Haha klopt. Toch ivm gevoelige info verwijderd. Ik laat later wel in grove lijnen weten hoe date nr 5 verliep.
pi_185801696
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:45 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ja maar niet een traditionele date henk, ja we hebben gelijk weer wat afgesproken.
Wat is een traditionele date?
Ik ken zat mensen om mij heen die als eerste date naar het museum gaan, random gaan wandelen of naar de Mac Donald's Gaan. In ieder geval voor mij zouden dit geen speciale onderscheidende eerste dates zijn. Just a traditional date. En wel helemaal pro tinder traditional omdat je uiteraard bij haar bent gaan wezen sletten slapen.
pi_185801758
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:18 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wat is een traditionele date?
Ik ken zat mensen om mij heen die als eerste date naar het museum gaan, random gaan wandelen of naar de Mac Donald's Gaan. In ieder geval voor mij zouden dit geen speciale onderscheidende eerste dates zijn. Just a traditional date. En wel helemaal pro tinder traditional omdat je uiteraard bij haar bent gaan wezen sletten slapen.
Mijn idee van een date was ergens drinken elkaar ondervragen en dan op naar de volgende date. Ligt aan mij denk ik want ik heb echt sinds m'n tienertijd niet gedate ofzo. Was niet via tinder btw en dat "slapen" stond ook niet echt op de planning.
pi_185801807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:24 schreef julius123 het volgende:

[..]

Mijn idee van een date was ergens drinken elkaar ondervragen en dan op naar de volgende date. Ligt aan mij denk ik want ik heb echt sinds m'n tienertijd niet gedate ofzo. Was niet via tinder btw en dat "slapen" stond ook niet echt op de planning.
Hoe oud ben je en ben je verliefd ? Hoe veel tijd zit er tussen jullie dates in? Hebben jullie werk? Hoe was de sex? En als laatste, kijk je ernaast nog verder op Tinder/ blijf je meer ernaast daten?
pi_185804942
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoe oud ben je en ben je verliefd ? Hoe veel tijd zit er tussen jullie dates in? Hebben jullie werk? Hoe was de sex? En als laatste, kijk je ernaast nog verder op Tinder/ blijf je meer ernaast daten?
Hoezo deze hele ondervraging?
pi_185804976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 16:09 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hoezo deze hele ondervraging?
Naregenkomtzonneschijn consultancy die jou de kans geeft in hoeverre dit iets gaat worden en wat jij moet doen.
pi_185805199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 16:12 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Naregenkomtzonneschijn consultancy die jou de kans geeft in hoeverre dit iets gaat worden en wat jij moet doen.
Nice nice
Ik laat het wel weten wanneer ik hulp nodig heb :)
Ik heb geen behoefte om verder te kijken iig, zegt wel genoeg denk ik.
pi_185819582
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
pi_185819615
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Goed dat je gelijk eerlijk bent geweest, voorkomt narigheid later. Niks van die rant verder aantrekken.
  zondag 24 maart 2019 @ 11:16:01 #261
108913 Godshand
guide4you
pi_185819632
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Dat zij pech heeft gehad :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185819757
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Kun je toch tegen haar zeggen op dat boze whatsappje.

Klinkt wel een tikje alsof er een gebrek aan communicatie is geweest, alsof je abrupt bent weggegaan... Mja mja, ach. Ik wil niet zeggen dat je iets fout hebt gedaan, in de situatie lijkt het er eigenlijk een tikje op alsof je alleen maar uit kwade zaken kunt kiezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185819823
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
7 van de 10x geven vrouwen aan dat ze niet verder willen en krijgen zij van sommige mannen een boze app.

Blijkbaar had zij juist wel interesse en werd ze pissig omdat ze afgewezen werd door jou.

Niets van aantrekken, je hebt netjes, open en eerlijk gehandeld.

Als ze vervelend blijft doen, aangeven dat het klaar is en als laatste redmiddel haar blokkeren.
pi_185819889
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Meisje is gewoon op haar pikkie getrapt. Ego niet gestreeld, je kent het wel. Ik deed zulke dingen wel eens met opzet, zodat ze me alleen maar meer wou :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2019 11:35:15 ]
  zondag 24 maart 2019 @ 11:37:11 #265
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185819935
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:
Ik had gisteren een (eerste) date, via Tinder.

Aantrekkelijke dame, en aan haar houding en enthousiasme te zien, vond ze hetzelfde van mij en waren we in eerste instantie dus beiden positief verrast.

Na een uurtje over ditjes en datjes ging het wat meer over hoe we onze toekomst zagen, en zo kwam en passant ook even de kinderwens ter sprake. Ik gaf aan graag kinderen te willen, zij gaf aan sowieso geen kinderen te willen.

Hoe zonde ook, maar ik wist dus op dat moment al zeker : jammer, maar dit gaat hem dus niet worden voor mij. Natuurlijk verwacht ik niet bij date 1 al met de moeder van mijn as. kinderen te spreken, maar als je nu al hoort dat het voor haar sws. een no-go is, dan had het in mijn idee niet veel zin om verder te daten. Bovendien was het zaterdagavond, en een paar vrienden van mij waren een stad verderop aan het bier drinken, dus ik dacht : daar haal ik dan meer uit.

Alles helemaal koek en ei verder, ik had het idee dat ze mij volledig zou begrijpen toen ik zei : Ik vind je een hele leuke dame, het was erg gezellig, maar onze toekomstplannen zijn niet verenigbaar, dus ik zie weinig reden om deze date nog voort te zetten. De rekening betaald en afscheid genomen. Krijg ik me daarna toch een boze WhatsApp, niet te zuinig.

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Die had je graag mee naar huis genomen om zich compleet uit te laten wonen. Uiteraard met de door haarzelf aangeboden, op slinkse wijze gesaboteerde, condoom :P

Nee, zonder gekheid. Gewoon goed gehandeld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185821843
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:37 schreef M1stral het volgende:

[..]

Die had je graag mee naar huis genomen om zich compleet uit te laten wonen. Uiteraard met de door haarzelf aangeboden, op slinkse wijze gesaboteerde, condoom :P

Nee, zonder gekheid. Gewoon goed gehandeld.
Hij wil kinderen, zij niet ;)
  zondag 24 maart 2019 @ 13:42:44 #267
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185821948
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 13:34 schreef julius123 het volgende:

[..]

Hij wil kinderen, zij niet ;)
Scherp, daar had ik overeen gelezen. Overvloedig alcoholgebruik kan werking van de pil verminderen en een pessarium kan je vast ook verzieken :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 24 maart 2019 @ 13:49:40 #268
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_185822056
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:11 schreef LlucMajor het volgende:

Nu vraag ik mij af : Was dit nou echt onbeschoft? Ik bedoel, ik had al aangegeven dat ik date omdat ik iets serieus zoek. Mijn buurmeisje fungeert al enige tijd als fuckbuddy dus dat heb ik verder niet nodig (dat niet gezegd natuurlijk). Verder heel netjes tegen haar gebleven, rekening betaald, alleen ik zag dus niet zo veel grond om nog de hele avond te vullen met iemand waarmee het dus niets gaat worden. Wat vinden jullie hier nou van?
Heel netjes en logisch. Ik denk dat het de afwijzing is waar ze niet zo goed mee om kan gaan. ;)
pi_185822534
En ook een kloppende afwijzing, geen overeenkomst van kinderwens. Normaal krijg je vage redenen als geen klik, gewoon niet of iets van die trant. :')
pi_185822592
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En ook een kloppende afwijzing, geen overeenkomst van kinderwens. Normaal krijg je vage redenen als geen klik, gewoon niet of iets van die trant. :')
Als een kinderwens allesbepalend is voor een ja of nee en je dat al meteen dus opwerpt , lijkt het me handiger om dat reeds voor de date op chat te doen/ vragen.
Voorkomt een onnodige afspraak en het is een 100% dealbreaker begrijp ik, dan vraag je dat toch al tussendoor tijdens de chit chat ?
pi_185822953
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 13:49 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Heel netjes en logisch. Ik denk dat het de afwijzing is waar ze niet zo goed mee om kan gaan. ;)
Maar het is ook helemaal niet per se een (persoonlijke) afwijzing, dus vandaar dat ik het ook zo vreemd vind.

Kijk als ik nou was weggelopen omdat ik haar niet aantrekkelijk vond, oke. Maar dit leek me een hele rationele (voor beide kanten overigens) denkwijze. Waarom heel veel tijd in iemand steken (vice versa) terwijl het toch gaat stuklopen. Daarom had ik die reactie ook niet verwacht op deze manier.

Maargoed, thanks voor de terugkoppeling i.i.g. Toch goed voor mijn gemoedsrust :)
pi_185822967
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:25 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als een kinderwens allesbepalend is voor een ja of nee en je dat al meteen dus opwerpt , lijkt het me handiger om dat reeds voor de date op chat te doen/ vragen.
Voorkomt een onnodige afspraak en het is een 100% dealbreaker begrijp ik, dan vraag je dat toch al tussendoor tijdens de chit chat ?
Jaa precies, maar eigenlijk hebben de meeste vrouwen / mannen wel een kinderwens. Het is bij mij i.i.g. geen standaard vraag van de checklist voor het daten. Vooral omdat ik ben overgegaan op wat sneller afspreken i.p.v. uren lang chatten, is dit ook typisch zo'n vraag die in de voorselectie nog onbeantwoord blijft. Misschien maar even een mogelijkheid zoeken om dat er in de chat voor de date alsnog soepel in te fietsen.
pi_185823657
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En ook een kloppende afwijzing, geen overeenkomst van kinderwens. Normaal krijg je vage redenen als geen klik, gewoon niet of iets van die trant. :')
Geen klik is een ontzettend goede reden om niet verder te daten :{w
compact en kleverig.
pi_185824172
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Geen klik is een ontzettend goede reden om niet verder te daten :{w
Ik denk dat hij meer doelt op de vaagheid, niet op of het een legitieme afwijzing is.
  zondag 24 maart 2019 @ 16:34:35 #275
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185824215
Ik had de date wel gewoon voortgezet en niet een tweede keer afgesproken.
Om nou direct een dateavond af te kappen omdat ze geen kinderwens heeft, is wel erg serieus.
Je kan ook gewoon een gezellige avond hebben met iemand.

En vraag het inderdaad gewoon voor de date of ze een kinderwens heeft de volgende keer.
pi_185824369
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik had de date wel gewoon voortgezet en niet een tweede keer afgesproken.
Om nou direct een dateavond af te kappen omdat ze geen kinderwens heeft, is wel erg serieus.
Je kan ook gewoon een gezellige avond hebben met iemand.

En vraag het inderdaad gewoon voor de date of ze een kinderwens heeft de volgende keer.
Maar anders denkt ze misschien dat je haar alleen voor de seks had gebruikt (mocht het zover komen).
  zondag 24 maart 2019 @ 16:45:20 #277
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185824395
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 16:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Maar anders denkt ze misschien dat je haar alleen voor de seks had gebruikt (mocht het zover komen).
Nu denkt ze misschien dat je haar alleen als draagmoeder had gebruikt.
  zondag 24 maart 2019 @ 19:51:46 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185827969
Volgens mij ben ik net op date gevraagd voor morgen :o
Die kwam onverwachts.
pi_185828030
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ben ik net op date gevraagd voor morgen :o
Die kwam onverwachts.
Tinder date of gewoon iemand die je kent?
  zondag 24 maart 2019 @ 19:56:38 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185828054
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tinder date of gewoon iemand die je kent?
Iemand die ik vorige week in de kroeg heb leren kennen.
pi_185828549
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ben ik net op date gevraagd voor morgen :o
Die kwam onverwachts.
Hoe kwam het onverwachts? Is dit juist niet iets wat je zou verwachten?
  zondag 24 maart 2019 @ 20:34:08 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185828785
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:25 schreef DaggerOne het volgende:

Hoe kwam het onverwachts? Is dit juist niet iets wat je zou verwachten?
Heb hem niet uitgebreid gesproken toen, waren beiden niet nuchter meer.
Hij is een paar jaar jonger, kent twee collega's van me.

En had überhaupt niet verwacht dat hij nog zou appen, laat staan op date vragen.
pi_185828815
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb hem niet uitgebreid gesproken toen, waren beiden niet nuchter meer.
Hij is een paar jaar jonger, kent twee collega's van me.

En had überhaupt niet verwacht dat hij nog zou appen, laat staan op date vragen.
Als hij je nummer vraagt, wil hij je wel hoor.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:38:38 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185828908
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:35 schreef DaggerOne het volgende:

Als hij je nummer vraagt, wil hij je wel hoor.
Vaak genoeg meegemaakt dat dat niet het geval was. Dus het zegt weinig in mijn ervaring.
pi_185833525
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaak genoeg meegemaakt dat dat niet het geval was. Dus het zegt weinig in mijn ervaring.
Ja wellicht durven ze dan niet? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je als man een nummer vraagt, om vervolgens niet de intentie te hebben om af te spreken.

Ik bedoel, waarom zou je het anders vragen.
pi_185833645
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaak genoeg meegemaakt dat dat niet het geval was. Dus het zegt weinig in mijn ervaring.
?
Want wat was dan de reden? En waarom was dat dan niet duidelijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 24 maart 2019 @ 23:09:32 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185833679
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja wellicht durven ze dan niet? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je als man een nummer vraagt, om vervolgens niet de intentie te hebben om af te spreken.

Ik bedoel, waarom zou je het anders vragen.
Heat of the moment. Drank.
Genoeg redenen te bedenken
pi_185833900
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heat of the moment. Drank.
Genoeg redenen te bedenken
Ik kan het me nog steeds niet inbeelden. De meeste mannen weten vrij snel of ze een meid zouden willen daten.

Maargoed, ga je in op zijn voorstel?
  zondag 24 maart 2019 @ 23:31:15 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185834121
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik kan het me nog steeds niet inbeelden. De meeste mannen weten vrij snel of ze een meid zouden willen daten.

Maargoed, ga je in op zijn voorstel?
Yup. Al had ie wat gedronken vandaag dus maar zien of het er morgen echt van komt.
  maandag 25 maart 2019 @ 22:34:59 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185851081
Zoals verwacht geen date :+
pi_185851114
Volgende week een date met een leuke asian. Het grappige is dat zij mij uitvroeg voordat ik de kans had haar uit te vragen :7
pi_185851190
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef Cue_ het volgende:
Zoals verwacht geen date :+
Hoezo is het uiteindelijk niet doorgegaan?
  maandag 25 maart 2019 @ 22:41:38 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185851212
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:40 schreef black-soldier het volgende:

Hoezo is het uiteindelijk niet doorgegaan?
Niets van hem gehoord vandaag
(en er was nog niets concreet gister)
pi_185851714
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 22:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niets van hem gehoord vandaag
(en er was nog niets concreet gister)
Lag de bal ook bij hem in het gesprek?
  maandag 25 maart 2019 @ 23:30:14 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185852059
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:13 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Lag de bal ook bij hem in het gesprek?
Yup, zeker omdat je zoals je kon lezen niet wist hoe serieus hij was.
Dan laat ik 't lekker aan hem, en als ik niet tijdig wat hoor, ga ik andere plannen maken.
pi_185854383
Hier nu 5 dates gehad.
Leuke activiteit-dates gehad zover en pas gezoend bij date nr 5 toen we gingen wandelen.

Heb nu na veel date voorstellen van hem eens date nr 6 voorgesteld.

Hij wilt waars komend weekend al wat vrienden van mij ontmoeten (dit is geen date maar hij gaat nu plots ook naar zelfde event toen ik zei dat ik met vrienden ging)terwijl hij nooit gaat.
pi_185854862
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Hier nu 5 dates gehad.
Leuke activiteit-dates gehad zover en pas gezoend bij date nr 5 toen we gingen wandelen.

Heb nu na veel date voorstellen van hem eens date nr 6 voorgesteld.

Hij wilt waars komend weekend al wat vrienden van mij ontmoeten (dit is geen date maar hij gaat nu plots ook naar zelfde event toen ik zei dat ik met vrienden ging)terwijl hij nooit gaat.
Nog steeds geen seks gehad? Vinden jullie elkaar niet aantrekkelijk?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_185857614
Kan iemand mij uitleggen waarom een man heel veel moeite doet voor een vrouw terwijl het al snel duidelijk werd dat er geen toekomst in zit?
Hij heeft een kinderwens en ik heb absoluut niet, heb er al twee namelijk....

Nadat ik de boot echt keilang heb afgehouden (we kennen elkaar van sportclubje) ben ik overstag gegaan en hebben het eigenlijk wel heel erg leuk maar.....Hij blijft echt moeite doen terwijl ik zoiets heb van....Allemaal lief en leuk maar er zit geen toekomst in met mij...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2019 @ 13:10:48 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185858136
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Brybry het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een man heel veel moeite doet voor een vrouw terwijl het al snel duidelijk werd dat er geen toekomst in zit?
Vraag het hem. Dit kan niemand je vertellen.
pi_185858220
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Brybry het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een man heel veel moeite doet voor een vrouw terwijl het al snel duidelijk werd dat er geen toekomst in zit?
Hij heeft een kinderwens en ik heb absoluut niet, heb er al twee namelijk....

Nadat ik de boot echt keilang heb afgehouden (we kennen elkaar van sportclubje) ben ik overstag gegaan en hebben het eigenlijk wel heel erg leuk maar.....Hij blijft echt moeite doen terwijl ik zoiets heb van....Allemaal lief en leuk maar er zit geen toekomst in met mij...
Misschien kijkt hij niet zo ver de toekomst in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')