Nou, ben je dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me afvraag, bij de spuwerds en analyseerders van zulke theorietjes, zijn jullie wel eens echt verliefd geweest?
Twee en half keer.quote:
Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijvenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Brybry het volgende:
Gisteren bijna twee uur gebeld met een Ok-cupid match, bizar hoeveel wij gemeen hebben
Verder is hij groot,sterk en een echte man man![]()
Vrijdag date dus ben heel benieuwd....kan alleen maar tegenvallen eigenlijk![]()
En als het niet tegenvalt hoop ik dat mijn hormonen de boel niet overnemen want ik wil nog weleens met m'n punani denken
Valt altijd tegen met vrouwen want ze willen wel gewoon 50% van wat je gekookt hebt ook al verbranden ze slechts 70% van wat jij verbrandt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef Halimede het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft een Happn match me tijdens het uitgaan gespot, hij heeft me achteraf een berichtje gestuurd en toen heb ik even met hem lopen sollen dat hij mijn zusje had gezien (ik heb geen zusje), uiteindelijk na een paar dagen toch opgebiecht dat ik het wasen nu hebben we Donderdag een date.
Wilde het verhaal eigenlijk volhouden tot op de date, en dan doen als of ik mijn zusje had gestuurd, maar dat vonden vrienden iets te ver gaan als grapje![]()
Ben iig benieuwd. Hij is lichamelijk niet echt mijn type (ik had hem ook al gezien en even naar zijn kont gekeken), aan de dunne kant. Maar ik kan hem vast wel een beetje bijvoeren
Lekker spul waar je op aan het trippen bent?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Valt altijd tegen met vrouwen want ze willen wel gewoon 50% van wat je gekookt hebt ook al verbranden ze slechts 70% van wat jij verbrandt.
Snap je het niet?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker spul waar je op aan het trippen bent?
Het gaat nogal offtopic, ook al heeft het iets te maken met "bijvoeren"...quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijven
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Om OT te gaan.
Met mijn date lijkt het nog altijd goed te gaan. Zien elkaar regelmatig.
Wil nog niet spreken van een relatie, dat duurt nog wel even. Heb er ook nog niet met hem over gehad.
Wss met de feestdagen deze week zie ik hem wss niet, want hij heeft reeds afspraken, dat is wel jammer.
Voor je het weet zit er stof op... dat kun je niet hebben he.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon Tarzan en Jane spelen, je punani moet immers soepel blijven
Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreidenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Brybry het volgende:
Gisteren bijna twee uur gebeld met een Ok-cupid match, bizar hoeveel wij gemeen hebben
Verder is hij groot,sterk en een echte man man![]()
Vrijdag date dus ben heel benieuwd....kan alleen maar tegenvallen eigenlijk![]()
En als het niet tegenvalt hoop ik dat mijn hormonen de boel niet overnemen want ik wil nog weleens met m'n punani denken
Als je ECHT met je punani denkt.... is dat simpel op te lossen hoor.. gewoon diegene mee naar huis of andere lokatie sleuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreiden
Ja, het is de bedoeling om een drankje te gaan doen in mijn stad en nog een wandeling te maken. Ben niet zo dol op sex in het openbaar dus dit moet goed komenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon op een openbare plek afspreken, wordt het al een stuk lastiger je benen te spreiden
Ja, da's dus niet de bedoeling. Ondanks de hoge nood mag ie er wel wat voor doenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als je ECHT met je punani denkt.... is dat simpel op te lossen hoor.. gewoon diegene mee naar huis of andere lokatie sleuren.
Go for it danquote:Op woensdag 24 april 2019 13:53 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet de bedoeling. Ondanks de hoge nood mag ie er wel wat voor doen
Als dit nodig is, dan is het kweken van een ruggengraat ook wel een idee.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Misschien extra lelijk ondergoed aan doen waarvan je zeker wil dat hij het niet ziet.
Ik zou beginnen bij het ondergoed...quote:Op woensdag 24 april 2019 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dit nodig is, dan is het kweken van een ruggengraat ook wel een idee..
Blijf alert.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Om OT te gaan.
Met mijn date lijkt het nog altijd goed te gaan. Zien elkaar regelmatig.
Wil nog niet spreken van een relatie, dat duurt nog wel even. Heb er ook nog niet met hem over gehad.
Wss met de feestdagen deze week zie ik hem wss niet, want hij heeft reeds afspraken, dat is wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |