Jij was snel!quote:
zijn versie van de man-fluquote:
Even aan Sas vragen, ik vind het goed.quote:
Dan moet je ook eens naar Creative Cosmetics kijken, dat is heel mooi om te zien en helemaal niet barbieachtig.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaan![]()
wie kijkt daar nou naar.
[..]
Ik heb een paar leuke kanalen. Beetje "normale" vrouwen. Niet van die barbiepopjes die hele lagen concealer op het gezicht smeren en zo
Hoeft niet joh!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even aan Sas vragen, ik vind het goed.
Ja, dat heb je met THC-druppels.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Over dromen gesproken, ik gebruik nu een supplement waarvan ik weer heerlijk 'apart' droom
Vannacht over een Fok-meet. Was gezellig, Geen details verder
Op YouTube?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens naar Creative Cosmetics kijken, dat is heel mooi om te zien en helemaal niet barbieachtig.
Als je bed nog maar schoon is als je wakker wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Over dromen gesproken, ik gebruik nu een supplement waarvan ik weer heerlijk 'apart' droom
Meh!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Zou het wel allemaal verbranden als het echt een straal is? Misschien moet het ook een beetje verneveld worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...ik heb het met water getest....damn dat ding geeft een straal. Nu nog met vlammen.
Ow, die ook?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met THC-druppels.
Neuh topic gaat toch hard voordat het veranderd is hebben we een nieuw deel.quote:
Ik geloof het welquote:Op maandag 25 maart 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je bed nog maar schoon is als je wakker wordt.
Yep! Of op hun website, daar staan bij hun verschillende producten de bijbehorende youtube-filmpjes.quote:
Dat denk ik wel. Met kleine waterpistool wel in elk geval. Was ook een straal.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het wel allemaal verbranden als het echt een straal is? Misschien moet het ook een beetje verneveld worden.
Ik wilde net gaan koken, was de olijfolie voor bakken op.Gelukkig is de supermarkt hier vlakbij.
ik ga eens koekeloerenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Of op hun website, daar staan bij hun verschillende producten de bijbehorende youtube-filmpjes.
Ze hebben sowieso fijne producten, allemaal mineraal.
Lekker hè, ik heb dat altijd mee naar mijn werk als lunch. Lekker met kaas!quote:
Ah, oké, dan zal het wel werken en anders zet je de tuin gewoon in de fik. Soort napalmeffect.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Met kleine waterpistool wel in elk geval. Was ook een straal.
héérlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb dat altijd mee naar mijn werk als lunch. Lekker met kaas!
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?quote:
Groetjes van mij.quote:
nee he...wéér vakantiequote:
Nee, dan had je een goede massage nodigquote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?
Bij achterlangs wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |