Jij was snel!quote:
zijn versie van de man-fluquote:
Even aan Sas vragen, ik vind het goed.quote:
Dan moet je ook eens naar Creative Cosmetics kijken, dat is heel mooi om te zien en helemaal niet barbieachtig.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaan![]()
wie kijkt daar nou naar.
[..]
Ik heb een paar leuke kanalen. Beetje "normale" vrouwen. Niet van die barbiepopjes die hele lagen concealer op het gezicht smeren en zo
Hoeft niet joh!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even aan Sas vragen, ik vind het goed.
Ja, dat heb je met THC-druppels.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Over dromen gesproken, ik gebruik nu een supplement waarvan ik weer heerlijk 'apart' droom
Vannacht over een Fok-meet. Was gezellig, Geen details verder
Op YouTube?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens naar Creative Cosmetics kijken, dat is heel mooi om te zien en helemaal niet barbieachtig.
Als je bed nog maar schoon is als je wakker wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Over dromen gesproken, ik gebruik nu een supplement waarvan ik weer heerlijk 'apart' droom
Meh!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef D. het volgende:
Zou het wel allemaal verbranden als het echt een straal is? Misschien moet het ook een beetje verneveld worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou...ik heb het met water getest....damn dat ding geeft een straal. Nu nog met vlammen.
Ow, die ook?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat heb je met THC-druppels.
Neuh topic gaat toch hard voordat het veranderd is hebben we een nieuw deel.quote:
Ik geloof het welquote:Op maandag 25 maart 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je bed nog maar schoon is als je wakker wordt.
Yep! Of op hun website, daar staan bij hun verschillende producten de bijbehorende youtube-filmpjes.quote:
Dat denk ik wel. Met kleine waterpistool wel in elk geval. Was ook een straal.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het wel allemaal verbranden als het echt een straal is? Misschien moet het ook een beetje verneveld worden.
Ik wilde net gaan koken, was de olijfolie voor bakken op.Gelukkig is de supermarkt hier vlakbij.
ik ga eens koekeloerenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Of op hun website, daar staan bij hun verschillende producten de bijbehorende youtube-filmpjes.
Ze hebben sowieso fijne producten, allemaal mineraal.
Lekker hè, ik heb dat altijd mee naar mijn werk als lunch. Lekker met kaas!quote:
Ah, oké, dan zal het wel werken en anders zet je de tuin gewoon in de fik. Soort napalmeffect.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Met kleine waterpistool wel in elk geval. Was ook een straal.
héérlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hè, ik heb dat altijd mee naar mijn werk als lunch. Lekker met kaas!
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?quote:
Groetjes van mij.quote:
nee he...wéér vakantiequote:
Nee, dan had je een goede massage nodigquote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?
Bij achterlangs wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik die moeten hebben voor mijn spierpijn?
waar kann jou dit spel kijken?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel nodig nadat de groten het gisteren verkloot hebben
Vink leukquote:Op maandag 25 maart 2019 19:55 schreef Prisha het volgende: [..] Ik kan die Jeffrey Star niet uitstaan
![]()
wie kijkt daar nou naar.
gaat lekker weer. Struis had ook al een korte vakantiequote:
Op de Spaanse TV kanaal Cuatroquote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar kann jou dit spel kijken?
nog wat DE oostenrijkse Teamchef is Talkgast in belangrijkste Krantzendung vanavond Zeit im Bild 22 00 dat is wel en zeer ernste Situatie daar kann je niet naar de Dagesordnung gaan
Ik wilde kijken naar een docu van de Challenger maar dat ga ik toch maar niet doen. Ik pak wel die van de uitbarsting van Mount St. Helens.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:09 schreef Recce het volgende:
Even eten. Ondertussen kunnen mensen die zich heel erg vervelen, hier kijken naar een beeld van slechte kwaliteit van de Startship-hopper die misschien z'n motor voor de eerste keer gaat aanzetten ergens vandaag (of morgen, of overmorgen):
Net eiwitshakes heeft besteldquote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef D. het volgende:
Ow wacht, even serieus
Het werkt wel bij sneller herstel van spierpijn ja
Moest even googelen maar.. ja best wel andersquote:Op maandag 25 maart 2019 20:08 schreef D. het volgende:
Ik keek vroeger wel naar Matthew Star, maar da's vast iets anders
Eet smakelijk, Recce.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:09 schreef Recce het volgende:
Even eten. Ondertussen kunnen mensen die zich heel erg vervelen, hier kijken naar een beeld van slechte kwaliteit van de Startship-hopper die misschien z'n motor voor de eerste keer gaat aanzetten ergens vandaag (of morgen, of overmorgen):
Nou ben ik benieuwd wat er hier stondquote:
Flink ingeslagen zekerquote:Op maandag 25 maart 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook!
Want ze waren bijna op, en vandaag alles 10% korting
Bij XXL?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flink ingeslagen zeker![]()
Ik heb banaan-aardbei besteld, ga eens proberen of dat lekker is met karnemelk.
Matthew Star, jij weet nog.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:08 schreef D. het volgende:
Ik keek vroeger wel naar Matthew Star, maar da's vast iets anders
Yep!quote:Op maandag 25 maart 2019 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Bij XXL?
Nee, beperkt dit keer, 5kg
ze hadden ooit meer voordeel als je 10kg kocht, maar dat is niet meer sinds de BTW verhoging begin dit jaar
Was best een leuke serie. Weinig mensen weten er nog van.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er al tijden niet meer aan gedacht, tot er net een belletje ging rinkelen
Ietsje meerquote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep!
Dat is altijd nog meer dan mijn 750 gram
Geen idee of die serie nu nog overeind zou blijvenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was best een leuke serie. Weinig mensen weten er nog van.
Dat hoeft dan nietquote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat moeten jullie met die zooi, sporten jullie zo veel?
Ik nu zo'n 7 keer per weekquote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee, misschien zijn die ook 60+.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij is ook nooit meer herhaald. Ik heb nog wel meer van dat soort series.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of die serie nu nog overeind zou blijven
3 keer per week.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb net een bolletje met brie op. Even in de oven gelegd.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, doe mij dat roggebrood met oude kaas dan maar.
Ik heb vorige week al besteldquote:Op maandag 25 maart 2019 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ietsje meer
Ik neem ook weleens banaan-aardbei. Schepje van de ene, en schepje van de ander
Heb je de korting ook gepakt?
Ah. Ik dacht dat zuivelproducten afdoende waren, maar dit helpt je er sneller bovenop dus.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 keer per week.
Ik heb een nieuwe manier van trainen, dus weer even wat meer spierpijn.
Ik 2x per week bij de fysio. Ik hoop dat ik snel weer zelf kan fietsen.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 keer per week.
Ik heb een nieuwe manier van trainen, dus weer even wat meer spierpijn.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een bolletje met brie op. Even in de oven gelegd.
Het was niet verkeerd idd.quote:
Dat hoop ik wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat zuivelproducten afdoende waren, maar dit helpt je er sneller bovenop dus.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |