Gent Wevelgem is wel vroeg zondagquote:Op maandag 25 maart 2019 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze week hoef ik niet te werken tijdens E3 prijs en Gent Wevelgem
Zomertijdquote:Op maandag 25 maart 2019 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
half 12 zie ik net? Dat is toch gewoon normaal? Of heb je zware avond zaterdag?
??quote:Op maandag 25 maart 2019 09:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ach fuck, zomertijd. Uurtje jattenantigenot.
Ik ben wel hevig voor zomertijd omdat het dan lekker lang licht is in de zomer.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ach fuck, zomertijd. Uurtje jattenantigenot.
Ik sliep zaterdag op zondag bij een Belg in Antwerpenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er belt een dude die is met pensioen vraagt push universal nation aan voor zn ex collegas
BelgenStubru
![]()
Nederlandse radio![]()
ik ben wel voor zomertijdquote:Op maandag 25 maart 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zomertijd gaat in volgend weekend.
Boeit me verder niet; maar ging me meer om het uurtje slaap.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel hevig voor zomertijd omdat het dan lekker lang licht is in de zomer.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel hevig voor zomertijd omdat het dan lekker lang licht is in de zomer.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sliep zaterdag op zondag bij een Belg in Antwerpen
kwam er sochtends achter dat zijn vrouw StuBru DJ is geweestNu voor VRT 1
Viel reuze mee eigenlijkquote:Op maandag 25 maart 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe was het in België? Katertje opgelopen?
Deed heel casualquote:Op maandag 25 maart 2019 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Neem aan handtekening op je tieten en foto's voor insta?
Lekker man. Belgenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Viel reuze mee eigenlijk
We hebben bijna alleen maar zuur bier gedronken dus vrij laag in alcohol en we hadden asociaal veel kaas en worst
Ik vind radio nog altijd prettig als extraatje om nieuwe muziek te ontdekken.quote:
Spotify heeft toch ook nieuwe muzieklijstenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind radio nog altijd prettig als extraatje om nieuwe muziek te ontdekken.
top40 jaquote:Op maandag 25 maart 2019 09:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind radio nog altijd prettig als extraatje om nieuwe muziek te ontdekken.
Natuurlijk, maar je ontdekt lang niet alles daarmee merk ik zelf.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Spotify heeft toch ook nieuwe muzieklijsten
Dat geldt ook voor radioquote:Op maandag 25 maart 2019 09:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je ontdekt lang niet alles daarmee merk ik zelf.
is het bij 538 nog steeds 3 nummer in een uur, 20 minuten 'leuke' grapjes en vervolgens de rest vullen ze op met reclame?quote:
Niet alleen bij 538..quote:Op maandag 25 maart 2019 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is het bij 538 nog steeds 3 nummer in een uur, 20 minuten 'leuke' grapjes en vervolgens de rest vullen ze op met reclame?
Andre Kooistra genot.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:30 schreef JanCees het volgende:
radionl is wel leuk maar slecht bereik hier
Aanzetten tot geweld, aangifte gemacht.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld, aangifte gemacht.
Prima primaquote:Op maandag 25 maart 2019 09:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoi knut
ja gaat redelijk goed
hoe is het met jou
eet smakelijkquote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima prima
Straks werken, nu nog even rustig kopje koffie en broodjes met gedroogde ham eten.
Dit zou me niets verbazenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Saind het volgende:
Volgens mijn nieuwe vriendin van de Vlaamse radio gooien ze in Nederland filters over de radio om het allemaal nog harder en schreeuwiger te maken
ja het weekend was fijnquote:Op maandag 25 maart 2019 09:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou?
Lekker weekend gehad?
Lekker rustig gehad dan!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het weekend was fijn
niet iets bijzonders gedaan
hoe was jouw weekend
Ik maak er ook net 1 jeeceequote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef JanCees het volgende:
zo even voor 2de bakkie (ja ik ben laat)
trots op jequote:Op maandag 25 maart 2019 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
2e dubbele espresso
al anderhalf uur aan het werk
Moet je niet naar die begrafenis?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
2e dubbele espresso
al anderhalf uur aan het werk
Ja daarom ben ik vroeg aan het werkquote:Op maandag 25 maart 2019 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je niet naar die begrafenis?
waaruit bestond de druktequote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker rustig gehad dan!
Ja, mijne was druk.. volgend weekend wat rustiger gelukkig.
Gelijk een echte it'er. Trots op je maat!quote:
napoquote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:Napo
Eijserbosweg ligt op de route van huis naar het werk
Helaas wel in de afdaling. Of op de terugweg maar daar zal ik 1e weken nog wel geen zin in hebben dus beetje om fietsen
Knutquote:
ik snap het nietquote:Op maandag 25 maart 2019 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijk een echte it'er. Trots op je maat!
Napo is 4046 dagen geleden voor het laatst actief geweest.quote:
Ik ben trots op je makker.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene.
Ik ben weer aan het fietsen
Dat is dus niet 4045quote:Op maandag 25 maart 2019 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Napo is 4046 dagen geleden voor het laatst actief geweest.
IT toch? Of deed jij niets met IT?quote:
jawel, zekerquote:Op maandag 25 maart 2019 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na die 3-1 moet er vertrouwen zijn toch?
jawelquote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
IT toch? Of deed jij niets met IT?
Goffetomme goed bezig jatoch.quote:
Vind het sowieso vreemd dat het uitmaakt met welk doel iemand iets kooptquote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:napoleonfour
http://www.dethuiskwekerheerlen.nl/
Website van growshop in Heerlen die was laatst gesloten door de politie maar dat werd helemaal afgeschoten door OM omdat ze idd niet konden bewijzen dat je die afzuigsystemen niet ook voor tomaten kon gebruiken![]()
"kweek zelf je kruiden"
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je makker.
[..]
Dat is dus niet 4045
Daardoor mag jij wel ook een geweer kopen om te schieten op de schietclub though.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het sowieso vreemd dat het uitmaakt met welk doel iemand iets koopt
Mag de praxis dan ook geen tl buizen verkopen omdat ze die wel eens in een criminele organisatie zouden kunnen installeren ofzo
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daardoor mag jij wel ook een geweer kopen om te schieten op de schietclub though.
antiliberaal jaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het sowieso vreemd dat het uitmaakt met welk doel iemand iets koopt
Mag de praxis dan ook geen tl buizen verkopen omdat ze die wel eens in een criminele organisatie zouden kunnen installeren ofzo
Terecht wel, hebben hier ook zon client gehad. Komt niet eens meer voor de rechter die bende hoor. Seponeren seponeren seponeren. OM heeft de strijd een beetje opgegeven en laat het bestuursorgaan maar alles oplossen. Je hebt daar immers minder bewijs nodig.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:napoleonfour
http://www.dethuiskwekerheerlen.nl/
Website van growshop in Heerlen die was laatst gesloten door de politie maar dat werd helemaal afgeschoten door OM omdat ze idd niet konden bewijzen dat je die afzuigsystemen niet ook voor tomaten kon gebruiken![]()
"kweek zelf je kruiden"
Je mag een geweer kopen omdat je het gebruikt voor een niet crimineel doeleinde.quote:
lekker maat.quote:
uh jaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag een geweer kopen omdat je het gebruikt voor een niet crimineel doeleinde.
Het is hetzelfde idee alleen de andere kant op, zeg maar.
laterquote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef JanCees het volgende:
als die klok vooruit gaat is het dan eerder licht ofzo
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef JanCees het volgende:
Alleen als je in de heer gaat geloven.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef JanCees het volgende:
Uh... oke.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag een geweer kopen omdat je het gebruikt voor een niet crimineel doeleinde.
Het is hetzelfde idee alleen de andere kant op, zeg maar.
Alleen in het weekend. (omdat je dan de klok vooruit doet)quote:Op maandag 25 maart 2019 10:18 schreef JanCees het volgende:
prijs de heer rook wat meerquote:Op maandag 25 maart 2019 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen als je in de heer gaat geloven.
quote:Canna Terra Vega 1 Liter
TERRA plantenvoeding is ontwikkeld voor het kweken van groente en snelgroeiende planten op aarde.
A$AP JanCee$quote:
Je had hier een grownshop en die had handleidingen wiet kweken liggen, die is toen wel veroordeeld.quote:
Welke vaporizer had jij nou, ik wil denk ik ook meer gaan vapen en minder gaan roken.quote:
Denk dat dat naar mij moest.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had hier een grownshop en die had handleidingen wiet kweken liggen, die is toen wel veroordeeld.
een Arizer Soloquote:Op maandag 25 maart 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke vaporizer had jij nou, ik wil denk ik ook meer gaan vapen en minder gaan roken.
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Was GGMM op je verjaardag? Dat moet een dolle boel geweest zijn!
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
Jancees noemt iemand op Twitter een smerige walvis.
Hoe hypocriet
Arizer Air is die ook goed? Ik wil liever een compacte pen die je makkelijk mee kan nemen ongezien in je binnenzak.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef Saind het volgende:
Is trouwens wel alleen voor echt droge wiet hè, niet zo'n tokkie ding waar je wolken mee blaast
Ja 2 vrienden van me hebben die, werkt top. Ik heb die solo gehaald omdat ik er toch nooit echt ergens mee naartoe ga en er stond er toen cheap 1 op marktplaatsquote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Arizer Air is die ook goed? Ik wil liever een compacte pen die je makkelijk mee kan nemen ongezien in je binnenzak.
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je zelf echt smerig dik bent.
Maar dan ook écht smerig.
weet je hoe ik er uit ziequote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je zelf echt smerig dik bent.
Maar dan ook écht smerig.
Dat wijf vindt dat we lief moeten zijn tegen dikzakken omdat het ney zoiets is als je huidskleur of geslacht en je er volgens haar niks aan kan doenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
Jancees noemt iemand op Twitter een smerige walvis.
Hoe hypocriet
bol.comquote:Op maandag 25 maart 2019 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja 2 vrienden van me hebben die, werkt top. Ik heb die solo gehaald omdat ik er toch nooit echt ergens mee naartoe ga en er stond er toen cheap 1 op marktplaats
Mag we er wel even in gaan verdiepen dan. Echt altijd gewoon gedraaid en gerookt zeg maar.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja 2 vrienden van me hebben die, werkt top. Ik heb die solo gehaald omdat ik er toch nooit echt ergens mee naartoe ga en er stond er toen cheap 1 op marktplaats
Blijkbaar weet Onlogisch dit, van hem heb ik het namelijk.quote:
Ik zeg niet dat ik niet aan JC zijn kant staquote:Op maandag 25 maart 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wijf vindt dat we lief moeten zijn tegen dikzakken omdat het ney zoiets is als je huidskleur of geslacht en je er volgens haar niks aan kan doen
Ik sta aan jeecee zn kant hoor
Wie?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wijf vindt dat we lief moeten zijn tegen dikzakken omdat het ney zoiets is als je huidskleur of geslacht en je er volgens haar niks aan kan doen
Ik sta aan jeecee zn kant hoor
Ik heb de Solo 1, die moet een minuutje ofzo op stoom komen. Geloof dat de air 2 en solo 2 allebei een stuk sneller zijn. Maar het gaat sowieso vrij rap. Die Airs zijn wel handig dat je makkelijk een andere batterij er in kunt steken, dat lukt bij de solo niet. Die moet je echt opladenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag we er wel even in gaan verdiepen dan. Echt altijd gewoon gedraaid en gerookt zeg maar.
Moet je dat ding eerst op laten warmen?
Van het weekend ga ik trouwens hasjolie maken
En awesome! BHO?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag we er wel even in gaan verdiepen dan. Echt altijd gewoon gedraaid en gerookt zeg maar.
Moet je dat ding eerst op laten warmen?
Van het weekend ga ik trouwens hasjolie maken
oke doeiquote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
Deze TT doet me deugd, maar ik vraag me wel af wat het als TT doet van VBL SC
Naatjequote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem is dit ook een wielren scquote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ga weg.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef naatje_1 het volgende:
#doesliefquote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij is jarig vandaag, doe eens lief!
Nee joh gewoon extractie en filteren en mengen met olie, ga niet met gas aan de slag @Calandquote:
zijn probleemquote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Alcohol extractie dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh gewoon extractie en filteren en mengen met olie, ga niet met gas aan de slag @:Caland
inderdaad, zijn we sneller van hem af.quote:
Oh, dan blijf ikquote:Op maandag 25 maart 2019 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stiekem is dit ook een wielren sc
Hier is Rutte het niet mee eensquote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Tjacka het volgende:
Als je Thierry dood wil schieten zeg dan paf
Nou en.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die gozer verdient zelf een kogel voor dat kapselquote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Tjacka het volgende:
Jep 5 gram hasj oplossen en goed filteren. Wietolie lijkt me ook wel leuk. Je kunt hier knipafval kopen dat is een stuk goedkoper maar je hebt best veel nodig voor een klein flesje wat goed geconcentreerd is.quote:
Waar komt deze uitspraak vandaan? Zie dit steeds terugkomen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Tjacka het volgende:
Ja.quote:
Wat is die soort?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar komt deze uitspraak vandaan? Zie dit steeds terugkomen.
[..]
Ja.
Beetje stoer undercover dat soort liedjes zingen. Ik vind het echt treurig. Gelukkig doe ik dat in de ArenA niet anoniem.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer verdient zelf een kogel voor dat kapsel
Een gozer riep dat tijdens een demonstratiequote:Op maandag 25 maart 2019 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Tof manquote:Op maandag 25 maart 2019 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep 5 gram hasj oplossen en goed filteren. Wietolie lijkt me ook wel leuk. Je kunt hier knipafval kopen dat is een stuk goedkoper maar je hebt best veel nodig voor een klein flesje wat goed geconcentreerd is.
KLB/ONZ mensen.quote:
Ah.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Een gozer riep dat tijdens een demonstratie
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja.
moet jij wetenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beide aanwijzend voornaamwoorden zijn mogelijk.
als antifa meeloopt met je demonstratie ben je al afquote:
En GL en PVDDquote:Op maandag 25 maart 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
als antifa meeloopt met je demonstratie ben je al af
Wat een rare opmerking zeg.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, dit is ook natuurlijk iets waar jullie bang voor zijn:
ONZ / Tetten voor jullie (NSFW)
De tieten van Jancees zien we al regelmatig in dit topic.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, dit is ook natuurlijk iets waar jullie bang voor zijn:
ONZ / Tetten voor jullie (NSFW)
rawrquote:Op maandag 25 maart 2019 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt kickt toch op dit soort dingen?
te weinig uiersquote:Op maandag 25 maart 2019 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt kickt toch op dit soort dingen?
Ben jij een linkse hippie ja? Daarom wil je niet met mij naar een Ajax wedstrijd natuurlijk. Dat is teveel schade voor het milieuquote:
Ik ben links en luister wel erg veel hippie muziek jaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben jij een linkse hippie ja? Daarom wil je niet met mij naar een Ajax wedstrijd natuurlijk. Dat is teveel schade voor het milieu
Oh ik vind je nog steeds aardig hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben links en luister wel erg veel hippie muziek ja
ga je naar turijn maatquote:Op maandag 25 maart 2019 10:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik vind je nog steeds aardig hoor.
herkenbaar ditquote:Op maandag 25 maart 2019 10:50 schreef Saind het volgende:
Zit bij m'n ouders en weet niet wat het is maar de koffie lijkt wel caffeïnevrij ofzo
al 6 bakkies op en voel er niets van
inderdaad, gelukkig krijg ik wel altijd een koekje van je moeder.quote:
werken tot de doodquote:Op maandag 25 maart 2019 10:53 schreef napoleonfour het volgende:
Wat is voor jullie de toekomst van het pensioenstelsel?
Ja als goed is welquote:Op maandag 25 maart 2019 10:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
lekker maat
gaat de kankerjosti nog mee
ja klein stadion tochquote:Op maandag 25 maart 2019 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja als goed is wel
Maar er zijn niet zoveel kaarten
Had juve toen niet een nieuw stadion gebouwd met minder plaatsen dan het oude stadion?quote:
jaquote:Op maandag 25 maart 2019 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had juve toen niet een nieuw stadion gebouwd met minder plaatsen dan het oude stadion?
zit wel redelijk vol toch meestal? Nooit geweest, wel in die oude pisbak waar ze eerst in speeldenquote:
Ja klopt als ze uitkaarten toe staan gaan er een hoop teleurgesteld wordenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit wel redelijk vol toch meestal? Nooit geweest, wel in die oude pisbak waar ze eerst in speelden
Ga wegquote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Zeg. Doe eens gewoon @:knutdeijsbeer ofzo en laat mij lekker met rust
Nee. Ik ben geroepen!quote:
Waarheen ?quote:
Er is maar 1 Knut!quote:
stel je niet zo aan joh gekquote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Knut het volgende:
[..]
Zeg. Doe eens gewoon @:knutdeijsbeer ofzo en laat mij lekker met rust
Nee.quote:
Omdat.quote:
Wel grappig dat je dan zelf die post moest editten.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef Tjacka het volgende:
Leuk. Een developer die niet eens een zin kan typen.
Ik ben dan ook erg grappigquote:Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan zelf die post moest editten.
Kan ook niet eens fatsoenlijke mobiele versie van FOK! makenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef Tjacka het volgende:
Leuk. Een developer die niet eens een zin kan typen.
zijn ze daar dikker dan gemiddeld?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kom laatste tijd echt veel dikke mensen tegen
Dat durf ik niet te zeggen. Het zou me niets verbazen want de gemiddelde limburger eet als een varken. Veel, vet, voor weinig.quote:
o ja van die "maatjes" die er een anwb stelletje van makenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moest laatst ook kindje ophalen rn ipv die lekkere yoga broek moedertjes zoals in de stad allemaal van die kort pittige die vrouw zijn gelijk hebben opgegeven na de 1e
Daar walg ik van
En dan verongelijkt zijn als je man buiten de deur gaat fietsen he?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja van die "maatjes" die er een anwb stelletje van maken
Verdien ik wel na braaf mijn kamer te hebben schoongemaakt (lol) (nog niet helemaal).quote:Op maandag 25 maart 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje!
(die knut is ook niet leuk)
[..]
Geniet er van maat
Vet zielig!!quote:Op maandag 25 maart 2019 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het wel zielig voor @:knut dat ik eigenlijk zijn naam heb gekaapt
Je moeder op een bakfiets.quote:
Huh echtquote:Op maandag 25 maart 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
Lol, mijn account wordt opgeschort op Twitter omdat ik een filmpje deel van een officieel Youtube-Account.
Mag NAS zijn anti joden en anti white people retoriek niet zo.quote:
nu hoor je er wel bij.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
Lol, mijn Twitter is weer opgeschort en geen idee waarom
Vieze racistquote:Op maandag 25 maart 2019 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
Lol, mijn Twitter is weer opgeschort en geen idee waarom
Account opgeschortquote:Op maandag 25 maart 2019 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/alaphilippe__
Wat kan je zien?
quote:Op maandag 25 maart 2019 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/alaphilippe__
Wat kan je zien?
Tinypic maatquote:Op maandag 25 maart 2019 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe doe je mobiel zo snel uploaden man
Rene leuk verhaalquote:
Wanneer word je verified?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
Redelijk hilarisch want in dit geval zit de fout toch echt niet bij mij
Noujah, je deelt wel iets wat niet mag(illegale UEFA beelden ofzo?)quote:Op maandag 25 maart 2019 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
Redelijk hilarisch want in dit geval zit de fout toch echt niet bij mij
quote:Op maandag 25 maart 2019 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, je deelt wel iets wat niet mag(illegale UEFA beelden ofzo?)
lolquote:
Probeer sowieso contact op te nemen met twitter als dat kanquote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer sowieso contact op te nemen met twitter als dat kan
Wat was er vorige keer dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 12:15 schreef El-Stinho het volgende:
De vorige keer was wel terecht; dit niet.
Oh, toen postte ik op illegale wijze content.quote:
Wanneer ga je voor VI werken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |