SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedenk me net: als @:Faux. een selfie maakt, is hij een Faux.tograaf
Rigged poll! Rigged!!!!quote:
Én van FauksFooFlippieeFestivalFlosserFuchsia, want die reageert op alle Fs.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk daar maar vooral uit dat je er geen Fret_B van maakt. Dan krijg je een reactie terug van MagNet.
Gestemd! Laat het volk beslissen!quote:
Dan wordt het voortaan maar alles zonder die letter typen. Welkom bij het Eurovisie Song estival.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Én van FauksFooFlippieeFestivalFlosserFuchsia, want die reageert op alle Fs.
Ja laat de uil van Minerva haar vleugels weer uitspreiden.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het voortaan maar alles zonder die letter typen. Welkom bij het Eurovisie Song estival.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Greys wordt boos als ze merkt dat ik haar estival verneukt heb
Welke repetitie is nu bezig? Ah, rankrijk en daarna komt inland.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het voortaan maar alles zonder die letter typen. Welkom bij het Eurovisie Song estival.
Great minds think alikequote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke repetitie is nu bezig? Ah, rankrijk en daarna komt inland.
Gaat het niet worden denk ik.
Dit.quote:
Je vergeet dat het dan ook OK! orum moet worden.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:28 schreef Faux. het volgende:
We moeten de naam van dit orum ook maar gaan veranderen naar ES
Daar heb ik wel orum naarquote:Op zondag 24 maart 2019 23:28 schreef Faux. het volgende:
Amsterdamse uitspraak adopterenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke repetitie is nu bezig? Ah, rankrijk en daarna komt inland.
Gaat het niet worden denk ik.
Wellllkom in ES!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Greys wordt boos als ze merkt dat ik haar estival verneukt heb
ES*Zesde letter van het alfabet*quote:Op zondag 24 maart 2019 23:28 schreef Faux. het volgende:
Nu gaan Greys én Danny me vermoordenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet dat het dan ook OK! orum moet worden.
quote:
alabetquote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ES*Zesde letter van het alfabet*
Ik zeg, niks meer aan doen.
Het valt te overzien inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 23:30 schreef Redeine het volgende:
Ik zal het niet kunnen volhouden om de letter die soms klinkt als de V niet te gebruiken. Maar het valt nu wel op hoe weinig woorden er eigenlijk gebruikt worden in een gemiddelde zin.
Zelfs in de quote de f eruit halenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:31 schree Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het valt te overzien inderdaadAlleen zal jij nooit meer kunnen inloggen, mocht het een keer nodig zijn
Alfabet kan nog.quote:
Alleen woorden die met een F beginnen zorgen voor verwarring bij Frescocyclus.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
Ah alleen begin met die letter die na de E komt. Dan wordt het best makkelijk. Het is eigenlijk ook songfestival, dus de derde letter kan blijven staan.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alfabet kan nog.
[..]
Alleen woorden die met een F beginnen zorgen voor verwarring bij Frescocyclus.
Heb je nu aux?quote:
Jezusquote:
Welkom in de ESF SCquote:
Wat heeft die arme N er mee te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook songfestival, dus de derde letter kan blijven staan.
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijnquote:
Waar we ons nog aardig inhouden.quote:
quote:
ESFquote:Op zondag 24 maart 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft die arme N er mee te maken?
Als je bij je geboorte An heet moet er een scenario te bedenken zijn waarin dat kanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijn
Deed ik ook niet, maar toen las ik Hawaii_Tims post en dacht ik "Oh ja, natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijn
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te wordenquote:
Kutusersquote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te worden
Ben jij al lang beheerder van de ijs_beer fanclub? Valt me nu pas opquote:Op zondag 24 maart 2019 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar toen las ik Hawaii_Tims post en dacht ik "Oh ja, natuurlijk."
Dan zal je het wel niet verdienen he!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te worden
Ik hoef niks te verdienenquote:
quote:
Lievuh.quote:
Ik zag het ook pas een kwartiertje geledenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben jij al lang beheerder van de ijs_beer fanclub? Valt me nu pas op
Nee, sinds vandaag pas.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben jij al lang beheerder van de ijs_beer fanclub? Valt me nu pas op
quote:
Je hebt al één an, dat is het begin van een anclub.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt al één an, dat is het begin van een anclub.
quote:
Je volgorde loopt een beetje scheef.quote:
Ha, dat valt dan weer meequote:
Die eerst werd ingetrokken n.a.v. de VAR.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Je volgorde loopt een beetje scheef.![]()
#ScheleScheids
VAR is zó WK 2018.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eerst werd ingetrokken n.a.v. de VAR.
Deze opmerking kijken we even na met de VAR.quote:
Een ilmpje van iemand met een lipperkastquote:
Ik ken dat tweede woord niet. En aan het eind eindig je opeens met een punt nadat wel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:
Ok, in de herhaling:quote:Op zondag 24 maart 2019 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze opmerking kijken we even na met de VAR.
Ja was weer zeer gezellig. En inderdaad de 140'er van Roger. Plus dat het niveau veel hoger lag dan vorige keerquote:Op zondag 24 maart 2019 23:56 schreef Moira. het volgende:
Was het sjoelen weer leuk?Ik hoorde over de zieke scores
![]()
Jammer dat je er niet bij was.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:56 schreef Moira. het volgende:
Was het sjoelen weer leuk?Ik hoorde over de zieke scores
![]()
En de uitslag kwam nu een stuk sneller tot stand dan toen Moira het deedquote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij was.![]()
Ook al had je dan waarschijnlijk 141 gesjoeld, gewoon omdat.![]()
Damnquote:Op zondag 24 maart 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja was weer zeer gezellig. En inderdaad de 140'er van Roger. Plus dat het niveau veel hoger lag dan vorige keerIk haalde best wel meer punten dan vorige keer. Maar ik toen net boven de middenmoot eindigde, werd ik nu vier na laatste
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij was.![]()
Ook al had je dan waarschijnlijk 141 gesjoeld, gewoon omdat.![]()
Fijn, dan hoef ik het de volgende keer niet meer te doenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de uitslag kwam nu een stuk sneller tot stand dan toen Moira het deed
Wat is dat trouwens voor lelijke kleur die jouw username heeftquote:Op maandag 25 maart 2019 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Damn
[..]Wel mooi dat je in mijn afwezigheid revanche hebt kunnen nemen
Greys!!!!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef MaGNeT het volgende:
De poll van Faux heeft toch nog een verrassende wending genomen
Ja ik kreeg een PR-tagje en had daar heel lief een paarsig kleurtje bij gevraagd, maar dat pakt toch nog net te licht uit. Denk dat @iteejer het alleen niet kan handelen als ik weer om iets anders vraagquote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor lelijke kleur die jouw username heeftHet is slecht te lezen tegen die witte achtergrond.
Ook leuk jou te ontmoeten grazzquote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef grazz het volgende:
Zo, gedouched en al en bijgelezen (wat gaat het hier weer snel als je een dag niet kijkt). In de trein de match DUI-NL kunnen kijken. Meh meh meh.
![]()
Was super gezellig vandaag. Heel leuk om nu ook MMF, Redefine en Hawaii_Tim te hebben ontmoetZoals Greys altijd zegt: wat zijn we toch een leuke club mensen!
Ook leuk om een aantal nieuwe crewleden te hebben ontmoet. Fijne sfeer mensen!
En eenvoor mezelf voor het degraderen naar de laatste plek met het sjoelen
Ook leuk om jou te ontmoetenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef grazz het volgende:
Zo, gedouched en al en bijgelezen (wat gaat het hier weer snel als je een dag niet kijkt). In de trein de match DUI-NL kunnen kijken. Meh meh meh.
![]()
Was super gezellig vandaag. Heel leuk om nu ook MMF, Redefine en Hawaii_Tim te hebben ontmoetZoals Greys altijd zegt: wat zijn we toch een leuke club mensen!
Ook leuk om een aantal nieuwe crewleden te hebben ontmoet. Fijne sfeer mensen!
En eenvoor mezelf voor het degraderen naar de laatste plek met het sjoelen
Hij weerspiegeld de werkelijkheid idd een stuk meer nu.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:02 schreef MaGNeT het volgende:
De poll van Faux heeft toch nog een verrassende wending genomen
Tot paar dagen terug leefde het niet echt bij mij, maar sinds gisteren heb ik er ook echt zin inquote:
Dit moet paars voorstellenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een PR-tagje en had daar heel lief een paarsig kleurtje bij gevraagd, maar dat pakt toch nog net te licht uit. Denk dat @:iteejer het alleen niet kan handelen als ik weer om iets anders vraag
Ja het is dit:quote:Op maandag 25 maart 2019 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit moet paars voorstellenIk zou het eerder roze noemen.
Ook dan is het wel wat licht paars, richting roze. Maar dat herkend ik nog wel echt als paars. Als het dus dunne letters zijn, wordt het wat anders.quote:
Hoe moet ik nu aan mensen uitleggen wat OK!ken isquote:Op maandag 25 maart 2019 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te ontmoetenEn goed dat je weer heelhuids thuis bent gekomen.
En PS: de zesde letter van het alfabet gebruiken we niet meer als het woord daar mee begint
Ja psies maar ik wil dus @iteejer niet lastig vallen door weer een ander kleurtje te vragenquote:Op maandag 25 maart 2019 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dan is het wel wat licht paars, richting roze. Maar dat herkend ik nog wel echt als paars. Als het dus dunne letters zijn, wordt het wat anders.
Juist beter zo, want met die letter ervoor krijg je alleen maar verwarring. Dan lijkt het op paardenfokken en op ucken en enzo.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu aan mensen uitleggen wat OK!ken is
Dum tek tekquote:Op maandag 25 maart 2019 00:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tot paar dagen terug leefde het niet echt bij mij, maar sinds gisteren heb ik er ook echt zin in![]()
![]()
Ik denk dat iteejer dan wel suïcidale neigingen krijgt jaquote:Op maandag 25 maart 2019 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja psies maar ik wil dus @:iteejer niet lastig vallen door weer een ander kleurtje te vragen
Dat snap ik. Die is ook veel te druk met radijsjes gooien andere mensen radijsjes laten gooien.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja psies maar ik wil dus @:iteejer niet lastig vallen door weer een ander kleurtje te vragen
Gefeliciteerd naatje!quote:Op maandag 25 maart 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
WIE HEEFT MIJN VERJAARDAGSTOPIC NAAR MED GESCHOPT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |