Dat is afkomstig van de conservatieve filosoof Scruton. Raar woord trouwens, "huis-angst". Een term als "idiofobie" zou me geschikter lijken om datgene wat ze waarschijnlijk bedoelen tot uitdrukking te brengen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Baudet heeft het woordje herontdekt, en daar is hij reuze trots op. Net als op het zelfbedachte woord 'oikofobie'.
Interessant.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:10 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat is afkomstig van de conservatieve filosoof Scruton. Raar woord trouwens, "huis-angst". Een term als "idiofobie" zou me geschikter lijken om datgene wat ze waarschijnlijk bedoelen tot uitdrukking te brengen.
https://www.biblestudytools.com/lexicons/greek/nas/idios.html
'Daar moet je doorheen kijken.'quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:06 schreef Richestorags het volgende:
Hyperbolen zijn de man niet vreemd, daar moet je doorheen kijken. Maar ik ben ook meer gecharmeerd van Theo Hiddema dan de narcistische eigengeiler Baudet, die niet kan debateren noch oreren.
En dan zijn we weer bij mijn eerste stelling.quote:Elke politicus liegt. Klaver en Jetten nog veel meer.
Dé reden dat er geweldadige relaties bestaan!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
Bij Baudet zie je passie. Dat is wat mensen aanspreekt.
Passie.. Ik zie een verwend kereltje die enorm op zichzelf geilt. Hij heeft nog net geen bak met tissues nodig als ie aan het speechen is, want wát geniet hij daar intens van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
Bij Baudet zie je passie. Dat is wat mensen aanspreekt.
Is wat he, iemand die blij is met zichzelf.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Passie.. Ik zie een verwend kereltje die enorm op zichzelf geilt. Hij heeft nog net geen bak met tissues nodig als ie aan het speechen is, want wát geniet hij daar intens van.
Neuh, ik snap het alleen niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:39 schreef theunderdog het volgende:
Sicje heeft het er maar moeilijk mee.
Geeft niets. Is normaliter ook zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neuh, ik snap het alleen niet.![]()
Vooralsnog kan ik er nog wel om lachen.
Volgens mij snap ik je grapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Vaak is er met mensen die zo obsessief zichzelf geweldig vinden ook wel wat mis.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is wat he, iemand die blij is met zichzelf.
Daar kun je eigenlijk enkel op afgeven als je zelf nogal onzeker bent.
Welneequote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vaak is er met mensen die zo obsessief zichzelf geweldig vinden ook wel wat mis.
Dit is niet iemand die enkel blij is met zichzelf. Het zegt ook wel wat over je inzichten als je dat niet kan zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is wat he, iemand die blij is met zichzelf.
Daar kun je eigenlijk enkel op afgeven als je zelf nogal onzeker bent.
Het is allemaal wat, meid.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:54 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dit is niet iemand die enkel blij is met zichzelf. Het zegt ook wel wat over je inzichten als je dat niet kan zien.
Ja jongen. Maar op fok zou die man vast het voorbeeld zijn voor de jongens.quote:
Vandaar dat hij vanuit een klein groepje, een politieke partij heeft weten te starten die 13 zetels heeft gekregen in de provociale verkiezingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja jongen. Maar op fok zou die man vast het voorbeeld zijn voor de jongens.
Hij is trouwens ook serieus een beetje sociaal ongepast. Weet soms niet hoe hij zich moet gedragen in situaties.
was dat de EU?waren dat bindende referenda?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol. Negeren van referenda, tot meerdere malen toe.
zoals onze ministers bedoel je?quote:Ongekozen leiders.
ah vandaar al die miljoenen boetes voor google, msft enzoquote:Drie lobbyisten per politicus in het parlement waardoor allerlei dubieuze shit wordt toegestaan (landbouwgiffen).
is geen EU maar lokaal beleidquote:De wens van het volk omtrent immigratie compleet negeren en stug vasthouden aan het eigen diverse verhaal.
voorbeeld?quote:Het wegzetten van critici als dom en het verspreiden en financieren van propaganda en nep-nieuws online.
je bedoelt opkomen voor onszelfquote:Openlijk Rusland uitdagen in haar achtertuin.
Wie is " het volk" precies?quote:Welke wil van het volk volgt de EU precies?
Ach, ik weet niet, het één sluit het ander niet uit blijkbaar...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vanuit een klein groepje, een politieke partij heeft weten te starten die 13 zetels heeft gekregen in de provociale verkiezingen.
Ja idd, inspelend op de domheid van mensen. Hij is wel slim.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vandaar dat hij vanuit een klein groepje, een politieke partij heeft weten te starten die 13 zetels heeft gekregen in de provociale verkiezingen.
Hij heeft een afwijking omdat hij blijheid laat zien bij een overwinning? O.k. dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet, het één sluit het ander niet uit blijkbaar...
[ afbeelding ]
Hij heeft iig een afwijking.
Een beetje vreemde snuiter is het wel, maar sociaal ongepast? Dat vind ik heel erg meevallen. Iedereen weet wel eens niet hoe zich te gedragen in bepaalde situaties.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja jongen. Maar op fok zou die man vast het voorbeeld zijn voor de jongens.
Hij is trouwens ook serieus een beetje sociaal ongepast. Weet soms niet hoe hij zich moet gedragen in situaties.
Over Baudet mag alles gezegd worden. Het is ook bon ton om op tv Hiddema een "louche advocaat" te noemen. Het wordt allemaal zo casual gedaan, alsof het doodnormaal is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een beetje vreemde snuiter is het wel, maar sociaal ongepast? Dat vind ik heel erg meevallen. Iedereen weet zich wel eens niet hoe te gedragen in bepaalde situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |