quote:Zelf ben ik een groot fan van de Die Hard films, dus ik ben hier erg blij mee
Op dit moment wordt hard gewerkt aan een opvolger voor de 'Die Hard'-films. De vierde film zou de titel 'Die Hardest' krijgen om aan te geven dat het nu echt het laatste deel is. De laatste film van de 'Die Hard' reeks, 'Die Hard with a vengeance', verscheen in 1995 en het lange wachten op het vervolg had alles te maken met de tegenzin van hoofdrolspeler Bruce Willis om weer deel te nemen. Bruce Willis verkondigde, vooral na de gebeurtenissen van 11 september in New York, dat hij niet meer in geweldfilms wilde spelen. Hij zou zich nu op de meer intelligente films willen storten. Blijkbaar heeft hij zich toch bedacht en kunnen we hem weer bewonderen als rasechte actieman in een 'Die Hard' film.bron: http://www.chello.nl/
quote:Ik vind het nog altijd wel toffe films ja. Dit zijn echt uitzonderingen trouwens, want meestal is het dom slaan en schieten. Maar de humor die erin zit tilt de films boven het gemiddelde uit.
Op maandag 6 januari 2003 00:52 schreef IndemnitY het volgende:Zelf ben ik een groot fan van de Die Hard films, dus ik ben hier erg blij mee
Zijn er ook andere mensen die dit vinden, of vinden mensen dit soort films te simpel
Dan is het geen echte Die Hard film meer, want dat was altijd het leuke eraan, dat alleen de bad guys doodgingen. (En een enkele goeie...)
quote:
Op maandag 6 januari 2003 00:56 schreef Kresj het volgende:
Ik heb gehoord dat hij dood gaat in deze film. Dat is wel minder.
Ik ben ook wel benieuwd of de bad-guy weer familie is van die duitser uit deel 1 of dat het een op zichzelf staand verhaal is.
Als 4 alleen al half zo goed is als deel 1 of 3 dan wordt het al een toppertje vind ik
P.S. hoop trouwens niet dat ie dood gaat....beetje een tegenvaller dan
quote:waarom moet je dat soort dingen nou weer meedelen
Op maandag 6 januari 2003 00:56 schreef Kresj het volgende:
Ik heb gehoord dat hij dood gaat in deze film. Dat is wel minder.Dan is het geen echte Die Hard film meer, want dat was altijd het leuke eraan, dat alleen de bad guys doodgingen. (En een enkele goeie...)
quote:Al zou het waar zijn. Denk je nou echt dat de producers zoiets belangrijks, zouden laten uitlekken.
Op maandag 6 januari 2003 01:07 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
waarom moet je dat soort dingen nou weer meedelen
die titel alleen.. die hardest? lol
De Die Hard serie zijn eigenlijk de klassiekers onder de Actie (met een grote A) films, toch
quote:2004: http://us.imdb.com/Title?0337978
Op maandag 6 januari 2003 09:37 schreef planethugo het volgende:
iemand een idee wanneer die uitkomt?De Die Hard serie zijn eigenlijk de klassiekers onder de Actie (met een grote A) films, toch
quote:
Cast: Bruce Willis as John McClane.
Cast Rumors: Possibility of Armageddon costar, Ben Affleck to be in this. Ozzy Osbourne may play a part in Die Hard 4 as a bad guy.[..]
Tears of the Sun Note: Bruce Willis told Playboy, in an August 1998 interview, that Die Hard 4 would be about John McClane and 3 other cops who end up in the Amazon, and have to make their way out with no guns, explosives, etc. Bruce was describing Tears of the Sun, but Variety has reported that it is no longer being developed as Die Hard 4, but is instead being rewritten by Jeff King (cowriter of Blood and Chocolate) to be its own film, separate from this franchise.
[..]
Latest Information:
Bruce Willis and Arnold Rifkin's Cheyenne Enterprises are near a deal with 20th Century Fox to bring yet another installment of the Die Hard franchise to the big screen, reports Variety. The deal for Die Hard 4, details of which are being finalized, comes as the result of a title swap. Willis' latest project at Revolution Studios, directed by Antoine Fuqua, has gone through several monikers, including Tears of the Sun, but the studio and the producers wanted to call it "Man of War." That title, however, happened to be a Fox property. Fox agreed to hand over the "War" title if Cheyenne would commit to a fourth installment of the popular and lucrative "Die Hard" franchise. There is no writer on board for the next actioner. (10/11/02)
Here's a strange rumor started by a pretty reliable source. MTV has apparently indicated that rocker Ozzy Osbourne may play a part in Die Hard 4 as a bad guy.In other DH4 news, Joel Silver, who produced a couple of Die Hard movies (1&2), told CNN that he hopes there isn't another Die Hard film, stating that " I think that we've kind of - they've run their course, those movies." (10/30/02)
'Greg' tells us that Bruce Willis was pleased with a rough cut of "Basic," and has once again requested that John McTiernan take over directing duties for "Die Hard 4." (12/5/02)
edit: typo
quote:Het zou iig niet z'n eerste film zijn.
Op maandag 6 januari 2003 12:22 schreef dapluiz het volgende:
lol, ozzy, die laat dan ze wapen uit ze klauwen vallen doordat ie teveel trilt / teveel gezopen heeft of teveel gesnoven heeft :p
quote:Ik ben ook fan van de die hard films ik vind de 3e het best "simon says"
Op maandag 6 januari 2003 00:52 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Zelf ben ik een groot fan van de Die Hard films, dus ik ben hier erg blij mee
Zijn er ook andere mensen die dit vinden, of vinden mensen dit soort films te simpel
quote:Hij zal wel flink wat $$$$ gekregen hebben
Bruce Willis bevestigd Die Hard 4
Acteur Bruce Willis (The Whole Nine Yards, The Sixth Sense) heeft bevestigd dat hij de hoofdrol zal spelen in een vierde Die Hard-film. Het zal voor Willis de vierde keer zijn dat hij in de huid van agent John McClane kruipt.Willis bekende tegen 'USA Today' dat hij eigenlijk helemaal geen fan is van sequels, iets wat deze beslissing des te vreemder maakt. 'Sequels zijn geen nieuwe films. Het zijn slechts nieuwe hoofdstukken in een verhaal dat we al kennen en ik heb daar een beetje mijn bedenkingen over,' aldus Willis. 'Ik ben van mening dat het Die Hard-genre zijn beste tijd een beetje gehad heeft en dat het zich eigenlijk opnieuw uit moet vinden. Gelukkig deelt filmmaatschappij Fox die mening en dat is positief.'
Volgens Willis was de originele Die Hard uit 1988 de enige goede film van de drie. Ook gaf hij aan dat het verhaal achter de Die Hard-films enigszins achterhaald is en dat het moderner moest worden.
Opnames voor de vierde Die Hard-film, die voorlopig de werktitel Die Harder mee heeft gekregen, beginnen binnenkort
quote:Moeilijke kick!
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Hij zal wel flink wat $$$$ gekregen hebben
quote:Money makes the world go 'round
Op dinsdag 10 juni 2003 22:17 schreef Pietjuh het volgende:
Houden ze tegenwoodig nou nooit eens op met al die sequels te maken op succes van een stel jaar geleden. Lijkt wel of elke succesfilm van vroeger een vervolg krijgtStelletje ongeinspireerde kapitalistische uitbuiters!
quote:
Bruce Willis terug in Die Hard 420th Century Fox heeft Mark Bomback de opdracht gegeven een script te schrijven voor Die Hard 4. Net als de vorige drie delen zal het verhaal draaien om onze 'bikkel' John McClane die op geheel eigen wijze de problemen aanpakt. Bruce Willis zal wederom de rol op zich nemen en zijn bedrijf "Cheyenne Productions" zal de film produceren.
Bomback heeft onder andere ook het script geschreven voor de nieuwe film "Godsend" met Robert De Niro en Greg Kinnear. Wij zijn benieuwd of "Yippee-ki-yay, motherfucker! " ook in deel 4 nog zal boeien maar we zullen zien!
quote:Dacht ik ook toen ik in de bios een trailer van Tears of the Sun zag.
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Bruce Willis speelt nooit meer een actieheld![]()
quote:Jij bent zeker niet voor een x aantal miljoenen bereid je principes opzij te zetten?
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:56 schreef SunChaser het volgende:
Bruce Willis speelt nooit meer een actieheld![]()
quote:Neuuuuh.
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Jij bent zeker niet voor een x aantal miljoenen bereid je principes opzij te zetten?
Kom er net achter dat ik die nog nooit gezien hebquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:52 schreef PLAE@ het volgende:
Na Die Hard with a vengeance is er toch geen eer meer te behalen? Kan alleen maar tegenvallen .
4 juli in Amerika.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:33 schreef RijstNatie het volgende:
wanner komt hij uit
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef Patch het volgende:
- In a new chapter in his award winning web blog series, Kevin Smith has revealed that he spent five days shooting scenes for the upcoming Die Hard film.
Heb hem ondertussen gezien. Geweldigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:34 schreef Smeich het volgende:
Schandalig, die film is geweldig (vind ik dan).
Die trailer... eerste indruk op mij is dat het niet past in het rijtje van John McClane/Die Hard...
ze gaan echt geen die hard 4 maken en dan vervolgens minder actie etc erin doen hoor..quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef Madine het volgende:
Als 'ie ook maar half zo goed is als Die Hard 3 is 'ie het kijken waard.
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef -Franktastic- het volgende:
Allemaal speculaties waarschijnlijk (zoals Ozzy Osbourne als schurk), maar is er toch sprake een zoon/ dochter in de film?
quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef -Franktastic- het volgende:
Weer een extra reden om de film te gaan kijken
Ik vind het verder een niet veel zeggende trailer, cliché beelden, overdone CGI crashes, wordt er niet warm vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef sjeppert het volgende:
vette trailer
why are you so calm, have you done this shit Kind of stuff before?
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik vind het verder een niet veel zeggende trailer, cliché beelden, overdone CGI crashes, wordt er niet warm van![]()
neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
dat hoort bij de die hard films
gewoon nietszeggende vette harde actie
Je hoeft mij niet te vertellen wat voor soort film dit zijn, maar na zo veel jaar verwacht je toch veel en veel meer dan wat we nu zien in de trailer, ik krijg hierbij een; been there, done that, got the t-shirt gevoelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
mits humor...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef sjeppert het volgende:
Ziet er cool uit, ben best benieuwd of ze er een beetje degelijke film van weten te maken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen is er ook een internationale teaser (of trailer, het is me niet echt duidelijk).
Hier of daar.
het ziet er idd goed uit... Ik ben ook benieuwd of ie weer van het niveau zal/kan worden als de voorgaande Die Hard films... Zo ja dan wordt het weer een topper...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, ben best benieuwd of ze er een beetje degelijke film van weten te maken...
Nou, dit nieuwe deel ruikt voor mij anders flink naar melk....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef SpaRood het volgende:
een van de beste film reeks, past in het rijtje Godfather, Lethal Weapon en LOTR. Ze zijn goed, omdat er een doorlopend verhaal in zit, en geen uitmelkerij. Ik kijk uit naar de nieuwe film.
quote:
idd, laat het gewoon weer kerst zijn en laat hem zijn vrouw reddenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:52 schreef Professional het volgende:
...
Actie ziet er lekker overdreven uit, iets wat je gewend bent uit de Die Hard serie.
Zie alleen het feit dat hij zijn dochter moet redden niet echt zitten.
quote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef Merkie het volgende:
Ik vind die sidekick van Bruce wel een ongelofelijke kneus overigens.
Ze hadden beter Samuel L Jackson terug kunnen vragen en daar een verhaal mee moeten maken. Dan was het ook echt vet geweest.quote:Op maandag 9 april 2007 16:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb een groot vermoeden dat hij de film gaat nekken....![]()
Weet iemand welk liedje in het stukje daarna begint (bij de brandblusser)?quote:Op maandag 9 april 2007 15:51 schreef Chaos210 het volgende:
You just killed a helicopter with a car.
- I was out of bullits.
Wat een brakke vertaling..."Is that your best shot" -> "Neem je kans" "command center"-> "bevel centrum"quote:Op maandag 9 april 2007 14:24 schreef Chaos210 het volgende:
Hier 2 Die Hard 4 Trailers, beide met Nederlandse ondertiteling een ervan is een exclusieve trailer
http://moviechaos.nl/trailers/diehard4.html
quote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef nietzman het volgende:
Beste film van het jaar, natuurlijk.
Wanneer komt de recensie online?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Dat is eigenlijk bij zoveel film die het genre actie dragen. Maar toch bij Die hard is het altijd speciaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Omdat een gemiddelde nederland niet weet wat Live Free Or Die Hard eigelijk Die Hard 4 is missch:Pquote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Tokus het volgende:
WTF
waarom heet deze Die Hard 4.0 hier in Nederland? Tenminste, zo maken ze er reclame voor op tv.
op imdb.com heeft ie momenteel na 1134 stemmen een 8.4quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
Recensie nu.nl (4 van de 5 sterren)
Verzameling recensies: Rotten tomatoes
Momenteel 65 recensies, waarvan 50 (77%) positief.
In early screens zeggen ze dat de hardheid er wel inzit maar het scheldwerk vaag werd ge-edit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Myers het volgende:
Hij is rated PG-13 (voor 12 jaar en ouder), dus het lekkere scheldwerk en de hardheid van de vorige Die Hards gaan we dit keer niet meemaken.
Ik ga em ook morgen zien... en ook ik heb er zin inquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga em morgen zien. Ik heb er zin in.
nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Woodpecker het volgende:
FilmValley-cijfer: 7,5. En morgen komt de recensie online
Oja, die scene was zo dom dat ik m al weer was vergeten. Even tussen een in elkaarstortend viaduct door vliegen inquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef BdR het volgende:
Zie deze scene met truck en straaljager op een viaduct
http://www.youtube.com/watch?v=NHu6C8WsnyA
Als je zoveel vergezochte stunts en onwaarschijnlijke ontsnappingen achter elkaar zet, dat stompt je als kijker af volgens mij..maar goed das mijn mening
Als je het nou hebt over die blauwe gloed, dan kan ik er in komen. Maar een korrelig beeld heb ik niet echt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom o waarom gooien ze tegenwoordig van die smerige, korrelige filters over films. Mag een film niet meer helder en fris zijn. Verder had ik niet t idee dat t een typische Die Hard film was. Plot was ook ver gezocht.
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef Tweek het volgende:
En geen typische Die Hard film? wat is er typisch aan een Die Hard film en wat mist deze dan in dat opzicht? De foute actie? die foute onliners? Beide heeft de film.
Ik vond 16 blocks anders niet echt een tegenvaller, maar idd heeeeel licht had ie wel wat weg van 16 blocks... maar das alleen maar omdat die gozer ergens naartoe moest brengen.. alleen nu niet 16 blocks verop...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.
Het viel mij wat tegen. Het was net een 16 Blocks remake.
Deel 2 was ook al voor 12 jaar en ouder in Nederland. Dat deze film niet de R rating heeft gehad in Amerika is volgens mij puur om het feit dat er minder in gescholden wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben ook gisteren geweest en ik vond em erg tof. Niks gemerkt van de 12jr rating, nog meer dan genoeg actie en humor! Echt een aanrader voor actieliefhebbers en ook een waardige opvolger van de al retegoede deel 3.
En ik had gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:00 schreef Merkie het volgende:
SunChaser zit weer oeverloos te zeiken, zal wel een topfilm zijn dus. Ga er morgen heen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef AversusZ het volgende:
Zojuist gezien en hij was zeer vermakelijk![]()
oh ja, de bijrol van kevin smith
Kevin Smith was dat idd! Ik kon er al niet opkomen gister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister dus naar de bios geweest, erg leuke film![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, ff op letten morgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef Patch het volgende:
In the beginning credits when Kevin Smith's name comes on the screen. The "m" in smith disappears and you see "Sith" for a few seconds paying homage to Kevin Smith's love of all things “Star Wars” which also reflects in his character in the movie.
![]()
Geweldigquote:
Ga je hier ook 5 verschillende edities van kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem donderdag gezien. Vette film. Complimentje waard. Nooit gedacht dat een 4e deel van een film me zou boeien, maar deze dus wel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga je hier ook 5 verschillende edities van kopen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja, da's echt Ben Stiller, en ik gok dat deze spoof al ietsjes ouder is....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
GeweldigMaar is dat echt Ben Stiller?
Ik vind deze spoof btw meer Die Hard stijl dan Die Hard 4.0
Yep is ook een oude spoof, afkomstig van The Ben Stiller Showquote:Op zondag 1 juli 2007 07:45 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, da's echt Ben Stiller, en ik gok dat deze spoof al ietsjes ouder is....
Wie wat waar?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
En veel te weinig bloed en schotwonden, vooral toen die agenten vanuit de helicopter beschoten werden in die tunnel
Dont compare Jack with John, dat is heiligschennis (24 rockt hard!)quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Net de film gezuen, maar was weer een sterk deel. Af ent oe dacht ik even naar een korte en veel duurdere '24' te kijken trouwens. Je kunt John McClane zo vervangen voor Jack Bauer. Maar prachtig gedaan. Voor de pauze vond ik nog dat dit deel niet in de buurt kwam van deel 1, maar het deel na de pauze maakte veel goed. Die dochter was ook lekker pittig trouwens![]()
Als met al een dikke twee uur genieten.
Cijfer: 8,5
John McClane 'rockt ook hard'.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dont compare Jack with John, dat is heiligschennis (24 rockt hard!)
Hij viel me inderdaad ook op. Maar ik vroeg me af of hij in deel 1 ook daadwerkelijk wist dat die FBI agenten Johnson heetten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef MrManiak het volgende:
When introduced to an agent Johnson, McClane says: "Johnson, again?". A nod to the two agent Johnsons that McClane encountered in Die Hard (1988).
Leuk![]()
Vond ik ook nogal storend ja. 2 was misschien wel wat minder, maar nog altijd genieten. 3 was gewoon echt een top actiefilm.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nou eens recensies te lezen en echt elke recensie (en Bruce Willis zelf ook) zeikt deel 2 en 3 totaal af, terwijl ik beide films toch erg goed vond...
het enige wat 2 miste was de uitwerking van de bad guy, Stuart was minder uitgewerkt en charismatisch als de 2 Grubers. Verder kan ik mog wel recensies uit die tijd herinneren dat Die Hard 2 zelfs beter was dan deel 1, maar nu is het de zwarte schaap van de reeksquote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond ik ook nogal storend ja. 2 was misschien wel wat minder, maar nog altijd genieten. 3 was gewoon echt een top actiefilm.
er ging dit keer toch het gerucht dat Justin Timberlake de zoon zou spelen?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:44 schreef SunChaser het volgende:
Ben allang blij dat Ben Affleck niet de zoon speelde, zoals 8 jaar geleden de bedoeling was.
precies. Dat gebouw, Hans Gruber, die foute duitser met die grote bril en blonde haren, de snuivende macho die john even wil ompraten, McClane met zijn blote voeten, de aanval met de tank op het gebouw, de sullige fbi agenten, de donut agent.... Die Hard is gewoon de allerbeste actiefilm ooit imoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft is deel 1 ongeevenaard. De beste actie film aller tijden.
En deze film had net zo goed door Denzel Washington of Nicolas Cage gespeeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:25 schreef Jovatov het volgende:
Die Hard zonder Bruce Willis is geen Die Hard![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En deze film had net zo goed door Denzel Washington of Nicolas Cage gespeeld kunnen worden
Wat een onzin. Zonder Bruce had de film echt stukken minder geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En deze film had net zo goed door Denzel Washington of Nicolas Cage gespeeld kunnen worden
ja want die zijn beiden net zo stoer als willis......quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meneer heeft ook wat gelezen in de Preview dat deel2 van Die Hard net zo goed met Silvester Stallone gespeeld had kunnen worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die Hard was oorspronkelijk ook een Stallone vehicel. En idd, 4.0 kan door Stallone, Damon of wie dan ook worden gespeeld. De close mediumshots deden mij vooral ook denken aan Bourne 2.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Meneer heeft ook wat gelezen in de Preview dat deel2 van Die Hard net zo goed met Silvester Stallone gespeeld had kunnen worden.
Ja en, dat heeft er geen reet mee te maken. Er zijn ook hele volksstammen die blind naar een Adam Sandlerfilm gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Bullebak het volgende:
[..]Wat een onzin
![]()
Bijna iedereen gaat heen voor Bruce, noob![]()
STFU, echt nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LEZEN!!!!!!!!!!!! Ik zeg dat deze film inwisselbaar is voor elke actiefilm sinds The Rock. Het is niet per se een Die Hard-film. Als ze de naam John McClane hadden vervangen door Rob Smith, gespeeld door Kiefer Suthrland, was het precies dezelfde film geweest.quote:
Amenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Jovatov het volgende:
Nee, ik vind niet dat deze film inwisselbaar is.
De non-stop over-the-top acties van McClane samen met zijn one-liners maken de film. Dat er sinds Die Hard veel andere goede actiefilms zijn gekomen kan me worst wezen, op het moment dat John zijn Yippie-Kay-Yay Mothaf*cker uitspreekt kan je niet anders doen dan glimlachen, dat doe ik toch niet bij eender andere 'gewone' actiefilm.
Eens... Ik zat meerdere keren te denken hoe Jack Bauer het op zou lossen. Niettemin een lekkere hersenloze actiefilm, hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LEZEN!!!!!!!!!!!! Ik zeg dat deze film inwisselbaar is voor elke actiefilm sinds The Rock. Het is niet per se een Die Hard-film. Als ze de naam John McClane hadden vervangen door Rob Smith, gespeeld door Kiefer Suthrland, was het precies dezelfde film geweest.
quote:Lessons I Learned from Live Free or Die Hard (spoilers)
1. If a bomb goes off in your apartment, make sure you are in the next room, hiding behind a dresser. This will ensure your survival.
2. If stuck in gridlock in the nation's capitol, make your way as quickly as possible through the jam-packed streets, and into a police car. A helicopter will chase you, and 98% of the cars will suddenly and miraculously disappear so that the police car can race around corners and speed through the middle of the once-crowded streets.
3. If you need emergency assistance, and all satellite communications and cell phone towers are down, contact OnStar. This may be done by hitting the front of the car with a trash can. OnStar will be able to assure you that emergency services are on the way, even though said communication services are down, and said emergency services are trying to keep the city from blowing up.
4. If you find yourself in a place where a series of large gas mains are piping gas to your location, and massive explosions are going to blow up everything in the area, climb into the nearest minivan. Like the dresser in the next room (Lesson 1), the minivan will ensure your safety. I'm glad I drive a minivan!
5. If you are travelling over Baltimore at night during a blackout and need to find Warlock, look for the only house with lights. No one other than Warlock has enough sense to go the home improvement store and buy their own generators. It takes a computer genius to use a generator.
6. If you find yourself having to kill a female agent / computer genius, hitting her with a speeding SUV will not injure her in any way. After your SUV gets up enough speed to crash through a brick wall, hitting her hard enough in the legs to throw her onto the hood will not give her pedestrian fractures (no matter what we see on CSI). She will watch you drive the SUV through the windshield while light fixtures hit her in the head one after another. Then, when the SUV is hanging in the elevator shaft, her uninjured legs, arms, head, etc. will still allow her to climb like spider-man all over the SUV.
7. If you find yourself driving a big rig truck and the very edges of the outside tires on one side are the only parts of the truck touching the road, turning the steering wheel really really really hard to the left will cause the entire truck to correct itself, and all of the tires will be back on the road again. If this doesn't work, keep in mind that the fighter jet pilot who got you into that situation will soon fly his plane beneath the collapsing bridge, crushing his plane.
8. If you are pursuing the bad guys, and get off track because a fighter jet is chasing you, you will discover at the end of the chase (no matter how far away or how long the jet chases you) that the bad guys have parked their HAZ-MAT truck within walking distance of your location.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
kwam dit op imdb tegen, zitten paar geinige tussen
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
So true, maar dat is juist de fun van Die Hard...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat een vette filmquote:Die Hard 4.0
Net als ongeveer iedereen was ik vooraf behoorlijk sceptisch of dit wat zou worden. Gelukkig bleek dat geheel onterecht.
OH...MY...GOD wat was dit een spectakel!! Het verhaal mag dan flinterdun en uber voorspelbaar zijn maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om de actie en daarmee wordt je overladen. Geweldig camera werk en over-the-top geweld en explosies. En natuurlijk een Bruce Willis die het nog steeds kan. Justin Long was erg cool als sidekick en Timothy Olyphant als bad guy maar hij kon jammer genoeg niet tippen aan Alan Rickman en Jeremy Irons.
Sam Raimi: take note and pay attention voor als je Spider-Man 4 gaat maken. Dit is hoe je een actie film maakt.
Len Wiseman geeft een crash course zomer blockbuster maken en slaagt met vlag en wimpel.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Slaan is een goede oplossingquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Roi het volgende:
Jammer van al die hard pratende kinderen in de bios..
Vond deze film zeker niet slecht maar dat iedereen roept dat Die Hard zo over de top is vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Deel 1 zowiezo niet echt, deel 2 iets meer en deel 3 ook nog iets erbij met o.a. het vallen van de brug en het water gedeelte met de truck. Maar hier was het toch een stuk meer over de top dan in de 3 voorgaande bij elkaar imo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
So true, maar dat is juist de fun van Die Hard...Dat het zo lekker over the top en onrealistisch is
Ik heb gisteravond echt 130 miuten zitten genieten.
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vond deze film zeker niet slecht maar dat iedereen roept dat Die Hard zo over de top is vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Deel 1 zowiezo niet echt, deel 2 iets meer en deel 3 ook nog iets erbij met o.a. het vallen van de brug en het water gedeelte met de truck. Maar hier was het toch een stuk meer over de top dan in de 3 voorgaande bij elkaar imo.
In 1 bloed hij als een rund, Terminators bloeden nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...
Ja oke, goed punt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Echt wel, de toplaag is organisch!
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Die man overleeft de meest debiele dingen, ook in de vorige films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ze gebruikte haar mobieltjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef Smeich het volgende:
Ook, hoe wisten die gasten nu waar de dochter van McClane te vinden was?
Hey, hij is niet voor niets Unbreakable ehquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef MrManiak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sunchaser, houd je bek en ga naar Kingdom kijken ofzo. Zeurende vetklep die je bent.
Hele toffe popcorn actiefilm dit.Bruce Willis
lekker faxen heel de dag echt genot
Fortunate Son?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Guerra het volgende:
Welk nummer van Creedence speelde Bruce in de auto?
Als ik het goed heb is deze ook in Forrest Gump te vinden?
Yep.quote:
Dat neem ik ook altijd in de bios. Heerlijk spulquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef smurfzilla het volgende:
jammer van die lul die naast me zat met zijn stinkende nachos cheese, man wat irritant.
Ze meuren alleen zo als de teringquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat neem ik ook altijd in de bios. Heerlijk spul
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:52 schreef Professional het volgende:
Wel zoute popcorn, geen zoete.
ja die trilogy komt de hele maand door.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:52 schreef Professional het volgende:
Wel zoute popcorn, geen zoete.
Gisteren nog eens Die Hard 1 op Film1 gezien, hij blijft echt geweldig.
Wat heeft het downloaden, nou met een verkeerde vertaalde sub te maken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:12 schreef Mip1988 het volgende:
gek he als je em download?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Ash het volgende:
Bruce zegt op een gegeven moment "jackass" de vertaling: "afgekeurde opblaaspop"![]()
Ben ik het niet mee eens. Met één van die twee zou het een heel andere film worden omdat zij gewoon niet wegkomen met het soort grapjes wat Willis maakt. Die komt er ook alleen maar mee weg omdat er 3 voorgaande delen zijn in dezelfde lijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Haha, ik had dezelfde versie te pakkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Ash het volgende:
Net deze film gezien, en hij was top!
Het was weliswaar een gedownloade versie, maar zeer goed te doen.
1 dingetje wat ik wel erg apart vond, was een vertaling, dat word gedaan door 1 of andere mafkees.
Bruce zegt op een gegeven moment "jackass" de vertaling: "afgekeurde opblaaspop"![]()
Wat nou jullie? Ik vond het gewoon een grappig iets, voor de rest had ik er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:45 schreef bravo het volgende:
ok, dus jullie gaan lopen emmeren op iemand die voor jullie gedownlaode film ondertitels erbij zet? Ik download ook wel films, maar als jullie nou gewoon ff niet zo ongeduldig zijn, dan komen er binnenkort vast wel meer realeases die wel goed zijn.
Nee, waarom zou ik weg moeten, alsof jij nooit wat download.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen de downloaders niet wegwezen hier? Films kijk je in de bios en op DVD. Die Hard 4.0 leent zich ook perfect voor de bios i.p.v. een bagger cam die naar DVD is omgezet.
Twintig kudo's op je Superdudes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef Ash het volgende:
Star Trek & 24 acteurs die ook in Live Free or Die Hard spelen.
Wat heb ik gewonnen?![]()
inmiddels gevonden: Flyleaf - I'm So Sickquote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Weet iemand van welke artiest/groep het nummer is dat Matt Farrell op heeft staan net voordat Mcclane op de deur klopt ? (Je ziet nog een klein stukje van de clip)
Het is yippee-ki-yay!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Yippie ka yay!!!!!!!
yepquote:Op zondag 30 september 2007 04:08 schreef golfer het volgende:
Bekeken, leuk om Jack Bauer Bruce weer eens in actie te zien.
Dat eet ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef smurfzilla het volgende:
Gisteren gezien in de bios, toffe film. Halve stad wordt afgebroken (dure rekening voor mcclane hehe) en soms is het inderdaad even te, maar ja dat kan je van tevoren weten als je de vorige films gezien hebt. Het is dan ook een film en niet een waargebeurd verhaal.
jammer van die lul die naast me zat met zijn stinkende nachos cheese, man wat irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |