quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
kwam dit op imdb tegen, zitten paar geinige tussen
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
So true, maar dat is juist de fun van Die Hard...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat een vette filmquote:Die Hard 4.0
Net als ongeveer iedereen was ik vooraf behoorlijk sceptisch of dit wat zou worden. Gelukkig bleek dat geheel onterecht.
OH...MY...GOD wat was dit een spectakel!! Het verhaal mag dan flinterdun en uber voorspelbaar zijn maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om de actie en daarmee wordt je overladen. Geweldig camera werk en over-the-top geweld en explosies. En natuurlijk een Bruce Willis die het nog steeds kan. Justin Long was erg cool als sidekick en Timothy Olyphant als bad guy maar hij kon jammer genoeg niet tippen aan Alan Rickman en Jeremy Irons.
Sam Raimi: take note and pay attention voor als je Spider-Man 4 gaat maken. Dit is hoe je een actie film maakt.
Len Wiseman geeft een crash course zomer blockbuster maken en slaagt met vlag en wimpel.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
Slaan is een goede oplossingquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Roi het volgende:
Jammer van al die hard pratende kinderen in de bios..
Vond deze film zeker niet slecht maar dat iedereen roept dat Die Hard zo over de top is vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Deel 1 zowiezo niet echt, deel 2 iets meer en deel 3 ook nog iets erbij met o.a. het vallen van de brug en het water gedeelte met de truck. Maar hier was het toch een stuk meer over de top dan in de 3 voorgaande bij elkaar imo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
So true, maar dat is juist de fun van Die Hard...Dat het zo lekker over the top en onrealistisch is
Ik heb gisteravond echt 130 miuten zitten genieten.
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vond deze film zeker niet slecht maar dat iedereen roept dat Die Hard zo over de top is vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Deel 1 zowiezo niet echt, deel 2 iets meer en deel 3 ook nog iets erbij met o.a. het vallen van de brug en het water gedeelte met de truck. Maar hier was het toch een stuk meer over de top dan in de 3 voorgaande bij elkaar imo.
In 1 bloed hij als een rund, Terminators bloeden nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...
Ja oke, goed punt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Echt wel, de toplaag is organisch!
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Die man overleeft de meest debiele dingen, ook in de vorige films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ze gebruikte haar mobieltjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef Smeich het volgende:
Ook, hoe wisten die gasten nu waar de dochter van McClane te vinden was?
Hey, hij is niet voor niets Unbreakable ehquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ah kom op in 1, 2 en 3 lijkt het ook wel alsof McClane steviger is dan Terminator...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef MrManiak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sunchaser, houd je bek en ga naar Kingdom kijken ofzo. Zeurende vetklep die je bent.
Hele toffe popcorn actiefilm dit.Bruce Willis
lekker faxen heel de dag echt genot
Fortunate Son?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Guerra het volgende:
Welk nummer van Creedence speelde Bruce in de auto?
Als ik het goed heb is deze ook in Forrest Gump te vinden?
Yep.quote:
Dat neem ik ook altijd in de bios. Heerlijk spulquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef smurfzilla het volgende:
jammer van die lul die naast me zat met zijn stinkende nachos cheese, man wat irritant.
Ze meuren alleen zo als de teringquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat neem ik ook altijd in de bios. Heerlijk spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |