Wat een brakke vertaling..."Is that your best shot" -> "Neem je kans" "command center"-> "bevel centrum"quote:Op maandag 9 april 2007 14:24 schreef Chaos210 het volgende:
Hier 2 Die Hard 4 Trailers, beide met Nederlandse ondertiteling een ervan is een exclusieve trailer
http://moviechaos.nl/trailers/diehard4.html
quote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef nietzman het volgende:
Beste film van het jaar, natuurlijk.
Wanneer komt de recensie online?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Dat is eigenlijk bij zoveel film die het genre actie dragen. Maar toch bij Die hard is het altijd speciaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Omdat een gemiddelde nederland niet weet wat Live Free Or Die Hard eigelijk Die Hard 4 is missch:Pquote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Tokus het volgende:
WTF
waarom heet deze Die Hard 4.0 hier in Nederland? Tenminste, zo maken ze er reclame voor op tv.
op imdb.com heeft ie momenteel na 1134 stemmen een 8.4quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
Recensie nu.nl (4 van de 5 sterren)
Verzameling recensies: Rotten tomatoes
Momenteel 65 recensies, waarvan 50 (77%) positief.
In early screens zeggen ze dat de hardheid er wel inzit maar het scheldwerk vaag werd ge-edit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Myers het volgende:
Hij is rated PG-13 (voor 12 jaar en ouder), dus het lekkere scheldwerk en de hardheid van de vorige Die Hards gaan we dit keer niet meemaken.
Ik ga em ook morgen zien... en ook ik heb er zin inquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga em morgen zien. Ik heb er zin in.
nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Woodpecker het volgende:
FilmValley-cijfer: 7,5. En morgen komt de recensie online
Oja, die scene was zo dom dat ik m al weer was vergeten. Even tussen een in elkaarstortend viaduct door vliegen inquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef BdR het volgende:
Zie deze scene met truck en straaljager op een viaduct
http://www.youtube.com/watch?v=NHu6C8WsnyA
Als je zoveel vergezochte stunts en onwaarschijnlijke ontsnappingen achter elkaar zet, dat stompt je als kijker af volgens mij..maar goed das mijn mening
Als je het nou hebt over die blauwe gloed, dan kan ik er in komen. Maar een korrelig beeld heb ik niet echt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom o waarom gooien ze tegenwoordig van die smerige, korrelige filters over films. Mag een film niet meer helder en fris zijn. Verder had ik niet t idee dat t een typische Die Hard film was. Plot was ook ver gezocht.
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef Tweek het volgende:
En geen typische Die Hard film? wat is er typisch aan een Die Hard film en wat mist deze dan in dat opzicht? De foute actie? die foute onliners? Beide heeft de film.
Ik vond 16 blocks anders niet echt een tegenvaller, maar idd heeeeel licht had ie wel wat weg van 16 blocks... maar das alleen maar omdat die gozer ergens naartoe moest brengen.. alleen nu niet 16 blocks verop...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.
Het viel mij wat tegen. Het was net een 16 Blocks remake.
Deel 2 was ook al voor 12 jaar en ouder in Nederland. Dat deze film niet de R rating heeft gehad in Amerika is volgens mij puur om het feit dat er minder in gescholden wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik ben ook gisteren geweest en ik vond em erg tof. Niks gemerkt van de 12jr rating, nog meer dan genoeg actie en humor! Echt een aanrader voor actieliefhebbers en ook een waardige opvolger van de al retegoede deel 3.
En ik had gelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:00 schreef Merkie het volgende:
SunChaser zit weer oeverloos te zeiken, zal wel een topfilm zijn dus. Ga er morgen heen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef AversusZ het volgende:
Zojuist gezien en hij was zeer vermakelijk![]()
oh ja, de bijrol van kevin smith
Kevin Smith was dat idd! Ik kon er al niet opkomen gister.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister dus naar de bios geweest, erg leuke film![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, ff op letten morgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef Patch het volgende:
In the beginning credits when Kevin Smith's name comes on the screen. The "m" in smith disappears and you see "Sith" for a few seconds paying homage to Kevin Smith's love of all things “Star Wars” which also reflects in his character in the movie.
![]()
Geweldigquote:
Ga je hier ook 5 verschillende edities van kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem donderdag gezien. Vette film. Complimentje waard. Nooit gedacht dat een 4e deel van een film me zou boeien, maar deze dus wel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga je hier ook 5 verschillende edities van kopen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja, da's echt Ben Stiller, en ik gok dat deze spoof al ietsjes ouder is....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
GeweldigMaar is dat echt Ben Stiller?
Ik vind deze spoof btw meer Die Hard stijl dan Die Hard 4.0
Yep is ook een oude spoof, afkomstig van The Ben Stiller Showquote:Op zondag 1 juli 2007 07:45 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, da's echt Ben Stiller, en ik gok dat deze spoof al ietsjes ouder is....
Wie wat waar?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef One_conundrum het volgende:
En veel te weinig bloed en schotwonden, vooral toen die agenten vanuit de helicopter beschoten werden in die tunnel
Dont compare Jack with John, dat is heiligschennis (24 rockt hard!)quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Net de film gezuen, maar was weer een sterk deel. Af ent oe dacht ik even naar een korte en veel duurdere '24' te kijken trouwens. Je kunt John McClane zo vervangen voor Jack Bauer. Maar prachtig gedaan. Voor de pauze vond ik nog dat dit deel niet in de buurt kwam van deel 1, maar het deel na de pauze maakte veel goed. Die dochter was ook lekker pittig trouwens![]()
Als met al een dikke twee uur genieten.
Cijfer: 8,5
John McClane 'rockt ook hard'.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dont compare Jack with John, dat is heiligschennis (24 rockt hard!)
Hij viel me inderdaad ook op. Maar ik vroeg me af of hij in deel 1 ook daadwerkelijk wist dat die FBI agenten Johnson heetten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:32 schreef MrManiak het volgende:
When introduced to an agent Johnson, McClane says: "Johnson, again?". A nod to the two agent Johnsons that McClane encountered in Die Hard (1988).
Leuk![]()
Vond ik ook nogal storend ja. 2 was misschien wel wat minder, maar nog altijd genieten. 3 was gewoon echt een top actiefilm.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nou eens recensies te lezen en echt elke recensie (en Bruce Willis zelf ook) zeikt deel 2 en 3 totaal af, terwijl ik beide films toch erg goed vond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |