Wat een brakke vertaling..."Is that your best shot" -> "Neem je kans" "command center"-> "bevel centrum"quote:Op maandag 9 april 2007 14:24 schreef Chaos210 het volgende:
Hier 2 Die Hard 4 Trailers, beide met Nederlandse ondertiteling een ervan is een exclusieve trailer
http://moviechaos.nl/trailers/diehard4.html
quote:Op zondag 15 april 2007 14:55 schreef nietzman het volgende:
Beste film van het jaar, natuurlijk.
Wanneer komt de recensie online?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Dat is eigenlijk bij zoveel film die het genre actie dragen. Maar toch bij Die hard is het altijd speciaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:51 schreef Woodpecker het volgende:
Net gezien, en hij valt niet tegenLekkere actiefilm waar je niet al te veel bij moet nadenken (over logica of plot)
Omdat een gemiddelde nederland niet weet wat Live Free Or Die Hard eigelijk Die Hard 4 is missch:Pquote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Tokus het volgende:
WTF
waarom heet deze Die Hard 4.0 hier in Nederland? Tenminste, zo maken ze er reclame voor op tv.
op imdb.com heeft ie momenteel na 1134 stemmen een 8.4quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
Recensie nu.nl (4 van de 5 sterren)
Verzameling recensies: Rotten tomatoes
Momenteel 65 recensies, waarvan 50 (77%) positief.
In early screens zeggen ze dat de hardheid er wel inzit maar het scheldwerk vaag werd ge-edit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Myers het volgende:
Hij is rated PG-13 (voor 12 jaar en ouder), dus het lekkere scheldwerk en de hardheid van de vorige Die Hards gaan we dit keer niet meemaken.
Ik ga em ook morgen zien... en ook ik heb er zin inquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga em morgen zien. Ik heb er zin in.
nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Woodpecker het volgende:
FilmValley-cijfer: 7,5. En morgen komt de recensie online
Oja, die scene was zo dom dat ik m al weer was vergeten. Even tussen een in elkaarstortend viaduct door vliegen inquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef BdR het volgende:
Zie deze scene met truck en straaljager op een viaduct
http://www.youtube.com/watch?v=NHu6C8WsnyA
Als je zoveel vergezochte stunts en onwaarschijnlijke ontsnappingen achter elkaar zet, dat stompt je als kijker af volgens mij..maar goed das mijn mening
Als je het nou hebt over die blauwe gloed, dan kan ik er in komen. Maar een korrelig beeld heb ik niet echt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom o waarom gooien ze tegenwoordig van die smerige, korrelige filters over films. Mag een film niet meer helder en fris zijn. Verder had ik niet t idee dat t een typische Die Hard film was. Plot was ook ver gezocht.
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:22 schreef Tweek het volgende:
En geen typische Die Hard film? wat is er typisch aan een Die Hard film en wat mist deze dan in dat opzicht? De foute actie? die foute onliners? Beide heeft de film.
Ik vond 16 blocks anders niet echt een tegenvaller, maar idd heeeeel licht had ie wel wat weg van 16 blocks... maar das alleen maar omdat die gozer ergens naartoe moest brengen.. alleen nu niet 16 blocks verop...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De film was 19 en 12 jaar geleden nog verfrissend, nu heb je Jack Bauer, Jason Bourne, de vernieuwde James Bond, ook allemaal spannend en op een speciale manier gefilmd.
Het viel mij wat tegen. Het was net een 16 Blocks remake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |