SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:02 schreef livelink het volgende:
Ik luister mee, maar ben ondertussen bezig met huishouden, dus posten zal niet echt veel lukken. Heerlijke muziek trouwens peaceman.
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:35 schreef livelink het volgende:
Commentaar van mijn dochter bij Mika: 'Goh, dat is een oudje'
heel veel uit hun begintijd is prachtig, maar onbekend.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wham werd vreselijk onderschat, het was zoveel meer dan een boybandje
auto DJquote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!![]()
Voldoende hersteld om weer te draaien dus...
Ah...quote:
Het is er prima weer voorquote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Maar dan moet je toch ook songs laden en zo?
Of heb je er een willekeurige partij ingegooid en lig je nu in bed de titels te posten?![]()
Zo meteen eindelijk de eerste oefenpot honkbal van het seizoen.
Zin in, lekker een frisse neus halen, weer eens met 'de jongens' ouwehoeren en een drankje doen...
Nee, heb wel nummers uitgezocht en ben ook wel een beetje in overtreding, omdat ik wel achter de pc zit, maar geen koptelefoon op en ik loop regelmatig even weg.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Maar dan moet je toch ook songs laden en zo?
Of heb je er een willekeurige partij ingegooid en lig je nu in bed de titels te posten?![]()
Zo meteen eindlijk de eerste oefenpot honkbal van het seizoen.
Zin in, lekker een frisse neus halen, weer eens met 'de jongens' ouwehoeren en een drankje doen...
Semi auto DJ dus...quote:Op zondag 24 maart 2019 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, heb wel nummers uitgezocht en ben ook wel een beetje in overtreding, omdat ik wel achter de pc zit, maar geen koptelefoon op en ik loop regelmatig even weg.
Maar hoef verder niet echt ergens op te letten, dat scheelt in elk geval iets.
Kan het gewoon niet laten
ciao babyquote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er weer vandoor![]()
Bedankt voor het draaien peaceman
Goede timing, ik ga zo de zon in...quote:Op zondag 24 maart 2019 13:07 schreef peaceman het volgende:
En de laatste....
Jimi Hendrix Experience - Moon, Turn the Tides...Gently Gently Away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
vond het zelf ook wel aardig geslaagd.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:31 schreef Rafeiro het volgende:
En heb blijkbaar de vriezer weer niet helemaal goed dicht gedaan.
Maar had het nu wel redelijk snel door en hoef nu niks weg te gooien.
Zo zonde de vorige keer
Is toch snel ¤ 100 die je weg moet donderen als je het optelt.
Wat vlees, wat kip, wat vis, wat fruit, verse soep, wat simpel voer etc. enzo. Tikt rap aan. Was een blok ijs en moest het dus wel ontdooien. De lades konden dus ook echt niet open om wat te redden.quote:
Whehe zal vast wel lukken!quote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nadeel is dat er nu alleen een paar liter soep in ligt
Goed opzoek naar aanbiedingen nu, haha.
Goed bezig. Ik ben, zoals vanouds, druk bezig met nieuwe muziek luisteren. Ik hoop snel weer een show te doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel, en daarzo?
Net ff een stevige wandeling gemaakt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben, zoals vanouds, druk bezig met nieuwe muziek luisteren. Ik hoop snel weer een show te doen.
Zeker, zeker!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk hoorZiet eruit als een blije baby, die alles tevreden overziet.
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, die heeft er zin in. Vandaag gaan we papa gek maken
Dat belooft nog watquote:Op zondag 24 maart 2019 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
[..]Zo'n bekkie trekt-ie idd wel, ja!
MoMquote:Op zondag 24 maart 2019 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is mama vandaag thuis, dus kan hij haar lekker pesten!
Dames tellen niet meer meequote:
Dat is ook zo, ik post en blijf weer maanden wegquote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, zijn toch maar de ouderwetse hit & run bezoekjes...
Het staat hier aan ja, maar ik ben halfdood, dus krijg er niet veel van meequote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen van het voetbal aan het "genieten"?
Het is weer vertrouwd geprutsquote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geniet ervan dat ik mijn bezwaarschrift nét verstuurd hebquote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop echt dat dit snel beter zal gaan. En dat je slaapt nu ik dit typ.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:59 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Geruststellend gedichtje wel
Ik slaap vannacht vast beter.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dus geen vrees.... we horen het op tijd als het zover is.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Die vogels zijn echt een partij matig ja, ik had vandaag ook last van insomnia...SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Naatje. Iemand had ons ingefluisterd dat jij gisteren jarig was. Nog gefeliciteerd!quote:
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarigquote:Op maandag 25 maart 2019 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje. Iemand had ons ingefluisterd dat jij gisteren jarig was. Nog gefeliciteerd!
Leuke dag gehad?
quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarig
zal wel lukkenquote:Op maandag 25 maart 2019 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nu gefeliciteerd dan maar. Maak er een leuke dag van.
Gefeliciteerd vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarig
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feli!quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima ik blijf voortaan wel helemaal weg zeiksnorquote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, zijn toch maar de ouderwetse hit & run bezoekjes...
quote:Op maandag 25 maart 2019 08:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Prima ik blijf voortaan wel helemaal weg zeiksnor
Hoe was het weekend?quote:
Volgens mij heb ik de taart hier gemist...?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
Rustig.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
Ook fijn, een rustig weekend.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!Alleen beetje weinig geslapen.
En daar?
Zo dan!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook fijn, een rustig weekend.
Bij mij zaterdag 30 man over de vloer gehad.. verjaardagsfeestje gevierd met vrienden..
Is de kleine nog veel wakker 's nachts?
Ja hier alles oke.
Ahhh, haha!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
En nee, hij slaapt in het algemeen heel goed 's nachts.Gisteravond leek het er wel op dat van slapen weinig terecht zou komen!
Zie filmpje op Smoelenboek.
Whehe okee!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahhh, haha!
Zal straks eens kijken
Succesquote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee!
Ja ik ga zo weer ff een stukkie met 'm wandelen. Hij ziet er een beetje moe uit, maar hem in slaap krijgen is meestal wel een uitdaging!
Vier je het ook vandaag, Naat?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties lieve radiomensen!
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
[..]
Volgens mij heb ik de taart hier gemist...?
We zien wel wat er vandaag gebeurd, ik heb afgelopen vrijdag bij een verjaardag van iemand anders op 2cb getript met een hoop van mijn vrienden ook aanwezig daar, dat voelde als een goede verjaardagsactiviteit, dag daarna kwamen mijn opa en oma langs, gisteren de sjoelmeet, vandaag in principe gewoon aan de arbeit. Al met al heb ik al een topweekend achter de rug.quote:
Eerder tijd om even bij te komenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zien wel wat er vandaag gebeurd, ik heb afgelopen vrijdag bij een verjaardag van iemand anders op 2cb getript met een hoop van mijn vrienden ook aanwezig daar, dat voelde als een goede verjaardagsactiviteit, dag daarna kwamen mijn opa en oma langs, gisteren de sjoelmeet, vandaag in principe gewoon aan de arbeit. Al met al heb ik al een topweekend achter de rug.
Oehh, lekker!! Doe mij maar een stukjequote:
Wat mij betreft neem je de hele punt maar.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Eerder tijd om even bij te komen
[..]
Oehh, lekker!! Doe mij maar een stukje
Die heb ik al opgegetenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft neem je de hele punt maar.
Half potje mosterd halen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:54 schreef Elfletterig het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Naatje
Halve Abraham!
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie wel weten waar Abraham de mosterd haalt he!
Nou echt wel!!quote:
Valt hij daar ook niet van in slaap? Autoritjes?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ben toch maar niet gaan wandelen met mini-ToT.
Wel even boodschappen gedaan met de auto.
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Valt hij daar ook niet van in slaap? Autoritjes?
Betere werkquote:Op maandag 25 maart 2019 11:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Verwarming op 20 graden, oven aan om broodjes af te bakken en muziek aan.
Pas maar op, straks moet je rondjes rijden om mini ToT te laten slapenquote:
Haha ja ik heb wel vaker gehoord dat ouders daar mee opgezadeld zitten.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
Betere werk
[..]
Pas maar op, straks moet je rondjes rijden om mini ToT te laten slapen
Er komt een tijd dat je hem gewoon in bed kunt leggenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik heb wel vaker gehoord dat ouders daar mee opgezadeld zitten.
Bij ons is het meestal gewoon een stuk wandelen, en anders in de woonkamer rondlopen met hem!
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat je hem gewoon in bed kunt leggen
Tegen die tijd heeft hij vast een leuke vriend/vriendin die dat wil doenquote:Op maandag 25 maart 2019 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ik mag het hopen! Ik denk niet dat ik over een tijdje een 25-jarige knul in m'n armen in slaap kan wiegen!
![]()
Vriendin, mag ik hopen idd!quote:Op maandag 25 maart 2019 12:15 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft hij vast een leuke vriend/vriendin die dat wil doen
Abraham werd ouder dan 50...quote:Op maandag 25 maart 2019 10:54 schreef Elfletterig het volgende:
@:naatje_1
Gefeliciteerd met je verjaardag, Naatje
Halve Abraham!
Of dat hij zelf naar bed gaat....quote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis met een homoseksuele zoon?quote:
Ik ga er vanuit dat er inmiddels gedacht wordt aan een 2e mini-ToT. Dan duurt het dus nog even.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik WIST dat deze vraag zou komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Want? Wat is er mis met een homoseksuele zoon?
In dit soort dingen kun je voorkeuren hebben, maar ik zou het vooral zijn beloop laten en er geen taboe van maken. Het is zoals het is.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik WIST dat deze vraag zou komen.
Ja sorry hoor, ik weet dat ik minder progressief ben dan de meeste andere mensen, maar ik zou graag willen zien dat mijn 6-maanden oude baby in de toekomst een traditioneel gezinnetje gaat stichten. Ik heb gewoon zo mijn persoonlijke voorkeuren met deze dingen.
Je wilt het beste voor je kind(eren) maar hun sexuele geaardheid daar heb je geen invloed opquote:Op maandag 25 maart 2019 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik weet dat ik minder progressief ben dan de meeste andere mensen, maar ik zou graag willen zien dat mijn 6-maanden oude baby in de toekomst een traditioneel gezinnetje gaat stichten. Ik heb gewoon zo mijn persoonlijke voorkeuren met deze dingen.
quote:Op maandag 25 maart 2019 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In dit soort dingen kun je voorkeuren hebben, maar ik zou het vooral zijn beloop laten en er geen taboe van maken. Het is zoals het is.
Ik gun mijn kinderen een gelukkig leven en dat is wat mij betreft het belangrijkste. Seksuele voorkeur is mij om het even. Als een kind toch homo blijkt te zijn, dan moet er vooral geen taboe om heen hangen zodat het bang is om het te kunnen zeggen. Ze hebben dan al genoeg gedoe waarmee ze moeten leren omgaan.
Ik weet dat ik er geen invloed op heb en dat ik alles gewoon moet accepteren en moet willen dat hij gelukkig wordt en dat soort dingen, maar ik mag ook echt wel mijn hoop en voorkeuren hebben.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Je wilt het beste voor je kind(eren) maar hun sexuele geaardheid daar heb je geen invloed op
Lieve ToT het gaat niet om jou, maar om je kind. Laat dat kind lekker zichzelf zijn en laat ‘m vooral ook merken dat hij zichzelf mag zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat ik er geen invloed op heb en dat ik alles gewoon moet accepteren en moet willen dat hij gelukkig wordt en dat soort dingen, maar ik mag ook echt wel mijn hoop en voorkeuren hebben.
Ik ga mezelf niet zitten verdedigen dat ik liever een traditioneel plaatje zie voor mijn zoontje.
Ja het gaat om mijn kind ja! En sorry dat ik niet direct 6 maanden na zijn geboorte al rekening wil houden het het idee dat hij later met een kerel de koffer in zou willen duiken.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lieve ToT het gaat niet om jou, maar om je kind. Laat dat kind lekker zichzelf zijn en laat ‘m vooral ook merken dat hij zichzelf mag zijn.
En kijk naar peaceman, die is ook prima terechtgekomen
Dat dus!quote:Op maandag 25 maart 2019 13:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lieve ToT het gaat niet om jou, maar om je kind. Laat dat kind lekker zichzelf zijn en laat ‘m vooral ook merken dat hij zichzelf mag zijn.
En kijk naar peaceman, die is ook prima terechtgekomen
Ik denk dat elke ouder op den duur graag opa/oma wordt, maar het geluk van je kind zou altijd voorop moeten staan. Mocht blijken dat hij dat geluk vindt met iemand van hetzelfde geslacht, dan zou ik dat - als ik in jouw positie was - volop steunen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt inderdaad vaak genoeg dat homoseksuele mensen uiteindelijk toch vader of moeder worden. En onderzoek wijst ook nog eens uit dat kinderen die opgroeien in een gezin met twee vaders of twee moeders het prima doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Tsja, mijn niet heterozusje stichtte wel een gezin en ik niet. En nu?
Ja natuurlijk steun ik hem in zijn keuzes in het latere leven, maar excuseer mij nu even alsjeblieft als ik niet direct 6 maanden na zijn geboorte al ga na zitten denken over dat hij van de herenliefde zou kunnen zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat elke ouder op den duur graag opa/oma wordt, maar het geluk van je kind zou altijd voorop moeten staan. Mocht blijken dat hij dat geluk vindt met iemand van hetzelfde geslacht, dan zou ik dat - als ik in jouw positie was - volop steunen.
Dat zeg je wel heel plat op deze manier. Niemand vraagt of je er nu al rekening mee wil houden, alleen dat je het beste moet willen voor je kind. Waar je kind gelukkig van wordt! En ik denk dat dat gewoon de basis moet zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het gaat om mijn kind ja! En sorry dat ik niet direct 6 maanden na zijn geboorte al rekening wil houden het het idee dat hij later met een kerel de koffer in zou willen duiken.
Ik snap dat je daar nu nog niet aan denkt. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja natuurlijk steun ik hem in zijn keuzes in het latere leven, maar excuseer mij nu even alsjeblieft als ik niet direct 6 maanden na zijn geboorte al ga na zitten denken over dat hij van de herenliefde zou kunnen zijn.
Voorlopig ga ik gewoon van het traditionele plaatje uit wat momenteel nog de meest voorkomende vorm van een relatie is. Bij dat idee voel ik me nu nog het prettigste bij mijn half jaar oude baby.
Mocht hij ooit in de toekomst andere interesses tonen, dan zal ik vast wel in dat idee mee kunnen groeien. Maar voor nu ga ik er GEEN rekening mee houden dat dit "Da da da da da"-brabbelende mannetje een homo zou kunnen zijn.
Ja natuurlijk moet je het beste willen voor je kind, dat doe ik ook echt wel! Natuurlijk wil ik dat hij gelukkig wordt! En zijn voorkeuren zien we idd later wel!quote:Op maandag 25 maart 2019 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel heel plat op deze manier. Niemand vraag of je er rekening mee wil houden, alleen dat je het beste moet willen voor je kind. Waar je kind gelukkig van wordt! En ik denk dat dat gewoon de basis moet zijn.
En of hij nou homo of hetero is, dat zie je later wel...
Volgens mij suggereert niemand dat hij NU al homo zou kunnen zijn... maar het was meer n.a.v. je reactie dat je liever hebt dat hij over 25 jaar een vriendin heeft en geen vriend.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet je het beste willen voor je kind, dat doe ik ook echt wel! Natuurlijk wil ik dat hij gelukkig wordt! En zijn voorkeuren zien we idd later wel!
Het stoort me alleen dat mensen NU al suggereren dat hij homo zou kunnen zijn en dat ik daar geen problemen mee zou moeten hebben enz. Laat hem eerst maar eens "papa" en "mama" zeggen en dat-ie leert kruipen enzo.
Ja, inderdaad. Ben ik hopeloos ouderwets dat ik als kersverse vader er nog even niet aan wil denken dat dit lieve kleine vrolijke mannetje zich tegen die tijd met dat soort dingen bezig zou kunnen gaan houden?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij suggereert niemand dat hij NU al homo zou kunnen zijn... maar het was meer n.a.v. je reactie dat je liever hebt dat hij over 25 jaar een vriendin heeft en geen vriend.
Je bent zelf een zeikerdquote:Op maandag 25 maart 2019 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbaast me...
Ik dacht altijd dat jij meer van de plasseks was...
Volgens mij ben je niet ouderwets als je daar nog niet aan wil denken. Daar wil je gewoon nog niet aan denken als ze zo klein zijn en dat hoeft ook nog niet. Daar groei je gewoon in mee... stap voor stap. Maar de ruimte om zelf te ontdekken en ontwikkelen moet wel gegeven worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ben ik hopeloos ouderwets dat ik als kersverse vader er nog even niet aan wil denken dat dit lieve kleine vrolijke mannetje zich tegen die tijd met dat soort dingen bezig zou kunnen gaan houden?
Als ik aan zijn toekomst denk, denk ik gewoon veel liever aan dat hij met een eerste vriendinnetje thuis gaat komen en dat soort dingen. Maar goed, het is duidelijk dat ik hartstikke fout en conservatief ben met dit soort voorkeuren.
Foei ToT, niet meer zo denken!
Ja dat natuurlijk. Maar het stoort me gewoon dat het tegenwoordig al zo ontzettend standaard is dat mensen dit soort dingen al zeggen bij piepjonge baby's.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet ouderwets als je daar nog niet aan wil denken. Daar wil je gewoon nog niet aan denken als ze zo klein zijn en dat hoeft ook nog niet. Daar groei je gewoon in mee... stap voor stap. Maar de ruimte om zelf te ontdekken en ontwikkelen moet wel gegeven worden.
Wat?? Hij zegt "Da da da da da"?quote:
Manboobs heb je al.quote:
Hmmm, ben benieuwd wie dat dan is...quote:Op maandag 25 maart 2019 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik weet dat ik vanavond waarschijnlijk weer een preek van een andere user hier zal krijgen als die dit allemaal terug leest.
Heb je naar me zitten loeren?quote:
Gok eens.quote:
Normaliter niet, maar heb geloof ik ergens gelezen dat het soms wel kan. Weet het alleen niet zeker.quote:
Dat is dan een foutje van de natuur, net als 6 tenen, 3 ogen en het hebben van geen of beide genitaliën.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Normaliter niet, maar heb geloof ik ergens gelezen dat het soms wel kan. Weet het alleen niet zeker.
oh, een belgische krantquote:Op maandag 25 maart 2019 14:48 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.welingelichte(...)en-borstvoeding.html
zoiets dus
Straks blijkt -ie de muziek van Queen geweldig te vindenquote:Op maandag 25 maart 2019 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet je het beste willen voor je kind, dat doe ik ook echt wel! Natuurlijk wil ik dat hij gelukkig wordt! En zijn voorkeuren zien we idd later wel!
Het stoort me alleen dat mensen NU al suggereren dat hij homo zou kunnen zijn en dat ik daar geen problemen mee zou moeten hebben enz. Laat hem eerst maar eens "papa" en "mama" zeggen en dat-ie leert kruipen enzo.
Oef.. bij voorbaat onterven!quote:Op maandag 25 maart 2019 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks blijkt -ie de muziek van Queen geweldig te vinden
quote:Op maandag 25 maart 2019 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks blijkt -ie de muziek van Queen geweldig te vinden
alien made as baby?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat?? Hij zegt "Da da da da da"?
Oh, dan is het duidelijk een novigender varioriented intersex AMAB. Uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik vond een lijstje met termen uit die beweging en ik heb willekeurig een paar gekozenquote:
Dat voordeel heb je dan wel weerquote:
wie gaat er zaterdag kokenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze snackbar is nog redelijk betaalbaar en de kwaliteit is meestal wel ok. Van mij hoeft het niet zo vaak, maar als ik halfdood ben dan is het Symph’s kookbeurt en is dat meestal het resultaat.
As jij zegt wat ik moet doen dan kook ik graagquote:
Zondag eten we dit https://marleyspoon.nl/ar(...)-aardappel-met-rijst, maar dat hoef je alleen maar op te warmen, dat zit al in de diepvries. Rijst erbij koken lukt je wel he?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
As jij zegt wat ik moet doen dan kook ik graag
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zondag eten we dit https://marleyspoon.nl/ar(...)-aardappel-met-rijst, maar dat hoef je alleen maar op te warmen, dat zit al in de diepvries. Rijst erbij koken lukt je wel he?
Ik krijg zo bezoek.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
Geen show vanavond?
Zo nee, zit de mensheid te wachten op een DJ11-show?
Draai je dan Scott Walker?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
Geen show vanavond?
Zo nee, zit de mensheid te wachten op een DJ11-show?
Die zal ik er dan wel in stoppen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Draai je dan Scott Walker?
Ja, leuk, een show
Lijkt mij een prima tijdquote:Op maandag 25 maart 2019 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zal ik er dan wel in stoppen.
Aanvangstijd 20:00 uur?
echt heel, heel warmquote:
Verderop in de show - ik weet nog niet wanneer - nog een nummer van ze.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Deze schuif ik al weken door
Nu valt -ie eindelijk z'n plaats:
Erasure - Run To The Sun
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een grappig en vrolijk nummer. Ken het niet, terwijl het uit 1994 stamt. Vreemd.
Het is knokkels nietquote:
Ik hoef niet meer op te letten dat ik aan een koptelefoon kabel blijf hangen en dat scheelt best.quote:
Heb je de nieuwe single van Birds of Tokyo al gehoord?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
In deze show weer veel nieuwe muziek, waaronder een nieuwe single van een groep die 16 jaar stil was, een nieuwe Lucky's Law, een onvervalste MadDisaster en nog veel meer
![]()
Bemoei je gerust met de muzikale inhoud
Nee, ik ken de band/groep niet eensquote:Op maandag 25 maart 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe single van Birds of Tokyo al gehoord?
Daar staan wel leuke recepten bij. Moet ik ook maar eens wat van lenen....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zondag eten we dit https://marleyspoon.nl/ar(...)-aardappel-met-rijst, maar dat hoef je alleen maar op te warmen, dat zit al in de diepvries. Rijst erbij koken lukt je wel he?
Is een Australische band, zijn hier niet bekend. Het nieuwere werk van ze wil je wel draaien denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ken de band/groep niet eensWat voor soort muziek is het? En wil ik het in mijn show draaien?
Good Lord is de nieuwe single?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een Australische band, zijn hier niet bekend. Het nieuwere werk van ze wil je wel draaien denk ik.
Hun oudere werk is iets steviger. De zanger zit ook in Karnivool. Die hebben hier iets meer bekendheid maar dat wil je zeker niet draaien (ik vind het wel ontzettend goed).
Kloptquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die gaan we zo maar eens even luisteren dan
Het begint in ieder geval mooi.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen idee of het mooi is, maar dit is Birds of Tokyo met Good Lord
Zo af en toe kijk ik er eens voor inspiratie. Je moet alleen de hoeveelheden een beetje gokken. Heb wel een paar keer zo’n box gratis (via een topic hier op Fok!) of met veel korting gehad, voor de volle prijs vind ik het veel te duur. De lokale mediterrane supermarkt had de kruidenmix ook, vet handigquote:Op maandag 25 maart 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar staan wel leuke recepten bij. Moet ik ook maar eens wat van lenen....
Had hij niet moeten doen....quote:Op maandag 25 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Love me, hoop ikCardigans onderhanden genomen door Todd Terry
Hij werd ervoor betaald, gok ik zoquote:Op maandag 25 maart 2019 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Had hij niet moeten doen....
Dit is wel
Ik steun datquote:
En aan de cardigans kun je niet zoveel verpesten natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij werd ervoor betaald, gok ik zo
Bij singer/songwriters is het bij mij vaak hit or miss maar dit was wel erg mooi.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna een rustig nummer waarvan ik benieuwd ben wat jij ervan vindt.
Ach ja, dat hoort bij de ouderdom.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit ik in 40+ te posten dat ik net de stoelen heb teruggezet.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij singer/songwriters is het bij mij vaak hit or miss maar dit was wel erg mooi.
Goede stem en goede opbouw ook.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit ik in 40+ te posten dat ik net de stoelen heb teruggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |