SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:02 schreef livelink het volgende:
Ik luister mee, maar ben ondertussen bezig met huishouden, dus posten zal niet echt veel lukken. Heerlijke muziek trouwens peaceman.
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:35 schreef livelink het volgende:
Commentaar van mijn dochter bij Mika: 'Goh, dat is een oudje'
heel veel uit hun begintijd is prachtig, maar onbekend.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wham werd vreselijk onderschat, het was zoveel meer dan een boybandje
auto DJquote:Op zondag 24 maart 2019 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Morgen!![]()
Voldoende hersteld om weer te draaien dus...
Ah...quote:
Het is er prima weer voorquote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Maar dan moet je toch ook songs laden en zo?
Of heb je er een willekeurige partij ingegooid en lig je nu in bed de titels te posten?![]()
Zo meteen eindelijk de eerste oefenpot honkbal van het seizoen.
Zin in, lekker een frisse neus halen, weer eens met 'de jongens' ouwehoeren en een drankje doen...
Nee, heb wel nummers uitgezocht en ben ook wel een beetje in overtreding, omdat ik wel achter de pc zit, maar geen koptelefoon op en ik loop regelmatig even weg.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Maar dan moet je toch ook songs laden en zo?
Of heb je er een willekeurige partij ingegooid en lig je nu in bed de titels te posten?![]()
Zo meteen eindlijk de eerste oefenpot honkbal van het seizoen.
Zin in, lekker een frisse neus halen, weer eens met 'de jongens' ouwehoeren en een drankje doen...
Semi auto DJ dus...quote:Op zondag 24 maart 2019 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, heb wel nummers uitgezocht en ben ook wel een beetje in overtreding, omdat ik wel achter de pc zit, maar geen koptelefoon op en ik loop regelmatig even weg.
Maar hoef verder niet echt ergens op te letten, dat scheelt in elk geval iets.
Kan het gewoon niet laten
ciao babyquote:Op zondag 24 maart 2019 12:48 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er weer vandoor![]()
Bedankt voor het draaien peaceman
Goede timing, ik ga zo de zon in...quote:Op zondag 24 maart 2019 13:07 schreef peaceman het volgende:
En de laatste....
Jimi Hendrix Experience - Moon, Turn the Tides...Gently Gently Away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
vond het zelf ook wel aardig geslaagd.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 13:31 schreef Rafeiro het volgende:
En heb blijkbaar de vriezer weer niet helemaal goed dicht gedaan.
Maar had het nu wel redelijk snel door en hoef nu niks weg te gooien.
Zo zonde de vorige keer
Is toch snel ¤ 100 die je weg moet donderen als je het optelt.
Wat vlees, wat kip, wat vis, wat fruit, verse soep, wat simpel voer etc. enzo. Tikt rap aan. Was een blok ijs en moest het dus wel ontdooien. De lades konden dus ook echt niet open om wat te redden.quote:
Whehe zal vast wel lukken!quote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
Nadeel is dat er nu alleen een paar liter soep in ligt
Goed opzoek naar aanbiedingen nu, haha.
Goed bezig. Ik ben, zoals vanouds, druk bezig met nieuwe muziek luisteren. Ik hoop snel weer een show te doen.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel, en daarzo?
Net ff een stevige wandeling gemaakt.
quote:Op zondag 24 maart 2019 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben, zoals vanouds, druk bezig met nieuwe muziek luisteren. Ik hoop snel weer een show te doen.
Zeker, zeker!quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk hoorZiet eruit als een blije baby, die alles tevreden overziet.
quote:Op zondag 24 maart 2019 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, die heeft er zin in. Vandaag gaan we papa gek maken
Dat belooft nog watquote:Op zondag 24 maart 2019 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, zeker!
[..]Zo'n bekkie trekt-ie idd wel, ja!
MoMquote:Op zondag 24 maart 2019 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is mama vandaag thuis, dus kan hij haar lekker pesten!
Dames tellen niet meer meequote:
Dat is ook zo, ik post en blijf weer maanden wegquote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, zijn toch maar de ouderwetse hit & run bezoekjes...
Het staat hier aan ja, maar ik ben halfdood, dus krijg er niet veel van meequote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen van het voetbal aan het "genieten"?
Het is weer vertrouwd geprutsquote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geniet ervan dat ik mijn bezwaarschrift nét verstuurd hebquote:Op zondag 24 maart 2019 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop echt dat dit snel beter zal gaan. En dat je slaapt nu ik dit typ.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:59 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Geruststellend gedichtje wel
Ik slaap vannacht vast beter.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dus geen vrees.... we horen het op tijd als het zover is.
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Die vogels zijn echt een partij matig ja, ik had vandaag ook last van insomnia...SPOILER: gejammer over slaapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Naatje. Iemand had ons ingefluisterd dat jij gisteren jarig was. Nog gefeliciteerd!quote:
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarigquote:Op maandag 25 maart 2019 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Naatje. Iemand had ons ingefluisterd dat jij gisteren jarig was. Nog gefeliciteerd!
Leuke dag gehad?
quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarig
zal wel lukkenquote:Op maandag 25 maart 2019 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nu gefeliciteerd dan maar. Maak er een leuke dag van.
Gefeliciteerd vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heeft die iemand niet goed in mijn profiel gekeken, want ik ben vandaag jarig
gefeliciteerdquote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Feli!quote:Op maandag 25 maart 2019 06:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima ik blijf voortaan wel helemaal weg zeiksnorquote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, zijn toch maar de ouderwetse hit & run bezoekjes...
quote:Op maandag 25 maart 2019 08:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Prima ik blijf voortaan wel helemaal weg zeiksnor
Hoe was het weekend?quote:
Volgens mij heb ik de taart hier gemist...?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
Rustig.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
Ook fijn, een rustig weekend.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!Alleen beetje weinig geslapen.
En daar?
Zo dan!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ook fijn, een rustig weekend.
Bij mij zaterdag 30 man over de vloer gehad.. verjaardagsfeestje gevierd met vrienden..
Is de kleine nog veel wakker 's nachts?
Ja hier alles oke.
Ahhh, haha!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
En nee, hij slaapt in het algemeen heel goed 's nachts.Gisteravond leek het er wel op dat van slapen weinig terecht zou komen!
Zie filmpje op Smoelenboek.
Whehe okee!quote:Op maandag 25 maart 2019 09:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ahhh, haha!
Zal straks eens kijken
Succesquote:Op maandag 25 maart 2019 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe okee!
Ja ik ga zo weer ff een stukkie met 'm wandelen. Hij ziet er een beetje moe uit, maar hem in slaap krijgen is meestal wel een uitdaging!
Vier je het ook vandaag, Naat?quote:Op maandag 25 maart 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties lieve radiomensen!
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:41 schreef Charlotte3 het volgende:
En goedemorgen allen
[..]
Hoe was het weekend?
[..]
Volgens mij heb ik de taart hier gemist...?
We zien wel wat er vandaag gebeurd, ik heb afgelopen vrijdag bij een verjaardag van iemand anders op 2cb getript met een hoop van mijn vrienden ook aanwezig daar, dat voelde als een goede verjaardagsactiviteit, dag daarna kwamen mijn opa en oma langs, gisteren de sjoelmeet, vandaag in principe gewoon aan de arbeit. Al met al heb ik al een topweekend achter de rug.quote:
Eerder tijd om even bij te komenquote:Op maandag 25 maart 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zien wel wat er vandaag gebeurd, ik heb afgelopen vrijdag bij een verjaardag van iemand anders op 2cb getript met een hoop van mijn vrienden ook aanwezig daar, dat voelde als een goede verjaardagsactiviteit, dag daarna kwamen mijn opa en oma langs, gisteren de sjoelmeet, vandaag in principe gewoon aan de arbeit. Al met al heb ik al een topweekend achter de rug.
Oehh, lekker!! Doe mij maar een stukjequote:
Wat mij betreft neem je de hele punt maar.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Eerder tijd om even bij te komen
[..]
Oehh, lekker!! Doe mij maar een stukje
Die heb ik al opgegetenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft neem je de hele punt maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |