Ja dat is niet echt ontspannen danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja ik ga ook kijken! Heerlijke droge humor! Ben ooit met zoonlief naar Jandino geweest......leuke show hoor......maar ik was kapotmoe na afloop, zo'n drukke show
Zullen ze zo af en toe ook wel begrijpen toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja idd we moeten altijd vaste tijden opstaan.. maar dat lukt me meestal niet
Ik heb elke ochtend zoiets van ik wil blijven liggen. En dat doe ik dan ook, maar daardoor mis ik het ontbijt wel. Al vind ik dat zelf niet zo ergquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen ze zo af en toe ook wel begrijpen toch.
Wat zeggen de therapeuten daar van?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik heb elke ochtend zoiets van ik wil blijven liggen. En dat doe ik dan ook, maar daardoor mis ik het ontbijt wel. Al vind ik dat zelf niet zo erg
Zolang het maar niet is om andere dingen daardoor niet te hoeven doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ik heb elke ochtend zoiets van ik wil blijven liggen. En dat doe ik dan ook, maar daardoor mis ik het ontbijt wel. Al vind ik dat zelf niet zo erg
Mag hem alleen nog niet opeten dan, over 5uur pasquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:04 schreef quickstepster het volgende:
Het gaat hard met de delen ja!
Ik heb besloten zo een sundae te maken, het is zaterdag, who cares
Is het ontbijt zo ranzig?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:58 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Lekkerlekker!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:04 schreef quickstepster het volgende:
Het gaat hard met de delen ja!
Ik heb besloten zo een sundae te maken, het is zaterdag, who cares
Die overleefd het geen half uur kan ik je vertellen!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Mag hem alleen nog niet opeten dan, over 5uur pas
Whehehe, wat schotelen ze je dan voor?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:39 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Janee ik vind het gewoon vreselijk om al die mensen te zien smorgens
Ja eerst nog het weer en dan begint hetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:46 schreef quickstepster het volgende:
Oh, da's een gekke tijd, goed dat je het zegt![]()
En toffe titel
Brood of yoghurt met cruesliquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, wat schotelen ze je dan voor?
Synchroon Philippe kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja eerst nog het weer en dan begint het
Thnx, oefening baart kunst
Hebben we toch een soort meet als we hetzelfde kijken
Brood is nog wel lekker. Yoghurt is een straf!quote:
En mineraalwater met een smaakje is ook een "drank"quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Synchroon Philippe kijken
S’ochtends heb ik echt een zin in broodquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Brood is nog wel lekker. Yoghurt is een straf!
Ik krijg juist brood niet weg in de ochtendquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Brood is nog wel lekker. Yoghurt is een straf!
Die is goedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En mineraalwater met een smaakje is ook een "drank"
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
S’ochtends heb ik echt een zin in broodmeestal neem ik later wat yoghurt met cruesli
Allebei geen zin in brood? Hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg juist brood niet weg in de ochtend
Zo is datquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En mineraalwater met een smaakje is ook een "drank"
Ik ook niet, altijd Alpro vanille yoghurt met banaan en muesli hier 's ochtends.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg juist brood niet weg in de ochtend
Of als tostiquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind brood sowieso niet zo lekker (behalve stokbrood met smeersels als snack)
Liever yoghurt of iets van een salade
Zo droog...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Allebei geen zin in brood? Hoezo niet?
Same!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind brood sowieso niet zo lekker (behalve stokbrood met smeersels als snack)
Liever yoghurt of iets van een salade
Ach... je moet er ook wat op doen!quote:
Dan is het alsnog te droogquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach... je moet er ook wat op doen!
Thee of koffie erbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dan is het alsnog te droogsochtends krijg ik haast niks door mn keel..
Jaaa echt leuk, zelfs als je zelf nog geen kinderen hebt. Die er ook maar niet meer gaan komen nuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Veel plezier met Philippe! Ik kijk ook, hij is leuk!
Even een wijze baby/kinderles speciaal voor jouquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Veel plezier met Philippe! Ik kijk ook, hij is leuk!
Is nu korter zelfsquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:35 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Die overleefd het geen half uur kan ik je vertellen!
Nou gewoon niet opetenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja snap ik......eten bewaren......hoe moet dat??
Iets niet opeten wat elke halve minuut roept: eet mij op!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is nu korter zelfs
[..]
Nou gewoon niet opeten
Haha, ja dit helpt wel extra. Zal mensen ernaar verwijzen als ze me weer een baby proberen aan te pratenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even een wijze baby/kinderles speciaal voor jou![]()
Eten kan niet praten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Iets niet opeten wat elke halve minuut roept: eet mij op!!!
Bij mij wel.....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eten kan niet praten.
Dus nee dat werkt niet zo
Ja daarom kijk ik dus amper live tv normaal en neem ik het op als het op de commerciële zender is en kijk ik het later terug. Maar goed, nu helpt het me de avond door, heb ik gelachen en even niet aan mn zorgen gedacht en kan ik over een half uur lekker naar bedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Amai die reclameblokken zeg.....
Ja doe ik normaal ook maar omdat jullie allemaal gingen kijken vond ik het wel leuk om 'live' te kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik dus amper live tv normaal en neem ik het op als het op de commerciële zender is en kijk ik het later terug. Maar goed, nu helpt het me de avond door, heb ik gelachen en even niet aan mn zorgen gedacht en kan ik over een half uur lekker naar bed
Wat roept je deze keer dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij mij wel.....
Amai die reclameblokken zeg.....
9 van de 10 keer is het toch alleen maar dezelfde bagger dus niet eens het waard om de tv aan te zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik dus amper live tv normaal en neem ik het op als het op de commerciële zender is en kijk ik het later terug. Maar goed, nu helpt het me de avond door, heb ik gelachen en even niet aan mn zorgen gedacht en kan ik over een half uur lekker naar bed
Die Sundae van QS roept me nu......al ben ik bang dat dát al op is....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat roept je deze keer dan?
[..]
9 van de 10 keer is het toch alleen maar dezelfde bagger dus niet eens het waard om de tv aan te zetten
Zo vroeg al?
Ja precies daarom ik ook dusquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja doe ik normaal ook maar omdat jullie allemaal gingen kijken vond ik het wel leuk om 'live' te kijken
Ik kijk ook echt maar een paar programma's, wel veel sport. Maar zet tv dus echt gericht aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het toch alleen maar dezelfde bagger dus niet eens het waard om de tv aan te zetten
Zo vroeg al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies daarom ik ook dus
[..]
Ik kijk ook echt maar een paar programma's, wel veel sport. Maar zet tv dus echt gericht aan.
Gisteravond was het 19.15 uur toen ik al in bed lagDan is 21.45 uur toch al een normaler tijdstip
Kost me nu door al dat gedoe gewoon veel moeite om de dagen door te komen helaasDikke knuffel voor jou!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nachooooooquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje, je bent lief
Ik heb nog wel chips voor je eventueel
Nacho of paprika
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies daarom ik ook dus
[..]
Ik kijk ook echt maar een paar programma's, wel veel sport. Maar zet tv dus echt gericht aan.
Gisteravond was het 19.15 uur toen ik al in bed lagDan is 21.45 uur toch al een normaler tijdstip
Kost me nu door al dat gedoe gewoon veel moeite om de dagen door te komen helaasSterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jaquote:
Die drank deed het hem zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik ga wel alweer terug in mijn hok
quote:
Dat is wel heel vroeg ja, maar als je het nodig hebt waarom nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:31 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Kost me nu door al dat gedoe gewoon veel moeite om de dagen door te komen helaas
Ja, ik werd toch een beetje getriggerd door de TT toen ik in myAT zat te kijkenquote:
Ha ha hoeft niet hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik ga wel alweer terug in mijn hok
Dankjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel heel vroeg ja, maar als je het nodig hebt waarom niet
Helemaal met alles gaande snap ik het wel als je dan uitgeput bent, hopelijk klaart het snel een beetje op
Hopelijk ben je niet teveel geschrokken van ons danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik werd toch een beetje getriggerd door de TT toen ik in myAT zat te kijken
nacho!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje, je bent lief
Ik heb nog wel chips voor je eventueel
Nacho of paprika
Dat valt gelukkig heel erg meequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Hopelijk ben je niet teveel geschrokken van ons dan
Zat iemand meteen te mi-auwenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef quickstepster het volgende:
Geschrokken van ons?Wij zijn niet eng
Ik had beter 2 zakken nacho kunnen kopen dusquote:
Gelukkig, je bent welkom hier hoorquote:
Ja lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik had beter 2 zakken nacho kunnen kopen dus
[..]
Gelukkig, je bent welkom hier hoor
Trusten allemaal
Stiekem ook nogquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij héél lief
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:57 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik had beter 2 zakken nacho kunnen kopen dus
[..]
Gelukkig, je bent welkom hier hoor
Trusten allemaal
Dankjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:58 schreef quickstepster het volgende:
Welterusten, hoop dat je lekker slaapt!
Dankje!quote:
Ik wil het ook wel openhartig delen maar dan wordt het meteen zo arrogant.....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem ook nog
[..]
Slaap lekker!
Jullie zijn tot nu toe gewoon liefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel openhartig delen maar dan wordt het meteen zo arrogant.....
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn tot nu toe gewoon lief
Beetje leuke dag gehad vandaag?quote:
Verjaardagsfeestje van een nichtje.....nu 9.....en haar broers zijn bijna 8 en 6 1/2 ...... dus definieer leuk.....quote:
Vermoeid wel vaak kinderen van die leeftijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje van een nichtje.....nu 9.....en haar broers zijn bijna 8 en 6 1/2 ...... dus definieer leuk.....
Heb hier een neefje en dat is al een avond overleven, helemaal als ouders erbij zijn dan moeten ie zich overal mee uitsloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vermoeid wel vaak kinderen van die leeftijd.
Pffft.....understatement!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vermoeid wel vaak kinderen van die leeftijd.
Ik heb eind vorig jaar een heel weekend opgepast op een achterneefje, ik was gesloopt op zondag avondquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hier een neefje en dat is al een avond overleven, helemaal als ouders erbij zijn dan moeten ie zich overal mee uitsloven.
Whahaha dapper hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eind vorig jaar een heel weekend opgepast op een achterneefje, ik was gesloopt op zondag avond
Jij hebt zelf kinderen toch, dan is het andersquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft.....understatement!
Scheelt dat ze hier (familie) weten dat ik er totaal niks van moet hebben dus die luxe heb ik dan weer welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eind vorig jaar een heel weekend opgepast op een achterneefje, ik was gesloopt op zondag avond
Maar ben wel blij dat die van mij nu 18 en 19 zijn......quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt zelf kinderen toch, dan is het anders
[..]
Scheelt dat ze hier (familie) weten dat ik er totaal niks van moet hebben dus die luxe heb ik dan weer wel
Maar zo oppassen lijkt mij minder erg want dan zijn ze vaak toch minder druk.
Het is maar net wat je dapper noemtquote:
Dan is het inderdaad meer met vlagen druk en aandachtshongerig gedrag idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat ze hier (familie) weten dat ik er totaal niks van moet hebben dus die luxe heb ik dan weer wel
Maar zo oppassen lijkt mij minder erg want dan zijn ze vaak toch minder druk.
Geef ik is een compliment....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is maar net wat je dapper noemt
[..]
Dan is het inderdaad meer met vlagen druk en aandachtshongerig gedrag idd.
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geef ik is een compliment....
Ja geen idee, ik wil ze zelf niet dus zal anders zijn denk ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ben wel blij dat die van mij nu 18 en 19 zijn......
De pest hier is wel dat ie enorm verwend wordt door zowel ouders als opa/oma.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad meer met vlagen druk en aandachtshongerig gedrag idd.
Die van mij schelen 14 maanden en dat waren echt tropenjaren......maar nu de afgelopen weken heb ik zoveel steun van ze gehad......het was het allemaal waard!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik wil ze zelf niet dus zal anders zijn denk ik?
[..]
De pest hier is wel dat ie enorm verwend wordt door zowel ouders als opa/oma.![]()
Bedoelde het meer als in 'Als je zelf kinderen hebt dan is oppassen op een ander z'n kind minder erg?'quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij schelen 14 maanden en dat waren echt tropenjaren......maar nu de afgelopen weken heb ik zoveel steun van ze gehad......het was het allemaal waard!
Oh ja.....dan ben je wel wat gewend.....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als in 'Als je zelf kinderen hebt dan is oppassen op een ander z'n kind minder erg?'
Dat maakt het wel lastiger. Heb vroeger nog wel eens moeten oppassen op een neefje en nichtje voor een paar uur als beide ouders aan het werken waren. Ook zulke verwende nestenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De pest hier is wel dat ie enorm verwend wordt door zowel ouders als opa/oma.![]()
Daarom ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ja.....dan ben je wel wat gewend.....
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastiger. Heb vroeger nog wel eens moeten oppassen op een neefje en nichtje voor een paar uur als beide ouders aan het werken waren. Ook zulke verwende nesten
Tot het moment dat ze je heel zielig aankijken....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom ook
[..]
Verschrikkelijk.
Ik zou echt een strenge ouder zijn volgens mij, al die ellende zou ik meteen afstraffen
Dat is dus iets wat echt niet werkt bij mijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze je heel zielig aankijken....
Ik ga waarschijnlijk ook een strengere ouder zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik zou echt een strenge ouder zijn volgens mij, al die ellende zou ik meteen afstraffen
Totdat je papa bentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat echt niet werkt bij mij
Als in, er is er eentje in opkomst?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook een strengere ouder zijn.
Gaat niet gebeuren hoor want dan wordt het knip*knip.quote:
Het is echt zo bijzonder om kinderen te krijgen.....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in, er is er eentje in opkomst?
[..]
Gaat niet gebeuren hoor want dan wordt het knip*knip.
Nee, gelukkig nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in, er is er eentje in opkomst?
Oh dat zal best, maar ik voel die drang gewoon niet. Sowieso leven we gewoon in een kut wereld af en toe met hoe we met elkaar omgaan dus om dan voor kinderen te kiezen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is echt zo bijzonder om kinderen te krijgen.....
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nog niet![]()
Maar je hebt er dus bewust voor gekozen om geen kinderen te krijgen.
Niet bang dat je een partner hebt/krijgt die wel graag kinderen wil?
Duidelijk. Was het lastig om de keuze te maken om je te laten steriliseren?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar ik voel die drang gewoon niet. Sowieso leven we gewoon in een kut wereld af en toe met hoe we met elkaar omgaan dus om dan voor kinderen te kiezen.
[..]
Is een bewuste keuze inderdaad, wat ik al zei heb die drang nooit echt gehad. (Hoewel je er indirect altijd overna denkt natuurlijk)
Niet echt, ben er van te voren vrij open over maar als diegene dat zou willen dan is d'r toekomst gewoon niet met mij.
Ik weet hoe je je voelt, wanneer zie je hem weer?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:20 schreef RokStarr het volgende:
Ik mis m'n lief...
Dan maar bijtijds slapen vandaag, is het sneller morgen
Het werk is wel vervelend maar de ruimte maakt alles goedquote:Op zondag 24 maart 2019 12:54 schreef quickstepster het volgende:
Goed bezig Sarabi! Dat mis ik gelukkig totaal niet, een tuin. Wat een hoop werk is dat!
Ja heerlijk!quote:Op zondag 24 maart 2019 15:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een heerlijk zonnetje liefjes![]()
Dat doe je dan een stuk makkelijker inderdaad.......alleen een beetje jammer van het hooikoorts*hatsjoeeeeee*genotquote:Op zondag 24 maart 2019 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het werk is wel vervelend maar de ruimte maakt alles goed
Toen we 3 jaar in een appartementje woonden met een kleine betegelde tuin hebben we misschien 5x buiten gezeten
En nu gewoon elk weekend en avond als het droog is
Helpen er geen medicijnen tegen?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat doe je dan een stuk makkelijker inderdaad.......alleen een beetje jammer van het hooikoorts*hatsjoeeeeee*genot
Heb echt al jaren zoveel verschillende dingen geprobeerd, maar het werkt hooguit een paar weken.....quote:Op zondag 24 maart 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helpen er geen medicijnen tegen?
Mijn man had er jaren geleden ook last van maar nu gelukkig niet meer
Net insectenhotel opgehangen
En bloemen voor lieveheersbeestjes, bijen en vlinders gezaaid
Oja en ook nog wat moestuin dingen: pompoen, basilicum en cucamelon
Dat doet al veel goed hèquote:Op zondag 24 maart 2019 16:13 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
DankjewelZonnetje helpt wel om die zwarte wolk in mn hoofd iets te verdrijven
Ja iddquote:
Ben jij nog wezen shoppen of alleen online besteld?quote:Op zondag 24 maart 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
Lang leve het zonnetje. Maakt alles net even een tikje lichter
Oeh klinkt idd heel vervelend ja. Fijn dat je jezelf toch goed hebt vermaakt zonder vriendliefquote:Op zondag 24 maart 2019 17:07 schreef quickstepster het volgende:
Wel naar buiten gegaan, niet meer geshopt. In plaats daarvan met een boek op een terras gaan zittenwas ook heel vervelend!
Eens! Geen contact hielp wel. Al hoop ik vanavond wel weer van hem te horen als mannenweekend officieel over isquote:Op zondag 24 maart 2019 17:08 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oeh klinkt idd heel vervelend ja. Fijn dat je jezelf toch goed hebt vermaakt zonder vriendlief
Een mannenweekend dat op zondag al is afgelopen?😕quote:Op zondag 24 maart 2019 17:17 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Eens! Geen contact hielp wel. Al hoop ik vanavond wel weer van hem te horen als mannenweekend officieel over is
Lekkerrrrrquote:
Morgen pas......dat zou ik niet kunnen hoor.....al is het maar alleen een welterusten berichtje.....en dat hij vraagt hoe jouw weekend wasquote:Op zondag 24 maart 2019 18:07 schreef quickstepster het volgende:
We gaan het zien! Hij is normaal al niet zo'n apper. Dus of ik krijg instant iets als hij weer alleen is, of morgen pas![]()
En heerlijk Sarabi! Dat is soms zo lekker!
Dat is fijn!quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef quickstepster het volgende:
Ik verwacht ook wel iets eigenlijk. Anders had hij nota bene hier gezeten, dusjamaar ik weet niet wanneer het afgelopen is, dus ik wacht rustig af.
Gelukkig komt hij dinsdag tussendoor een nachtje hier, zin in
absoluut waarquote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
Mwa, zijn wel leukere dingen t bedenken dan slapen![]()
Niets wat ik 8 a 9 uur per dag zou willen doenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
Mwa, zijn wel leukere dingen t bedenken dan slapen![]()
Balen QS.......knuffel voor jou!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef quickstepster het volgende:
Slapen staat zeker in mijn top 10 hobbies hoorheerlijk!
Helaas nog niks gehoord van lief, dus verwacht ook niks meer. Vind ik toch jammer
Dit inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Nou hier zou het weekend zo weg zijn met dat![]()
Beetje afwisselen met slapen
Zo gaafquote:Op zondag 24 maart 2019 23:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad![]()
En Sarabi.....spectaculair gewoon! Dit is wel echt wie is de mol hè!
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef quickstepster het volgende:
Slapen staat zeker in mijn top 10 hobbies hoorheerlijk!
Helaas nog niks gehoord van lief, dus verwacht ook niks meer. Vind ik toch jammer
Inmiddels zoals een gewone ochtend appjes uitgewisseld hoorquote:Op maandag 25 maart 2019 06:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk hoor je snel wat van vriendlief @:quickstepster
Gelukkig maar!quote:Op maandag 25 maart 2019 07:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Inmiddels zoals een gewone ochtend appjes uitgewisseld hoor
Ik werd gewoon wakker vannacht van de keiharde regenquote:Op maandag 25 maart 2019 08:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Goedemorgen liefjes.....na een zonovergoten zondag hebben ze hier weer wind en regen aangezwengeld.....
Ik ook.....m'n raam staat meestal gewoon helemaal open......vannacht maar een beetje dichter gedaan....quote:Op maandag 25 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd gewoon wakker vannacht van de keiharde regen
Mijn raam klepperde door de wind uit het noorden.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd gewoon wakker vannacht van de keiharde regen
quote:Op maandag 25 maart 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Altijd weer zo'n gesjouw met die zware klok......
Ha haquote:Op maandag 25 maart 2019 09:35 schreef quickstepster het volgende:
[..]ik hou van die humor.
Moest laatst van iemand een dobbelsteen gooien. Die vloog dus de kamer door
Oh gelukkig maarquote:Op maandag 25 maart 2019 07:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Inmiddels zoals een gewone ochtend appjes uitgewisseld hoor
Ahw ha haquote:Op maandag 25 maart 2019 09:58 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoor ik toch weer bij een club nu ik niet meer in #teamklefbek zit
*gaatopzoeknaareenklefbek*quote:Op maandag 25 maart 2019 11:32 schreef quickstepster het volgende:
Maar #teamklefbek is een mindset hooralleen is het daadwerkelijk kunnen klefbekken natuurlijk wel lekker!
Succes met de zoektochtquote:Op maandag 25 maart 2019 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
*gaatopzoeknaareenklefbek*
Ha ha haquote:Op maandag 25 maart 2019 11:38 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Succes met de zoektochter is een dokter Tinder, helaas alleen in Amerika
Echt?quote:Op maandag 25 maart 2019 11:38 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Succes met de zoektochter is een dokter Tinder, helaas alleen in Amerika
Mijn brabohart is weer blijquote:Op maandag 25 maart 2019 12:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar ff op z'n Tilburgs: wâ bende gij toch een bofkont meej je London en New York!!
Dik verdiend!!quote:Op maandag 25 maart 2019 13:02 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Mijn brabohart is weer blijen inderdaad, dit jaar is gewoon een goed jaar. Terugbetaling van karma
leuke reisjes, leuke uitjes, leukste vriendje
Dat is wel een ding idd. Ik praatte bij een match altijd terug of begon zelf het gesprek. Maar 9/10 keer kreeg je niet eens antwoord idd. Zijn niet alleen vrouwen die niet terugpratenquote:Op maandag 25 maart 2019 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
Als je een app vindt waarbij mensen überhaupt wat terug zeggen dan hoor ik het graag.
Dat herken ik inderdaad, of spontaan weer unmatchen. Blijft toch bij die eerste schifting horen, dat soort volk...quote:Op maandag 25 maart 2019 15:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een ding idd. Ik praatte bij een match altijd terug of begon zelf het gesprek. Maar 9/10 keer kreeg je niet eens antwoord idd. Zijn niet alleen vrouwen die niet terugpraten
Vind het vooral vaag als iemand zelf flirt of weet ik wat, je tijd besteed aan iets sturen wat niet 'Hoi hoe is het' is en of je krijgt niks terug, of het is iets waar je geen reet mee kanquote:Op maandag 25 maart 2019 15:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is wel een ding idd. Ik praatte bij een match altijd terug of begon zelf het gesprek. Maar 9/10 keer kreeg je niet eens antwoord idd. Zijn niet alleen vrouwen die niet terugpraten
Ja idd, soms als ik de melding kreeg dat ik een nieuwe match had en Tinder opende was hij alweer wegquote:Op maandag 25 maart 2019 15:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat herken ik inderdaad, of spontaan weer unmatchen. Blijft toch bij die eerste schifting horen, dat soort volk...
Nou als ik een bepaald iemand in het datingtopic lees dan zijn sommige vrouwen ook wel echt moeilijkquote:Op maandag 25 maart 2019 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral vaag als iemand zelf flirt of weet ik wat, je tijd besteed aan iets sturen wat niet 'Hoi hoe is het' is en of je krijgt niks terug, of het is iets waar je geen reet mee kan
Maar wellicht ben ik gewoon te lief en moet ik voortaan ook maar cliché dingen gaan sturen
Ja nou weet ik veel......sommige mensen kunnen echt onzeker zijn toch? Gelukkig ben ik dat niet, maar ik ben nog wel heel kieskeurig.....quote:Op maandag 25 maart 2019 16:26 schreef quickstepster het volgende:
In paniek raken omdat iemand wil pratengoed begin voor een date of meer. En eens met @:S95Sedan, veel mensen weten niet wat ze willen!
Blijf het raar vinden.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:26 schreef quickstepster het volgende:
In paniek raken omdat iemand wil pratengoed begin voor een date of meer. En eens met @:S95Sedan, veel mensen weten niet wat ze willen!
Welkom in de datingappswereldquote:Op maandag 25 maart 2019 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden.
Dan neemt iemand een keer initiatief en dan is het nog niet goed
Zou niets voor mij zijn....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom in de datingappswereld![]()
Vind er tot nu toe ook nog niet veel aan als ik heel eerlijk ben.....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn....
Boh erge spierpijn van in de tuin werken gisteren. Ben benieuwd hoe dat straks tijdens de training gaat.
Bestaat Paiq nog? Daar ben ik mijn man tegen gekomenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind er tot nu toe ook nog niet veel aan als ik heel eerlijk ben.....
Vermoeiend, het is dat ik vrouwen veel te leuk vind anders had ik wel een man gezochtquote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom in de datingappswereld![]()
Ja, maar die zeggen ook weinig, of ze kunnen geen gesprek gaande houden, cq als je vanalles vraagt gaan mensen daar nergens opin.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bestaat Paiq nog? Daar ben ik mijn man tegen gekomen
Whahahaquote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vermoeiend, het is dat ik vrouwen veel te leuk vind anders had ik wel een man gezocht
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik de verhalen zo lees ben ik blij dat ik al een tijd niet meer in de dating wereld zit
Het kan zo simpel zijn inderdaad ha haquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
De meeste mannen zijn idd simpelbeetje lief zijn, interesse hebben en zelfverzekerd zijn. Maar andersom is dat net zo
Het is een wisselwerkingquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
De meeste mannen zijn idd simpelbeetje lief zijn, interesse hebben en zelfverzekerd zijn. Maar andersom is dat net zo
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'quote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Tja, uitzonderingen bestaan vast. Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'
Ik snap deze niet zo goed denk ik.....quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'
Preciesquote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.
Als relatie materiaal uiteindelijk wel ja!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies
Iedereen wil een nice guy (of girl)
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja, uitzonderingen bestaan vast. Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.
Hoezo niet?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap deze niet zo goed denk ik.....
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.
[..]
Hoezo niet?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?
Dat is vervelend.......quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??quote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??
Jep.......quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...
Klinkt als samenwoontijdquote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Restyler het volgende:
Ik leef ook nog steeds.
We komen tegenwoordig elke dag wel bij elkaar. Gister hele dag naar de schoonfamilie geweest. Nog twee weken en alweer een half jaar samen.![]()
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.quote:
Klinkt wel spannend!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Wow echt al samen een huis kopen?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Nee alleen ik, op basis van mijn loon een hypotheek nemen. Dan mag ze als ze wil er bij in komen 😊quote:
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goodmorning guys and dolls, wat een liefde allemaal hier!
Hoop dat de fysiotherapeut vanmiddag ook lief is![]()
Goed punt ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aan
Ga mee straks danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Succes bij de fysio!
Als je mij zag lopen zou je denken dat ik daar ook heen moet
Niks meer doen dan vandaag want straks komt vriendlief toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:19 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik ook heel even nu. Net een eind schoongemaakt in huis, dus m'n rug wil als ik opsta niet meteen
Goedzo ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:32 schreef quickstepster het volgende:
Vanavond weer inderdaaden hoef alleen nog even te stofzuigen, dus vanavond ben ik weer topfit hoor
Probeer 3 kattenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Opruimen met een HBOstudent in huis is wel een uitdaging hoor.......![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoogquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Dat is altijd fijn!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, auto kan ook weer een jaar voort
Gelukkig niet weer een steekproef dit jaar.
Ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?
Jezus echtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
Ja dat is altijd jammerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En dan ook nog eens 1-1.5uur moeten wachten totdat die eindelijk een keer kwam aanzetten.quote:
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoog
Ik doe 1x in de week boodschappen, gewoon beetje in de gaten houden welke groente eerst moeten.
Ja zonder auto is het wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje mee
Beter is hij donderdag liever voor me jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:07 schreef quickstepster het volgende:
Oei Cinderella... Dan kan het maar beter helpen!
In ben ondertussen aan het aftellen, over een uur of drie is lief weer hier
Juffertje ongeduld!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
Fijn Cinderella! Rustig aan opbouwen dus![]()
Het duurt me sowieso te langmaar hij had wel z'n laatste uurtje vrij geregeld, dus dat scheelt dus al. En morgen later beginnen, dat we samen kunnen opstarten. Bijna als een normaal koppel op een doordeweekse dag
Die hebben we hier helaas niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!
Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd
Hier ook lijstjes op precies de juiste volgordequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!
Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd
Ik hou van geordende lijstjesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook lijstjes op precies de juiste volgorde![]()
Zo min mogelijk tijd verdoen in de winkels
Leuk maak ik het wel. Of snel, of met een wijntje erbij aanrommelen. Maar lasagne voor 1 persoon is niet te doen bv.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou echt van koken maar weet niet of ik het leuk zou vinden om alleen voor mezelf te koken. Veel invriezen dan maar
Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik hou ook van koken als ik goed in mn vel zit, maar niet voor 1 persoon idd. Ik vries wel veel in of dat ik voor 2 personen maak en het dan 2 dagen later weer eet. Maar momenteel zijn het echt maar een paar standaard dingen die ik maak en weinig zin om nieuwe/uitgebreidere recepten te proberen.
Ik heb het weer overleefd, alleen winkelwagenmuntje is blijkbaar van mn fietssleutel afgevallen pas. En had geen contant geld verder, dus ook nog gedoe met alles in mandje zien te proppen.
Dat Picnic wacht ik ook op hier, hoor daar veel goede verhalen over idd.
Nu even rustig zitten, afwas doen en dan heb ik iig gedaan wat moest. Dat is het nadeel van de hele dag in bed liggen zoals gister, de rest verdwijnt niet helaas
Dankjequote:
Haha ja jammer he, geen idee waar die wonenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mis hier ook die kabouters Hestia die de vervelende klusjes komen opknappen
Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.
Heel veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankjeen ja dat moet ik mezelf ook maar even voorhouden. Morgenochtend om 8 uur al in de trein zitten voor begrafenis. Voor de zekerheid maar 1 eerder nemen dan echt moet, maar dat is geen tijd waarop ik normaal al alive and kicking ben
[..]
Haha ja jammer he, geen idee waar die wonen
[..]
Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |