abonnement Unibet Coolblue
pi_185859262
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:07 schreef quickstepster het volgende:
Oei Cinderella... Dan kan het maar beter helpen!

In ben ondertussen aan het aftellen, over een uur of drie is lief weer hier *;
Beter is hij donderdag liever voor me ja :+

Maar kan nu thuis ook oefeningen doen en hij voorziet geen problemen qua herstel....tis echt een kwestie van trainen zeg maar.....


Oh wel heerlijk, die paar uurtjes vliegen vast snel voorbij!
pi_185859335
Fijn Cinderella! Rustig aan opbouwen dus :)

Het duurt me sowieso te lang O+ maar hij had wel z'n laatste uurtje vrij geregeld, dus dat scheelt dus al. En morgen later beginnen, dat we samen kunnen opstarten. Bijna als een normaal koppel op een doordeweekse dag *;
Gek? kan je dat eten?
pi_185859461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
Fijn Cinderella! Rustig aan opbouwen dus :)

Het duurt me sowieso te lang O+ maar hij had wel z'n laatste uurtje vrij geregeld, dus dat scheelt dus al. En morgen later beginnen, dat we samen kunnen opstarten. Bijna als een normaal koppel op een doordeweekse dag *;
Juffertje ongeduld!

Maar wel heerlijk.....kun je meteen proberen hoe dat gaat voor als jullie ooit gaan samenwonen :)
pi_185859474
Geduld kon je eten toch? :6
Gek? kan je dat eten?
pi_185859483
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:37 schreef quickstepster het volgende:
Geduld kon je eten toch? :6
Smakelijk dan :6 :D
pi_185859744
Jammer van het kwellen Cinderella, maar verder klinkt het wel goed, dat het gewoon een kwestie van trainen is.

Geniet met je lief QS, fijn dat hij dat kon regelen O+

Ik heb ook een hekel aan boodschappen doen (het bedenken wat, het rondlopen/wachten in de winkel, op de fiets mee terug), maar moet er zo echt aan geloven. Gisteravond al alleen aardappels en veganuggets gegeten omdat ik geen groenten meer had :@
pi_185859797
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!

Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_185859844
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!

Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd _O-
Die hebben we hier helaas niet.
En ja ik maak ook lijstjes, maar doe altijd bij de Lidl boodschappen (en sommige A-merken bij Jumbo/AH) en op welk moment je ook komt, altijd druk daar. Als ik het geld had dan liet ik het idd wel door Plus/AH/Jumbo bezorgen, maar met dat minimale bestelgedrag en bezorgkosten is het voor mij niet te doen.
pi_185859861
Heb hier ook een vaste route, maar medio mei/juni gaat deze winkel een Jumbo worden -O- -O-

en het is hier altijd heel lastig in te schatten wanneer en wie er iemand mee eet :+
pi_185860069
Lijkt me lastig Cinderella. Koken op de gok! Ik vind koken voor 1 maar stom. Alles is gemaakt op 2 of 4. Stop veel in de vriezer, maar sommige dingen eet ik daardoor weinig of niet O-) gelukkig is vriend een gewillig slachtoffer dan *;

Ik wacht echt op Picnic hier. Gratis bezorgd en maar ¤25 minimum. Zou me veel gesleur en ergernis schelen.
Gek? kan je dat eten?
pi_185860112
Picnic klinkt wel aanlokkelijk inderdaad.......

Scheelt wel dat als zoonlief zijn meisje uitnodigt dat hij dan voor het eten zorgt en nog evt. boodschappen daarvoor :)
pi_185860132
Goed opgevoed dus! :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185860140
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:26 schreef quickstepster het volgende:
Goed opgevoed dus! :Y
:Y :Y
pi_185860171
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!

Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd _O-
Hier ook lijstjes op precies de juiste volgorde :Y
Zo min mogelijk tijd verdoen in de winkels
pi_185860188
Ik hou echt van koken maar weet niet of ik het leuk zou vinden om alleen voor mezelf te koken. Veel invriezen dan maar :Y
pi_185860192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier ook lijstjes op precies de juiste volgorde :Y
Zo min mogelijk tijd verdoen in de winkels
Ik hou van geordende lijstjes O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185860206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou echt van koken maar weet niet of ik het leuk zou vinden om alleen voor mezelf te koken. Veel invriezen dan maar :Y
Leuk maak ik het wel. Of snel, of met een wijntje erbij aanrommelen. Maar lasagne voor 1 persoon is niet te doen bv. :N
Gek? kan je dat eten?
pi_185860564
Ik hou ook van koken als ik goed in mn vel zit, maar niet voor 1 persoon idd. Ik vries wel veel in of dat ik voor 2 personen maak en het dan 2 dagen later weer eet. Maar momenteel zijn het echt maar een paar standaard dingen die ik maak en weinig zin om nieuwe/uitgebreidere recepten te proberen.

Ik heb het weer overleefd, alleen winkelwagenmuntje is blijkbaar van mn fietssleutel afgevallen pas. En had geen contant geld verder, dus ook nog gedoe met alles in mandje zien te proppen.

Dat Picnic wacht ik ook op hier, hoor daar veel goede verhalen over idd.

Nu even rustig zitten, afwas doen en dan heb ik iig gedaan wat moest. Dat is het nadeel van de hele dag in bed liggen zoals gister, de rest verdwijnt niet helaas :+

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 26-03-2019 16:04:38 ]
pi_185860702
Doen wat "moet" is al heel goed :*
Gek? kan je dat eten?
pi_185860725
Ik mis hier ook die kabouters Hestia die de vervelende klusjes komen opknappen :+
pi_185860741
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 15:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik hou ook van koken als ik goed in mn vel zit, maar niet voor 1 persoon idd. Ik vries wel veel in of dat ik voor 2 personen maak en het dan 2 dagen later weer eet. Maar momenteel zijn het echt maar een paar standaard dingen die ik maak en weinig zin om nieuwe/uitgebreidere recepten te proberen.

Ik heb het weer overleefd, alleen winkelwagenmuntje is blijkbaar van mn fietssleutel afgevallen pas. En had geen contant geld verder, dus ook nog gedoe met alles in mandje zien te proppen.

Dat Picnic wacht ik ook op hier, hoor daar veel goede verhalen over idd.

Nu even rustig zitten, afwas doen en dan heb ik iig gedaan wat moest. Dat is het nadeel van de hele dag in bed liggen zoals gister, de rest verdwijnt niet helaas :+
Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.
pi_185860749
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:02 schreef quickstepster het volgende:
Doen wat "moet" is al heel goed :*
Dankje :* en ja dat moet ik mezelf ook maar even voorhouden. Morgenochtend om 8 uur al in de trein zitten voor begrafenis. Voor de zekerheid maar 1 eerder nemen dan echt moet, maar dat is geen tijd waarop ik normaal al alive and kicking ben :@

quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mis hier ook die kabouters Hestia die de vervelende klusjes komen opknappen :+
Haha ja jammer he, geen idee waar die wonen ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:05 schreef MCH het volgende:

[..]

Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.
Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.
pi_185860785
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje :* en ja dat moet ik mezelf ook maar even voorhouden. Morgenochtend om 8 uur al in de trein zitten voor begrafenis. Voor de zekerheid maar 1 eerder nemen dan echt moet, maar dat is geen tijd waarop ik normaal al alive and kicking ben :@
[..]

Haha ja jammer he, geen idee waar die wonen ;(
[..]

Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.
Heel veel sterkte morgen!
pi_185860983
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heel veel sterkte morgen!
Dankjewel *;
pi_185861178
Sterkte morgen Hestia
Waarom moet het inderdaad altijd zo vroeg zijn, hadden wij vorige week ook.

Tijd om (weer) zoete aardappel frietjes te maken :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')