Ja idd, soms als ik de melding kreeg dat ik een nieuwe match had en Tinder opende was hij alweer wegquote:Op maandag 25 maart 2019 15:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat herken ik inderdaad, of spontaan weer unmatchen. Blijft toch bij die eerste schifting horen, dat soort volk...
Nou als ik een bepaald iemand in het datingtopic lees dan zijn sommige vrouwen ook wel echt moeilijkquote:Op maandag 25 maart 2019 16:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral vaag als iemand zelf flirt of weet ik wat, je tijd besteed aan iets sturen wat niet 'Hoi hoe is het' is en of je krijgt niks terug, of het is iets waar je geen reet mee kan
Maar wellicht ben ik gewoon te lief en moet ik voortaan ook maar cliché dingen gaan sturen
Ja nou weet ik veel......sommige mensen kunnen echt onzeker zijn toch? Gelukkig ben ik dat niet, maar ik ben nog wel heel kieskeurig.....quote:Op maandag 25 maart 2019 16:26 schreef quickstepster het volgende:
In paniek raken omdat iemand wil pratengoed begin voor een date of meer. En eens met @:S95Sedan, veel mensen weten niet wat ze willen!
Blijf het raar vinden.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:26 schreef quickstepster het volgende:
In paniek raken omdat iemand wil pratengoed begin voor een date of meer. En eens met @:S95Sedan, veel mensen weten niet wat ze willen!
Welkom in de datingappswereldquote:Op maandag 25 maart 2019 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden.
Dan neemt iemand een keer initiatief en dan is het nog niet goed
Zou niets voor mij zijn....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom in de datingappswereld![]()
Vind er tot nu toe ook nog niet veel aan als ik heel eerlijk ben.....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn....
Boh erge spierpijn van in de tuin werken gisteren. Ben benieuwd hoe dat straks tijdens de training gaat.
Bestaat Paiq nog? Daar ben ik mijn man tegen gekomenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind er tot nu toe ook nog niet veel aan als ik heel eerlijk ben.....
Vermoeiend, het is dat ik vrouwen veel te leuk vind anders had ik wel een man gezochtquote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welkom in de datingappswereld![]()
Ja, maar die zeggen ook weinig, of ze kunnen geen gesprek gaande houden, cq als je vanalles vraagt gaan mensen daar nergens opin.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bestaat Paiq nog? Daar ben ik mijn man tegen gekomen
Whahahaquote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vermoeiend, het is dat ik vrouwen veel te leuk vind anders had ik wel een man gezocht
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik de verhalen zo lees ben ik blij dat ik al een tijd niet meer in de dating wereld zit
Het kan zo simpel zijn inderdaad ha haquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
De meeste mannen zijn idd simpelbeetje lief zijn, interesse hebben en zelfverzekerd zijn. Maar andersom is dat net zo
Het is een wisselwerkingquote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
De meeste mannen zijn idd simpelbeetje lief zijn, interesse hebben en zelfverzekerd zijn. Maar andersom is dat net zo
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'quote:Op maandag 25 maart 2019 18:52 schreef quickstepster het volgende:
Tja, uitzonderingen bestaan vast. Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'
Ik snap deze niet zo goed denk ik.....quote:Op maandag 25 maart 2019 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa daar geloof ik niet zo in, niet voor niks dat ze zeggen 'nice guys finish last'
Preciesquote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.
Als relatie materiaal uiteindelijk wel ja!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies
Iedereen wil een nice guy (of girl)
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja, uitzonderingen bestaan vast. Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.
Hoezo niet?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap deze niet zo goed denk ik.....
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.
[..]
Hoezo niet?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?
Dat is vervelend.......quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??quote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??
Jep.......quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...
Klinkt als samenwoontijdquote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Restyler het volgende:
Ik leef ook nog steeds.
We komen tegenwoordig elke dag wel bij elkaar. Gister hele dag naar de schoonfamilie geweest. Nog twee weken en alweer een half jaar samen.![]()
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.quote:
Klinkt wel spannend!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Wow echt al samen een huis kopen?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Nee alleen ik, op basis van mijn loon een hypotheek nemen. Dan mag ze als ze wil er bij in komen 😊quote:
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goodmorning guys and dolls, wat een liefde allemaal hier!
Hoop dat de fysiotherapeut vanmiddag ook lief is![]()
Goed punt ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aan
Ga mee straks danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Succes bij de fysio!
Als je mij zag lopen zou je denken dat ik daar ook heen moet
Niks meer doen dan vandaag want straks komt vriendlief toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:19 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik ook heel even nu. Net een eind schoongemaakt in huis, dus m'n rug wil als ik opsta niet meteen
Goedzo ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:32 schreef quickstepster het volgende:
Vanavond weer inderdaaden hoef alleen nog even te stofzuigen, dus vanavond ben ik weer topfit hoor
Probeer 3 kattenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Opruimen met een HBOstudent in huis is wel een uitdaging hoor.......![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoogquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Dat is altijd fijn!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, auto kan ook weer een jaar voort
Gelukkig niet weer een steekproef dit jaar.
Ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?
Jezus echtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
Ja dat is altijd jammerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En dan ook nog eens 1-1.5uur moeten wachten totdat die eindelijk een keer kwam aanzetten.quote:
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoog
Ik doe 1x in de week boodschappen, gewoon beetje in de gaten houden welke groente eerst moeten.
Ja zonder auto is het wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje mee
Beter is hij donderdag liever voor me jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:07 schreef quickstepster het volgende:
Oei Cinderella... Dan kan het maar beter helpen!
In ben ondertussen aan het aftellen, over een uur of drie is lief weer hier
Juffertje ongeduld!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
Fijn Cinderella! Rustig aan opbouwen dus![]()
Het duurt me sowieso te langmaar hij had wel z'n laatste uurtje vrij geregeld, dus dat scheelt dus al. En morgen later beginnen, dat we samen kunnen opstarten. Bijna als een normaal koppel op een doordeweekse dag
Die hebben we hier helaas niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!
Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd
Hier ook lijstjes op precies de juiste volgordequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef quickstepster het volgende:
Dan word het echt tijd ja Hestia! Is laten bezorgen door Picnic of Spar niet wat? Die bezorgen ook voor relatief lage bedragen thuis!
Ik maak vooraf uitgebreid lijstjes zodat ik nog net niet rennend door de winkel kan, ik ken de paden ongeveer uit mijn hoofd
Ik hou van geordende lijstjesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook lijstjes op precies de juiste volgorde![]()
Zo min mogelijk tijd verdoen in de winkels
Leuk maak ik het wel. Of snel, of met een wijntje erbij aanrommelen. Maar lasagne voor 1 persoon is niet te doen bv.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou echt van koken maar weet niet of ik het leuk zou vinden om alleen voor mezelf te koken. Veel invriezen dan maar
Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:55 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik hou ook van koken als ik goed in mn vel zit, maar niet voor 1 persoon idd. Ik vries wel veel in of dat ik voor 2 personen maak en het dan 2 dagen later weer eet. Maar momenteel zijn het echt maar een paar standaard dingen die ik maak en weinig zin om nieuwe/uitgebreidere recepten te proberen.
Ik heb het weer overleefd, alleen winkelwagenmuntje is blijkbaar van mn fietssleutel afgevallen pas. En had geen contant geld verder, dus ook nog gedoe met alles in mandje zien te proppen.
Dat Picnic wacht ik ook op hier, hoor daar veel goede verhalen over idd.
Nu even rustig zitten, afwas doen en dan heb ik iig gedaan wat moest. Dat is het nadeel van de hele dag in bed liggen zoals gister, de rest verdwijnt niet helaas
Dankjequote:
Haha ja jammer he, geen idee waar die wonenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik mis hier ook die kabouters Hestia die de vervelende klusjes komen opknappen
Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Picnic hoor ik weinig goeds over, althans niet hoe ze met hun personeel omgaan.
Heel veel sterkte morgen!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankjeen ja dat moet ik mezelf ook maar even voorhouden. Morgenochtend om 8 uur al in de trein zitten voor begrafenis. Voor de zekerheid maar 1 eerder nemen dan echt moet, maar dat is geen tijd waarop ik normaal al alive and kicking ben
[..]
Haha ja jammer he, geen idee waar die wonen
[..]
Zulke verhalen hoor je over alle grote distributiecentra helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |