Ik verwar jou vaak met een andere user, maar weet zijn naam even niet meer. Die kwam hier een tijdje terug de boel nog terroriseren.quote:
hee, heb je ook zin in pindasoep want ik echt mega erg maar weet nie hoe je het moet makenquote:
Nee dat was Monopoly gewoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwar jou vaak met een andere user, maar weet zijn naam even niet meer. Die kwam hier een tijdje terug de boel nog terroriseren.
Wat ordinair.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin in jouw crack. Zal ik je beffen?
Ja bliksems, dat schiet inderdaad op.quote:
Oei, wat een heerlijk compliment. Dat maakt mij blij.quote:
Dat kan ik niet zijn. Ik ben louter positief en over het algemeen gewoon een hele lieve jongen met een enorme penis.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwar jou vaak met een andere user, maar weet zijn naam even niet meer. Die kwam hier een tijdje terug de boel nog terroriseren.
Ik heb geen zin in pindasoep, maar ik hoop dat het je lukt en het je goed smaakt. Dat gun ik jou!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee, heb je ook zin in pindasoep want ik echt mega erg maar weet nie hoe je het moet makenen heb al bloemkool vanavond
Nee, dozen inpakken en dingen slopen om naar de stort te brengen. 's avonds een afscheidsborrel op het werk.quote:
leuk!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dozen inpakken en dingen slopen om naar de stort te brengen. 's avonds een afscheidsborrel op het werk.
Ben ik uitgenodigd voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké gelukkig maar. Met zo’n zwijn wil ik niks gemeenschappelijks hebben.
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben ik uitgenodigd voor je verjaardag?
Oh voel me geen 30 of oud of whatever maar vanaf 30ste mag je doodgaan want dan heb je genoeg je best gedaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, ach zo voel je je ook als je 40 wordt.
Ik word 23. Broekie dan nog maar hè.
Heb je wel beetje hulp?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik kijk echt uit naar verhuizen_! Wat een ellende.
Wie zegt dat? We zoeken ‘m opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh voel me geen 30 of oud of whatever maar vanaf 30ste mag je doodgaan want dan heb je genoeg je best gedaan
En ja echthoor
Gelukkkiig, dat scheelt wel. En volgende keer niet zo veel troep verzamelenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja morgen komen er wat mensen helpen en bij de verhuizing volgende week ook gelukkig.
Heb je me helemaal voor jezelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zolang jij er maar bent
Je moeder est un putaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis met een dik wijf zijn, vraag maar aan @:cronometer
Sla je slag pinkquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zolang jij er maar bent
Ohjaaaaa dan ineens nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis want moet studeren.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat driepinkie dan maar verlegen zou zijn
Marc Dutroux was dat ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk het niet.
Pinkie lijkt mij een goede charmeur en behoorlijk doelgericht.
uhuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Denk het niet.
Pinkie lijkt mij een goede charmeur en behoorlijk doelgericht.
Nee joh dan is al die moeite voor niets.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh voel me geen 30 of oud of whatever maar vanaf 30ste mag je doodgaan want dan heb je genoeg je best gedaan
En ja echthoor
Ja ook ik zie de overeenkomsten tussen pink en marc, pink laat zijn slachtoffers wel in leven denk ik.quote:
Doorgaan dan toch ook niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh dan is al die moeite voor niets.
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie ook die bambi toneel spam de hele tijd?
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie ook die bambi toneel spam de hele tijd?
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.quote:
Cute hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat driepinkie dan maar verlegen zou zijn
geloof het bijna maar toitoiiiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Goddelijk weergenot. Denk dat ik op een terrasje ga zitten met laptop om daar laatste beetjes werk af te maken.
Zeker. Kwestie van een fatsoenlijk scherm met genoeg backlight (en niet zo'n glanzend scherm).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.
En je vriendje dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
BIJNA WEEKEND JAAAA HAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
Huh wat bedoel jequote:
Bro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Hoezo? Ik loop wel op schema, alleen deze toets van vorig jaar nog. Maar laat het af en toe echt liggen ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bro.
Ja dan moet je wel echt aan de bak.
Ja de ph waarde is hier altijd op een ietwat hoog niveauquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja goeie grap gewoon halve sc is depressief
Schaam je je nuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Godver en ik was geïnterviewd voor iemand zijn opdracht en die vroeg over burnout en depressie. Had gewoon geantwoord maar zonder het besef dat de hele opleiding het ging zien.fml.
Nee joh gewoon cola en computerspelletjesquote:
Achja als je er iets mee wil bereiken, anoniem werkt dan toch niet zoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Godver en ik was geïnterviewd voor iemand zijn opdracht en die vroeg over burnout en depressie. Had gewoon geantwoord maar zonder het besef dat de hele opleiding het ging zien.fml.
Nee, dat niet. Maar op zich had niet iedereen hoeven weten dat ik een jaar geleden geen zin meer had om te leven.quote:
Je hoeft helemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zie ik de 30e pas weer. Moet wat. 🤷🏼♀
HOOR JIJ MIJ?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goedemiddag goede fokvriend!
Ben jij zo vrolijk als je klinkt?
Tsjongejonge. Hoe is het mogelijk.quote:
Have fun meid jouw lichaam jouw keusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga me morgen lamzuipen en rondneuken.
Oké en wat moeten wij hiermee?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Geile sletquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Jij bent toch al rond?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Heftigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Braafquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh gewoon cola en computerspelletjes
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het mij gewoon af
Echte mannen hebben die aanzet niet nodig.quote:
Okéquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echte mannen hebben die aanzet niet nodig.
- doe maar niet-
Ik ook tegen paardenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Omdat ik alleen braaf tegen honden zeg
Zij heeft haar notifications uitstaanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef xcachet het volgende:
@:Samzz wat een wangedrag van je vriend.
Weet ikquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij heeft haar notifications uitstaan
Bange poeperdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kom niet in de buurt van paarden
Welkom in mijn notes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echte mannen hebben die aanzet niet nodig.
- doe maar niet-
Wat is ditquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef xcachet het volgende:
@:Samzz wat een wangedrag van je vriend.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook op FOK! in z'n algemeen trouwens.
Voel me helemaal warm van binnen nuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook op FOK! in z'n algemeen trouwens.
Zou maar snel naar de wc gaan danquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voel me helemaal warm van binnen nu
Hey lekkerding.quote:
Ik ben helemaal geen lekkerdingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey lekkerding.
- dat andere was onnodig -
Apart om dit over jezelf te zeggen..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:34 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen lekkerding
Ik ben hoertje isax
Spotgoedkoop ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:34 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen lekkerding
Ik ben hoertje isax
Dat laatstequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Bloemkool met flatbread en spul of soort aardappelkroketjes
*niet gefrituurdquote:
aardappelkroketjes zonder aardappel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*niet gefrituurd
**niet met aardappel
***extra groente
Sorry dit moest er nog bij, en nu
En spul nog wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Bloemkool met flatbread en spul of soort aardappelkroketjes (met bloemkool dus)
'soort' staat er toch schele henkie. Makkelijkste uitleg ipv gewoon het halve recept uitleggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
aardappelkroketjes zonder aardappel?
Wat gezelligquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met al mijn vrienden
Nee dat klinkt niet lekker. Flatbread is wel lekker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen flatbread met bloemkool, nah thankyou
Ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet lekker. Flatbread is wel lekker.
Kies dan voor het anderequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'soort' staat er toch schele henkie. Makkelijkste uitleg ipv gewoon het halve recept uitleggen
Ik haal het denk ik wel wekelijks.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?heb dat nog nooit op, ga niet zelf maken hoor
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
@:Vanillekwark
@:Amarantha
@:hugecooll
@:Danny
@:Driepink
@:Nanking
@:yvonne
Is de tijd van Driepink als mod in de KLB niet mooi geweest zo? Hij sprong bij toen VK in een opwelling ineens drie dagen geen mod meer was maar die tijd is nu geweest toch?
Ziet u tevens mijn sollicitatie via forum@fok.nl tegemoet.
Heb ook zin in om gewoon met olijfolie te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:43 schreef isax het volgende:
[..]
Ik haal het denk ik wel wekelijks.
Kan je ook mega goed pizza's mee maken.
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Is de tijd van Driepink als mod in de KLB niet mooi geweest zo? Hij sprong bij toen VK in een opwelling ineens drie dagen geen mod meer was maar die tijd is nu geweest toch?
Zie mei - november 2018.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens julliequote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet iedere zin die niet mag in de policy staan dan? :s
Uitspraken doen over dingen waar je niets over te zeggen hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Driepink stopt met KLB modereren als jij een maand lang geen enkele note krijgt, ok?
Easy, maar ik heb gisteren nog @wielrennerdt belachelijk gemaakt omdat hij zich onderwierp aan de grillen van @Der_Mann . Het zou hypocriet zijn om dan wel te doen wat jij zegt om te krijgen wat ik wil.quote:
Jij modereert sowieso te streng als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens jullie
Is goed. Als je er met me over wil sparren hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Easy, maar ik heb gisteren nog @:wielrennerdt belachelijk gemaakt omdat hij zich onderwierp aan de grillen van @:Der_Mann . Het zou hypocriet zijn om dan wel te doen wat jij zegt om te krijgen wat ik wil.
Over dit dilemma ga ik nadenken komend weekend.
Haha maar we vragen jou niiiiiiksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij modereert sowieso te streng als je het mij vraagt
Je moet eens een keertje dit maken. Is echt mega lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook zin in om gewoon met olijfolie te etenok maar heb ook gewoon honger
Dat heb ik wel eens opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef isax het volgende:
[..]
Je moet eens een keertje dit maken. Is echt mega lekker
http://www.nadiaenmerijn.(...)-je-brood-in-dukkah/
Jij weet ook dat het waanzin is toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens jullie
TR gezet voor "Welkom op FOK!"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.
En als daar dan vervolgens op ingegrepen wordt, wordt het weer leuk om dat steeds vaker en constanter te gaan posten, en dan krijg je een hellend vlak op een gegeven moment.
Dat zijn de users misschien niet 100% schuld, dat zijn de moderators niet 100% schuld, dat is gewoon een spijtig bijverschijnsel in de onderlinge dynamiek van users en crew in een forum als KLB.
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Ik heb moeite met mobiel quoten, maar dat komt vooral omdat ik worstenvingers heb..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.
Stap 1: Er staat in de policy dat iets niet magquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.
Maar dan wel lekker patat blijven eten hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mobiel quoten, maar dat komt vooral omdat ik worstenvingers heb..
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.
* NanKing f5 mail Als een mofoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Lees de policy dan, tetten mogenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.
Het is gewoon een kromme zin hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stap 1: Er staat in de policy dat iets niet mag
Stap 2: Dat gaat dan gepost worden door users om de grens op te zoeken
Stap 3: Moderators reageren daarop met moderatie
Stap 4: Het is nu nog veel interessanter om te posten, want moderatie uitlokken is 10/10 goede leuk
Stap 5: Het wordt nog vaker gepost, want uitdagen
Stap 6: Er wordt steeds meer op ingegrepen, want ondertussen is het negatieve stemmingmaking en uitlokking moderatie
Stap 7: ???
Stap 8: Profit!
Blijft grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lees de policy dan, tetten mogen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.
Soms blijven mijn teksten staan als ik ze al gepost heb, soms is dat balkje weg die laat zien waar je typt, soms als ik iets quote doet hij het 2x.quote:
Toevoegen van de 'we' was voldoende geweest hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het stapsgewijs voor je uitgelegd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
Vanochtend in de mist voelde dat echt alsof ik aan het naaktlopen was.
Klinkt ook nog koud in de ochtend?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
Ik heb geen panty aan vandaag, rokjesdag
Vanochtend in de mist voelde dat echt alsof ik aan het naaktlopen was.
Ik zit de hele tijd te klieren, maar hier wil ik nog wel even serieus op reageren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.
Wat staat hier en wie zegt dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat de evolutie onzin is want je ziet nu toch ook niet ineens apen in mensen veranderen![]()
Deze was serieusmensen
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb het nooit koud op de fiets, dan fiets ik gewoon wat harder.
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat de evolutie onzin is want je ziet nu toch ook niet ineens apen in mensen veranderen![]()
Deze was serieusmensen
Iemand zei dat de evolutie onzin is omdat je nu ook niet dingen ziet evoluerenquote:
oh wachtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt heel vervelend hoe crack mij altijd belachelijk zit te maken hier
Oneens. Als ik een user 10 keer hetzelfde zie posten puur om wat te stoken is dat gewoon negatief stemming maken, ook vanuit een user.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd te klieren, maar hier wil ik nog wel even serieus op reageren.
Dit is alleen maar negatieve stemmingmakerij door de harde hand waarmee hier tegen wordt opgetreden. Een negatieve spiraal die al enkele jaren is ingezet maar die bij dit soort onschuldige opmerkingen furore maakt bij users die niet volgens het keurslijf posten.
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @NanKingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:12 schreef xcachet het volgende:
Ik wil geen blauwe username. Roze is het nieuwe #goals
En terecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @NanKing?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Succes, want dit wil ik ook maar mag het niet van @:nanking
#IKSTEUNMIJNMODquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik nagenoeg niet postquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb jou al zeker een maand geen note meer gegeven.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
#IKSTEUNMIJNMODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Meestal welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gedraagt je immer voorbeeldig natuurlijk
nee @Vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de handquote:
good girl cachiequote:
Knappe vent.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee @:vanillekwark en ik hebben een normale discussie, niets aan de hand
vervelende negatieve stemmingmakerij dit van je
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dit zag ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt anders een dalletje van 13 tot 14 maart in je positieve bijdragen.
Eerst naar jezelf kijken aub.
Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar gewoon een roze naam op mijn verjaardag zonder de rechten kan toch wel, @:NanKing?
Echt hequote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm ligt eraan. Wanneer ben je jarig?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog lang niet.
Haaaaahahaatjes
met zaad in de kont springt haagsie rond en rondquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat liever op een andere plek
Op de verwarming? Dan loopt het tenminste af met een sisserquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat liever op een andere plek
geeft niks, is normaal op fok tegenwoordigquote:
Ik zou dit nooit durven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niks, is normaal op fok tegenwoordig
Ssh ssh komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Langste tien minuten van mn leven
Dat is de droomquote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik niet gay ben met @:vanillekwark , dan zou ik hem mij laten neuken en op het moment van binnenkomst zachtjes fluisteren: "welkom in mijn anus" en dan een soort reversed angry bull doen en kijken hoe lang ik hem in mij kan laten zitten terwijl hij woedend heen en weer mij af probeert te schudden
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik niet gay ben met @:vanillekwark , dan zou ik hem mij laten neuken en op het moment van binnenkomst zachtjes fluisteren: "welkom in mijn anus" en dan een soort reversed angry bull doen en kijken hoe lang ik hem in mij kan laten zitten terwijl hij woedend heen en weer mij af probeert te schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |