Doorgaan dan toch ook niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh dan is al die moeite voor niets.
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie ook die bambi toneel spam de hele tijd?
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:32 schreef Myrr het volgende:
Hebben jullie ook die bambi toneel spam de hele tijd?
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.quote:
Cute hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat driepinkie dan maar verlegen zou zijn
geloof het bijna maar toitoiiiquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Goddelijk weergenot. Denk dat ik op een terrasje ga zitten met laptop om daar laatste beetjes werk af te maken.
Zeker. Kwestie van een fatsoenlijk scherm met genoeg backlight (en niet zo'n glanzend scherm).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alsof je dan nog iets ziet op je scherm.
En je vriendje dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
BIJNA WEEKEND JAAAA HAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Mag ook gewoon tijdens studeren hoor
Huh wat bedoel jequote:
Bro.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is al mijn vierde kans voor dit tentamen en moet school echt een beetje serieuzer gaan nemen. Ben al een tijd op de goede weg dus moet deze verleiding weerstaan.
Hoezo? Ik loop wel op schema, alleen deze toets van vorig jaar nog. Maar laat het af en toe echt liggen ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bro.
Ja dan moet je wel echt aan de bak.
Ja de ph waarde is hier altijd op een ietwat hoog niveauquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja goeie grap gewoon halve sc is depressief
Schaam je je nuquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Godver en ik was geïnterviewd voor iemand zijn opdracht en die vroeg over burnout en depressie. Had gewoon geantwoord maar zonder het besef dat de hele opleiding het ging zien.fml.
Nee joh gewoon cola en computerspelletjesquote:
Achja als je er iets mee wil bereiken, anoniem werkt dan toch niet zoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Godver en ik was geïnterviewd voor iemand zijn opdracht en die vroeg over burnout en depressie. Had gewoon geantwoord maar zonder het besef dat de hele opleiding het ging zien.fml.
Nee, dat niet. Maar op zich had niet iedereen hoeven weten dat ik een jaar geleden geen zin meer had om te leven.quote:
Je hoeft helemaal niksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zie ik de 30e pas weer. Moet wat. 🤷🏼♀
HOOR JIJ MIJ?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goedemiddag goede fokvriend!
Ben jij zo vrolijk als je klinkt?
Tsjongejonge. Hoe is het mogelijk.quote:
Have fun meid jouw lichaam jouw keusquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Ik ga me morgen lamzuipen en rondneuken.
Oké en wat moeten wij hiermee?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Geile sletquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Jij bent toch al rond?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:12 schreef Cronometer het volgende:
Heftigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:42 schreef Myrr het volgende:
Braafquote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh gewoon cola en computerspelletjes
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het mij gewoon af
Echte mannen hebben die aanzet niet nodig.quote:
Okéquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echte mannen hebben die aanzet niet nodig.
- doe maar niet-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |