Daar moet je je niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:33 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Dit inderdaad, over 2 generaties is meer dan de helft vd inwoners allochtoon. Dat moet je gewoon niet willen.
Te snel op enter gedrukt of praat je altijd zo cryptisch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar moet je je niet mee bemoeien.
Dit slaat nergens op. Als je die redenatie wil volgen kan je net zo goed uitgaan dat maar 2% van de bevolking eckte Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:33 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Dit inderdaad, over 2 generaties is meer dan de helft vd inwoners allochtoon. Dat moet je gewoon niet willen.
Je weet dat het er nu net 2 miljoen zijn, met een niet westerse achtergrond? Van 2 naar 10 (dan zitten we rond de 20 miljoen), dat is nogal een stap... daar moet je flink je best voor doen om dat te halen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:33 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Bovendien verdwijnen de originele roots en cultuur steeds meer naarmate er meer generaties overheen gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je weet dat het er nu net 2 miljoen zijn, met een niet westerse achtergrond? Van 2 naar 10 (dan zitten we rond de 20 miljoen), dat is nogal een stap... daar moet je flink je best voor doen om dat te halen.
Hoe kom je bij 2 miljoen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je weet dat het er nu net 2 miljoen zijn, met een niet westerse achtergrond? Van 2 naar 10 (dan zitten we rond de 20 miljoen), dat is nogal een stap... daar moet je flink je best voor doen om dat te halen.
Blond haar en blauwe ogen komen zeker allemaal uit Afrika en Azië? Duizenden jaren evolutie man. Dat mensen zich vrij bewogen in Europa maakt het nog steeds ons thuisland en thuiscontinent. Wij hebben hier over die periode een eigen cultuur ontwikkeld. Bepaalde normen en waarden enzovoort. Wat een linkse rommel die site van je zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Als je die redenatie wil volgen kan je net zo goed uitgaan dat maar 2% van de bevolking eckte Nederlanders zijn.
https://vijfeeuwenmigratie.nl/
Waar heb je het nou eigenlijk over? In Zuid-Europa is blond haar en blauwe ogen sowieso niet dominant, of behoren die ineens niet meer tot Europa?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Blond haar en blauwe ogen komen zeker allemaal uit Afrika en Azië? Duizenden jaren evolutie man. Dat mensen zich vrij bewogen in Europa maakt het nog steeds ons thuisland en thuiscontinent. Wij hebben hier over die periode een eigen cultuur ontwikkeld. Bepaalde normen en waarden enzovoort. Wat een linkse rommel die site van je zeg.
Dat zijn angstbeelden die nergens op slaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:23 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Het lijkt me niet echt bevordelijk als in de toekomst blanken een minderheid zijn in hun eigen land of zelfs compleet verdwijnen.
Niks cryptisch aan. Jij hebt niets te zeggen over of mensen zich wensen voort te planten met een allochtoon.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Te snel op enter gedrukt of praat je altijd zo cryptisch?
Zuid-Europeanen hebben Afrikaans bloed. Gaat mij meer om Noord-Europa. De Germaanse volkstammen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Waar heb je het nou eigenlijk over? In Zuid-Europa is blond haar en blauwe ogen sowieso niet dominant, of behoren die ineens niet meer tot Europa?
Als dat blanke ras waar hij zich zo mee identificeert allemaal zulke haatdragende bangeschijterds zijn, dan hoop ik eigenlijk stiekem dat zijn angstwanen uitkomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn angstbeelden die nergens op slaan.
Ah zo, de Germanen. Het Arisch ras zeg maar?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:03 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zuid-Europeanen hebben Afrikaans bloed. Gaat mij meer om Noord-Europa. De Germaanse volksstammen.
Wat is nou je punt of is die er gewoon niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks cryptisch aan. Jij hebt niets te zeggen over of mensen zich wensen voort te planten met een allochtoon.
Die is er wel. Jij gaat er toch niet over wie met wie wil neuken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Wat is nou je punt of is die er gewoon niet?
Ze vissen alleen graag in die vijver voor stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet alleen niet wat deze discussie met FvD te maken heeft.
Of is FvD voor rassenzuivering? Gaat FvD allochtonen uitzetten?
Nope.
Waarvan 1,7 miljoen westers, toch wel een detail.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:03 schreef GS-Raw het volgende:
https://opendata.cbs.nl/s(...)96ned/table?dl=107C4
Ruim 3.8 miljoen inwoners met migratie-achtergrond en het gaat maar door. Ik vind dat echt bizar en onwenselijk veel. Helemaal als je hier de criminaliteitscijfers nog even naast legt.
Naja, er wordt nogal met heimwee gesproken over een boreaal Europa in zijn speech. Dat raakt het nogal lijkt mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
Ik weet alleen niet wat deze discussie met FvD te maken heeft.
Of is FvD voor rassenzuivering? Gaat FvD allochtonen uitzetten?
Nope.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:06 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
"Dat moet je niet willen." Als ik me wil voortplanten met een allochtoon waar ik mee ben heb jij daar niks over te zeggen. Het is niet echt een super moeilijk punt, eigenlijk.quote:
Dat lijkt mij inderdaad verdomd lastig in de hand te houden...quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Die is er wel. Jij gaat er toch niet over wie met wie wil neuken?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zijn angstbeelden die nergens op slaan.
Is het zo erg dat ik wil dat mijn kinderen en kleinkinderen op hun voorouders lijken? Daarmee zeg ik niet dat ik geen respect heb voor andere rassen en culturen. Diversiteit is JUIST verschillende rassen en culturen. Niet een grote mengelmoes van koffiebruin. Als je echt over diversiteit praat wil je dat elke cultuur en land floreert en het beste uit zichzelf haalt. Blanken zijn niet beter dan welk ras dan ook. Elk ras is gelijk en dat maakt diversiteit juist mooi.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah zo, de Germanen. Het Arisch ras zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |