neen de oven staat aan koekjes erin.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:35 schreef mazaru het volgende:
Staat daar iets te verbranden?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
neen de oven staat aan koekjes erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Sangria,maar wel de goedkoopste.quote:
Alsof ze daar het verschil proeven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sangria,maar wel de goedkoopste.
Die Kaylee is een aparte eter,net een vis.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is er daar niet 1 die eerst zijn mond leeg eet en dan gaat praten. Ik zie ze allemaal die schuit volstampen en dan beginnen ze een gesprek
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die Kaylee is een aparte eter,net een vis.
Geniaal dit.quote:
Dat mannetje Dill staat steeds zo vreemd pedanterig met zijn hoofdje erbij. Beweegt ook apart.quote:
verschillende inwoners hebben de tafel verlatenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef mazaru het volgende:
Franny roept over de eettafel dat er in haar post stond dat ze minder poepies moet laten.
Bon appetit.
Oh dan is het niet erg om een strontpraatje te houden onder het etenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
verschillende inwoners hebben de tafel verlaten
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan is het niet erg om een strontpraatje te houden onder het eten
Geen idee!! Ik dacht eigenlijk Jens maar ben er niet zeker vanquote:
Da's Jens. (zonder teddy herken je 'm bijna niet)quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's Jens. (zonder teddy herken je 'm bijna niet)
Jens doet UTOPIA mikado.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Jens doet UTOPIA mikado.
Met z'n alle gaan leggen, wie het eerst beweegt is af.
Halve schedel GG wint
Ik denk dat Mylene dat wint. Die heb ik alleen nog maar haar kaken zien bewegenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Jens doet UTOPIA mikado.
Met z'n alle gaan leggen, wie het eerst beweegt is af.
Halve schedel GG wint
Kijk ook eens in de avonduren zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene dat wint. Die heb ik alleen nog maar haar kaken zien bewegen
Kijk eens in de ochtend uren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef mazaru het volgende:
Of dit geval. Die beweegt ook alleen als haar broek uit is.
[ afbeelding ]
Welke shit? Ze zit dan een uurtje achter de comp en beantwoordt wat mailtjes met een standaard mail die al opgeslagen is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk ook eens in de avonduren zou ik zeggen.
Dan zit ze de shit van Meurels webwinkeljte op te lossen.
Vandaar dat de strontlucht bij de poort te ruiken is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk eens in de ochtend uren.
Dan is ze druk met de beestjes te verzorgen.
kan ook de stontlucht van de bewoners zijn. Ze zullen niet alleen piesen achter de caravan of rookcel....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaar dat de strontlucht bij de poort te ruiken is.
Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En snotkoker met z'n homo gordon kapsel ook weer druk achter het toetsenbord met z'n cryptho geld.
Ha, nou dat doet ze niet elke dag en is nog geen half uurtje werk. Maar ik snap wel dat ze er moe van is hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk eens in de ochtend uren.
Dan is ze druk met de beestjes te verzorgen.
Kijk, je ziet het helemaal goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?![]()
![]()
![]()
wel als het onderwerp van mylene, de achterstallige mails en retourzendingen van Merel haar troep aangaat en het onderwerp van Jessie, de bitcoins zijn....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?![]()
![]()
![]()
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
wel als het onderwerp van mylene, de achterstallige mails en retourzendingen van Merel haar troep aangaat en het onderwerp van Jessie, de bitcoins zijn....
Monitor was dus net WEL in beeld!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.
En ze pakt al die zooi die die schuimpjes van die panter kopen inquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welke shit? Ze zit dan een uurtje achter de comp en beantwoordt wat mailtjes met een standaard mail die al opgeslagen is.
dat is wat mylene en jens iedere avond doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.
Iedere avond? Jens lag gisteren om 20.30 u in bed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is wat mylene en jens iedere avond doen
Mails beantwoorden
Jij mag nooit meer radenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vervang "Iedere avond" door "Regelmatig vaak en dindags" en je hebt een wat betere kijk op het geheel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iedere avond? Jens lag gisteren om 20.30 u in bed.
Is vast niet waarquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dan heeft mylene het denk alleen gedaan, tis wel de taak die ze op zich hebben genomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was even in een telefoon gesprek.En wist dat je deze gif ging maken.quote:
Eerder al.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
"Pijpen zonder condoom ¤12,50"?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy had ook van die nepleren jasjes,wat stond daar op?
Dat is best goedkoop.quote:
Op sterven na wel.quote:
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Ze deed het graties, binnen 48 uur stond ze? Paul? te stoksloberren.quote:
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TVquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Dat lukt ze al bijna 5 jaar....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraanquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Sowwww, het bolle luipaard pakt haar kleding. Ze is nog wel even bezig, heeft heel wat verzameld.![]()
Merel: ik heb zo belachelijk veel kleding. Ik heb 12 broeken, 30 T-shirts, 20 jurken.......SL
Ja, te beschamend.
Hier hetzelfde FF.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
Dat zou niet al te best zijn als de COS je alles was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
En nog een broek.quote:
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Maar is de COS niks zonder de streams of zijn de streams niks zonder de COS?
Tja Dot, dat is voor ons een vraag en voor de talpa een weet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
De Cos is niks zonder de streams, geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Echt een verademing vaak. De TV uitzendingen bekijken ook trouwens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ik
Het laatste,voor mij dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Allemaal gekocht van haar zakgeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraan
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?quote:
Zag je die stapel broeken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?
Sja, zou ik ook niet weten.
O en daar nog een broek, o kapot in de vuilnisbak. Jeeee nog meer kleren, niemand heeft zoveel kleren als ik. Ik ben echt klerenverslaafd.
Dat mens is niet goed.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef schizolientje het volgende:
ik gun niemand narigheid maar vanavond een fikkie in merel s huisje (als er niemand in zit) wel
Ze had er 12 zei ze en toen kwamen er nog een paar te voorschijn. Ze moet haar ogen uit haar kop schamen.quote:
Mylene en Shell gingen er niet in meequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef freaky40 het volgende:
Hiske weer achter de rug van Jessie aan het oreren, terwijl ze vanochtend ja en amen predikten in zijn bijzijn...dat doet ze altijd!
Duracel konijn hebt net z'n fandag gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
En dan?quote:
Diva..👸quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef formule het volgende:
Merel heeft 8 colbertjes, die moeten hangen
AOW, ik tik de Johan Derksen leeftijd aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En dan?
Net als ik?
Werkeloos/pensioen?
En wa ga je dan doen?
COS'n!!!![]()
18 broeken 20 shirtjes 8 colbertjes, ik heb nog niet eens de helft, moet denk ook maar utopia in gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef formule het volgende:
Merel heeft 8 colbertjes, die moeten hangen
Denk dat Talpa het ook niet weetquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja Dot, dat is voor ons een vraag en voor de talpa een weet.
Ja Merel zorgt wel goed voor zichzelf, laat de rest maar de rambam krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:17 schreef formule het volgende:
Erik tegen Merel, je zit goed in de jassen
Ja, dan hebben ze er een soort verhaal van gemaakt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een verademing vaak. De TV uitzendingen bekijken ook trouwens.
Echt moet bij haar in de leerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Allemaal gekocht van haar zakgeld.Knap he?
Had ze ook post van haar verloofdequote:
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
18 broeken 20 shirtjes 8 colbertjes, ik heb nog niet eens de helft, moet denk ook maar utopia in gaan
Geen idee, ik ben pas aan het kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze ook post van haar verloofde
Heeft ze gewonnen met sex kwiss.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Glijmiddel heeft Merel ook, wat moet ze daar mee
Misschien heeft ze daarmee zoveel kleding in haar kist gekregen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Glijmiddel heeft Merel ook, wat moet ze daar mee
Ik las "Vetzucht"quote:
A zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen met sex kwiss.
Volgens mij heeft brandon een soort van lichte smetvrees hij wil ook al niet schoonmakenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:17 schreef espri het volgende:
Brandon is erg vies van de bedden en terecht... hij wil niet het laken er af halen en helpt nu met handschoenen aan...
Een robot hoeft dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft brandon een soort van lichte smetvrees hij wil ook al niet schoonmaken
Maar waar eet hij van dan of hoe gaat hij douchen of naar het toilet
natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Inca het volgende:
[..]
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggen
natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Inca het volgende:
[..]
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggen
wat dacht je van dat ding binnen zettenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze moeten die filters van de wasmachine eens schoonmaken, dat scheelt 'n hoop water
wat in de was blijft na centrifugeren.
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat samen met Merel een vette kledinglijn beginnen, ze gaan zo samen zitten
Olijfolie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?
kleding van merel in de uitverkoop??quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat samen met Merel een vette kledinglijn beginnen, ze gaan zo samen zitten
Heeft het FB schuim niet nodig die glijen al zonderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?
Dat doet Hiske, de laatste tijd nog erger dan anders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef espri het volgende:
Hiske stookt wel ff dat Chris Merel moet laten zoeken...
Nog minder winstquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kleding van merel in de uitverkoop??![]()
![]()
![]()
Maar ze is er blijkbaar heel trots op dat ze zo veel heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had er 12 zei ze en toen kwamen er nog een paar te voorschijn. Ze moet haar ogen uit haar kop schamen.
Misschien doet ze dat ook wel en staat ze voor de camera lollig te doen.![]()
Hoewel, schaamte kent ze volgens mij niet.
of winstquote:
En dat allemaal uit zo'n klein kistjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar ze is er blijkbaar heel trots op dat ze zo veel heeft.
Mooie cap.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:34 schreef Aggie46 het volgende:
In de wachtrij voor de peecee
[ afbeelding ]
Adriaan is het behoorlijk zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef espri het volgende:
Kaartje van Chris lag dus op de grond, Adriaan heeft het gevonden.
Ja hij heeft het heel zwaar, is ook wel een eenling daar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij tekend behoorlijk in zijn gezicht nu ja, dat is niet gespeeld die heeft het echt ff zwaar
En Shelly vertrok geen spier, was te laat met cappen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef formule het volgende:
Adriaan is teleurgesteld in Shell, ze heeft hem niet geholpen in de bakkerij
Infinity.quote:
ja preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom mot dat hok buitenom geverft?
Ze doet alleen haar kant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:47 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom moet die buitenkant geschilderd worden...
O wat is die merel erug!!
Ze wil niet in een bloemenhuis slapen, doet alleen haar kant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom mot dat hok buitenom geverft?
je zou zon iemand maar als partner hebben, word je toch gekquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef espri het volgende:
Wat doet Merel nu... de buitenkant was mooi en doet nu poepkleur erop?
Ze wul nait in 'n huis vol bloemetjes liggen, dat begrijp je hè........ Nee egoist dat begrijpquote:
Nou vind er niks logisch aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze doet alleen haar kant.
[..]
Ze wil niet in een bloemenhuis slapen, doet alleen haar kant.
Logisch toch?
En moet zijn achternaam veranderen in Veerkampquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Toekomstig vriend van merel, slaapt in een panter slaapkamer enz
Ik vind het ook zonde.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou vind er niks logisch aan
Dat word mooi denk je een huisje met 2 verschillende kanten?
Welnee haar huis, haat toekomstige vriend slaapt buiten in een hokje en als me vrouw zin heeft mag hij op *bezoek* komenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Toekomstig vriend van merel, slaapt in een panter slaapkamer enz
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En moet zijn achternaam veranderen in Veerkamp
Hahaha, zo'n tuinhuisjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee haar huis, haat toekomstige vriend slaapt buiten in een hokje en als me vrouw zin heeft mag hij op *bezoek* komen
Merel heeft vast toneel les gehad, van een nog slechtere toneelspelerquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel wil is wet, verft wat ze wil verven enz
rol???quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef espri het volgende:
Merel heeft een vreselijke rol gekregen.. Vraag me af wanneer de groep tegen haar zal keren.
Shelly is zijn maatje (als ze hem nodig heeft).quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:40 schreef espri het volgende:
[..]
Dat zegt ie wel vaker, hij heeft gewoon niet een echt maatje, ik snap dat best wel.
Daarom zijn haar ouders ook zo blij dat ze daar zit en niet thuisquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
rol???
Geloof mij , zo is ze, dat kan je niet spelen of facken
Of ze is echt gewoon zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef formule het volgende:
[..]
Merel heeft vast toneel les gehad, van een nog slechtere toneelspeler
Misschien ziet hij dat zo maar Shel is... tsja Shel.. heb je niks aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly is zijn maatje (als ze hem nodig heeft).
Daar hangt de vlag uit..quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom zijn haar ouders ook zo blij dat ze daar zit en niet thuis
Het is meer een image die ze heeft aangemeten. Dat tijger gedoe is wat over the top.quote:
Keiharde egoïstisch tante is het.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
rol???
Geloof mij , zo is ze, dat kan je niet spelen of facken
Dat zegt ze toch niet echt he ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
"Zo, ik moet echt schilderes worden. Wat doe ik dat toch mooi."
Eensquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer een image die ze heeft aangemeten. Dat tijger gedoe is wat over the top.
Zekers te weten dat ze dat zei.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet echt he ..![]()
nooit legally blond gekeken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer een image die ze heeft aangemeten. Dat tijger gedoe is wat over the top.
Is dat van het geleende spul?quote:
Net zoals de Veerkampjesquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nooit legally blond gekeken?
Zulke dames bestaan echt (helaas)
Met 'n gouden paplepelquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Daar hangt de vlag uit..
Of.. haar ouders... moeder ... is net zo erg, ze moet het toch van iemand hebben (overgenomen)
Dat was niet echt een image die waren zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Net zoals de Veerkampjes(maar die vond ik leuk)
Wilde zeggen kijk b ij de stelletjes, leuke afveegdoekjes..quote:
Hoe raak je dat in godsnaam kwijtquote:
Volgens mij is Merel ook zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was niet echt een image die waren zo.
Doet mij denken aan UTOOP I.quote:
Ow dat snap ik daar welquote:
awh Dreetjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan UTOOP I.
Daar waar met de kleding uitzoek actie meer in de hoek van Andrea verdween.
Die kreeg en public de schuld. Er waren meer die kleding achterover hadden gedrukt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan UTOOP I.
Daar waar met de kleding uitzoek actie meer in de hoek van Andrea verdween.
Mooi.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef formule het volgende:
Het wordt Jens allemaal een beetje teveel
Geleverd bij timmiequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De graszoden zijn ook terecht.
Ik raak zelf bijna in een depressie.quote:
En nogsteeds die zelfde kleding aan als toen die weg gingquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik raak zelf bijna in een depressie.
Liever merel met der automatische verfrol-dingquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jens neem ff een biertje
knap je van op joh
pff wat een verhaal
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jens neem ff een biertje
knap je van op joh
pff wat een verhaal
Als UTO is afgelopen raken we hier allemaal in een depressiequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik raak zelf bijna in een depressie.
We hebben SC nog,quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als UTO is afgelopen raken we hier allemaal in een depressie
LOLquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als UTO is afgelopen raken we hier allemaal in een depressie
Jens heeft wel een denk foutje gemaakt met Mylene. De hele nacht neuken en uitslapen. Het word hem niet in dank afgenomen.quote:
Nope, misrekening geweest van hem zelf, hij was interessanter zonder die teek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens heeft wel een denk foutje gemaakt met Mylene. De hele nacht neuken en uitslapen. Het word hem niet in dank afgenomen.
Jens is een intelligente gozer. Hij "was" best leukquote:
Dan krijgen wel wel een onuitstaanbare Mylene. Op zich wel een goed planquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Lekkah naar huis Jens.
Zonde van je jeugd om daar te zitten.
Hahahahahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan krijgen wel wel een onuitstaanbare Mylene. Op zich wel een goed plan
En niet naar moeder Chris luisteren. Gewoon wat gasn DOEN.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:25 schreef mazaru het volgende:
Jens kan ook zijn nest eens uitkomen. Helpt ook wel bij een depressie
Gesprekken voeren is het enige wat ze doet dus ze had weer even gelukquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:29 schreef formule het volgende:
Chris kwam voor lakens en nu zit ze met een depri Jens
Want legally blonde was echtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nooit legally blond gekeken?
Zulke dames bestaan echt (helaas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |