Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En snotkoker met z'n homo gordon kapsel ook weer druk achter het toetsenbord met z'n cryptho geld.
Ha, nou dat doet ze niet elke dag en is nog geen half uurtje werk. Maar ik snap wel dat ze er moe van is hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Kijk eens in de ochtend uren.
Dan is ze druk met de beestjes te verzorgen.
Kijk, je ziet het helemaal goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?![]()
![]()
![]()
wel als het onderwerp van mylene, de achterstallige mails en retourzendingen van Merel haar troep aangaat en het onderwerp van Jessie, de bitcoins zijn....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als Mylene achter de comp zit is ze hard aan het werk en als Jessie achter de comp zit is hij voor zichzelf aan het kijken?![]()
![]()
![]()
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
wel als het onderwerp van mylene, de achterstallige mails en retourzendingen van Merel haar troep aangaat en het onderwerp van Jessie, de bitcoins zijn....
Monitor was dus net WEL in beeld!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.
En ze pakt al die zooi die die schuimpjes van die panter kopen inquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welke shit? Ze zit dan een uurtje achter de comp en beantwoordt wat mailtjes met een standaard mail die al opgeslagen is.
dat is wat mylene en jens iedere avond doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat jullie dat kunnen zien terwijl de monitor niet eens in beeld is.
Iedere avond? Jens lag gisteren om 20.30 u in bed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is wat mylene en jens iedere avond doen
Mails beantwoorden
Jij mag nooit meer radenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vervang "Iedere avond" door "Regelmatig vaak en dindags" en je hebt een wat betere kijk op het geheel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iedere avond? Jens lag gisteren om 20.30 u in bed.
Is vast niet waarquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dan heeft mylene het denk alleen gedaan, tis wel de taak die ze op zich hebben genomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was even in een telefoon gesprek.En wist dat je deze gif ging maken.quote:
Eerder al.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
"Pijpen zonder condoom ¤12,50"?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy had ook van die nepleren jasjes,wat stond daar op?
Dat is best goedkoop.quote:
Op sterven na wel.quote:
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Ze deed het graties, binnen 48 uur stond ze? Paul? te stoksloberren.quote:
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TVquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Dat lukt ze al bijna 5 jaar....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraanquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Sowwww, het bolle luipaard pakt haar kleding. Ze is nog wel even bezig, heeft heel wat verzameld.![]()
Merel: ik heb zo belachelijk veel kleding. Ik heb 12 broeken, 30 T-shirts, 20 jurken.......SL
Ja, te beschamend.
Hier hetzelfde FF.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
Dat zou niet al te best zijn als de COS je alles was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
En nog een broek.quote:
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Maar is de COS niks zonder de streams of zijn de streams niks zonder de COS?
Tja Dot, dat is voor ons een vraag en voor de talpa een weet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
De Cos is niks zonder de streams, geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Echt een verademing vaak. De TV uitzendingen bekijken ook trouwens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ik
Het laatste,voor mij dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Allemaal gekocht van haar zakgeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraan
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?quote:
Zag je die stapel broeken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?
Sja, zou ik ook niet weten.
O en daar nog een broek, o kapot in de vuilnisbak. Jeeee nog meer kleren, niemand heeft zoveel kleren als ik. Ik ben echt klerenverslaafd.
Dat mens is niet goed.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef schizolientje het volgende:
ik gun niemand narigheid maar vanavond een fikkie in merel s huisje (als er niemand in zit) wel
Ze had er 12 zei ze en toen kwamen er nog een paar te voorschijn. Ze moet haar ogen uit haar kop schamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |