Mylene en Shell gingen er niet in meequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:01 schreef freaky40 het volgende:
Hiske weer achter de rug van Jessie aan het oreren, terwijl ze vanochtend ja en amen predikten in zijn bijzijn...dat doet ze altijd!
Duracel konijn hebt net z'n fandag gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
En dan?quote:
Diva..👸quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef formule het volgende:
Merel heeft 8 colbertjes, die moeten hangen
AOW, ik tik de Johan Derksen leeftijd aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En dan?
Net als ik?
Werkeloos/pensioen?
En wa ga je dan doen?
COS'n!!!![]()
18 broeken 20 shirtjes 8 colbertjes, ik heb nog niet eens de helft, moet denk ook maar utopia in gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef formule het volgende:
Merel heeft 8 colbertjes, die moeten hangen
Denk dat Talpa het ook niet weetquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja Dot, dat is voor ons een vraag en voor de talpa een weet.
Ja Merel zorgt wel goed voor zichzelf, laat de rest maar de rambam krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:17 schreef formule het volgende:
Erik tegen Merel, je zit goed in de jassen
Ja, dan hebben ze er een soort verhaal van gemaakt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een verademing vaak. De TV uitzendingen bekijken ook trouwens.
Echt moet bij haar in de leerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Allemaal gekocht van haar zakgeld.Knap he?
Had ze ook post van haar verloofdequote:
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
18 broeken 20 shirtjes 8 colbertjes, ik heb nog niet eens de helft, moet denk ook maar utopia in gaan
Geen idee, ik ben pas aan het kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze ook post van haar verloofde
Heeft ze gewonnen met sex kwiss.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Glijmiddel heeft Merel ook, wat moet ze daar mee
Misschien heeft ze daarmee zoveel kleding in haar kist gekregen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Glijmiddel heeft Merel ook, wat moet ze daar mee
Ik las "Vetzucht"quote:
A zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft ze gewonnen met sex kwiss.
Volgens mij heeft brandon een soort van lichte smetvrees hij wil ook al niet schoonmakenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:17 schreef espri het volgende:
Brandon is erg vies van de bedden en terecht... hij wil niet het laken er af halen en helpt nu met handschoenen aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |