De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Ze deed het graties, binnen 48 uur stond ze? Paul? te stoksloberren.quote:
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TVquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Op sterven na wel.
Kijkcijfers utopia TV zijn goed.
Trollen van talpa de COS aan het ombrengen?
Is de COS te eerlijk?
Dat lukt ze al bijna 5 jaar....quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraanquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Sowwww, het bolle luipaard pakt haar kleding. Ze is nog wel even bezig, heeft heel wat verzameld.![]()
Merel: ik heb zo belachelijk veel kleding. Ik heb 12 broeken, 30 T-shirts, 20 jurken.......SL
Ja, te beschamend.
Hier hetzelfde FF.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
Dat zou niet al te best zijn als de COS je alles was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS is mijn alles,die laat ik door niemand ombrengen.
En nog een broek.quote:
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Maar is de COS niks zonder de streams of zijn de streams niks zonder de COS?
Tja Dot, dat is voor ons een vraag en voor de talpa een weet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ook niet lang duren denk ik, er is geen bal te beleven op de streams hoe kunnen ze daar 1 uur mee vullen op TV
De Cos is niks zonder de streams, geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Echt een verademing vaak. De TV uitzendingen bekijken ook trouwens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je streamt zonder COS is het allemaal wat minder negatief vind ik
Het laatste,voor mij dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde FF.
Allemaal gekocht van haar zakgeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en de grote vraag.......... hoe komt ze daaraan
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?quote:
Zag je die stapel broeken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en en hier nog een trui en een trainingsbroek. Wat moet ik daar nou mee?
Sja, zou ik ook niet weten.
O en daar nog een broek, o kapot in de vuilnisbak. Jeeee nog meer kleren, niemand heeft zoveel kleren als ik. Ik ben echt klerenverslaafd.
Dat mens is niet goed.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef schizolientje het volgende:
ik gun niemand narigheid maar vanavond een fikkie in merel s huisje (als er niemand in zit) wel
Ze had er 12 zei ze en toen kwamen er nog een paar te voorschijn. Ze moet haar ogen uit haar kop schamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |