Een robot hoeft dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft brandon een soort van lichte smetvrees hij wil ook al niet schoonmaken
Maar waar eet hij van dan of hoe gaat hij douchen of naar het toilet
natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Inca het volgende:
[..]
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggen
natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:19 schreef Inca het volgende:
[..]
Had ze allemaal in haar kist ze was goed met vacuumzakken hoorde ik haar net zeggen
wat dacht je van dat ding binnen zettenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze moeten die filters van de wasmachine eens schoonmaken, dat scheelt 'n hoop water
wat in de was blijft na centrifugeren.
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat samen met Merel een vette kledinglijn beginnen, ze gaan zo samen zitten
Olijfolie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?
kleding van merel in de uitverkoop??quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat samen met Merel een vette kledinglijn beginnen, ze gaan zo samen zitten
Heeft het FB schuim niet nodig die glijen al zonderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Koop je 'n shirt krijg je er 'n tube glijmiddel bij?
Dat doet Hiske, de laatste tijd nog erger dan anders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef espri het volgende:
Hiske stookt wel ff dat Chris Merel moet laten zoeken...
Nog minder winstquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kleding van merel in de uitverkoop??![]()
![]()
![]()
Maar ze is er blijkbaar heel trots op dat ze zo veel heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze had er 12 zei ze en toen kwamen er nog een paar te voorschijn. Ze moet haar ogen uit haar kop schamen.
Misschien doet ze dat ook wel en staat ze voor de camera lollig te doen.![]()
Hoewel, schaamte kent ze volgens mij niet.
of winstquote:
En dat allemaal uit zo'n klein kistjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar ze is er blijkbaar heel trots op dat ze zo veel heeft.
Mooie cap.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:34 schreef Aggie46 het volgende:
In de wachtrij voor de peecee
[ afbeelding ]
Adriaan is het behoorlijk zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef espri het volgende:
Kaartje van Chris lag dus op de grond, Adriaan heeft het gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |