die laatste 1,5 dag blijf ik er gewoon op zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter je werk doen ipv erop zitten
Zwart.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef ArTiC het volgende:
Grijs https://www.kleurenwaaier.nl/kleur/140043
Nog ff en ik flikker jou wan een klifquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zwart.
Het heet clif.... het zwarte gat als je je van een clif gooit
Insert dinometrolstoel.gifquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog ff en ik flikker jou wan een klif
Hebben ze die in Helmond?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog ff en ik flikker jou wan een klif
lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net troepjes gehaald bij de Action. / wijf
Hier in het hele huis. Eerst nog alles afbranden ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet boven alle deuren en kozijnen nog doen.
Ja, mijn muur is een balanceert cliff.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, mijn muur is een balanceert cliff.
Oh, dat is wel echt klote werkquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in het hele huis. Eerst nog alles afbranden ook
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wielerchick op insta
"Ik had echt geen tijd om een jersey of baselayer aan te doen, dus maak ik 20000 foto's van mijn nieuwe bib en doe ik mijn armen over mijn tetten."
99% van de mannen: *like*.
Ja, gaan jullie ook ieder jaar 4 dagen naar een luxeresort in de zon, zonder 'contractje' tekenen maar gewoon betaald drinken en feesten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan binnenkort volledig verzorgd naar Zwitserland. Vliegen, fabriekje bezoeken, contracten tekenen en een dagje lekker stappen.
In April naar Brugge voor hetzelfde.
Wij hebben de leukste afdeling van het forum schat ik zo.![]()
the fuck is een bib?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wielerchick op insta
"Ik had echt geen tijd om een jersey of baselayer aan te doen, dus maak ik 20000 foto's van mijn nieuwe bib en doe ik mijn armen over mijn tetten."
Verkapte hoer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wielerchick vervolgens:
[ afbeelding ]
Puckquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wielerchick op insta
klopt, matige wielrenster, maar leuk om naar te kijkenquote:
bikini is goed voor 46k..quote:
Ja ik kijk er ook wel graag naar, maar ga niet van iedereen posts zitten likenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ALlemaal van die geile fietsmannetjes.
Dat zijn vast allemaal 50 jarige kantoorklerkjes in een midlife crisisquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ALlemaal van die geile fietsmannetjes.
Lekker rustgevend wel.quote:
Wat moet jij met een aanstekert?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Kut, aansteker vergeten te kopen. Moet ik straks nog een keer naar buiten
Fikkie steken volgende weekquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat moet jij met een aanstekert?
Inderdaad.quote:
echt he..quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar waar is het broekje!! [ afbeelding ]
Hallo mensje.quote:
beetje jammer ditquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kun je niet zien volgens mij.
Maar ik kan t niet meer vinden. Volgde haar niet en had paar keer doorgeklikt bij die suggesties.
Maar goed, zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan dus geen top aan, armen over dr tetjes en die tekst erbij
Wat wil je dan? Een koe van 300kg?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:10 schreef rival het volgende:
*knoopt zijn broek weer dicht*
deceptie dit.
Wel mooie graatbeklimming daar op de achtergrond.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kun je niet zien volgens mij.
Maar ik kan t niet meer vinden. Volgde haar niet en had paar keer doorgeklikt bij die suggesties.
Maar goed, zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan dus geen top aan, armen over dr tetjes en die tekst erbij
wie wil dat? Even opletten en aantekeningen makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een koe van 300kg?
Kan niet wachten tot ik naar de dolomieten ga over een paar maanden. Kuch kuch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel mooie graatbeklimming daar op de achtergrond.
1.5 minuut.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:20 schreef ArTiC het volgende:
Nou, zou er wel een tijdritje op kunnen doen hoor
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een koe van 300kg?
Nee, MOOH!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:20 schreef ArTiC het volgende:
Nou, zou er wel een tijdritje op kunnen doen hoor
Zo kort?quote:
Hangen de vellen eraan, dikke brandblaar op je dop.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij sterft ie af na 3 uur pompen.
Is goed Storm.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger bij de commando's toen moesten we pas pompen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hangen de vellen eraan, dikke brandblaar op je dop.
en wij zitten binnen..quote:
lucky you.quote:
Ja. Ga me er niets van aantrekken. Er zitten nog wel een paar andere mensen in mijn team, waaronder een meisje van mijn leeftijd waar ik het wel goed mee kan vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky you.
ook weg bij je gezellige collega's nu?
heb je ze wel laten merkte dat je ze kon horen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Ga me er niets van aantrekken. Er zitten nog wel een paar andere mensen in mijn team, waaronder een meisje van mijn leeftijd waar ik het wel goed mee kan vinden.
Dus ik laat die andere mensen maar.. Al doen zulke woorden wel even pijn op dat moment.
Nee, dat niet. Durf dat ook niet zo goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ze wel laten merkte dat je ze kon horen?
Snap ik, zou ik ook kunnen doen. Maar ben niet iemand die dat gaat zeggen. Laat het hier gewoon bij. Als ik volgende keer weer dat soort dingen opvang, dan zeg ik het wel eventjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:03 schreef Allures het volgende:
Maar zeg dat dan gewoon ook? Snap niet zo goed waarom je niet gewoon iets later zou zeggen 'hey mensen dat was niet cool okey Tnx bye
Anders gaat het alleen maar in jou lopen zweren en zo
dat had ik waarschijnlijk niet in kunnen houdenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Durf dat ook niet zo goed.
Ben vrij onzeker wat dat betreft. Ik durf dat gewoon echt niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik waarschijnlijk niet in kunnen houden
Dat snap ik wel. Zou in een nieuw team ook gewoon een beetje flabbergasted zijn en versteend van ongeloof en verwarring. En als het gewoon zo verziekt is dat het normaal om die manier met elkaar om te gaan voelt het ook hopeloos.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben vrij onzeker wat dat betreft. Ik durf dat gewoon echt niet.
pizzakoerier bellen dan maarquote:
Geheimzinnige opdrachtgever?quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Tof als je vandaag een deadline hebt, opdracht opstuurt, en dan een OoO krijgt omdat opdrachtgever er maandag pas weer is.
Ja dat dus inderdaad. Maar heb erger overleefd, dus dit komt ook wel weer goedquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Zou in een nieuw team ook gewoon een beetje flabbergasted zijn en versteend van ongeloof en verwarring. En als het gewoon zo verziekt is dat het normaal om die manier met elkaar om te gaan voelt het ook hopeloos.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Tof als je vandaag een deadline hebt, opdracht opstuurt, en dan een OoO krijgt omdat opdrachtgever er maandag pas weer is.
Ik wil anders ook wel even langskomen en met ze praten hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat dus inderdaad. Maar heb erger overleefd, dus dit komt ook wel weer goed
Volgende keer DM ik je wel even danquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel even langskomen en met ze praten hoor
Dat maakt het nog steeds niet acceptabel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stelletje fokkersquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan bij een ander 'een marge' in bouwen en niet de werkelijke deadline noemen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Deadlines en urgentie zijn voor een hoop mensen ook alleen van toepassing als dat werk bij iermand anders ligt.
Gewoon in brand steken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds niet acceptabel.
Nee, zeker niet. Maar dit soort dingen laat ik tegenwoordig maar voor wat het is, geen zin meer om me daar druk over te blijven maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds niet acceptabel.
wowquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of in de nek steken. Met een pen.
En daarna in brand steken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of in de nek steken. Met een pen.
Terwijl je oogcontact maakt met ze.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef Halimede het volgende:
Gewoon op hun stoel pissen, laten zien wie de baas is
Doe ik meestal als me iets niet aan staat.quote:
Hosti en ik zijn gewoon efficient. En we houden van theater. Noem het een 'immersive experience for all'.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
Jullie brengen mij wel op ideeën zo.
Plus mensen leren zwemmen met betonnen schoenen is iets wat wij graag doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hosti en ik zijn gewoon efficient. En we houden van theater. Noem het een 'immersive experience for all'.
Wat heeft ons problemchild nu weer?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
Jullie brengen mij wel op ideeën zo.
Precies. Beetje karakter en wilskracht kweken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Plus mensen leren zwemmen met betonnen schoenen is iets wat wij graag doen.
Gelukkig niet jou als manager.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft ons problemchild nu weer?
Niks, damn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat heeft ons problemchild nu weer?
Jaquote:
Te veel moeite voor jezelfquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
En dan wel zelf maken from scratch, want dat is het lekkerst.
We weten intussen allemaal hoe ik over bier denk..quote:
Goed excuus om mensen uit te nodigen. Want wie wil er nou geen zelfgemaakte appeltaart?quote:
Ik gebruik altijd het excuus dat mijn huis een bouwval is zodat ik geen mensen hoef uit te nodigenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We weten intussen allemaal hoe ik over bier denk..
[..]
Goed excuus om mensen uit te nodigen. Want wie wil er nou geen zelfgemaakte appeltaart?
Check.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd het excuus dat mijn huis een bouwval is zodat ik geen mensen hoef uit te nodigen
Ben niet altijd even sociaal, maar iedereen is hier altijd welkom. Is gezellig als vrienden langskomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd het excuus dat mijn huis een bouwval is zodat ik geen mensen hoef uit te nodigen
Hai, wanneer kan ik komen? *hue hue*quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben niet altijd even sociaal, maar iedereen is hier altijd welkom. Is gezellig als vrienden langskomen
Denk dat ik op twee handen kan tellen hoeveel verschillende mensen er bij mij thuis zijn geweestquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben niet altijd even sociaal, maar iedereen is hier altijd welkom. Is gezellig als vrienden langskomen
Ben jij zo'n lonewolfquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik op twee handen kan tellen hoeveel verschillende mensen er bij mij thuis zijn geweest
Goedenavond vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, wanneer kan ik komen? *hue hue*
Jij bent niet welkom AirwiN, dat weet jequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, wanneer kan ik komen? *hue hue*
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik op twee handen kan tellen hoeveel verschillende mensen er bij mij thuis zijn geweest
Auwquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom AirwiN, dat weet je
Ik heb vanochtend over jou en Elvi gedroomd dat jullie mijn collega's waren en dat ik Elvi aansprak met haar fok username en toen werd ze hartstikke kwaad.quote:
Hoe combineer je beiden? Gasten op de bank deponeren en zelf ergans anders wat doen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ai ai aiquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom AirwiN, dat weet je
Zin om weer een foute grap te makenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe combineer je beiden? Gasten op de bank deponeren en zelf ergans anders wat doen?
Ja dat doe je toch niet!quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend over jou en Elvi gedroomd dat jullie mijn collega's waren en dat ik Elvi aansprak met haar fok username en toen werd ze hartstikke kwaad.
Kat moet ook ergens liggen toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb ik wel een hoekbank. Butwhy.gif
Ja die liggen inderdaad altijd waar ik niet hangquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kat moet ook ergens liggen toch?
Nee hoor, natuurlijk ben je welkom.quote:
Nee, bedoel dat ik in sommige opzichten minder sociaal ben. Vrienden zijn gewoon welkom.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe combineer je beiden? Gasten op de bank deponeren en zelf ergans anders wat doen?
Om languit op te liggenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb ik wel een hoekbank. Butwhy.gif
Ruimte voor twee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee hoor, natuurlijk ben je welkom.
[..]
Nee, bedoel dat ik in sommige opzichten minder sociaal ben. Vrienden zijn gewoon welkom.
[..]
Om languit op te liggen
Ik hoop dat ze je helemaal verrot heeft geslagen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend over jou en Elvi gedroomd dat jullie mijn collega's waren en dat ik Elvi aansprak met haar fok username en toen werd ze hartstikke kwaad.
Welke opzichten zijn dat zoal?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, bedoel dat ik in sommige opzichten minder sociaal ben. Vrienden zijn gewoon welkom.
[..]
Om languit op te liggen
Nieuwe mensen ontmoeten vind ik vaak eng, maar naar een feestje gaan bijvoorbeeld dan weer niet. Of ik zou in mijn eentje gaan, zonder mensen die ik ken. Bellen vind ik ook vreselijk. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke opzichten zijn dat zoal?
bellenquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten vind ik vaak eng, maar naar een feestje gaan bijvoorbeeld dan weer niet. Of ik zou in mijn eentje gaan, zonder mensen die ik ken. Bellen vind ik ook vreselijk. Dat soort dingen.
Jeetje, wat een agressiequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je helemaal verrot heeft geslagen.
appen is beterquote:
O dat is meer sociale angst dan niet sociaal zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten vind ik vaak eng, maar naar een feestje gaan bijvoorbeeld dan weer niet. Of ik zou in mijn eentje gaan, zonder mensen die ik ken. Bellen vind ik ook vreselijk. Dat soort dingen.
Dat is asociaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O dat is meer sociale angst dan niet sociaal zijn.
Bij niet sociale mensen denk ik eerder aan mensen die zich geen reet van hun omgeving aantrekken.
Te laatquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 18:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die a in asociaal is toch hetzelfde als niet?
Nee, ik sta juist altijd voor anderen klaar. Misschien raar om van jezelf te zeggen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O dat is meer sociale angst dan niet sociaal zijn.
Bij niet sociale mensen denk ik eerder aan mensen die zich geen reet van hun omgeving aantrekken.
quote:
Nou...quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet erg sociaal maar ik ben niet asociaal.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Je laat voor het gemak maar even buiten beschouwing dat je vloekt als een bootwerker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Heeft weinig te maken met wel of niet sociaal zijn lijkt me.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je laat voor het gemak maar even buiten beschouwing dat je vloekt als een bootwerker?
Hebben ze die docent al ontslagen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:52 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)t-naoorlogse-verzet/
Zie al die linksmensen in paniek.
Ik had de voorgaande posts niet gelezen. Ik sloeg enkel aan het asociaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met wel of niet sociaal zijn lijkt me.
Ik zie iedere keer alleen maar die 'kan de microfoon aan' sketch van De Kwis voor mij als ik hem zie praten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:02 schreef MissMSX het volgende:
Baudet slaat maar een beetje door met z'n 'nieuwe verkiezingen'
Hij is ook één grote wandelende sketchquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie iedere keer alleen maar die 'kan de microfoon aan' sketch van De Kwis voor mij als ik hem zie praten.
Recht of omgekeerd evenredig?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef AirwiN het volgende:
Vraagje voor de dames; als de manier waarop je danst een indicatie is voor hoe goed je presteert in bed. Is Thierry dan iemand die je door het matras neukt?
Ik denk dat hij homo is als ik dat zo zie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef AirwiN het volgende:
Vraagje voor de dames; als de manier waarop je danst een indicatie is voor hoe goed je presteert in bed. Is Thierry dan iemand die je door het matras neukt?
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef AirwiN het volgende:
als ik het zie wordt ik lesbischquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij homo is als ik dat zo zie.
Die is best wel treffend jaquote:
Ik kan die twee niet meer los zien van elkaarquote:
Ik kan een moderne klassieker als Magnolia gelukkig wel los zien van Baudetquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan die twee niet meer los zien van elkaar
Ik zal hem nog eens kijken om mijn geest te reinigenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan een moderne klassieker als Magnolia gelukkig wel los zien van Baudet
Het origineel of de sketch van De Kwis?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Had dat filmpje nog niet gezien van hem. Even opgezocht
Vandaar zijn fascinatie met microfoons...quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij homo is als ik dat zo zie.
Het origineel. Die sketch zal ik straks eens opzoekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het origineel of de sketch van De Kwis?
De vrouwen die volgens hem minderwaardig zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:11 schreef AirwiN het volgende:
Minderwaardige wezens mogen ook een mening hebben. Ook al doet die niet terzake.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen die volgens hem minderwaardig zijn?
Oh is onze Thierry er zo eentje. Zou goed tussen bepaalde FOK!ers passen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen die volgens hem minderwaardig zijn?
Als een vrouw “nee” zegt moet je niet denken “O, ze wil het niet”, dan moet je zeggen: “Schatje, we gaan nog even wat drinken.” Gewoon nog even aandringen.’quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh is onze Thierry er zo eentje. Zou goed tussen bepaalde FOK!ers passen.
Ik lees het net idd. Mafkees.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een vrouw “nee” zegt moet je niet denken “O, ze wil het niet”, dan moet je zeggen: “Schatje, we gaan nog even wat drinken.” Gewoon nog even aandringen.’
In een opiniestuk gaat hij nog een stapje verder: ‘[Vrouwen] willen helemaal niet […] dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden.’
Als je als vrouw op zo iemand stemt moet je je echt schamen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een vrouw “nee” zegt moet je niet denken “O, ze wil het niet”, dan moet je zeggen: “Schatje, we gaan nog even wat drinken.” Gewoon nog even aandringen.’
In een opiniestuk gaat hij nog een stapje verder: ‘[Vrouwen] willen helemaal niet […] dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden.’
Als je als mens zijnde op hem stemt moet je je echt schamen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je als vrouw op zo iemand stemt moet je je echt schamen.
Als je als mens op zo iemand stemt moet je je schamen, imo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je als vrouw op zo iemand stemt moet je je echt schamen.
Omg, gmta.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je als mens zijnde op hem stemt moet je je echt schamen.
Dit is niet oké.
Tuurlijk dat ook. Ik probeerde open minder te blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je als mens zijnde op hem stemt moet je je echt schamen.
Dit is niet oké.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk dat ook. Ik probeerde open minded te blijven
Ik heb t ook echt puur en alleen over z'n uiterlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
Nah. Zeker niet het type man waar ik op val. Qua uiterlijk ook, bedoel ik.
Waar val je wel op?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
Nah. Zeker niet het type man waar ik op val. Qua uiterlijk ook, bedoel ik.
Ja, bedoel ook dat ik totaal niet val op hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t ook echt puur en alleen over z'n uiterlijk.
Hij is wel single mag ik hopen.
Ja dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, bedoel ook dat ik totaal niet val op hoe hij eruit ziet.
Hoop het ook.
Grootgeschapen.quote:
Owquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grootgeschapen.
Nee, even zonder gekkigheid. Ik had altijd een bepaald type, maar ik richt me daar niet meer zo op. Wat ik vaak wel aantrekkelijk vind nog steeds zijn mannen met een baard(je) en tattoages. Of een man in pak. Donker haar en lichte ogen zijn ook
Voor groot geschapen zit je op FOK goed in elk geval.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grootgeschapen.
Nee, even zonder gekkigheid. Ik had altijd een bepaald type, maar ik richt me daar niet meer zo op. Wat ik vaak wel aantrekkelijk vind nog steeds zijn mannen met een baard(je) en tattoages. Of een man in pak. Donker haar en lichte ogen zijn ook
Ze heeft t niet over e-penissen toch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor groot geschapen zit je op FOK goed in elk geval.
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft t niet over e-penissen toch.
quote:
Nee, the real deal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soort e-sigaret met allemaal kekke smaakjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwestie van de vulling wisselenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort e-sigaret met allemaal kekke smaakjes.
Maar jij bent ook heel mooiquote:
Lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Karamel zeezoutquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Donker haar, lichte ogen, baardje?
Niet in het openbaar neequote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je mag hem toch niet overal tevoorschijn trekken.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Donker haar, lichte ogen, baardje?
Owquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar jij bent ook heel mooi
Zoals ik al zei, het is niet alléén maar dat type waar ik op val
[..]
Lekker
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:16 schreef AirwiN het volgende:
Donker haar, lichte ogen en loop regelmatig in pak
En ik heb ook nog krullenquote:
Die pipo stond aan de basis van het verlies van de wk-finale van Oranje in 2010.quote:
Pic.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben als een Turk met ontkleurde ogen.
Das dan weer erg jammer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die pipo stond aan de basis van het verlies van de wk-finale van Oranje in 2010.
Een soort Thierry Baudet, dus.
Lokaburka.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb lange terroristenbaard.
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pic.
[..]
Das dan weer erg jammer.
Hoi, neuken? Of eerst een glaasje wijn?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, neuken? Of eerst een glaasje wijn?
Wit of rood?quote:
Hoe is het met de zuurgraad van jouw vagina?quote:
Zelfonderschatting ditquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg was ik in mn slechtste periode niet eens
Basischquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met de zuurgraad van jouw vagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |