ahzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zachtaardig, vredelievend, intelligent, humorvol, betrouwbaar, liefdevol
Heb jij echte vrienden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe ik ook, geef dit toch niet toe aan mijn echte vrienden
Is niet mijn vriend, vriend.quote:
En op jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
NutZ trok zich elke avond af op dr.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
johannes_vermeer weet dat, heb ik uit betrouwbare bron
Ik noem mensen wel vaker vriend, vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier anders keihard bewijs
[ afbeelding ]
Wil wel ff weten hoe die game is btw, die Japanse. Wil hem ms ook kopen, eigenlijk must have maar weet niet of ik het wel leuk vind en niet te lastig.quote:
volgens mensen die hem al hebben is het lastiger dan de Souls gamesquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel ff weten hoe die game is btw, die Japanse. Wil hem ms ook kopen, eigenlijk must have maar weet niet of ik het wel leuk vind en niet te lastig.
Niet voor mij dan helaas.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mensen die hem al hebben is het lastiger dan de Souls games
zelfs Frank_Drebin lukte het om Dark Souls 3 uit te spelen en die is 80 jaar oud dus jou zou het ook moeten lukkenquote:
Overschat nootmans niet hè.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs Frank_Drebin lukte het om Dark Souls 3 uit te spelen en die is 80 jaar oud dus jou zou het ook moeten lukken
viesdikquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:59 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een Mars doublepack gekocht. Zwakkeling die ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |