Die stopt sowieso, staat niet meer op de lijst. Maar zoals je in de tweede kamer ziet hoeft een voorzitter niet uit 1 van de grootste partijen te komen, de PvdA is daar niet groot en heeft toch de voorzitter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de voorzitter van de eerste kamer, dat is toch een VVDer? mag die dan aanblijven? (sorry ben niet zo thuis met al die politieke huisregels )
Dan lachen ze niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:12 schreef Ludachrist het volgende:
Al die mensen hier die niet begrijpen dat het Volk zich niet langer laat negeren.
De kinderen van de grootste beschaving ooit zijn naar het front geroepen, dat gaan jullie nog wel merken.
Ah. Okay.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar stel ik dat jij dat stelt?
Het was een aanvulling.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb het idee dat het weer vooral proteststemmen zijn tegen het landelijke beleid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat is FvD eigenlijk van plan in de provincies?
Komt daar dan automatisch een voorzitter van Forum nu blijkt dat Forum de grootste is, of kan elke politici daar terecht komen ongeacht welke partij.quote:
Nou iddquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:31 schreef DustPuppy het volgende:
"Schemer", "Uil van Minerva".
Mijn fascisme alarm ging alweer in alle hevigheid af. Hij verwijst nog net niet direct naar "Der Untergang des Abendlandes", maar Heilige Scheisse zeg!
https://forumvoordemocratie.nl/provincies/groningenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb het idee dat het weer vooral proteststemmen zijn tegen het landelijke beleid.
Nee, dus. Zie eerdere reactie. Er komt een ervaren voorzitter. Dat zal dus niet iemand van FvD zijn. Maar kan wel prima iemand uit een kleinere fractie zijn, zoals PvdA ook de voorzitter in de tweede kamer levert.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Komt daar dan automatisch een voorzitter van Forum nu blijkt dat Forum de grootste is, of kan elke politici daar terecht komen ongeacht welke partij.
Ik wist niet dat de FvD ook tegen windmolens was, maar ik vind dat geweldig. Heel het landschap vernietigen en honderden vogels de dood injagen voor een klimaathoax.!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoorde net de lijsttrekker van het Gelderse FvD op de radio.
Er mogen geen windmolens meer mogen geplaatst in Gelderland en de provincie moet zich richten op haar kerntaken.
Oke.......
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:12 schreef Ludachrist het volgende:
Al die mensen hier die niet begrijpen dat het Volk zich niet langer laat negeren.
De kinderen van de grootste beschaving ooit zijn naar het front geroepen, dat gaan jullie nog wel merken.
Owhja, als het om windmolens gaat geef je ineenz aan dat je het sneu vindt voor vogels. Ooit gehoord van de plasticsoep? Klinkt niet alsof de FvD daar actie tegen zal ondernemen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de FvD ook tegen windmolens was, maar ik vind dat geweldig. Heel het landschap vernietigen en honderden vogels de dood injagen voor een klimaathoax.!
Ik ga het FvD Brabant een brief schrijven of ze de windmolens bij de Kampina gaan afbreken. Verstoren daar het hele landschap.
Ik vond zijn verwijzing naar Mammoeten ook goed. De strijd tegen ijs en mammoeten heeft ons als ras gevormd. Daarom kunnen wij zo goed plannen en vooruitdenken. Dan zie je al die GL-journalisjes met vraagtekens boven hun hoofd.. "Waar heeft die man het over?". Ik snapte hem precies.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:31 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn fascisme alarm ging alweer in alle hevigheid af. Hij verwijst nog net niet direct naar "Der Untergang des Abendlandes", maar Heilige Scheisse zeg!
Ik ben ook tegen plasticsoep, absoluut! Ik zou bijv ook veel eerder op GroenLinks stemmen dan op D66, VVD of PvdA hoor! Het milieu-aspect van GL staat me absoluut aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Owhja, als het om windmolens gaat geef je ineenz aan dat je het sneu vindt voor vogels. Ooit gehoord van de plasticsoep? Klinkt niet alsof de FvD daar actie tegen zal ondernemen.
Alleen klopt dat niet. Mammoeten waren verre van de hoofdmoot, zeker hier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vond zijn verwijzing naar Mammoeten ook goed. De strijd tegen ijs en mammoeten heeft ons als ras gevormd. Daarom kunnen wij zo goed plannen en vooruitdenken. Dan zie je al die GL-journalisjes met vraagtekens boven hun hoofd.. "Waar heeft die man het over?". Ik snapte hem precies.
Jij ook, al ben je er op tegen. hulde toch.
Klein wild zal altijd de hoofdmoot geweest zijn. Maar er hebben hier wel degelijk mammoeten geleefd en die zijn ook bejaagd, net als de overige megafauna.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen klopt dat niet. Mammoeten waren verre van de hoofdmoot, zeker hier.
Als je wat verder richting de Russische toendra trekt heb je een punt.
En plannen en vooruitdenken was niet onze sterkte. Flexibiliteit was onze sterkte, omdat we juist vaak met de kuddes mee trokken.
Wat een bullshit jongen, werkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist ja, proteststemmen.
60% van de stemmen op GL waren van vrouwen. Dus studentes die Yasser leuk vinden of de vrouwen die zelf bijna niet werken, lekker shoppen in de middag of terrasje pakken. Die dus niet hoeven te bloeden, of vroeger sterven van de stress zoals de hardwerkende man die mag bloeden voor deze klimaathype.
Ik moet zeggen dat ik totaal niet van het fascisme!!!EINZ1!!! Geroep ben. Maar ook bij mij gingen alle alarmbellen af.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:31 schreef DustPuppy het volgende:
Lijstuitputtingquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef greatgonzo het volgende:
FvD heeft nog wel werk aan de winkel.. alle aspirant raadsleden moeten nog door de ballotage commissie en op Radio 1 legden ze net uit dat je niet kandidaten kan toevoegen naderhand.
En het schijnt dat FvD nogal wat dubbele inschrijvingen heeft (dus bijvoorbeeld kandidaat in Noord en Zuid Holland).
Weet niet of ze overal meer kandidaten hadden dan zetels.. maar toch, als ze het niet hebben, vervalt die zetel naar de volgende partij
Dan kan je wel lachen, maar dit land is doodziek. Onze architecten, universiteiten, journalisten en politici hebben dit land een auto-immuunziekte bezorgd, en het is hoog tijd dat de stormtroepen van de democratie dit land eens en voor altijd gaan zuiveren van vreemde smetten en ongewenste elementen.quote:
Wen er maar aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik totaal niet van het fascisme!!!EINZ1!!! Geroep ben. Maar ook bij mij gingen alle alarmbellen af.
Echt heel eng
Dat mag jij vinden. Weet alleen dat FvD in Gelderland niet heel ver komt met dat standpunt, gezien het Energieakkoord waar provincie en gemeenten zich aan hebben gecommitteerd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel goed. Windmolens zijn verschrikkelijk.
De kandidaten dienen ook te wonen in provincie waar ze staatslid worden en dat wordt nog een uitdagingje gok ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef greatgonzo het volgende:
FvD heeft nog wel werk aan de winkel.. alle aspirant raadsleden moeten nog door de ballotage commissie en op Radio 1 legden ze net uit dat je niet kandidaten kan toevoegen naderhand.
En het schijnt dat FvD nogal wat dubbele inschrijvingen heeft (dus bijvoorbeeld kandidaat in Noord en Zuid Holland). Je kunt maar in één provincie raadslid zijn
Weet niet of ze overal meer kandidaten hadden dan zetels.. maar toch, als ze het niet hebben, vervalt die zetel naar de volgende partij
Ik vond dat nog wel meevallen. Baudet roept vaak wat teksten uit boekjes die hij net gelezen heeft (gaf hij zelf toe in het debat over het klimaatakkoord). Ik denk niet dat die man werkelijk enge, fascistische ideeën heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik totaal niet van het fascisme!!!EINZ1!!! Geroep ben. Maar ook bij mij gingen alle alarmbellen af.
Echt heel eng
Sowieso alfa's, uiteraard.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Monolith het volgende:
Het wordt altijd een beetje pijnlijk als alfa's het over wetenschap gaan hebben.
Daar zal ik nooit aan wennen. Gelukkig.quote:
Ja die link ken ik uiteraard, maar dat is allemaal toch niet zo spannend of nieuw?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
https://forumvoordemocratie.nl/provincies/groningen
De andere provincies staan er ook bij.
Wat voor boekje zou hij dan gelezen hebben voor die speech?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel meevallen. Baudet roept vaak wat teksten uit boekjes die hij net gelezen heeft (gaf hij zelf toe in het debat over het klimaatakkoord). Ik denk niet dat die man werkelijk enge, fascistische ideeën heeft.
Hij heeft vooral onrealiseerbare ideeën en verandert ook nogal vaak van mening, tot aan 180 graden draaien aan toe.
Die architecten ook altijd!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan kan je wel lachen, maar dit land is doodziek. Onze architecten, universiteiten, journalisten en politici hebben dit land een auto-immuunziekte bezorgd, en het is hoog tijd dat de stormtroepen van de democratie dit land eens en voor altijd gaan zuiveren van vreemde smetten en ongewenste elementen.
Mwoah ik snap wat je zegt. Maar er zaten wel echt hele enge elementen in die speech hoor. Ook dat naar het front geroepen, dergelijke teksten ken ik ergens van....quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel meevallen. Baudet roept vaak wat teksten uit boekjes die hij net gelezen heeft (gaf hij zelf toe in het debat over het klimaatakkoord). Ik denk niet dat die man werkelijk enge, fascistische ideeën heeft.
Hij heeft vooral onrealiseerbare ideeën en verandert ook nogal vaak van mening, tot aan 180 graden draaien aan toe.
Daarin is íe dan ook niet de enige, de meeste partijen hebben last van moodswings als de winst eenmaal binnen is, kiezersbedrog komt overal voorquote:
Laat Robje Jetten het maar klappen om het klimaat...quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef capricia het volgende:
Forum wil zo snel mogelijk tweede kamer verkiezingen.
Ziet iemand mogelijkheden, hoe ze dat willen gaan bereiken?
Vliegveld in de Noordzeequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
FvD Noord-Holland wil Schiphol in zee gaan duwenEn volgende punt; Noord-Zuidlijn naar Schiphol doortrekken. Gaan niet samen.
Niet serieus te nemen
Niet heel veel. GL en de PvdA kunnen goed zaken doen met Rutte csquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef capricia het volgende:
Forum wil zo snel mogelijk tweede kamer verkiezingen.
Ziet iemand mogelijkheden, hoe ze dat willen gaan bereiken?
Dat plan leeft ook sterk bij andere partijen, binnenkort een kamerdebat er over. Kan best een meerderheid zijn voor een uitgebreid onderzoek hoe dat zou moeten. D66 is er bijvoorbeeld ook voor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
FvD Noord-Holland wil Schiphol in zee gaan duwenEn volgende punt; Noord-Zuidlijn naar Schiphol doortrekken. Gaan niet samen.
Niet serieus te nemen
Je komt er nog wel achter hoe serieus het te nemen valt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet serieus te nemen
Tuurlijk gaat dat wel samen, durf eens groots te denken man. Bange burger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet serieus te nemen
Het gaat natuurlijk om de combinatie van de twee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat plan leeft ook sterk bij andere partijen, binnenkort een kamerdebat er over. Kan best een meerderheid zijn voor een uitgebreid onderzoek hoe dat zou moeten. D66 is er bijvoorbeeld ook voor.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)sen-33-en-46-miljardquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat plan leeft ook sterk bij andere partijen, binnenkort een kamerdebat er over. Kan best een meerderheid zijn voor een uitgebreid onderzoek hoe dat zou moeten. D66 is er bijvoorbeeld ook voor.
Dat wordt al sinds de jaren '80 onderzocht volgens mij, en de conclusie is elke keer 'quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat plan leeft ook sterk bij andere partijen, binnenkort een kamerdebat er over. Kan best een meerderheid zijn voor een uitgebreid onderzoek hoe dat zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |