Godverdommequote:Toekomstig senator Mei Li Vos schetst eerder op de avond al waar het volgens haar om gaat: „Het is kiezen geweest tussen een koud, cynisch en rechts Nederland of een warm, verbonden en links Nederland.”
Ze snapt alleen zichzelf niet.quote:
quote:Voorlopige uitslag:
VVD van 13 naar 12 zetels
CDA van 12 naar 9 zetels
D66 van 10 naar 6 zetels
PVV van 9 naar 5 zetels
SP van 9 naar 4 zetels
PvdA van 8 naar 7 zetels
GroenLinks van 4 naar 9 zetels
CU van 3 naar 4 zetels
50PLUS van 2 naar 2 zetels
PvdD van 2 naar 3 zetels
SGP van 2 naar 2 zetels
DENK weet geen zetels te winnen
FVD van 0 naar 12 zetels
OSF wint geen zetels
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn oude docente maatschappijleer stond echt te schreeuwen in de klas dat ik het in mijn hoofd had gehaald om VVD te stemmen bij de scholierenverkiezingen. Goede tijden.
FvD heeft in Zuid-Holland echt geen enkel bizar of dubieus standpunt, waar zat medestanders voor zijn. Ben benieuwd inderdaad naar de kwaliteit van de kandidatenlijst.
nice, gisteravond zeiden ze toch nog dat denk 1 zetel zou krijgen?quote:
ze scoorden wel erg hoog in mijn kieswijzer. dus ze hebben in ieder geval wel standpuntenquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.
Misschien in een enkele provincie. Maar ik vind dit buitengewoon goed nieuws.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, gisteravond zeiden ze toch nog dat denk 1 zetel zou krijgen?
Alsof dit een voorteken is voor hoe de partij ervoor staat. Die Turken komen echt wel stemmen voor de tweede kamerverkiezingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien in een enkele provincie. Maar ik vind dit buitengewoon goed nieuws.
Correct spellings for JUICEYquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet op urban dictionary :
juicey
implying something large, thick, wet, or inflated.
Boeiendquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:01 schreef rival het volgende:
[..]
Correct spellings for JUICEY
juice
The sweeter the juice I could say it ain't so But darlin', what's the use?
– Run And Tell That! by Unknown Author
juicer
juicy
He will need no pork to make him juicy, and you will find him very like spring lamb, only better.
juiced
juicier
juices
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatiequote:
NIet super uitgebreid, maar alle grote punten voor de provincie hadden ze standpunten. Helaas vaak niet uitgelegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar hadden ze daar dan wel een partijprogramma? In veel provincies was dat niet zo.
Onafhankelijke staten fractie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatie
Onafhankelijke staten fracties ofzoiets.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is OSF? Klinkt als een sportorganisatie
Oh ik zie het nu ja. Maar dat lijken mij algemene punten die weinig provinciespecifiek zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NIet super uitgebreid, maar alle grote punten voor de provincie hadden ze standpunten. Helaas vaak niet uitgelegd.
Mooie kleur blauwquote:
maak eens dicht, er komt kou naar binnenquote:
Jij als paardenmeisjes heb zeker op Jesse Klaver gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie kleur blauw.
En sorry hoor, zit nu pas een beetje te lezen wat de uitslagen zijn.
niet partij van de dieren dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij als paardenmeisjes heb zeker op Jesse Klaver gestemd
Zoals je kon lezen heb ik CDA gestemd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij als paardenmeisjes heb zeker op Jesse Klaver gestemd
Boks, ik ook. Goede partij met solide bestuurders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je kon lezen heb ik CDA gestemd.
Ik weet niet eens hoe die Jesse eruit ziet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer omdat ze een nat broekje van Jesse krijgen
Ah, zo. Verbaast me niets dan dat ze geen zetels hebben weten te behalen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onafhankelijke staten fractie.
Dat is serieus knap als je dat gemist hebtquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die Jesse eruit ziet.
Wow, hoe kun je dat nou niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die Jesse eruit ziet.
Nee. De namen ken ik wel. En ik zal ze vast gezien hebben, maar geen idee welke naam bij welk hoofd hoort. Ik onthoud de hoofden niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is serieus knap als je dat gemist hebt
Je weet toch ook wel hoe bijvoorbeeld Wiebes er uit ziet
Ja zoals ik zeg, ik heb m best vaker gezien, maar de naam nooit aan t hoofd gekoppeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, hoe kun je dat nou niet weten
[ afbeelding ]
Staat mooi op een dartbord.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, hoe kun je dat nou niet weten
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig is het kartel nu gesloopt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t gevoel dat t toch niet uit maakt wat je stemt.
Ik ben koud, cynisch en linksquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gelukkig is het kartel nu gesloopt.
Vreemd, je zou nu toch even geen reclames meer verwachten van partijen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
Er was vanmorgen wel een enorm schreeuwerige reclame op over zoveel kosten voor zoveel graden minder opwarming, ik heb alleen gemist welke partij t was.
Stervendehoerenkankerkartel!!111!!!11!!!1quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gelukkig is het kartel nu gesloopt.
DENK OUT OF THE BOX!!!!11!11!!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:10 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
MensenWordt er aangegeven dat er iets niet kan "that's not the answer i want to hear"
Pech voor je dan.
Zeker op DENK gestemd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn stem is vet verrot. The fuck is wrong
Power to the underbelliesquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:20 schreef ArTiC het volgende:
Wat er nu in de media en aan de linkerkant gebeurd is precies de reden waarom ik FVD gestemd heb.
Heeft je vriendin weer veel last gehad van je gesnurk of had ze nu last van alle snoeren?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:20 schreef ArTiC het volgende:
Wat er nu in de media en aan de linkerkant gebeurd is precies de reden waarom ik FVD gestemd heb.
Niks underbellies, je mag in Nederland alleen een eigen mening hebben als deze binnen de mening van de foetsoenlijke meerderheid valt. Zie ook het negeren van de referenda uitslagen, daar hebben ze zich mee in de vingers gesneden. Iedereen zag dit aankomen, totale paniek bij DWDD afgelopen dinsdag.quote:
Ik had er zelf last van, om de haverklap wakkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft je vriendin weer veel last gehad van je gesnurk of had ze nu last van alle snoeren?
Prachtig tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks underbellies, je mag in Nederland alleen een eigen mening hebben als deze binnen de mening van de foetsoenlijke meerderheid valt. Zie ook het negeren van de referenda uitslagen, daar hebben ze zich mee in de vingers gesneden. Iedereen zag dit aankomen, totale paniek bij DWDD afgelopen dinsdag.
Als je kunt FOK!ken zal het wel meevallenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zie ziek als een hondje jongens
Manflu. RIP aan de nabestaandenquote:
Je was okayquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
Ik wil slapen maar als ik ga liggen kraak ik zo hard dat ik mezelf wakker hou
En ik hoest mezelf ook steeds wakker
Dan maar fok
Relatief toch?quote:
Ik heb meestal alleen dat tuutje helemaal onder zitten, en aangezien het van die knijpflesjes zijn die je ondersteboven neer moet zetten, wordt dat een plakkerige bende huehue in m'n keukenkastje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:01 schreef Allures het volgende:
Het lukt me echt nooit om geen honing aan de buitenkant van zo'n knijpfles te krijgen he
ja dat ja!quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen dat tuutje helemaal onder zitten, en aangezien het van die knijpflesjes zijn die je ondersteboven neer moet zetten, wordt dat een plakkerige bende huehue in m'n keukenkastje.
blauwe bessen zijn vaak redelijk teleurstellendquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Smoothie gemaakt met blauwe bessen. Het zag er beter uit dan het smaakte.
ik doe ze smorgens in de kwark, vooral omdat momenteel de gele kiwi's bijna niet meer verkrijgbaar zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:09 schreef Allures het volgende:
Je kunt ze in een pannenkoek doen
Ik vind het zonde van de pannenkoek maar sommige mensen vinden het lekker
nu maar afwachten wat ze er mee gaan doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:
holy shit zo'n overwinning had ik niet verwacht voor FVD
Meer lavendel in de natuurgebiedenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu maar afwachten wat ze er mee gaan doen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer lavendel in de natuurgebieden
daar krijgen ze spijt van. uit mn tuintje heb ik dat onkruid ook weg gehaaldquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent zelf onkruidquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar krijgen ze spijt van. uit mn tuintje heb ik dat onkruid ook weg gehaald
Hommelsquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
En hommels, die te zwaar zijn voor de stengel.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:
holy shit zo'n overwinning had ik niet verwacht voor FVD
Gewoon alles ral9001quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik wou dat ik een eskimo was. Kan maar niet besluiten over welke kleur wit ik op de trap en muur wil
Air gewoon laten 'schilderen'quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik wou dat ik een eskimo was. Kan maar niet besluiten over welke kleur wit ik op de trap en muur wil
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je plafond is al goed gewit zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik twijfel of ik nog weer lavendel in de tuin ga zetten. Heeft altijd moeite bij mij. Verheug me wel weer op de stokrozen. Die gaan ieder jaar als een malle.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef CherryLips het volgende:
LavendelIk ga m'n balkon ermee volzetten. Taai spul.
Het boompje heeft je gebeld?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoorde dat m'n paarse bloemenboompje ook alweer helemaal vol knoppen zit. Kan bijna weer terug op balkon.
Zin in M&M's nu.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Net al mn eten in staan pakken, misselijk van de pringles, twiggles, cocktailnootjes en m&m's lucht.
De struik van de buurvrouw gaat ook weer fanatiek de lucht in, gelukkig beschik ik tegenwoordig over een heggenschaarquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoorde dat m'n paarse bloemenboompje ook alweer helemaal vol knoppen zit. Kan bijna weer terug op balkon.
huehuehuequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
De struik van de buurvrouw gaat ook weer fanatiek de lucht in, gelukkig beschik ik tegenwoordig over een heggenschaar
Brazilian?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
De struik van de buurvrouw gaat ook weer fanatiek de lucht in, gelukkig beschik ik tegenwoordig over een heggenschaar
Lekker briesjequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
31m/s wind vannacht waar we heen gaan. Voor het eerst dat ik 'violent storm' bij een voorspelling zie op die website.
Donsjasjes maken iedereen dikquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
Donsjasjes mak3n me dik
In b4 alles maakt je dik
Vorige tocht was er ook een vrouw mee, met donsbroek/jas zag die er uit als een blob.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
Donsjasjes mak3n me dik
In b4 alles maakt je dik
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vorige tocht was er ook een vrouw mee, met donsbroek/jas zag die er uit als een blob.
whoaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:21 schreef Allures het volgende:
In april tik ik denk ik wel -20 aan
Maart als ik deze manflu snel overleef want dan kan ik weer sporten
goedemorgen.quote:
Sla zequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
Wauw.. Mijn nieuwe collega's zijn echt super gemeen. Damn.
Moet je nog veel doen vandaag?quote:
Ze dachten dat ik niets kon horen, omdat ik mijn muziek in had. Helaas voor mij, had ik de muziek niet hard staan en hoorde alles wat ze zeiden over mij.quote:
leg punaises op hun stoelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
Wauw.. Mijn nieuwe collega's zijn echt super gemeen. Damn.
wat zeiden ze?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik niets kon horen, omdat ik mijn muziek in had. Helaas voor mij, had ik de muziek niet hard staan en hoorde alles wat ze zeiden over mij.
Geen aardige dingen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik niets kon horen, omdat ik mijn muziek in had. Helaas voor mij, had ik de muziek niet hard staan en hoorde alles wat ze zeiden over mij.
Geen aardige dingen.
Damn, lekker danquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen aardige dingen.
Ga dan niet met muziek in je oren zitten autistje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen aardige dingen.
Wel terecht?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen aardige dingen.
Victem blaming. Lekker bezig dopquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga dan niet met muziek in je oren zitten autistje.
Ja, 't is natuurlijk ook wel erg vreemd om op kantoor weleens met muziek op te zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In mijn team gaat het je niet lukken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, 't is natuurlijk ook wel erg vreemd om op kantoor weleens met muziek op te zitten.
Ja bedankt he. Ik luister altijd wat muziek omdat de radio kut is en ik anders fouten maak. Doen wel meer collega'squote:Op donderdag 21 maart 2019 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In mijn team gaat het je niet lukken.
Daarom ook, oortjes uit en praat gewoon met je collega’s.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja bedankt he. Ik luister altijd wat muziek omdat de radio kut is en ik anders fouten maak. Doen wel meer collega's
Maar dat even terzijde. Ze begonnen erover dat ik vorige week nog makeup op had en nu niet en dat ik duidelijk lelijker was zonder. Toen ging het over mijn liefdesleven, die ik niet heb en dat ze wel snappen dat ik single ben. En ze denken wel dat ik vroeger gepest ben op school, want anders zou ik niet zo stil zijn.
je werkt op een afdeling met alleen vrouwen zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja bedankt he. Ik luister altijd wat muziek omdat de radio kut is en ik anders fouten maak. Doen wel meer collega's
Maar dat even terzijde. Ze begonnen erover dat ik vorige week nog makeup op had en nu niet en dat ik duidelijk lelijker was zonder. Toen ging het over mijn liefdesleven, die ik niet heb en dat ze wel snappen dat ik single ben. En ze denken wel dat ik vroeger gepest ben op school, want anders zou ik niet zo stil zijn.
Even aangeven bij de leidinggevende of personeelszaken lijkt mequote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt de behoefte bff's te worden nu met hen. Niet dus.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom ook, oortjes uit en praat gewoon met je collega’s.
Zijn ze nog niet lief ga dan hun beledigen.
of gewoon eerst even zelf op proberen te lossen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even aangeven bij de leidinggevende of personeelszaken lijkt me
Ja, veel wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je werkt op een afdeling met alleen vrouwen zeker?
Nee, ga er niks van zeggen. Ik laat ze maar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:57 schreef Allures het volgende:
Dat is inderdaad gemeen
Misschien morgen op een rustige manier wat van zeggen?
Ha ha ha haquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef Allures het volgende:
[..]
of gewoon eerst even zelf op proberen te lossen?
Inderdaad ga tussen de mannen werken veel beter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja echt de behoefte bff's te worden nu met hen. Niet dus.
Dit is echt de reden waarom ik een hekel heb aan dit soort vrouwen over het algemeen. Niet iedereen is zo natuurlijk, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die typische vrouwenkift dit. Kutnijd
Dat is wel een rotstreek jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Achja, klikken is het probleem altijd tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je gaat klikken bij PZ dan ben je echt de sjaak.
Wat een leuke manager zal jij zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In mijn team gaat het je niet lukken.
'Gezinshoofd'.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een leuke manager zal jij zijn.
Zo'n micromanagende dictator die z'n frustraties van een slecht huwelijk moet botvieren op z'n personeel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inderdaad ga tussen de mannen werken veel beter.
Wij zoeken nog iets leuks met cupje D.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen vandaag?
Hier ook geen zin meer. Ik ben mijn CV aan het updaten en zodra dat is gedaan stuur ik een sollicitatie de deur uit.
Jezus Christus wat een kutvolk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ook nog seksistischquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n micromanagende dictator die z'n frustraties van een slecht huwelijk moet botvieren op z'n personeel.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inderdaad ga tussen de mannen werken veel beter.
Wij zoeken nog iets leuks met cupje D.
Mis mijn oude team.. Daar was het altijd zo gezellig.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mis mijn oude team.. Daar was het altijd zo gezellig.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je voor dat je mensen zich kunnen concentreren op hun werk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
We gaan ook 4/5 keer per jaar als team wat doen.
Alleen oortjes wil ik niet, is dat zo gek?
Ps managers kennen wij niet, gewoon projectleider senior.
Beetje vrouwen in de kont knijpenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, omdat hij er thuis niet op mag.
Ik wil het niet. Punt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stel je voor dat je mensen zich kunnen concentreren op hun werk.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Typische houding van zo'n brallende halve die nooit iets uit z'n handen krijgt en alleen maar de hele dag loopt te ouwehoeren.
mag een radio wel?quote:
die dan managet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
We gaan ook 4/5 keer per jaar als team wat doen.
Alleen oortjes wil ik niet, is dat zo gek?
Ps managers kennen wij niet, gewoon projectleider senior.
Typische houding van een klagende werknemer die denkt zelf de last van het complete team te moeten dragen en niet openstaat voor kritiek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Typische houding van zo'n brallende halve die nooit iets uit z'n handen krijgt en alleen maar de hele dag loopt te ouwehoeren.
Je leeft nog in de jaren 80 dop.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Typische houding van een klagende werknemer die denkt zelf de last van het complete team te moeten dragen en niet openstaat voor kritiek.
Precies, en dan al die dopjes om je heen die de hele dag interessant moeten doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Ik was ook nooit zo van de oortjes...tot ik moest gaan coden in een kantoortuin
Radio is hier dan weer not done, alleen maar kantoortuinen hier met meerdere teams.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag een radio wel?
op afdelingen waar geen muziek is zou ik sowieso niet willen werken
Ja tuurlijk een portie DAB+.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag een radio wel?
op afdelingen waar geen muziek is zou ik sowieso niet willen werken
Werkgever van het jaar gespot.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Ik was ook nooit zo van de oortjes...tot ik moest gaan coden in een kantoortuin
Support zit in dezelfde kantoortuin...de hel dag dat gerinkel en je krijgt van die gesprekken mee waarbij je dan wil ingrijpen omdat de 1ste lijn geen idee heeft wat de klant bedoeld. Ik raak dan helemaal van slag.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, en dan al die dopjes om je heen die de hele dag interessant moeten doen.
Klinkt bekend, leuk he.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Support zit in dezelfde kantoortuin...de hel dag dat gerinkel en je krijgt van die gesprekken mee waarbij je dan wil ingrijpen omdat de 1ste lijn geen idee heeft wat de klant bedoeld. Ik raak dan helemaal van slag.
En ze staan continue aan je bureau om iets te vragen... brrr
Ik zou gek wordenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Support zit in dezelfde kantoortuin...de hel dag dat gerinkel en je krijgt van die gesprekken mee waarbij je dan wil ingrijpen omdat de 1ste lijn geen idee heeft wat de klant bedoeld. Ik raak dan helemaal van slag.
En ze staan continue aan je bureau om iets te vragen... brrr
Pff is de enige regel verder hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Ik zou echt niet kunnen werken onder een teamleider die mij dingen gaat verbieden en dan niet verder komt dan 'ik wil het niet, punt'
Ik bepaal zelf wel hoe ik het beste werk. Ik ben geen sociale werkplaats werknemer waarbij je alles vast moet leggen of zo
Ik niet want ik gebruik een superhandige uitvinding daarvoor: oordopjes.quote:
VERBOTENquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet want ik gebruik een superhandige uitvinding daarvoor: oordopjes.
Mag niet hequote:Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oooow in dat geval is ie niet domquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pff is de enige regel verder hoor.
Ik zou je die oordopjes op laten etenquote:
lolquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Millenials die niet meer tegen autoriteit kunnen.
Autoritair doen om het autoritair doen en daarmee de productiviteit verlagenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Millenials die niet meer tegen autoriteit kunnen.
Niet als Lospredosa je bossman isquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik twijfels soms ook wel eens of mensen aan het lachen of het janken zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of janken.
Maar hij heeft banken dus hij is coolquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als Lospredosa je bossman is
Hij zit op Fok. Dat cool zijn zal wel meevallenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hij heeft banken dus hij is cool
Vast en zeker van die bruine lederen Chesterfieldsquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hij heeft banken dus hij is cool
Lekker gek. Met een glaasje rose. Hihihi.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou me weinig verbazen als het een casting couch achtige bank is, want hilarisch.
Kan best raar klinken /eruit zien inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik twijfels soms ook wel eens of mensen aan het lachen of het janken zijn.
Door er niet over te beginnen ben je juist een autistquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
'Ik leg het straks klaar'
Dat vond ik een beetje vaag dus ik was van wanneer is dat dan en toen was ze van 'vanmiddag' en ik wilde geen complete autist zijn en vragen hoe laat 'vanmiddag' dan begon, omdat ik al een autist was over straks en dat de boel niet duidelijker maakte
Maar is dat nu al begonnen?
Ik wil daar niet voor niets staan
ja ik begon er dus over maar dat hielp nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door er niet over te beginnen ben je juist een autist
Volgens mij is er bij onze vestiging in Friesland sinds kort een zelfbenoemde teamleider met zulke trekjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Repressief leidinggeven is al een hele tijd geen gewenste houding meer bij gezonde bedrijven. Wellicht in het MKB nog.
Die leven ook nog in de jaren 80quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij onze vestiging in Friesland sinds kort een zelfbenoemde teamleider met zulke trekjes.
Gelukkig welquote:
Dat betekend gewoon: ja, kom straks maar langs om het te halen maar verwacht dan wel dat ik nog ff moet zoeken waar het ligt dus je moet dan even wachten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
Dat vond ik een beetje vaag dus ik was van wanneer is dat dan en toen was ze van 'vanmiddag' en ik wilde geen complete autist zijn en vragen hoe laat 'vanmiddag' dan begon, omdat ik al een autist was over straks en dat de boel niet duidelijker maakte
"Wat is straks?" lijkt me een hele normale vraag als je afhankelijk bent van de straks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
ja toen was het antwoord dus vanmiddagquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
"Wat is straks?" lijkt me een hele normale vraag als je afhankelijk bent van de straks.
Slavenhandel?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:45 schreef Allures het volgende:
[..]
ja toen was het antwoord dus vanmiddag
Hoor ik daar ergens een bus starten?quote:
Ik dacht paard en wagen vertrekken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoor ik daar ergens een bus starten?
Een bus met demonstranten die vertrekken naar Friesland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht paard en wagen vertrekken.
Ohwquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een bus met demonstranten die vertrekken naar Friesland.
Dus dan moet je verplicht naar de kutmuziek luisteren van iemand anders? Nee dat is leukquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk een portie DAB+.
Met zijn 5en hebben we allemaal een radio dag in de week.
Dat jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus dan moet je verplicht naar de kutmuziek luisteren van iemand anders? Nee dat is leuk
Sowieso is radio kut
Maar ze kunnen wel op een hele kekke bank zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus dan moet je verplicht naar de kutmuziek luisteren van iemand anders? Nee dat is leuk
Sowieso is radio kut
Ja wauw ze hebben een LEREN BANK en TWEE LUIE STOELENquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel op een hele kekke bank zitten.
buiten wel, maar op kantoor niet.quote:
Beste moment van de dag als er nog bijna niemand is en het helemaal stil is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten wel, maar op kantoor niet.
Plichtmatig met collega's weg. Fantastisch.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan binnenkort volledig verzorgd naar Zwitserland. Vliegen, fabriekje bezoeken, contracten tekenen en een dagje lekker stappen.
In April naar Brugge voor hetzelfde.
Wij hebben de leukste afdeling van het forum schat ik zo.![]()
Stilte op kantoor is genieten manquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten wel, maar op kantoor niet.
neuh. het eerste wat ik doe is de radio aan zettenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beste moment van de dag als er nog bijna niemand is en het helemaal stil is.
Dat is zo 1990quote:
Hue huequote:
Trap 9010 denk ik ja. Ik twijfel of ik de muren dan 9003 doe.quote:
trap gewoon 7042quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trap 9010 denk ik ja. Ik twijfel of ik de muren dan 9003 doe.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan binnenkort volledig verzorgd naar Zwitserland. Vliegen, fabriekje bezoeken, contracten tekenen en een dagje lekker stappen.
In April naar Brugge voor hetzelfde.
Wij hebben de leukste afdeling van het forum schat ik zo.![]()
Waarom?quote:
Zijdeglans. Oude trap en bovendien is de verf die ik wil er niet in hoogglans.quote:
Ze staan in de rij, het is niet verplicht natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plichtmatig met collega's weg. Fantastisch.
De deuren zijn hier nu een groengrijzig wit. Ik word er zo depri vanquote:
Nog steeds niet klaar met klussen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De deuren zijn hier nu een groengrijzig wit. Ik word er zo depri van
Ja kun je ook beter oortjes in doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik doe weinig met collega's in vrije tijd, en dat wil ik graag zo houden. Misschien één keer per kwartaal een etentje.
die zijn hier donkergrijsquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De deuren zijn hier nu een groengrijzig wit. Ik word er zo depri van
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kun je ook beter oortjes in doen.
Wat een fantastisch idee van je grote leiderquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kun je ook beter oortjes in doen.
Ha!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog steeds niet klaar met klussen?
*kras*quote:
Ik ken dat soort mensenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Allures het volgende:
Het was precies wat iemand hier zeiHet lag nog niet klaar
Naja ik heb het
mijn interieur kan wel een vrouwenhand gebruikenquote:
Mijn interieur is laatst mancave genoemd door een vrouwquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn interieur kan wel een vrouwenhand gebruiken
Ral 4010quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn interieur kan wel een vrouwenhand gebruiken
Met zwarte muren!quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn interieur is laatst mancave genoemd door een vrouw
zal hier ook wel zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 donkergrijze muurquote:
Moet boven alle deuren en kozijnen nog doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijdeglans. Oude trap en bovendien is de verf die ik wil er niet in hoogglans.
Allemaal stalen meubels?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet terwijl ik op het werk zitquote:
Heb veel liefde om te gevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wist niet dat je van het delen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |