1:30 volgens de gids.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:59 schreef Doublepain het volgende:
NPO gaat er zo wel uit denk ik, bijna 00:00
quote:
Droom lekker verder.quote:
En terecht!quote:
ze kunnen moeilijk wegzappen want dan heeft Thierry weer zijn doel bereikt en kan die schreeuwen dat hij gecensureerd wordt en zoquote:
Iets meer geduld voor je toekomstig premier aub.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef Monolith het volgende:
Beetje zonde dit. Meer uitslagen en niet gezwets.
Alles is kut maar wij gaan het veranderen. Uil van Minerva gr grquote:
Hij gaat nog wel even door, gok ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef Monolith het volgende:
Kijken en aanhoren zal jequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef Monolith het volgende:
Minerva is echt aidsquote:
Dit leest niet makkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
anyways; amsterdam voorlopig
GroenLinks
13,5%
-7,0
D66
11,3%
-3,9
PvdA
10,7%
-2,8
VVD
8,8%
+2,3
Partij v.d. Dieren
8,6%
+8,6
Forum v. Democratie
6,0%
+6,0
Denk
4,9%
-7,8
SP
3,5%
-4,1
PVV
2,3%
-1,0
CDA
2,1%
+2,1
ChristenUnie
1,9%
+1,9
50Plus/P.v.d. Ouderen
0,9%
+0,9
Code Oranje
0,8%
+0,8
NIDA
0,5%
-0,6
Ouderenpartij NH
0,0%
-3,5
Overige PS2015
Zeker, maar ik taai m toch maar af, morgen vroeg op. Wel jammerquote:
Ze hebben net GL gecensureerd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef schoonmams het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk wegzappen want dan heeft Thierry weer zijn doel bereikt en kan die schreeuwen dat hij gecensureerd wordt en zo
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn voormalig klasgenoot komt waarschijnlijk in de EK voor FvD
Maakt weer duidelijk dat er geen slimme mensen in Amsterdam wonen.. Maar dat wisten we alquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
anyways; amsterdam voorlopig
GroenLinks
13,5%
-7,0
D66
11,3%
-3,9
PvdA
10,7%
-2,8
VVD
8,8%
+2,3
Partij v.d. Dieren
8,6%
+8,6
Forum v. Democratie
6,0%
+6,0
Denk
4,9%
-7,8
SP
3,5%
-4,1
PVV
2,3%
-1,0
CDA
2,1%
+2,1
ChristenUnie
1,9%
+1,9
50Plus/P.v.d. Ouderen
0,9%
+0,9
Code Oranje
0,8%
+0,8
NIDA
0,5%
-0,6
Ouderenpartij NH
0,0%
-3,5
Overige PS2015
terecht, dit is beter dan Project Harenquote:
Zekerquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is toch wel de beste speech na een verkiezing ooit
Iets met Paaseiland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar heeft die het afgelopen half uur ook maar iets zinnigs gezegd dat met de verkiezingen voor de Provinciale Staten te maken heeft?
quote:
Coke, de witte motorquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Die heeft daar gewoon 15 kantjes aan tekst zitten schrijven. Wat een figuur
Achjoh, dat zei men ook over Wilders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef _--_ het volgende:
Holy shit de aap komt nu wel uit de mou bij Thierry. Jullie waren allemaal gewaarschuwd. Deze man zal steeds extremer worden.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kijk uit naar de reactie van de NOS zo dadelijk na deze speech.
die hebben niet zo'n vage waan om mediavrijheid aan banden te leggen, de essentie van democratiequote:
Fuck nee joh, die godwins mogen achterwege blijven, hij lult echt een end weg, maar t is wel weer zo'n Baudet speech, en bij de NOS zullen ze onderhand wel "switch!" brullen in de regiequote:
Ik wist gelukkig al voor ik in dat hokje stond dat het een mafklapper is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft er al spijt van z'n stem hier
Ik heb spijt dat ik niet 2x heb gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neu, bedtijd. Uit te gemiddelde dementerende bejaarde komt een coherenter verhaal.quote:
GEVLOERDquote:
Neuh, ik stem FVD voor hiddemagodquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kijk uit naar de reactie van de NOS zo dadelijk na deze speech.
Harlingen is FVD de grootstequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Friesland stemt weer CDA
Water is nat
Hij heeft het over de ultieme vijand: de satanische bloedlijnersquote:
Hij gaat het zometeen nog even een uur over de waterschapsverkiezingen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Heeft hij het woord "provincie" al een keer in de mond genomen?
IKKE NIET!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef Oostwoud het volgende:
De TT niet aanpassen naar: de uil van Minerva
Het is dan ook een stukje komedie van de bovenste plank, maar met serieuze politiek bedrijven heeft deze speech inhoudelijk weinig van doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:02 schreef Doublepain het volgende:
Alleen al deze speech zal morgen wat boze mensen triggeren
Je bent zo boos dat je de voor te omruilt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, bedtijd. Uit te gemiddelde dementerende bejaarde komt een coherenter verhaal.
Middernacht prime timequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, geef elke partij nu maar een kwartier in prime time cadeau behalve FVD.
Als comedy-act is het best ok, alleen nogal vreemd dat mensen er op gaan stemmen alsof het een serieuze partij is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dan ook een stukje komedie van de bovenste plank, maar met serieuze politiek bedrijven heeft deze speech inhoudelijk weinig van doen.
ja, hij heeft het initiatief genomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef TjjWester het volgende:
Wait whut baudet heeft het oekranie referendum gefixt?
Geenpeil had daar niks mee te maken........
Ik pak een biertje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Zo, even wat drinken. Dat stel ik nu al een half uur uit door die megaspeech.
Je bedoelt 1940quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Jimbo het volgende:
Echt, dat amsterdamZe hebben in 1945 de verkeerde stad gepakt
Behalve dat daar en andere linkse steden het geld wordt verdiend.quote:
Godverdomme je hebt helemaal gelijkquote:
Gewoon omheinen, entreegeld vragen en er een pretpark van maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Jimbo het volgende:
Die ouwe gek lag er ook al goed af.quote:
astuquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef cherrycoke het volgende:
okay, dat was leuk mods bedankt en welterusten
De intellectuelen van de toekomst in tegenstelling tot die mensen in midlife crisis.quote:
Liever een bulldozer erdoor, heb je niets aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon omheinen, entreegeld vragen en er een pretpark van maken.
Omdat om de meeste dierentuinen een hek staat en 020 alleen door de A10 wordt afgebakendquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wtf? Waarom kots je op onze hoofdstad gek?
''Onze hoofstad'' kiest voor een partij die er voor pleit een eigen migratiebeleid op poten te zetten, met paspoort en al.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Met kneiterrechtse, überkapitalische economische sectoren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Behalve dat daar en andere linkse steden het geld wordt verdiend.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef Jimbo het volgende:
Nee nee geenpeil heeft duizende mensen gemobiliseerd, daar heeft fvd nul aan mee geholpen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, hij heeft het initiatief genomen.
Wat vroeger een metropool was voor de wereldhandel, hoofdstad van cultuur en wijsbegeerte, is het nu tot een kermis verworden voor toeristen en bastaarden en vinden er bijna dagelijks schietpartijen op straat plaats.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker allemaal daar laten, dan kun je het nog lekker uitmelken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Liever een bulldozer erdoor, heb je niets aan.
Nee. Jupiler, kleintje.quote:
Sad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat vroeger een metropool was voor de wereldhandel, hoofdstad van cultuur en wijsbegeerte, is het nu tot een kermis verworden voor toeristen en bastaarden en vinden er bijna dagelijks schietpartijen op straat plaats.
Al die gasten die al die 'creatieve' opleidingen doen en dan boos worden omdat ze geen baan kunnen vindenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
De intellectuelen van de toekomst in tegenstelling tot die mensen in midlife crisis.
Kijk eens naar het extreem rechtse Rotterdam. Armste stad van het land.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Met kneiterrechtse, überkapitalische economische sectoren.
Wel beter entertainment dan stoffige Greet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van die speech van Baudet.... die kerel is gewoon echt knettergek
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat vroeger een metropool was voor de wereldhandel, hoofdstad van cultuur en wijsbegeerte, is het nu tot een kermis verworden voor toeristen en bastaarden en vinden er bijna dagelijks schietpartijen op straat plaats.
Applaus voor jezelf.quote:
Ja, niet zinvol waar verder want het is verder gebonden aan nationale wetten he ... snap je zelf ook wel ... hoop ik?!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:06 schreef EipNiC het volgende:
[..]
''Onze hoofstad'' kiest voor een partij die er voor pleit een eigen migratiebeleid op poten te zetten, met paspoort en al.
Valt me nog mee dat ze in Rotterdam nog redelijk klein gebleven zijn, maar ik vraag me af of dat volk welk weet wat stemmen democratie is..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef Longcat. het volgende:
"DENK is wel groot geworden in Amsterdam"
"Ja, dat klopt. Er zijn in Amsterdam veel DENK stemmers"
quote:
Ongetwijfeld mede namens @timmmmm en @capricia : DANKJEWEL. Het ging er gemoedelijk aan toe...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef cherrycoke het volgende:
okay, dat was leuk mods bedankt en welterusten
Verfrissend, niet waar? Wat een vent. Onze eigen Trump maar nog leuker en epischer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef EipNiC het volgende:
Baudet tilt het volk naar ongekende hoogtes, dwars door alle plafonds van linkse indoctrinatie heen.
Daar denkt Ollongren anders over.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, niet waar verder want het is verder gebonden aan nationale wetten he ... snap je zelf ook wel ... hoop ik?!
Beter dan groningen, waar de meeste uitkeringstrekkers zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haha, dúh, daarom moesten die idioten ook teruggefloten worden door Den-Haagquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, niet waar verder want het is verder gebonden aan nationale wetten he ... snap je zelf ook wel ... hoop ik?!
010 is gekleurder dan 020 en voor zover ik heb ervaren zijn dat allemaal supertoffe gastenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens naar het extreem rechtse Rotterdam. Armste stad van het land.
Dat zijn de anderen ook, alleen denken we/ze dat zij het wel goed bij geest zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van die speech van Baudet.... die kerel is gewoon echt knettergek
Als je drugs of kebab nodig hebt misschienquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]
010 is gekleurder dan 020 en voor zover ik heb ervaren zijn dat allemaal supertoffe gasten
Ik las dat-ie nog staat te orakelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet begint nu aan z’n tweede epos
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh het zijn Eerste Kamerverkiezingen
Want?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef Gorraay het volgende:
Een slechte, af en toe tenenkrommende speech was het.
En dat zeg ik als Forumstemmer.
neequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Longcat. het volgende:
Mods gaan slapen? kan ik eindelijk kleurplaatjes posten
omg, ze kussen elkaar heel smerigquote:
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie gamesquote:
ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie games
hihi dat is gewoon een boaquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie games
Hun stemmers kijken ook geen Nederlandse tvquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die worden echt kapotgenegeerd, net als SP
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Longcat. het volgende:
Mods gaan slapen? kan ik eindelijk kleurplaatjes posten
Nope als je dingen gedaan moet krijgen, Amsterdam zit vol blaaskaken en praatjes makers, Rotterdam zit vol doeners die waarmaken wat ze zeggen, maar ja, navelstaren is binnen de ring uitgevondenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Als je drugs of kebab nodig hebt misschien
Voor de liefhebbers only.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet begint nu aan z’n tweede epos
Was 20.8% in 2015.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie barsten in dit PvdA-bolwerk.
Ga eens games beoordelen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |