quote:
Ongetwijfeld mede namens @timmmmm en @capricia : DANKJEWEL. Het ging er gemoedelijk aan toe...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:05 schreef cherrycoke het volgende:
okay, dat was leuk mods bedankt en welterusten
Verfrissend, niet waar? Wat een vent. Onze eigen Trump maar nog leuker en epischer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef EipNiC het volgende:
Baudet tilt het volk naar ongekende hoogtes, dwars door alle plafonds van linkse indoctrinatie heen.
Daar denkt Ollongren anders over.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, niet waar verder want het is verder gebonden aan nationale wetten he ... snap je zelf ook wel ... hoop ik?!
Beter dan groningen, waar de meeste uitkeringstrekkers zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat vroeger een metropool was voor de wereldhandel, hoofdstad van cultuur en wijsbegeerte, is het nu tot een kermis verworden voor toeristen en bastaarden en vinden er bijna dagelijks schietpartijen op straat plaats.
Haha, dúh, daarom moesten die idioten ook teruggefloten worden door Den-Haagquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, niet waar verder want het is verder gebonden aan nationale wetten he ... snap je zelf ook wel ... hoop ik?!
010 is gekleurder dan 020 en voor zover ik heb ervaren zijn dat allemaal supertoffe gastenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens naar het extreem rechtse Rotterdam. Armste stad van het land.
Dat zijn de anderen ook, alleen denken we/ze dat zij het wel goed bij geest zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van die speech van Baudet.... die kerel is gewoon echt knettergek
Als je drugs of kebab nodig hebt misschienquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]
010 is gekleurder dan 020 en voor zover ik heb ervaren zijn dat allemaal supertoffe gasten
Ik las dat-ie nog staat te orakelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet begint nu aan z’n tweede epos
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh het zijn Eerste Kamerverkiezingen
Want?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef Gorraay het volgende:
Een slechte, af en toe tenenkrommende speech was het.
En dat zeg ik als Forumstemmer.
neequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Longcat. het volgende:
Mods gaan slapen? kan ik eindelijk kleurplaatjes posten
omg, ze kussen elkaar heel smerigquote:
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie gamesquote:
ookquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie games
hihi dat is gewoon een boaquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent geen mod, jij bent eindredactie games
Hun stemmers kijken ook geen Nederlandse tvquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die worden echt kapotgenegeerd, net als SP
Nopequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Longcat. het volgende:
Mods gaan slapen? kan ik eindelijk kleurplaatjes posten
Nope als je dingen gedaan moet krijgen, Amsterdam zit vol blaaskaken en praatjes makers, Rotterdam zit vol doeners die waarmaken wat ze zeggen, maar ja, navelstaren is binnen de ring uitgevondenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Als je drugs of kebab nodig hebt misschien
Voor de liefhebbers only.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Baudet begint nu aan z’n tweede epos
Was 20.8% in 2015.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie barsten in dit PvdA-bolwerk.
Ga eens games beoordelen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |