Matige vergelijking, swing state gaat net om de marginale winst waarmee de hele staat gewonnen wordt... is zoals het in Nederland geregeld is gelukkig niet mogelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Welke provincie is de swing state van Nederland?
Je bent niet de eerste die t postquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Hanca het volgende:
Eerste uitslag:
https://www.verkiezingensite.nl/uitslag/schiermonnikoog/PS2019
Linkse mannen kunnen niet neuken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Linkse meisjes willen altijd rechtse boys
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
cricket sound was trouwens een grapjequote:
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Ondertussen geeft May zo een toespraak over Brexit
Ach, geef ze die kans, zoals iedere partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slachtofferrol
FvD is de zoveelste boosrechtse blaatpartij die geen kont gaat veranderen en waar de partijtop hun zakken vult.
PvdA? Lopen ze op Schiermonikkoog 10 jaar achter?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Hanca het volgende:
Eerste uitslag:
https://www.verkiezingensite.nl/uitslag/schiermonnikoog/PS2019
Ik weet niet of ik ze populistisch moet noemen. Ze hebben gewoon geen idee wat ze met Brabant gaan doen. Zou ze eerder leeghoofdig willen noemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Symbolischer kan niet he? En dan nog roepen dat FvD niet populistisch is.
potverdikkeme zegquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
cricket sound was trouwens een grapje
had ik jou toch even goed te pakken vlak voor 1 april
Partij van het kaliber 'Alles is kut' 'waarom dan?' 'Ja dat is gewoon zo'.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slachtofferrol
FvD is de zoveelste boosrechtse blaatpartij die geen kont gaat veranderen en waar de partijtop hun zakken vult.
Zie mijn username.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat is jullie snack voor de avond? Hier toastjes.
Dit. Mijne is ook behoorlijk links.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Holland. Zoals de NOS al aangaf is het de provincie met het meest uiteenlopende kiezers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Welke provincie is de swing state van Nederland?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Heerlijk al die zure reacties. Daar doe je het voor.
Ik ben linksdragend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit. Mijne is ook behoorlijk links.
Ik kon niet stemmen. mijn minor consultancy maakte dat onmogelijk. ooit wil ik bij de big four werken! bij voorkeur pwcquote:
Boehoe...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slachtofferrol
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
In Brabant geven ze geen fuck om het klimaat, daar brandt altijd licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |