Klopt, met je eens.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om massa-immigratie. Maar ja, feiten ... daar gaat het vaak niet om.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat een strijd met Vlieland?
Ging toch over politiek en dat dat aan ons voorbij gaat momenteel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de bank?![]()
nee dat is bijzaak... dat boeit verder ook niet écht
Ik geef je helemaal gelijk hoor.Laat daar geen twijfel over bestaan,voor mij is een ieder gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja maar die kant wil ik niet op: Breivik: ik weet niet hoeveel linkse kinderen doodgeschoten. Dat zijn excessen.
Zelf woon ik tussen twee AZC's in. En hier ook al gelezen dat die serviers dit en dat. Op deze chat. Mijn beste vrienden komen uit voormalig Yoegoslavie. Verhalen gehoord, wil je niet weten.
We zijn allemaal mensen en de wereld ik verdomme van iedereen.
Hoeft niet, het is inderdaad een trend. Wat iemand hier al zei: de jeugd is er niet mee bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
Ik heb best wel angst voor deze trend. Maak mij zorgen.
De jeugd is.. troostende gedachte wel. Weet niet of het een goede zaak is dat de jeugd het niet boeit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hoeft niet, het is inderdaad een trend. Wat iemand hier al zei: de jeugd is er niet mee bezig.
Morgen weer 2 sollicitatiegesprekken. Dan moet ik wel nuchter zijn.quote:
Een van mijn beste vrienden: de ogen werden met tape open gehouden voor de ouders omdat ze konden zien hoe hun kinderen vermoord werden. Dat erge in Serbrenica.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor.Laat daar geen twijfel over bestaan,voor mij is een ieder gelijk.
ja, ik heb het nieuws gevolgd de laatste 2 jaar ofzo... maar dat maakt niet uit .....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging toch over politiek en dat dat aan ons voorbij gaat momenteel.
En bank, zwarte.
Hoe moeten wij dat nou weten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef mario390 het volgende:
van welke zangeres is?
""Hier bei uns aufm Mond Steht ein Auto??
Zijn dat gesprekken bij bedrijven of bij recruiters?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen weer 2 sollicitatiegesprekken. Dan moet ik wel nuchter zijn.
sjesus ........quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef Marsani het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden: de ogen werden met tape open gehouden voor de ouders omdat ze konden zien hoe hun kinderen vermoord werden. Dat erge in Serbrenica.
Tja, het is al een tijdje bezig. Goede kans dat ze er inderdaad een puinhoop van maken, ik hoop alleen niet dat de aanhang dat ook allemaal geen klap uitmaakt. Want dat er griezelige connecties zijn met heel erg extreem rechts zijn is al lang duidelijk, maar dat vinden ze kennelijk geen probleem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
Ik heb best wel angst voor deze trend. Maak mij zorgen.
Spannend en ja dat is wel zo handig, nuchter zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen weer 2 sollicitatiegesprekken. Dan moet ik wel nuchter zijn.
Weet ik niet, ja weet ik wel maar is een niet populaire gedachte: ik denk dat het nog wel twee generaties nodig heeft. Net zoals het accepteren van de mensen zonder gender. En zo is er altijd iets wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
De jeugd is.. troostende gedachte wel. Weet niet of het een goede zaak is dat de jeugd het niet boeit.
Maar ik vermoed zomaar dat onze ouders/grootouders precies zo dachten
Nena.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef mario390 het volgende:
van welke zangeres is?
""Hier bei uns aufm Mond Steht ein Auto??
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak mijn boodschappenlijstje gewoon op volgorde van de winkelpaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |