Ik maak mijn boodschappenlijstje gewoon op volgorde van de winkelpadenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik loop echt geen stap te veel. Baal ook van mezelf als ik een afdeling voorbij ben gelopen waar ik nog iets had moeten pakken
Boeieh niemand gaat toch samenwerken met die mafkikkerquote:
Ik kwam er een uur geleden achter dat dit bestaat, ik heb dus nog nooit van de FvD gehoord.quote:
Wat een unit.Lelijk.quote:
Ik ook, maar ik zit in de knoop tussen het brood en de ijsthee. Daar moet ik bij de een of de ander altijd rechtsomkeert maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak mijn boodschappenlijstje gewoon op volgorde van de winkelpaden
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan hem wel van een flatgebouw afgooien
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Qua hoogte zit je dan met je neus in m'n cleavage, dus go for it
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak nooit een lijstje, maar ik doe ook maar boodschappen voor één.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi altijd met mijn telefoon op bed of op de bank gaat wel eens misquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]geweldig, als Prish dit nou had ok, die haalt allerlei avonturen uit, maar hoezo heb je een combatcase nodig als je op de bank naar Alexa of hoe heet dat kreng zit te schreeuwen
Een soort Bermuda driehoek, maar dan andersquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit in de knoop tussen het brood en de ijsthee. Daar moet ik bij de een of de ander altijd rechtsomkeert maken.
Jeeeeeeeezus dit is wel heel ergquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kwam er een uur geleden achter dat dit bestaat, ik heb dus nog nooit van de FvD gehoord.![]()
Jeej het is gelukt, nieuws boeit me geen ruk meer.![]()
Ook nog geen poging gedaan om er achter te komen waar FvD voor staat.
GB heeft vast ook een duikhorloge en een Rambo mes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef TillyB het volgende:
[..]geweldig, als Prish dit nou had ok, die haalt allerlei avonturen uit, maar hoezo heb je een combatcase nodig als je op de bank naar Alexa of hoe heet dat kreng zit te schreeuwen
Per ongeluk misschien, want... tijdje terug stond Belg naar beneden te kijken en toen viel zijn bril, van 10 hoog. Het kreng was nog heel. 35 euro bij de hans anders. Dus ik zie dat ook wel gebeuren met een telefoon. Per ongeluk.quote:
Nee ik kan niet tegen sieraden wel messen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GB heeft vast ook een duikhorloge en een Rambo mes.
Wat een geheugen. Ik heb voor mijzelf alleen wel een lijstje nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak nooit een lijstje, maar ik doe ook maar boodschappen voor één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |