Jij hebt zeker ook een flapquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig weer 40+ en kan mijn telefoon bedienen
Ja, zo ging dat. Ik zag gisteren een docu over Urk en kreeg de indruk dat alles er nu wat losser en opener is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die kleine christelijke dorpen. Hoop stil gehouden. Was heel normaal toen.
quote:
Ik zou het je graag uitleggen maar zit even moelijk in m'n tijdquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap nog niks van die steen spugende meteoriet, een vulkaan spuugt toch ook steen
Qua hoogte zit je dan met je neus in m'n cleavage, dus go for itquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef Prisha het volgende:
Ik knuffel jullie ook allemaal(jij ook Lyza)
Oh ja: Tornado does NOT contain sharks
FLIPCOVERquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een flap is? z'on flipcover hoesje
Sommige zussen van mijn pa hadden ineens een nakomertje, dan had de oudste dochter te vroeg gejongd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:59 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die kleine christelijke dorpen. Hoop stil gehouden. Was heel normaal toen.
Is niet handig voor linkshandigen ik heb een militaire geteste hoesquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
FLIPCOVER
zeg dat dan, kon er niet opkomen
Wij hadden hier een school met de bijbel en die kon alleen maar bestaan met zoveel leerlingen. En ondanks alles moest ik er weer heen van mijn ouders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo ging dat. Ik zag gisteren een docu over Urk en kreeg de indruk dat alles er nu wat losser en opener is.
En dat is niet niks ook als je die loodzware volgeladen lonkapepsikar tegen je poten aankrijgtquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben trouwens wel iemand die van voor naar achter links naar rechts mij door supermarkten beweeg met telefoon in de hand met de boodschappen
Pas maar op voor Mo en Badeendje dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben trouwens wel iemand die van voor naar achter links naar rechts mij door supermarkten beweeg met telefoon in de hand met de boodschappen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is niet handig voor linkshandigen ik heb een militaire geteste hoes
Nee anders. Kan het jou toch niet uitleggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sommige zussen van mijn pa hadden ineens een nakomertje, dan had de oudste dochter te vroeg gejongd.
Hè bah, een christelijke school. Ik had het beslist niet naar mijn zin op de katholieke nonnenschool toen ik nog een peuter was. Mijn ouders waren niet gelovig en ik snapte niets van het vele bidden met de knietjes op de stoel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wij hadden hier een school met de bijbel en die kon alleen maar bestaan met zoveel leerlingen. En ondanks alles moest ik er weer heen van mijn ouders.
Godzijdank is die tijd voorbij.
Ik doe graag boodschappenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat is niet niks ook als je die loodzware volgeladen lonkapepsikar tegen je poten aankrijgt
Ik loop echt geen stap te veel. Baal ook van mezelf als ik een afdeling voorbij ben gelopen waar ik nog iets had moeten pakkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |