quote:
Ik had eerst even verder moeten lezen geloof ik. Dank voor je uitleg. Ik snap het nu beter en besef me dat ik dus geen idee had wat er aan de hand is in de politiek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Het ging om de meerderheid in de eerste kamer te behouden. Zonder de meerderheid van de regerende partijen moeten meer compromissen tot stand komen.
Stem je op een lokale partij dan ging die stem ook naar een onafhankelijk iemand in de eerste kamer.
Nou kortom: het is spannend omdat de huidige regering de wetten en voorstellen door de eerste kamer moet laten gaan. Is daar geen meerderheid in hun kamp meer dan wordt het wat moeilijker.
Leg ik het zo goed uit Rekkie?
Ideale kans voor grote criminelen om wat loopjongens daar neer te zetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En screening is op korte termijn ook altijd wel een risico.
En ik met een glaasje chocomel.quote:
Tijdens deze campagne konden Thierry en Otten het al niet eens worden over het standpunt over de Nexitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat met zoveel mensen op publieke functies niet meer lukken.
Doodgeschoten,Theo van Gogh werd doodgestoken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef Marsani het volgende:
Forum van Democratie is verontrustend vind ik. Maar ook niet heel erg want LPF ook en toen werd hij doodgestoken.
Eigenlijk is het allemaal wel raar.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
Dat migratie thema vind ik zo raar. Alsof niet iedereen wil wonen waar het goed is. Ik deed precies hetzelfde als ik kon en niet hier geboren was.
Toestand.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
bij mij ookik had all dingen aan mijn hoofd
Ik ga dan naar Vlieland.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]dat denk ik ook altijd... als hier echt oorlog komt, dan hoop ik dat een ander land ons opvangt
de bank?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toestand.![]()
ik weet niet welke nu goed is.
Het gaat ook niet om massa-immigratie. Maar ja, feiten ... daar gaat het vaak niet om.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Marsani het volgende:
Dat migratie thema vind ik zo raar. Alsof niet iedereen wil wonen waar het goed is. Ik deed precies hetzelfde als ik kon en niet hier geboren was.
Bruin buffelleer, altijd goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de bank?![]()
nee dat is bijzaak... dat boeit verder ook niet écht
Dom stemvee is het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om massa-immigratie. Maar ja, feiten ... daar gaat het vaak niet om.
Lekkerrrrrrrrquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik met een glaasje chocomel.
Ja maar die kant wil ik niet op: Breivik: ik weet niet hoeveel linkse kinderen doodgeschoten. Dat zijn excessen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doodgeschoten,Theo van Gogh werd doodgestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |