Ja, dat lijkt me ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef sig000 het volgende:
Denk dat ze bij dat FvD nu wel wat mensen zoeken.
veel gezeikquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als je op een eiland woont met waterschap?
Mss een domme voorspelling hoor,maar die gaan dan onderling ruzie maken en dan stappen er weer een aantal op.quote:
Dan maakt het niet uit. Heb je aan bankstel staan die blijft drijven na een overstroming dan eigen bank eerst.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die bewaken de duinen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
U bent me voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Worden weer LPF en PVV toestanden waarschijnlijk.
Ik voel nu al nieuwe verkiezingen over een jaar.quote:
Voorlopig hebben ze die dingen redelijk onder de tafel weten te houden maar er zijn al de nodige dissidenten opgestapt, de laatste jaren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Worden weer LPF en PVV toestanden waarschijnlijk.
Proost, ik heb vermouth op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat boeit ook niet @!![]()
Ik ga een roseetje pakken
bij mij ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw. Nou ja, compleet aan mij voorbij gegaan dus.
En screening is op korte termijn ook altijd wel een risico.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mss een domme voorspelling hoor,maar die gaan dan onderling ruzie maken en dan stappen er weer een aantal op.
Proost Choco.quote:
Dat gaat met zoveel mensen op publieke functies niet meer lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze die dingen redelijk onder de tafel weten te houden maar er zijn al de nodige dissidenten opgestapt, de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |