ik kan het me voorstellenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Is voorbij hoor Fann, bij het AvL stonden ze daar ook dat ik moest praten, maar wilde gewoon overal vanaf en heb gedaan wat ik moest doen. Daarna ben ik mijn eigen leven gaan leiden en leer elke dag.
Voorbeeld, had hier een briefje in mijn bus van iemand die met mij en hondjes wilde lopen. Bij hem aangebeld, maar hij wilde meer. Ik nooit meer.
Edel-opticsquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ooohik dacht dat je uitgebreid aan het photoshoppen was geslagen. Welke site is dat?
quote:
Ja maar dat is moeilijk om te denken. De meesten denken toch vrouw, man, huisje en gelukkig. Maar dat geeft ook niet. Dat was altijd de norm. Besef heus dat hier om heen ook andere dingen zijn die die huisjesmensen niet overdenken want...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellenen tóch.... je weet maar nooit want zulke eikels zijn zeldzaam denk ik...
maar nogmaals ik voorstel het me als je denkt... mij niet meer gezien....
er zijn meer dingen in de wereld dan mánnen gelukkig
quote:
Ik vind het maar een enge partij.quote:
Mensen denken........ dat boeit niet...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja maar dat is moeilijk om te denken. De meesten denken toch vrouw, man, huisje en gelukkig. Maar dat geeft ook niet. Dat was altijd de norm. Besef heus dat hier om heen ook andere dingen zijn die die huisjesmensen niet overdenken want...
Waterschap en provincie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
Het waren toch alleen waterschapsverkiezingen en nog iets. Sjezus ik heb echt geen idee.
quote:
Dat boeit ook niet @!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
Het waren toch alleen waterschapsverkiezingen en nog iets. Sjezus ik heb echt geen idee.
Het ging om de meerderheid in de eerste kamer te behouden. Zonder de meerderheid van de regerende partijen moeten meer compromissen tot stand komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |