Dat is bitter, wist ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader wil al lang niets meer van mij weten en waarom weet ik nog steeds niet.
Dat is klein nog. Misschien is dat wel beter om een band op te bouwen en zo te zien ook gelukt als ze je meenemen op vakantie. Wat ontzettend fijn voor je. Toch nog iets moois aan je gestoorde ex overgehouden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt hoor, ik heb geen kinderen maar de kinderen van mijn ex woonden bij ons. Ze waren toen 9 maanden en 2.5 jaar. Was niet makkelijk, maar waren lieverds. De problemen begreep ik wel. Van de kinderen dan, alsof zij hierom gevraagd hebben. Deze zomer ga ik met beiden een weekje naar de Ardennen. Hebben ze mij cadeau gegeven.
Ooh dat is mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben inmiddels zelf ouder dan hij ooit geworden is.
Maar vertel Baardaap heel veel over hem om de gedachte en achtergrond levend te houden.
Bah.quote:
raar docu aan het kijken. Schreeuw hier even de hoofdpunten voor jullie tussen alles doorquote:
Nooit geen problemen of vanaf je jeugd al? Als je wilt vertellen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vader wil al lang niets meer van mij weten en waarom weet ik nog steeds niet.
Niemands leven gaat over rozen, laten we gewoon een beetje aardig voor elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh dat is mooi.
Mijn vader heeft op mijn 27e een beroerte gehad en sindsdien in een verzorgingshuis. Was afschuwelijk voor hem. Moeilijk om aan te denken. Hij leefde wel, maar als een bedliggend persoon. Mijn god, zo wil ik nooit eindigen, jarenlang daar liggen.
nou ehm prish vinjeuterrugquote:
Wordt gewaardeerd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
raar docu aan het kijken. Schreeuw hier even de hoofdpunten voor jullie tussen alles door![]()
geen dank. Doe het graag
Pas maar op. Er worden hier zomaar duwen uitgedeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
raar docu aan het kijken. Schreeuw hier even de hoofdpunten voor jullie tussen alles door![]()
geen dank. Doe het graag
Ohw, dank je wel dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen dank. Doe het graag
Ja behalve dat zij geen contact met hun vader hebben. Maar ze zijn nu volwassen en ga niet meer sussen. Vond het lief van ze.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is klein nog. Misschien is dat wel beter om een band op te bouwen en zo te zien ook gelukt als ze je meenemen op vakantie. Wat ontzettend fijn voor je. Toch nog iets moois aan je gestoorde ex overgehouden.
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja behalve dat zij geen contact met hun vader hebben. Maar ze zijn nu volwassen en ga niet meer sussen. Vond het lief van ze.
Ik kan me daar iets bij voorstellen, dat eerste en nee dat moet je zeker niet meer doen nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja behalve dat zij geen contact met hun vader hebben. Maar ze zijn nu volwassen en ga niet meer sussen. Vond het lief van ze.
Wat naar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij niets voorstellen en verwacht dat iedereen gewoon eerlijk en oprecht is, en durft te zijn, zonder gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan me daar iets bij voorstellen, dat eerste en nee dat moet je zeker niet meer doen nu.
Zo ontzettend lief, echt hoor.
Was echt afschuwelijk, 9 jaar daar liggen en roepen dat hij dood wilde. Maar wilsonbekwaam door beroerte. Terwijl we wisten dat hij dit niet wilde. De laatste jaren lieten ze hem slapende. Man, wil ik ook niet aan denken nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemands leven gaat over rozen, laten we gewoon een beetje aardig voor elkaar zijn.
Mijn vader was 2 jaar ziek en toen hij stierf was ie uitgemergeld tot op het bot, letterlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Was echt afschuwelijk, 9 jaar daar liggen en roepen dat hij dood wilde. Maar wilsonbekwaam door beroerte. Terwijl we wisten dat hij dit niet wilde. De laatste jaren lieten ze hem slapende. Man, wil ik ook niet aan denken nu.
Wat een afschuwelijke jeugd moet dat zijn, weten dat je ouders niet van je houden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb absoluut geen spijt van wat ik als puber uitgehaald heb. Dat hoort gewoon bij die leeftijd. Ik had ook een hekel aan mijn ouders en zij aan mij.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemands leven gaat over rozen, laten we gewoon een beetje aardig voor elkaar zijn.
Vreselijk ja, het idee dat je niet gewenst bent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke jeugd moet dat zijn, weten dat je ouders niet van je houden.
Ik kan die situatie van Marsani begrijpen ja, van wat ik heb gelezen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan mij niets voorstellen en verwacht dat iedereen gewoon eerlijk en oprecht is, en durft te zijn, zonder gelul in de ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |