ja, dat stemt tot nadenkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja kunst. Jullie verloten drie drie pakkies boter op het hele eiland gewoon.
Ja bij Jumbo gaat het vaak fout, maar hun klantenservice is wel weer perfect.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een rot ervaring dan gelijk. Jumbo heb ik een paar keer gedaan maar van de 4 keer ging het 2 keer fout, doe het nu via de picnic en dat gaat goed. 3 keer nu.
Ik moet helaas toegeven dat zelfs Baardaap ooit gedurende twee jaar een eikelige puber was, gelukkig duurde het maar relatief kort en zaten we snel weer op 1 lijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En kleine kinderen moeten nog alles leren en pubers leven in hun eigen wereld door hun hersens.
Een step is niet handig nee en als ze met een karretje van de winkel rijden moet je ze wel in de gaten houden en eventueel corrigeren. Klopt dat veel ouders dat niet doen nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik heb daar wat minder moeite mee dan ouders die hun kids met een step en of kar door de supermarkt los laten. Het is geen speeltuin
Geweldige opmerking idd.quote:
Puber zijn is een fase waar ze doorheen moeten.quote:
Kinderen die zakjes opentrekken en er van gaat eten, of al van blikjes van drinken. En de paniek in de ogen van die ouders. Ik leef wel met de laatste mee. Lijkt me niet makkelijk. Je moet al alles, kinderen opvoeden, werken, iedereen tevreden houden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een step is niet handig nee en als ze met een karretje van de winkel rijden moet je ze wel in de gaten houden en eventueel corrigeren. Klopt dat veel ouders dat niet doen nee.
mijn moeder van 84 is zo'n aso oudje. Die heeft schijt en een 'nou en?'-attitude als ze met d'r boodschappenkar een heel gangpad blokkeertquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begrijp het voor mij niet verkeerd, ben je bejaard of gehandicapt ofzo dan heb ik daar alle begrip voor.
Toch jammer van de jumbo, de winkel zelf vind ik erg prettig. Klantenservice was goed inderdaad, beide problemen werden gelijk opgelost.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja bij Jumbo gaat het vaak fout, maar hun klantenservice is wel weer perfect.
En ach, het zijn maar boodschappen.
Ik ging boodschappen doen met 3 st. en dat ging altijd vrij goed, zoals je ze trekt heb je ze, dat gaat toch wel op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kinderen die zakjes opentrekken en er van gaat eten, of al van blikjes van drinken. En de paniek in de ogen van die ouders. Ik leef wel met de laatste mee. Lijkt me niet makkelijk. Je moet al alles, kinderen opvoeden, werken, iedereen tevreden houden.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn moeder van 84 is zo'n aso oudje. Die heeft schijt en een 'nou en?'-attitude als ze met d'r boodschappenkar een heel gangpad blokkeert
Mijne kan ook af en toe vrij lomp zijn dat ik er iets van zeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
mijn moeder van 84 is zo'n aso oudje. Die heeft schijt en een 'nou en?'-attitude als ze met d'r boodschappenkar een heel gangpad blokkeert
Kinderen zijn allemaal kut, zegt Soury.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er waren net mensen die het hele stemforrmulier stonden te lezen, geloof ik. Er stond een flinke rij. Gelukkig was er een grappig kindje die de boel daar op stelten zette.
Wat heb jij gestemd Scrut? Als het prive is dan snap ik het.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er waren net mensen die het hele stemforrmulier stonden te lezen, geloof ik. Er stond een flinke rij. Gelukkig was er een grappig kindje die de boel daar op stelten zette.
Sja, dat zijn de consequenties van de keuze kinderen te nemen. Ik ken zat mensen die zich pas achteraf afvragen hoe ze het allemaal moeten bolwerken. Petje af voor alle moeders die 's morgens vroeg hun bed uit gaan om hun kroost te voeden en op het rechte pad zien te houden, naar school brengen en ophalen, het gejank om niets aanhoren en dergelijke. Maar dat wéét je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kinderen die zakjes opentrekken en er van gaat eten, of al van blikjes van drinken. En de paniek in de ogen van die ouders. Ik leef wel met de laatste mee. Lijkt me niet makkelijk. Je moet al alles, kinderen opvoeden, werken, iedereen tevreden houden.
Ja en al het eten van een ander Gadverdamme.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kinderen zijn allemaal kut, zegt Soury.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn dochter heeft inmiddels gezegd dat ze zich schaamt voor haar gedrag tijdens haar puberteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet helaas toegeven dat zelfs Baardaap ooit gedurende twee jaar een eikelige puber was, gelukkig duurde het maar relatief kort en zaten we snel weer op 1 lijn.
Preventief ruimen bij 60 jaar dat tuig!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Net als bejaarden, die zijn ook allemaal kut.
Zodra ze boven de 40 zijn zijn het kutmensen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Net als bejaarden, die zijn ook allemaal kut.
Opvoeden is pokkezwaar ja en als je zelf geen kinderen heb is het makkelijk praten over hoe het moet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
ja true, maar ik trek haar dan toch wel ff mee. Geen idee hoe het gaat als ik er niet bij benquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef Marsani het volgende:
[..]![]()
Dan denk ik: ik hoop dat ik op mijn 84e nog mijn eigen boodschappen kan doen.
Oh ik dacht dat je het gevoel zelf fijn vond, relativeren doe ik wel vaak want zo erg is het inderdaad niet. En nu dus de thuisbezorging.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kan je denken: waarom erger ik me zo? En alles relativeren, want zo erg is het niet.
Baardaap en ik koesteren het feit dat we eigenlijk ook altijd vrienden zijn geweest, en hij zegt nu ook dat zijn bezoek aan mij altijd weer zijn hoogtepunt van 'thuiskomen' is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft inmiddels gezegd dat ze zich schaamt voor haar gedrag tijdens haar puberteit.
Weet ik, wilde zelf geen kinderen, heb er ook weinig mee. Dat gevoel van een kinderwens ontbrak bij mij altijd al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat zijn de consequenties van de keuze kinderen te nemen. Ik ken zat mensen die zich pas achteraf afvragen hoe ze het allemaal moeten bolwerken. Petje af voor alle moeders die 's morgens vroeg hun bed uit gaan om hun kroost te voeden en op het rechte pad zien te houden, naar school brengen en ophalen, het gejank om niets aanhoren en dergelijke. Maar dat wéét je.
Arme Piet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Preventief ruimen bij 60 jaar dat tuig!
Ik vind bij 50+ al met die kutflappiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Preventief ruimen bij 60 jaar dat tuig!
Ooh wat leuk! Heb ik ook nog gezegd tegen mijn moeder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft inmiddels gezegd dat ze zich schaamt voor haar gedrag tijdens haar puberteit.
Mijn dochter en ik zijn nog niet zo ver denk ik. Verloopt allemaal nog niet zo lekker en ze heeft haar eigen leven nu. Dat vind ik wel fijn voor haar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap en ik koesteren het feit dat we eigenlijk ook altijd vrienden zijn geweest, en hij zegt nu ook dat zijn bezoek aan mij altijd weer zijn hoogtepunt van thuiskomen is.
Ik heb mijn moeder meer opgevoed dan zij mij....quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh wat leuk! Heb ik ook nog gezegd tegen mijn moeder.
Dat hoor je niet vaak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet ik, wilde zelf geen kinderen, heb er ook weinig mee. Dat gevoel van een kinderwens ontbrak bij mij altijd al.
Ja, ik was er wel blij mee, toch een beetje erkenning of zo en ook knap van jou hoor, zal je moeder echt blij mee zijn geweest, vanuit mezelf gaand dan he.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh wat leuk! Heb ik ook nog gezegd tegen mijn moeder.
Nooit gehad, morgen ga ik ook weer naar mijn lieve moedertje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb absoluut geen spijt van wat ik als puber uitgehaald heb. Dat hoort gewoon bij die leeftijd. Ik had ook hekel aan mijn ouders en zij aan mij.
Klopt hoor, ik heb geen kinderen maar de kinderen van mijn ex woonden bij ons. Ze waren toen 9 maanden en 2.5 jaar. Was niet makkelijk, maar waren lieverds. De problemen begreep ik wel. Van de kinderen dan, alsof zij hierom gevraagd hebben. Deze zomer ga ik met beiden een weekje naar de Ardennen. Hebben ze mij cadeau gegeven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opvoeden is pokkezwaar ja en als je zelf geen kinderen heb is het makkelijk praten over hoe het moet.
*bestelling ongedaan maakt*quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind bij 50+ al met die kutflappies
Die laatste zin ook. Maar denk wel dat het meestal zo gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb absoluut geen spijt van wat ik als puber uitgehaald heb. Dat hoort gewoon bij die leeftijd. Ik had ook een hekel aan mijn ouders en zij aan mij.
Dat is heel lang, veel te jong.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn vader heeft een heel speciale plek in mijn hart, mis hem al 38 jaar.
Ben inmiddels zelf ouder dan hij ooit geworden is.quote:
Mijn vader wil al lang niets meer van mij weten en waarom weet ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben inmiddels zelf ouder dan hij ooit geworden is.
Maar vertel Baardaap heel veel over hem om de gedachte en achtergrond levend te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |