quote:
Nee, ze gaat naar Franny, was ze al bezig de muur te verven enzquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb lekker mijn plek weer terug.![]()
![]()
![]()
En die Gerrit is weer druk aan het patholiegen.quote:
Niet echtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie combi dat groen en blauw.
Nu zie je de etensresten niet zo goed meer na het eten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echtBeter hadden ze gewoon wit geverfd of grijs
Lachte ze daarom vandaag iets meer?quote:
Zou dat het zijn, dat nu minder op valt als er wat op tafel valtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu zie je de etensresten niet zo goed meer na het eten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, dat nu minder op valt als er wat op tafel valt
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.Wat origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat kunnen wij ook lol.quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Ik vind het op papier en op die t-shirts al broddelwerk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.quote:
Dit staat al op 2 t-shirts daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.
Ow echt? Ik dacht dat hij nog aan het ontwerpen was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit staat al op 2 t-shirts daar.
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.
Echt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow echt? Ik dacht dat hij nog aan het ontwerpen was.
Tjemig dat is wel erg slecht, ik mag trouwens hopen dat de kopers weten wat dit is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.
Is ook wel logisch,dit gaat verkopen als een malle.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het plaatje van Gizmo wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.
Een beetje kaal, ik had gedacht dat er nog wat bij zou komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.
Er staat toch een prijs bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij ervoor gaat vragen, die stukjes leer zijn niet goedkoop in elk geval.
[ afbeelding ]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja eronder.
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind bijna 73 euro best wel veel.
Het is idd wel wat kaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een beetje kaal, ik had gedacht dat er nog wat bij zou komen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.
Dylan had een tas vol voor 50 euro vertelde hij.Zijn allemaal rest stukjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.
Jammer dat Jens helemaal onderaan staat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:35 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-19
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Die ovenschotels, ik lig helemaal dubbel, sorry...
Ik doe hier alles netjes laagjes voor laagje, wat geraspte kaas er boven op...
Maar daar.pleuren van alles erin, strijken het glad, oh nog een zakje over
hup er door heen, hutseldefruts, roeren, nog een zakkie erbij, ff ondertussen een zalm sushi in dr muil douwen, alles lekker aflikken, vingers, en nog een zakkie gevonden.
ik ben er fff weg van, tranen, dubbel hier. solly![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
hup er door heen, hutseldefruts, roeren, nog een zakkie erbij, ff ondertussen een zalm sushi in dr muil douwen, alles lekker aflikken, vingers, en nog een zakkie gevonden.
![]()
Cos Uto kookt tipquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Ho ho wacht ff, kay was toch echt wel heel professioneel alles aan het doorkneden ook hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Alles erin kwakken, houden we mooi extra tijd over om te streamen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Cos Uto kookt tip
gewoon alles in een schaal
timer
Hutsefluts
nwe samenleving
Dat is de geweldige ervaring van utopia. Geen wetten en geen regels! Experimenteren!quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Goffer, tranen droog, zoek ik dat zaadding, ze ligt er niet. Ik las verkeerd sollyquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zaagding ligt daar lekker in open lucht, alleen een afdakje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, tranen droog, zoek ik dat zaadding, ze ligt er niet. Ik las verkeerd solly![]()
![]()
Geleerd van de Utopianen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Jullie doen dit expres het is een complot![]()
Ligt heel erg aan je eigen haarkleur ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je je haar rood verft dan moet je blijven verven heel vaak anders word het oranje.
Huh nooit last van gehad.
Dat zal het zijn. en wat voor kleur rood denk ik ook wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan je eigen haarkleur ook
Nice gifquote:
Is vegetarisch.Dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zit er weer in het midden, met de grootste mond?
En wat gaan ze eten....jaha sushi![]()
![]()
Weg alle nepwinst
Dat is nog duurder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is vegetarisch.Dus zal wel meevallen.
Ze hebben zelf wat in elkaar geflansd.quote:
Ah ok. Tnx gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf wat in elkaar geflansd.
Whaaa je UIquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel eet haar sushi met mes en vork.
Ging even iets mis.quote:
Ik hoor het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Shelly weet het verschil niet tussen parachute springen en bungie jumpen
Dat biedt mogelijkheden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Shelly weet het verschil niet tussen parachute springen en bungie jumpen
Leuk !! Toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ik ooooooooooooooooook hahahahaha
Hahaha met een elastiek uit een vliegtuig... Woeeshhhhhhhhhhquote:
"Ja echt? Kom op!" zegt zequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: hebben tijgers strepen ?? Nee dat zijn zebra's![]()
Maar ze is niet dom hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel vertelt dat ze zich nooit verveelt, ze heeft steeds nieuwe ideeën
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom niet meer van die UI af.Wat is dit nou.
Butquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Geit vraag .
Die witte saus wat is dat ?
Die schuift net aan zo'n 10 minuten geledenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Zit Brandon ook aan de dis in de iglo?
Het temperament heeft hij ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik moest ook aan die tennisser denken (John McEnroe?)
Ah, een select groepje mag dus snoepen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die schuift net aan zo'n 10 minuten geleden
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofd![]()
En ik nu ook.Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sollyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Solly![]()
Dan maar ff dit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik vraag mij altijd af als ik dit zie, hoe zou hij geweest zijn als jong knulletje?quote:
Gerrit is in heel zijn gedrag een afgewezen (ex)lover die dat niet kan verkroppenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Gerrit die steeds iets zegt als hij Mylene en Jens ziet is toch voor mij wel een teken van jalousie,
Vast een bijzonder kind.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af als ik dit zie, hoe zou hij geweest zijn als jong knulletje?
Ja dat idee ga ik ook steeds meer krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Gerrit die steeds iets zegt als hij Mylene en Jens ziet is toch voor mij wel een teken van jalousie,
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofd![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Ja, je bent heel bijzonder, en je mag er zijn ! (Hiske modus uit)quote:
Dat is wel vroeg.quote:
Ja dat dus. Belachelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
eigenlijk belachelijk die kaylee kwam een week geleden binnen met de woorden wij zijn geen klef en bef en ik hoef niet persee bij elkaar te slapen. En binnen een week moeten ze een eigen huisje en zijn ze pissed off als merel niet vandaag al weg is uit dat huisje.
is ook apart, maar wat Merel betreft ben ik het wel met haar eens. Merel krijgt een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
eigenlijk belachelijk die kaylee kwam een week geleden binnen met de woorden wij zijn geen klef en bef en ik hoef niet persee bij elkaar te slapen. En binnen een week moeten ze een eigen huisje en zijn ze pissed off als merel niet vandaag al weg is uit dat huisje.
Wel apart hoor.quote:
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
is ook apart, maar wat Merel betreft ben ik het wel met haar eens. Merel krijgt een koekje van eigen deeg.
Ik zou geen kamer met Merel willen delen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley : WTF ! Heftig !!
Het is ze in eerste instantie aangeboden.Daar kunnen ze weinig aan doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.
En Shell heeft het met Ger over Jens.......nu as we speak. Ze doen het allemaal. Tis een soap.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene nu roddelen over Gerrit met Jessie. Dat hij de zakelijke gerrit als hij met jessie is en de streken uithalen met tim.
Dat ben ik met je eens, maar het is ook Brandon die daar voeding aan geeft. Die denkt dat hij nu wat in de melk te brokkelen heeft, sinds hij officieel in de bouw zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zal Franny zich nu thuis voelen in dat huisje. De kleur die merel erop heeft gegooid noemt ze poepkleur. Haar favoriete onderwerp.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu je het zegtFranny heeft een poepobsessie.
Oh gut, heeft ze dat belachelijk grote tweepersoonsbed niet meer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nou Franny ga zoeken er zijn genoeg matrassen daar voor een 1 persoons bed.
doet ze toch niet die natte scheetquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grootsmoel die Franny zeg. Doet helemaal niets en gooit morgen de deur op slot als merel dan nog niet over is.
Nee joh, liefste meisje van Utopia, zit geen kwaad in. Heel bescheiden, onzeker en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grootsmoel die Franny zeg. Doet helemaal niets en gooit morgen de deur op slot als merel dan nog niet over is.
Alweer een andere kleur?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon kom nu even voor de tweede keer texen. Maar hij gaat weg en komt het zo doen.
Lekkere lucht om in te slapen, zouden ze eens bij Merel moeten flikken![]()
quote:
Klopt daarom moet Franny er wel helemaal gelukkig van worden. Poep is haar favoriete gespreksonderwerp. Van ik moet poepen, ik moet een poepie laten. Een 2 jaar oud kind met een poepobsessie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerlijk gezegd is het ook wel een soort van poepbruin.
Daar gaan Klef en Bef 2 op slapen.Ik had vriendelijk bedankt voor de eer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh gut, heeft ze dat belachelijk grote tweepersoonsbed niet meer?![]()
Depressie ligt op de loer.
Dat zijn ook 2 smeerpijpen, gezien de rouwranden aan de nagels van die artist.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan Klef en Bef 2 op slapen.Ik had vriendelijk bedankt voor de eer.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef puzziepie het volgende:
Die centen bak ff haar Tim online jaloers proberen te maken door te stoken
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, liefste meisje van Utopia, zit geen kwaad in. Heel bescheiden, onzeker en zo.
Ze lijkt soms echt op Beauquote:
Fixedquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smoezelig ,SPEELT dom en IS achterbaks
Van wie is deze slaapplek nu? daar waar Merel ligt ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Flink rollen, zonder af te dekken met plastic, lekkere spetters, ach Utopia..
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Je zal hier maar buiten op wachten![]()
[ afbeelding ]
Dit is geen fotoshop?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Je zal hier maar buiten op wachten![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat de Diva slapen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Van wie is deze slaapplek nu? daar waar Merel ligt ?
Anders had hij Jessie met grijs haar wel als UI.quote:
Maar welk huisje is dit nu dan? ik raak de tel/gevoel een beetje kwijtquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anders had hij Jessie met grijs haar wel als UI.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anders had hij Jessie met grijs haar wel als UI.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Maar welk huisje is dit nu dan? ik raak de tel/gevoel een beetje kwijt![]()
Is dit dan het huisje waar nu Frann ligt? maar waarom dan Brandon en Shell aan het schilderen?
In Brandon`s hok.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar liggen die twee inktzwammen nu?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar liggen die twee inktzwammen nu?
Waar Merel toch ook nog slaapt?quote:
Ongelooflijk dat die gasten er ook in trappenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]En Merel laat graag mensen voor haar werken.
Nagel van Dylan.quote:
Lijk wel wat op een Duitse helmquote:
Merel haar verhuizing is in progress,het lijkt er op dat ze de boel een beetje aan het stagneren is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar Merel toch ook nog slaapt?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die gasten er ook in trappenZij past echt bij Jessie
konden van mij de rambambam krijgen
Traineren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel haar verhuizing is in progress,het lijkt er op dat ze de boel een beetje aan het stagneren is.
En dat zeg je met knipperende ogen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon hou je muil. Die krijgt nog wel zijn verdiende loon.
Makkelijke prooi, slikt alle klinkers in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Volgende stemming exit wanneer 2 weken voor de stemmingen het Anti-Brandon script word ingezet
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dat zeg je met knipperende ogen.
quote:
condoom met een identiteitscrisis, denkt dat hij een parachute isquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijk wel wat op een Duitse helm
Ze kunnen niet wachten tot morgen. Djeesz.quote:
Het zouden ook leeftijden kunnen zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom staat er 22 bij die griet, en 23 bij die gast? Hij kwam toch eerst binnen, of is die nummering iets anders.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zouden ook leeftijden kunnen zijn
Thanks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Traineren.
En ik geef haar gelijk.
Leeftijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom staat er 22 bij die griet, en 23 bij die gast? Hij kwam toch eerst binnen, of is die nummering iets anders.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een vreselijke schoenen die Adidasquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Afscheid van hartsvrienden..
[ afbeelding ]
Hoop het, maar hij moet bouwen. Maar Gerrit mag er ook uit hoor, of Shelley.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Volgende stemming exit wanneer 2 weken voor de stemmingen het Anti-Brandon script word ingezet
quote:
Ja, niet aan gedacht. Was ook onduidelijk toen ze binnenkwam.quote:
Ik zie een klein snorretje.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, niet aan gedacht. Was ook onduidelijk toen ze binnenkwam.
.. en nou wegwezen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Afscheid van hartsvrienden..
[ afbeelding ]
22.quote:
quote:
Die kut weet het zelf niet.quote:
Schaduw.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijk wel wat op een Duitse helm
Dat is slecht gekniptquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit wel een beetje raar achter. Misschien is het anders gekamd nu, als dat het geknipt was.
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit wel een beetje raar achter. Misschien is het anders gekamd nu, als dat het geknipt was.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?
Zal vast, ik zie meer nuances. 50 shades of grey.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?
Of het is recht naar beneden geknipt en hij heeft het nu naar het midden gekamd.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal vast, ik zie meer nuances. 50 shades of grey.
Yep.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Die kleur zag ik ook altijd bij echte oude vrouwtjes. Ik zie het ook.
quote:
Ik ben geen kapper, maar als ik mijn vader knipte, zag dat er beter uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of het is recht naar beneden geknipt en hij heeft het nu naar het midden gekamd.
Ik heb dit vaker gezien, ook bij Brenda. Vind het ook raar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben geen kapper, maar als ik mijn vader knipte, zag dat er beter uit.
Shelley toch, wat erg.
Koffie en dan slapen?quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krijg ineens trek an Scamies Knof
Voor haar vast:quote:
Wie, wat, waar, waarom?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Solly![]()
Dan maar ff dit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2019 21:09:13 ]
Het was Merel die zo nodig uit het huisje wilde. Ze zou gisteren al gaan. Ze doet precies wat ze wil en trekt zich nergens wat van aan. Ze zijn terug gekomen op de eerder uitspraak niet samen te slapen. Niet zo gek ze hebben een relatie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
is ook apart, maar wat Merel betreft ben ik het wel met haar eens. Merel krijgt een koekje van eigen deeg.
Yep, Merel heeft schijt aan alles en iedereen, maar die twee zijn ook een stel apart. Ik denk dat we daar ook wat mee gaan beleven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was Merel die zo nodig uit het huisje wilde. Ze zou gisteren al gaan. Ze doet precies wat ze wil en trekt zich nergens wat van aan. Ze zijn terug gekomen op de eerder uitspraak niet samen te slapen. Niet zo gek ze hebben een relatie.
Bah tis net alsof hij een flinke krentenbaard langs zijn mond naar beneden heeft zittenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor haar vast:![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat zei hij zelf ook al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bah tis net alsof hij een flinke krentenbaard langs zijn mond naar beneden heeft zitten
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja, hij heeft het ook aardig door zitten drammen. Geen medelijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Laysa het volgende:
Vergeten we niet dat Jessie dit zelf dol graag wilde...dan ook niet janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |