quote:
Nee, ze gaat naar Franny, was ze al bezig de muur te verven enzquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb lekker mijn plek weer terug.![]()
![]()
![]()
En die Gerrit is weer druk aan het patholiegen.quote:
Niet echtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie combi dat groen en blauw.
Nu zie je de etensresten niet zo goed meer na het eten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echtBeter hadden ze gewoon wit geverfd of grijs
Lachte ze daarom vandaag iets meer?quote:
Zou dat het zijn, dat nu minder op valt als er wat op tafel valtquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu zie je de etensresten niet zo goed meer na het eten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, dat nu minder op valt als er wat op tafel valt
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is ook al een soortgelijke tattoo van zie ik.Wat origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat kunnen wij ook lol.quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Ik vind het op papier en op die t-shirts al broddelwerk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.quote:
Dit staat al op 2 t-shirts daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.
Ow echt? Ik dacht dat hij nog aan het ontwerpen was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit staat al op 2 t-shirts daar.
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij moet ergens zijn inspiratie vandaan halen natuurlijk, maar ik mag hopen dat dit nog niet klaar is, dit zou ik idd ook nog wel kunnen.
Echt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow echt? Ik dacht dat hij nog aan het ontwerpen was.
Tjemig dat is wel erg slecht, ik mag trouwens hopen dat de kopers weten wat dit is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.
Is ook wel logisch,dit gaat verkopen als een malle.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dylan ging de blaadjes eraf halen, want dat wat teveel priegelwerk om te plotteren.
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het plaatje van Gizmo wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.
Een beetje kaal, ik had gedacht dat er nog wat bij zou komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is zonde. Ik vind het ontwerp wel grappig.
Er staat toch een prijs bij?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben benieuwd wat hij ervoor gaat vragen, die stukjes leer zijn niet goedkoop in elk geval.
[ afbeelding ]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staat zelfs bij dat het KUNST is, voor dat wij het ooit zouden vergeten..
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja eronder.
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind bijna 73 euro best wel veel.
Het is idd wel wat kaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een beetje kaal, ik had gedacht dat er nog wat bij zou komen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.
Dylan had een tas vol voor 50 euro vertelde hij.Zijn allemaal rest stukjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Uurtje werk en een gejat idee, dan zal het leer wel heel duur zijn.
Jammer dat Jens helemaal onderaan staat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:35 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-19
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Die ovenschotels, ik lig helemaal dubbel, sorry...
Ik doe hier alles netjes laagjes voor laagje, wat geraspte kaas er boven op...
Maar daar.pleuren van alles erin, strijken het glad, oh nog een zakje over
hup er door heen, hutseldefruts, roeren, nog een zakkie erbij, ff ondertussen een zalm sushi in dr muil douwen, alles lekker aflikken, vingers, en nog een zakkie gevonden.
ik ben er fff weg van, tranen, dubbel hier. solly![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
hup er door heen, hutseldefruts, roeren, nog een zakkie erbij, ff ondertussen een zalm sushi in dr muil douwen, alles lekker aflikken, vingers, en nog een zakkie gevonden.
![]()
Cos Uto kookt tipquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Ho ho wacht ff, kay was toch echt wel heel professioneel alles aan het doorkneden ook hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |