Leuk !! Toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ik ooooooooooooooooook hahahahaha
Hahaha met een elastiek uit een vliegtuig... Woeeshhhhhhhhhhquote:
"Ja echt? Kom op!" zegt zequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: hebben tijgers strepen ?? Nee dat zijn zebra's![]()
Maar ze is niet dom hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel vertelt dat ze zich nooit verveelt, ze heeft steeds nieuwe ideeën
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom niet meer van die UI af.Wat is dit nou.
Butquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Geit vraag .
Die witte saus wat is dat ?
Die schuift net aan zo'n 10 minuten geledenquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Zit Brandon ook aan de dis in de iglo?
Het temperament heeft hij ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik moest ook aan die tennisser denken (John McEnroe?)
Ah, een select groepje mag dus snoepen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die schuift net aan zo'n 10 minuten geleden
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofd![]()
En ik nu ook.Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sollyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Solly![]()
Dan maar ff dit kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik vraag mij altijd af als ik dit zie, hoe zou hij geweest zijn als jong knulletje?quote:
Gerrit is in heel zijn gedrag een afgewezen (ex)lover die dat niet kan verkroppenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Gerrit die steeds iets zegt als hij Mylene en Jens ziet is toch voor mij wel een teken van jalousie,
Vast een bijzonder kind.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af als ik dit zie, hoe zou hij geweest zijn als jong knulletje?
Ja dat idee ga ik ook steeds meer krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Gerrit die steeds iets zegt als hij Mylene en Jens ziet is toch voor mij wel een teken van jalousie,
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik dit liedje in mijn hoofd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Die indruk heb ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef maryo55 het volgende:
Ja, je bent heel bijzonder, en je mag er zijn ! (Hiske modus uit)quote:
Dat is wel vroeg.quote:
Ja dat dus. Belachelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
eigenlijk belachelijk die kaylee kwam een week geleden binnen met de woorden wij zijn geen klef en bef en ik hoef niet persee bij elkaar te slapen. En binnen een week moeten ze een eigen huisje en zijn ze pissed off als merel niet vandaag al weg is uit dat huisje.
is ook apart, maar wat Merel betreft ben ik het wel met haar eens. Merel krijgt een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
eigenlijk belachelijk die kaylee kwam een week geleden binnen met de woorden wij zijn geen klef en bef en ik hoef niet persee bij elkaar te slapen. En binnen een week moeten ze een eigen huisje en zijn ze pissed off als merel niet vandaag al weg is uit dat huisje.
Wel apart hoor.quote:
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
is ook apart, maar wat Merel betreft ben ik het wel met haar eens. Merel krijgt een koekje van eigen deeg.
Ik zou geen kamer met Merel willen delen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley : WTF ! Heftig !!
Het is ze in eerste instantie aangeboden.Daar kunnen ze weinig aan doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.
En Shell heeft het met Ger over Jens.......nu as we speak. Ze doen het allemaal. Tis een soap.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene nu roddelen over Gerrit met Jessie. Dat hij de zakelijke gerrit als hij met jessie is en de streken uithalen met tim.
Dat ben ik met je eens, maar het is ook Brandon die daar voeding aan geeft. Die denkt dat hij nu wat in de melk te brokkelen heeft, sinds hij officieel in de bouw zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik geef merel gewoon gelijk. Waarom moeten die twee al gelijk samen een eigen huisje hebben. Van alle stellen die daar zijn ontstaan is er niet een geweest die een eigen ruimte hadden voor zichzelf. Altijd moeten delen met anderen. Echt ze moeten zich kapot schamen. Nog geen cent verdiend en vooral ook die kaylee voegt niets toe.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zal Franny zich nu thuis voelen in dat huisje. De kleur die merel erop heeft gegooid noemt ze poepkleur. Haar favoriete onderwerp.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu je het zegtFranny heeft een poepobsessie.
Oh gut, heeft ze dat belachelijk grote tweepersoonsbed niet meer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nou Franny ga zoeken er zijn genoeg matrassen daar voor een 1 persoons bed.
doet ze toch niet die natte scheetquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grootsmoel die Franny zeg. Doet helemaal niets en gooit morgen de deur op slot als merel dan nog niet over is.
Nee joh, liefste meisje van Utopia, zit geen kwaad in. Heel bescheiden, onzeker en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grootsmoel die Franny zeg. Doet helemaal niets en gooit morgen de deur op slot als merel dan nog niet over is.
Alweer een andere kleur?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon kom nu even voor de tweede keer texen. Maar hij gaat weg en komt het zo doen.
Lekkere lucht om in te slapen, zouden ze eens bij Merel moeten flikken![]()
quote:
Klopt daarom moet Franny er wel helemaal gelukkig van worden. Poep is haar favoriete gespreksonderwerp. Van ik moet poepen, ik moet een poepie laten. Een 2 jaar oud kind met een poepobsessie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerlijk gezegd is het ook wel een soort van poepbruin.
Daar gaan Klef en Bef 2 op slapen.Ik had vriendelijk bedankt voor de eer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh gut, heeft ze dat belachelijk grote tweepersoonsbed niet meer?![]()
Depressie ligt op de loer.
Dat zijn ook 2 smeerpijpen, gezien de rouwranden aan de nagels van die artist.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan Klef en Bef 2 op slapen.Ik had vriendelijk bedankt voor de eer.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef puzziepie het volgende:
Die centen bak ff haar Tim online jaloers proberen te maken door te stoken
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, liefste meisje van Utopia, zit geen kwaad in. Heel bescheiden, onzeker en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |