Alles erin kwakken, houden we mooi extra tijd over om te streamen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
Cos Uto kookt tip
gewoon alles in een schaal
timer
Hutsefluts
nwe samenleving
Dat is de geweldige ervaring van utopia. Geen wetten en geen regels! Experimenteren!quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Die ovenschotels, ik lig helemaal dubbel, sorry...
Ik doe hier alles netjes laagjes voor laagje, wat geraspte kaas er boven op...
Maar daar.pleuren van alles erin, strijken het glad, oh nog een zakje over
hup er door heen, hutseldefruts, roeren, nog een zakkie erbij, ff ondertussen een zalm sushi in dr muil douwen, alles lekker aflikken, vingers, en nog een zakkie gevonden.
ik ben er fff weg van, tranen, dubbel hier. solly![]()
![]()
Goffer, tranen droog, zoek ik dat zaadding, ze ligt er niet. Ik las verkeerd sollyquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zaagding ligt daar lekker in open lucht, alleen een afdakje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, tranen droog, zoek ik dat zaadding, ze ligt er niet. Ik las verkeerd solly![]()
![]()
Geleerd van de Utopianen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Jullie doen dit expres het is een complot![]()
Ligt heel erg aan je eigen haarkleur ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als je je haar rood verft dan moet je blijven verven heel vaak anders word het oranje.
Huh nooit last van gehad.
Dat zal het zijn. en wat voor kleur rood denk ik ook wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan je eigen haarkleur ook
Nice gifquote:
Is vegetarisch.Dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zit er weer in het midden, met de grootste mond?
En wat gaan ze eten....jaha sushi![]()
![]()
Weg alle nepwinst
Dat is nog duurder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is vegetarisch.Dus zal wel meevallen.
Ze hebben zelf wat in elkaar geflansd.quote:
Ah ok. Tnx gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf wat in elkaar geflansd.
Whaaa je UIquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel eet haar sushi met mes en vork.
Ging even iets mis.quote:
Ik hoor het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Shelly weet het verschil niet tussen parachute springen en bungie jumpen
Dat biedt mogelijkheden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Shelly weet het verschil niet tussen parachute springen en bungie jumpen
Leuk !! Toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
ik ooooooooooooooooook hahahahaha
Hahaha met een elastiek uit een vliegtuig... Woeeshhhhhhhhhhquote:
"Ja echt? Kom op!" zegt zequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Shelley: hebben tijgers strepen ?? Nee dat zijn zebra's![]()
Maar ze is niet dom hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel vertelt dat ze zich nooit verveelt, ze heeft steeds nieuwe ideeën
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |