quote:
Ja, niet aan gedacht. Was ook onduidelijk toen ze binnenkwam.quote:
Ik zie een klein snorretje.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, niet aan gedacht. Was ook onduidelijk toen ze binnenkwam.
.. en nou wegwezen!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Afscheid van hartsvrienden..
[ afbeelding ]
22.quote:
quote:
Die kut weet het zelf niet.quote:
Schaduw.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijk wel wat op een Duitse helm
Dat is slecht gekniptquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit wel een beetje raar achter. Misschien is het anders gekamd nu, als dat het geknipt was.
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar zit wel een beetje raar achter. Misschien is het anders gekamd nu, als dat het geknipt was.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?
Zal vast, ik zie meer nuances. 50 shades of grey.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die ziet dat er over dat haar nog een blauw/paarse zweem zit?
Of het is recht naar beneden geknipt en hij heeft het nu naar het midden gekamd.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zal vast, ik zie meer nuances. 50 shades of grey.
Yep.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Die kleur zag ik ook altijd bij echte oude vrouwtjes. Ik zie het ook.
quote:
Ik ben geen kapper, maar als ik mijn vader knipte, zag dat er beter uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of het is recht naar beneden geknipt en hij heeft het nu naar het midden gekamd.
Ik heb dit vaker gezien, ook bij Brenda. Vind het ook raar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben geen kapper, maar als ik mijn vader knipte, zag dat er beter uit.
Shelley toch, wat erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |