Ben benieuwd hoeveel Baudet fanboys uberhaupt het programma van die club hebben gelezen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net met gestrekte rechterarm de stem uitgebracht ouwe reus
Gebrek aan media aandacht is wel een understatement ja, tot gisterenavond wist ik niet eens van het bestaan van heel die partij afquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Goede zaak. Zou ik zeer waarschijnlijk ook gedaan hebben als ik in mijn provincie de kans had gehad.
Het is volgens de peilingen van De Hond best denkbaar dat Code Oranje in samenwerking met andere partijen 1-2 zetels in de Senaat binnensleept.
Overigens heeft ook Code Oranje weer bijzonder veel last gehad van gebrekkige media-aandacht. Bijna alle aandacht ging naar landelijke kopstukken, waarop niemand vandaag kan stemmen. Dat terwijl Code Oranje in meerdere provincies meedoet, als nieuwe partij.
Ik was in stemmig bruin gekleed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net met gestrekte rechterarm de stem uitgebracht ouwe reus
Wanneer kom jij weer eens haxballen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
FvD gaat ook heel groot worden; ook bij de landelijke verkiezingen.
Dan zullen al die hoera-roepers merken hoe intens libertarisch en economisch rechts die club is. Zeg maar (verder) gedag tegen sociale zekerheid en arbeidsrecht met een partij als FvD aan het roer, zeker wanneer ze samengaan met VVD of CDA.
OK, je hebt straks geen vaste baan meer, bent overgeleverd aan de grillen van de vrije markt en het bedrijfsleven, en mag onder minimumloon gaan ploeteren, maar in ieder geval is er verandering. En een Nexit, ofzo.
Ik zag vandaag ineens Geenstijl dat Code Oranje promootte. Bijzonder. Misschien nog een beetje butthurt over dat FvD in de Kamer is gekomen en Geenpeil niet? Oprecht geïnteresseerd in sterkere regionale/lokale politiek? Lijkt me in ieder geval ook een prima club, brengt ook weer wat diversiteit in de politiek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Goede zaak. Zou ik zeer waarschijnlijk ook gedaan hebben als ik in mijn provincie de kans had gehad.
Het is volgens de peilingen van De Hond best denkbaar dat Code Oranje in samenwerking met andere partijen 1-2 zetels in de Senaat binnensleept.
Overigens heeft ook Code Oranje weer bijzonder veel last gehad van gebrekkige media-aandacht. Bijna alle aandacht ging naar landelijke kopstukken, waarop niemand vandaag kan stemmen. Dat terwijl Code Oranje in meerdere provincies meedoet, als nieuwe partij.
Ja dagquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wordt meer op de FvD gekankerd eigenlijk.
Ja ik vind het ook wel een erg typische sterke toename van dat volk de laatste paar weken. Je zou haast denken dat het gewoon accounts zijn van FvD-ers die op een goedkope manier zieltjes proberen te winnen door er continu mee te gaan lopen drammen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ja dagZitten we op hetzelfde forum? Dit is een grote FvD fanboys verzamelplek
Daarmee komt het helemaal goed hoor als we het aan de Eurofielen overlaten:quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan zullen al die hoera-roepers merken hoe intens libertarisch en economisch rechts die club is. Zeg maar (verder) gedag tegen sociale zekerheid en arbeidsrecht met een partij als FvD aan het roer.
Is CodeOranje met al hun burgerinitiatieven niet gewoon de logische opvolger van GeenPeil?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:17 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ineens Geenstijl dat Code Oranje promootte. Bijzonder. Misschien nog een beetje butthurt over dat FvD in de Kamer is gekomen en Geenpeil niet? Oprecht geïnteresseerd in sterkere regionale/lokale politiek? Lijkt me in ieder geval ook een prima club, brengt ook weer wat diversiteit in de politiek.
Kijk even in de laatste POL topics wil je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:19 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ja dagZitten we op hetzelfde forum? Dit is een grote FvD fanboys verzamelplek
Het lijken vooral anti FVD types die continu de discussie aanzwengelen. Over het klimaat, over de partijstructuur, "respect" voor slachtoffers, bla bla bla. Zoveel negatief geouwehoer. Ik heb totaat niet de indruk dat Fvders lopen te drammen. Ik probeerde gisteren een gesprek te starten over Rob Jetten maar Baudet was weer veel belangrijker om te bashen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel een erg typische sterke toename van dat volk de laatste paar weken. Je zou haast denken dat het gewoon accounts zijn van FvD-ers die op een goedkope manier zieltjes proberen te winnen door er continu mee te gaan lopen drammen.
Ik ben bang dat het sowieso gedaan is met de verzorgingsstaat. Kijk bijv maar naar diieEU-maatregel mbt uitkeringen voor mensen die 1dag in nl werken. Dat is niet duurzaam. Zonder massa-immigratie uit de derde wereld en het opgaan in de Europese transfer-unie is een sociaal stelsel tenminste nog enigszins te handhaven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
FvD gaat ook heel groot worden; ook bij de landelijke verkiezingen.
Dan zullen al die hoera-roepers merken hoe intens libertarisch en economisch rechts die club is. Zeg maar (verder) gedag tegen sociale zekerheid en arbeidsrecht met een partij als FvD aan het roer, zeker wanneer ze samengaan met VVD of CDA.
OK, je hebt straks geen vaste baan meer, bent overgeleverd aan de grillen van de vrije markt en het bedrijfsleven, en mag onder minimumloon gaan ploeteren, maar in ieder geval is er verandering. En een Nexit, ofzo.
GL. Ga je nu antwoord geven op m'n vraag?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lekker bijdehand waar heb jij op gestemd?
En vrouwen zijn mindere mensen? Leuk toch hoe altijd de ware aard van de rechtsen naar boven komt.quote:
Daar maak ik me dan ook iets drukker over dan om die paar moslims in het land, of over 'culturele verdunning'.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het sowieso gedaan is met de verzorgingsstaat. Kijk bijv maar naar diieEU-maatregel mbt uitkeringen voor mensen die 1dag in nl werken. Dat is niet duurzaam. Zonder massa-immigratie uit de derde wereld en het opgaan in de Europese transfer-unie is een sociaal stelsel tenminste nog enigszins te handhaven.
Integendeel; net als met de LPF en PVV ervoor was natuurlijk allang te voorzien dat 'de boze burger' het weer eens allemaal zat is en derhalve maar stemt op de meest controversiële partij van het moment...quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
Zo te zien heeft al dat gebash op FvD het tegenovergestelde effect van wat men had verwacht
Zoals altijd, ik heb alleen maar FVD gestemd om linkse FOK!kers op de kast te krijgen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef PzKpfw het volgende:
Zo te zien heeft al dat gebash op FvD het tegenovergestelde effect van wat men had verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |